Hoi Stuartquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef RitSieBee het volgende:
alweer zo'n zwaai-topic
Dat is altijd in het eerste topicquote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef RitSieBee het volgende:
alweer zo'n zwaai-topic
Als je het zelf wilt welquote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef ehqo het volgende:
Hoi, kun je hier lachen?
neuhquote:
Dat is altijd afwachtenquote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef ehqo het volgende:
Hoi, kun je hier lachen?
Hoi DPquote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef DePresident het volgende:
Had ik al hoi tegen iedereen gezegd of zal ik het rijtje nog ff afgaan?
Wacht! Het is natuurlijk Sinterklaas en straks Kerst. Nouououw! Waarom vertellen ze dat mij nooit!quote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef Rabrynil het volgende:Ik wil een nieuwe headset want ik heb nu al pijn aan me oren met die k*tkoptelefoon
wat voor 1tje heb je nu?quote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef Rabrynil het volgende:Ik wil een nieuwe headset want ik heb nu al pijn aan me oren met die k*tkoptelefoon
Dag mijn lieve meisjequote:
Ik heb nu een AKG K240 Studio Monitor, die zit helemaal over je oren maar dat gaat gewoon een soort pijn doen door de afsluiting.quote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor 1tje heb je nu?
ik heb zo'n goedkope trust
maar hij doet het welen geen zere oren
Ja gelukkig wel !quote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef Stuart het volgende:
De Sint is weg en de Kerstman is onderweg![]()
waarom vieren we vandaag niet de sterfdag van de sint eigenlijk?quote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef Stuart het volgende:
De Sint is weg en de Kerstman is onderweg![]()
Serieus? Dat hadden ze mij ook even eerder moeten vertellenquote:Op maandag 6 december 2004 00:11 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel !
Ben vandaag door de stad gelopen en heb tegen ieder kind 'sinterklaas bestaat niet' gekrijst
Hij leeft al langer dan Bernhardquote:Op maandag 6 december 2004 00:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom vieren we vandaag niet de sterfdag van de sint eigenlijk?
Nee hoor, we zijn om 00:02 gestartquote:Op maandag 6 december 2004 00:12 schreef Björk het volgende:
Avond allemaal
SC [00:00} toch maar weer begonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |