Anglicismen of gewoon Engels, whatever.quote:Op zondag 5 december 2004 22:47 schreef Monidique het volgende:
Lithion, anglicismen?
http://www.boston.com/new(...)%20--%20World%20Newsquote:Under the plans, troops would funnel Fallujans to so-called citizen processing centers on the outskirts of the city to compile a database of their identities through DNA testing and retina scans. Residents would receive badges displaying their home addresses that they must wear at all times. Buses would ferry them into the city, where cars, the deadliest tool of suicide bombers, would be banned
Oh, zo...quote:Op zondag 5 december 2004 22:50 schreef Lithion het volgende:
[..]
Anglicismen of gewoon Engels, whatever.
Zoiets..
Als maar voldoende mensen zo belabberd met de Nederlandse taal omgaan wordt het dat vanzelf.quote:Op zondag 5 december 2004 22:51 schreef Monidique het volgende:
Oh, zo...
...maar da's geen anglicisme.
Zuiver van smetten uit den vreemden?quote:Op zondag 5 december 2004 22:52 schreef Monidique het volgende:
Ik probeer mijn taalgebruik zo zuiver mogelijk te houden.
Whattup dog? Hoe bedoel je?quote:Op zondag 5 december 2004 22:53 schreef Lithion het volgende:
[..]
Als maar voldoende mensen zo belabberd met de Nederlandse taal omgaan wordt het dat vanzelf.
Nuttin' G.quote:Op zondag 5 december 2004 22:55 schreef Monidique het volgende:
Whattup dog? Hoe bedoel je?
Beetje pimpen met hoe goed het wel niet gaat, denk ik. Als er geen militairen meer zijn, zijn er dus geen militairen nodig en is dus de vreedzame democratie hersteld. Goed, ondertussen zullen de politieagenten in tanks rondrijden, maar het leger is weg, de rust is wedergekeerd.quote:Op zondag 5 december 2004 22:54 schreef Drugshond het volgende:
Rusland trekt alle troepen terug uit Tsjetsjenie
Gaat Poetkin er een bom opgooien ?!?, wat tevens moet dienen als waarschuwing voor het westen (zich niet te bemoeien met de verkiezingen van de Oekraine. ?
Dat was mijn eerste gedachte.quote:Op zondag 5 december 2004 22:54 schreef Drugshond het volgende:
Gaat Poetkin er een bom opgooien ?!?, wat tevens moet dienen als waarschuwing voor het westen (zich niet te bemoeien met de verkiezingen van de Oekraine. ?
Ik geloof dat al eeuwenlang vastgesteld wordt door de Leider in het Kremlin. Als er geen negatieve berichten hem bereiken, dan is er niets meer aan de hand.quote:Op zondag 5 december 2004 23:00 schreef Lithion het volgende:
Ik vraag me af wat in Rusland de criteria precies zijn om een missie als geslaagd of volbracht te bestempelen.
En dan de toorn van de hele wereld over zich heen krijgen? poetin is een beheerst mannetje.quote:Op zondag 5 december 2004 22:54 schreef Drugshond het volgende:
'Wien Neerlands bloed in d'aderen vloeit, van vreemden smetten vrij'.quote:Op zondag 5 december 2004 22:55 schreef Monidique het volgende:
Rein, ja, rein! Zeer rein!
Om die vraag te beantwoorden is het essentieel om vast te stellen: zijn het moslims, die Tsjetjenen?quote:Op zondag 5 december 2004 23:10 schreef Monidique het volgende:
Ja, Poetin beschuldigt Europa en Amerika ervan dat ze de Tsjetjenen steunen. Ja, denk ik dan, is dat iets om je voor te schamen?
Hoe zou jij het vinden als Brabanders West-Friesland kwamen bevrijden van Noord-Holland?quote:Op zondag 5 december 2004 23:10 schreef Monidique het volgende:
Ja, Poetin beschuldigt Europa en Amerika ervan dat ze de Tsjetjenen steunen. Ja, denk ik dan, is dat iets om je voor te schamen?
quote:Op zondag 5 december 2004 23:13 schreef Sidekick het volgende:
Om die vraag te beantwoorden is het essentieel om vast te stellen: zijn het moslims, die Tsjetjenen?
Katholieke broeders, niets mis mee dus. Gezellig carnavallen.quote:Op zondag 5 december 2004 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoe zou jij het vinden als Brabanders West-Friesland kwamen bevrijden van Noord-Holland?
Zo is dat. Die Hollanders plegen nu toch al met carnaval een invasie hierquote:Op zondag 5 december 2004 23:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Katholieke broeders, niets mis mee dus. Gezellig carnavallen.
Ze kunnen er dan eentje verwachten van Pakistan.... maar daarmee houdt de vergelijking op.quote:Op zondag 5 december 2004 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En dan de toorn van de hele wereld over zich heen krijgen? poetin is een beheerst mannetje.
Mag dit nog steeds?quote:Op zondag 5 december 2004 23:10 schreef Monidique het volgende:
En Pakistan krijgt er dan eentje van India. het is al zo warm daar.quote:Op zondag 5 december 2004 23:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze kunnen er dan eentje verwachten van Pakistan.... maar daarmee houdt de vergelijking op.
Niet van Cynix begreep ik in FB.quote:Op zondag 5 december 2004 23:21 schreef Monidique het volgende:
Kennelijk, Aaah, ;-).
Oh, nog niet gelezen...quote:Op zondag 5 december 2004 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet van Cynix begreep ik in FB.![]()
Ja lijkt mij ook, ik zie dat je wat geniepiger te werk gaat door het plaatje een nulsize te geven.quote:Op zondag 5 december 2004 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh, nog niet gelezen...
Het lijkt mij trouwens makkelijk tegen te gaan.
Of files wegschrijven op je harddisk, of iets overschrijven...quote:Op zondag 5 december 2004 23:26 schreef Monidique het volgende:
Hm, ik bedenk me nu net... dingen uitlezen, ik weet niet hoe makkelijk dat gaat, formulier wijzigen dat die 'dingen' dan toch getoond worden, ook al wil je het niet. Gevaarlijke bug.
De admins snappen duidelijk het gevaar niet. Van die code dan he.quote:Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef Monidique het volgende:
Ja, ik ben evil. Nou ja, niet echt, hoor.
Na anderhalf uur denken en googlen heb ik nog geen naam kunnen vindenquote:Op zondag 5 december 2004 21:52 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik ben levensmoe.
Maar goed, ik denk dat het een kwestie is van goed voorbeeld doet goed volgen en onbekend maakt onbemind. Bijvoorbeeld, welke Drenth heeft in de geschiedenis nou eens zijn kop boven het maaiveld uitgestoken?
Knor knorquote:Op zondag 5 december 2004 23:47 schreef Lithion het volgende:
Een thumbs-up voor de studie technische natuurkunde aan de TU/e.
[[url=http://www.studentenkalender.com/inge.jpg]afbeelding][/url]
*up*.
Nou zeg dat wel, als je daar al geil van wordt, dan eh, dan ben je dus geschikt voor natuurkunde.quote:
Wat probeer je allemaal?quote:Op maandag 6 december 2004 00:00 schreef Monidique het volgende:
Sorry, ik weet het.
De titel is yours.quote:Op maandag 6 december 2004 00:02 schreef Monidique het volgende:
Hm, in de test lukte het... een beetje.
Je kunt ook iemand's tekst veranderen, ongeveer zoals je bij een image doet.quote:Op maandag 6 december 2004 00:04 schreef Monidique het volgende:
Test2 dan?Netscape5.0 (Windows; en-US)
Ja. Zoiets...quote:Op maandag 6 december 2004 00:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt ook iemand's tekst veranderen, ongeveer zoals je bij een image doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |