Welk OS gebruik je? En welk brandprogramma? En wat is er aangepast nadat het niet meer werkte?quote:Op zondag 5 december 2004 19:59 schreef JPM01 het volgende:
Ik heb een probleem met m'n brander.
Ik heb de Philips CDRW 1200 brander nooit geen problemen mee gehad, maar nu dus wel ik kan geen CD's fikken meer.
ik heb een firmware gedownload en ik wil die installeren krijg ik een fout melding
"kan director programma niet vinden.
Het setup programma wordt beeindigt."
wat kan het probleem zijn??
Nee en in een ander systeem doet hij het ook nietquote:Op zondag 5 december 2004 20:02 schreef NiteSpeed het volgende:
Onlangs dingen veranderd aan je configuratie?
Brander al in een ander systeem getest?
Win XP, Nero versie 5.5.9.14quote:Op zondag 5 december 2004 20:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Welk OS gebruik je? En welk brandprogramma? En wat is er aangepast nadat het niet meer werkte?
Hmmm heb je admin rechten op die PC waar je de firmware upgrade uitvoert? Als die melding over 'director' degene is die ik ken, kan dat komen door een rechtenkwestie (director probeert namelijk bij het uitvoeren een aantal bestandjes in je Windows folder neer te pleurenquote:Op zondag 5 december 2004 20:04 schreef JPM01 het volgende:
[..]
Nee en in een ander systeem doet hij het ook niet
[..]
Win XP, Nero versie 5.5.9.14
ik heb niks aangepast
Hmmm je lijkt niet de enige die dat heeft...quote:Op zondag 5 december 2004 20:06 schreef JPM01 het volgende:
bij nero geeft die de foutmelding: power calibration error aan![]()
altijd zelfde, ik had een 50 pack daarvan heb ik er nu nog 10 over.quote:Op zondag 5 december 2004 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat voor cd's gebruik je? Altijd dezelfde, of gebruik je nu een ander merk dan voorheen? Power calibration error kan door slechte schijfjes veroorzaakt worden.
ik ben admin op deze PCquote:Op zondag 5 december 2004 20:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm heb je admin rechten op die PC waar je de firmware upgrade uitvoert? Als die melding over 'director' degene is die ik ken, kan dat komen door een rechtenkwestie (director probeert namelijk bij het uitvoeren een aantal bestandjes in je Windows folder neer te pleuren)
ik heb een driver van driverguide.com gedownload en dat is een setup bestand..., maar die krijg ik niet werkendequote:Op zondag 5 december 2004 20:22 schreef Mr_Jt het volgende:
Hoe heb je de firmware ge-upgrade? Met die FlashTool van Philips?
Ik gebruik altijd de FlashTool van Philips. Kan je gewoon van de Philips site downloaden inclusief instructie. Dat werkt altijd goed bij mij. Misschien dat je dat eens kan proberen.quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik heb een driver van driverguide.com gedownload en dat is een setup bestand..., maar die krijg ik niet werkende
waar moet ik die ergens vinden op de philips.nl site?quote:Op zondag 5 december 2004 20:28 schreef Mr_Jt het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de FlashTool van Philips. Kan je gewoon van de Philips site downloaden inclusief instructie. Dat werkt altijd goed bij mij. Misschien dat je dat eens kan proberen.
ben ik dan klaar meequote:Op zondag 5 december 2004 20:56 schreef whoops het volgende:
Hmm misschien is het dan toch een vuiltje op je laser...
Hmmm er zijn ongetwijfeld van die schoonmaaksetjes op de markt... Je kan het op z'n minst proberen...quote:
eind van de maand krijg een extratje, koop dan gelijk maar een nieuwe DVD brander heb ik die gelijk ook al.quote:Op zondag 5 december 2004 21:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm er zijn ongetwijfeld van die schoonmaaksetjes op de markt... Je kan het op z'n minst proberen...
Een nieuwe brander kost daarentegen ook geen kapitalen meer... Ik geloof dat je er voor twee tientjes al een hebt... Vorige week heb ik een DVD brander gekocht voor nog geen 70 euro...
Zou zeker kunnen... Je nero is ook niet echt up-to-date... Je zou kunnen proberen om een nieuwere Nero te installeren...quote:Op zondag 5 december 2004 21:31 schreef JPM01 het volgende:
kan het btw niet aan windows XP SP2 liggen??
en is SP2 er makkelijk af te halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |