Hoi Stuartquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef RitSieBee het volgende:
alweer zo'n zwaai-topic
Dat is altijd in het eerste topicquote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef RitSieBee het volgende:
alweer zo'n zwaai-topic
Als je het zelf wilt welquote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef ehqo het volgende:
Hoi, kun je hier lachen?
neuhquote:
Dat is altijd afwachtenquote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef ehqo het volgende:
Hoi, kun je hier lachen?
Hoi DPquote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef DePresident het volgende:
Had ik al hoi tegen iedereen gezegd of zal ik het rijtje nog ff afgaan?
Wacht! Het is natuurlijk Sinterklaas en straks Kerst. Nouououw! Waarom vertellen ze dat mij nooit!quote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef Rabrynil het volgende:Ik wil een nieuwe headset want ik heb nu al pijn aan me oren met die k*tkoptelefoon
wat voor 1tje heb je nu?quote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef Rabrynil het volgende:Ik wil een nieuwe headset want ik heb nu al pijn aan me oren met die k*tkoptelefoon
Dag mijn lieve meisjequote:
Ik heb nu een AKG K240 Studio Monitor, die zit helemaal over je oren maar dat gaat gewoon een soort pijn doen door de afsluiting.quote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat voor 1tje heb je nu?
ik heb zo'n goedkope trust
maar hij doet het welen geen zere oren
Ja gelukkig wel !quote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef Stuart het volgende:
De Sint is weg en de Kerstman is onderweg![]()
waarom vieren we vandaag niet de sterfdag van de sint eigenlijk?quote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef Stuart het volgende:
De Sint is weg en de Kerstman is onderweg![]()
Serieus? Dat hadden ze mij ook even eerder moeten vertellenquote:Op maandag 6 december 2004 00:11 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel !
Ben vandaag door de stad gelopen en heb tegen ieder kind 'sinterklaas bestaat niet' gekrijst
Hij leeft al langer dan Bernhardquote:Op maandag 6 december 2004 00:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
waarom vieren we vandaag niet de sterfdag van de sint eigenlijk?
Nee hoor, we zijn om 00:02 gestartquote:Op maandag 6 december 2004 00:12 schreef Björk het volgende:
Avond allemaal
SC [00:00} toch maar weer begonnen!
op die link, die links op het plaatje is ook een leukequote:Op maandag 6 december 2004 00:11 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik heb nu een AKG K240 Studio Monitor, die zit helemaal over je oren maar dat gaat gewoon een soort pijn doen door de afsluiting.
Ik ga denk ik voor de Sennheiser PC150
Moet iedereen tegen elk afzonderlijk persoon 'hoi' zeggen? Dan hebben we 2 topics nodigquote:
naja het komt een heel eind in de buurtquote:Op maandag 6 december 2004 00:13 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn om 00:02 gestart
Dat is een helpdeskdingetje, neuh, veel mensen lijken goede ervaringen te hebben met die PC150, dus dat is die 60 euri wel waard. * ook nog een retourgarantiequote:Op maandag 6 december 2004 00:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
op die link, die links op het plaatje is ook een leuke
Nee, dat zijn hallucinaties van je geestquote:Op maandag 6 december 2004 00:14 schreef Björk het volgende:
[..]
naja het komt een heel eind in de buurt![]()
nee tochquote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nee, dat zijn hallucinaties van je geest![]()
60 euri?quote:Op maandag 6 december 2004 00:14 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Dat is een helpdeskdingetje, neuh, veel mensen lijken goede ervaringen te hebben met die PC150, dus dat is die 60 euri wel waard. * ook nog een retourgarantie
De hele CD met 13 liedjesquote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
De single neem ik aan? Of hebben ze al een hele CD?
Een glas bier?quote:Op maandag 6 december 2004 00:16 schreef DePresident het volgende:
Ma Tokkie gaat strippen als er meer dan 3000 () verkocht worden. Ik weet al wat ik dan in m'n hand heb
![]()
Gooi het lekker op het forumquote:Op maandag 6 december 2004 00:19 schreef Stuart het volgende:
DP, je zou nu toch moeten weten dat ik maar 4 dagen per week werk, en nooit op maandag![]()
Platina in NL na 1000 exemplarenquote:Op maandag 6 december 2004 00:20 schreef petre86 het volgende:
3000 cd's? 3x platina bedoel je DP
Ja, ik zou weigerenquote:Op maandag 6 december 2004 00:20 schreef Quickie_Bat het volgende:
Ik moet morgen om 10:00 werkenbelachelijk vroeg
Morgen ben ik de hele dag vrijquote:Op maandag 6 december 2004 00:20 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Owja, het is maandag dus een hoop mensen moeten weer werken.![]()
Wrijf het er even lekker in
Ik overweeg het....quote:
Precies, je gaat dus gewoon nietquote:Op maandag 6 december 2004 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ik overweeg het....wat denken ze wel niet? Dan is mijn soapje nog niet eens afgelopen, laat staan dat ik mijn thee dan al op heb
Hai mijn lieve gozerquote:Op maandag 6 december 2004 00:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dag mijn lieve meisje![]()
![]()
Ik heb je gemist!
![]()
![]()
Ze laten mij soms om 7:30 beginnenquote:Op maandag 6 december 2004 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ik overweeg het....wat denken ze wel niet? Dan is mijn soapje nog niet eens afgelopen, laat staan dat ik mijn thee dan al op heb
Die wil ik ook zienquote:Op maandag 6 december 2004 00:22 schreef Quickie_Bat het volgende:
Oh... oh...Ik heb net The Incredibles gezien
![]()
![]()
Hij is echt ZO gaaf![]()
Je hebt gewoon gister tegen je baas gezegd: 'fuck man, bek houwuh. Maandag werk ik niet, begrepen?' En toen was 't geregeld enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |