Ik heb geen scanner, maar wel een digi cam, kan je gewoon een foto maken van je identiteitskaart en die mailen? en wat is precies een recto-verso kopie?quote:Om je geldopvraging veilig te kunnen uitvoeren, heeft MrBookmaker eerst nog het volgende nodig:
Een recto-verso kopie van een officieel document dat je identiteit en woonplaats bewijst (bv. identiteitskaart, paspoort, rijbewijs, attest van woonplaats).
dat wou ik ook wel ff wetenquote:Op zondag 5 december 2004 15:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Op mrbookmaker;
[..]
Ik heb geen scanner, maar wel een digi cam, kan je gewoon een foto maken van je identiteitskaart en die mailen? en wat is precies een recto-verso kopie?
waar heb jij gezeten joh?quote:Op zondag 5 december 2004 16:11 schreef Delenlill het volgende:
Blijft gelijkspel, Lazio kan niet anders :p
Woei!quote:Op zondag 5 december 2004 16:17 schreef superjoden het volgende:
2-1 feyenoord.
Recto-verso betekent voor- en achterkant. Je kunt trouwens je foto 'wegshoppen', had ik ook gedaan, werd geaccepteerd. Ik denk dat je wel een foto ervan kunt maken, mits alles maar goed leesbaar is.quote:
iddquote:
aha bedanktquote:Op zondag 5 december 2004 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Recto-verso betekent voor- en achterkant. Je kunt trouwens je foto 'wegshoppen', had ik ook gedaan, werd geaccepteerd. Ik denk dat je wel een foto ervan kunt maken, mits alles maar goed leesbaar is.
Ik heb vanavond juist tegen Madrid ingezet, ze zitten met veel geschorsten en blessures. (met dank aan iemand die vorige week met deze tip kwam, weet niet meer wiequote:Op zondag 5 december 2004 17:06 schreef Falco het volgende:
Voor vanavond op winst van Real Madrid tegen Villareal inzetten he? Op unibet stonden die genoteerd met 2,30. Alleen nu ligt die site een beetje plat.
en ze zetten alles op de CL-wedstrijd komende week tegen AS Romaquote:Op zondag 5 december 2004 17:10 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Ik heb vanavond juist tegen Madrid ingezet, ze zitten met veel geschorsten en blessures. (met dank aan iemand die vorige week met deze tip kwam, weet niet meer wie)
Ah wat onhandig dan dat ik dit topic dan niet zo goed volg blijkbaarquote:Op zondag 5 december 2004 17:10 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Ik heb vanavond juist tegen Madrid ingezet, ze zitten met veel geschorsten en blessures. (met dank aan iemand die vorige week met deze tip kwam, weet niet meer wie)
Die tip kwam van mij... Hopelijk pakt ie goed uit.quote:met dank aan iemand die vorige week met deze tip kwam, weet niet meer wie
Our site is currently closed due to maintenance work.quote:Op zondag 5 december 2004 17:57 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Our site is currently closed due to maintenance work.
We expect to be up again at 19:00 CET
We apologize for any inconvenience this may cause.
Unibet
Schalke en Espanyol voor, Deportivo achter. Als het zo blijft 120 euro winstquote:Op zondag 5 december 2004 17:03 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Heb ook nog een multiple 4 op deze 5 teams met 2 euro inzet per combo: Espanyol, Schalke, Brescia, Deportivo, Charleroi (erg grote gok, maar kan veel geld opleveren). Brescia en Charleroi zijn iig al goed, de andere 3 moeten nog gespeeld worden.
pfffff....quote:Op zondag 5 december 2004 18:09 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
Our site is currently closed due to maintenance work.
We expect to be up again at 20:00 CET
We apologize for any inconvenience this may cause.
Unibet
Als we ergens zeker van zijn dan hadden we wel alles wat we hebben erop gehad en rijk geweest.... maar in voetbal is niks zeker.... je kan zelfs ontsnappen met een culb die een quote van 1,22 heeft... lees: Feyenoordquote:Op zondag 5 december 2004 19:10 schreef DaDude1987 het volgende:
ik heb iig 2.5 euro verlies en misschien 20 heeft iemand nog tips voor vanavond en morgen ? beetje zeker graag :p
heb roma gedaan voor 1.75 (was eerst 1.80)quote:Op zondag 5 december 2004 18:58 schreef superjoden het volgende:
Roma, Auxerre en evt. Atl. Madrid
Depor heeft nog tot 2-2 weten te komen
Heel vet, gefeliciteerd. Voor mij ook een record, sta nu weer dik in de plusquote:Op zondag 5 december 2004 19:59 schreef 9christensen het volgende:
200 euro winst dit weekend. Record voor mij
Nee motivatie heb ik niet, daar moet je het heel erg close voor volgen.quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Jopiler het volgende:
NBA - NFL, heb je daar ook nog tips voor? (+ toelichting liefst)
maak je er combos van, of allemaal apart ?quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef YAZZz het volgende:
[..]
Nee motivatie heb ik niet, daar moet je het heel erg close voor volgen.
Ik wed meestal op de favorieten en als ik erg zeker ben van een bepaald team dan ook nog wat side-bets op over/under en een handicap van +/- aantal punten.
De truc zit 'm bij mij vaak in de hoeveelheid wedstrijden waarop ik inzet waardoor ik meestal aan het eind een positief saldo overhou
ik betwijfel het. heb 'm zelf niet. iemand die ik ken heeft 'm in een combo twv 130 euroquote:Op zondag 5 december 2004 20:32 schreef ElisaB het volgende:Villarreal 0 : 0 Real
Gaat Real nog scoren, of hoe zit het?
Altijd apart.quote:Op zondag 5 december 2004 20:25 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
maak je er combos van, of allemaal apart ?
Kan niet waar wezen, want zelfs ik win met combo'squote:Op zondag 5 december 2004 20:34 schreef YAZZz het volgende:
bij combo's komt nl. ook kennis om de hoek kijken,
Iemand die ik van heel dichtbij ken heeft 'm in twee combo's zelfsquote:Op zondag 5 december 2004 20:34 schreef 9christensen het volgende:
ik betwijfel het. heb 'm zelf niet. iemand die ik ken heeft 'm in een combo twv 130 euro![]()
Uhh..tsja...dat is waar.quote:Op zondag 5 december 2004 20:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan niet waar wezen, want zelfs ik win met combo's
De vraag is juist: Wanneer scoort Villarrealquote:Op zondag 5 december 2004 20:32 schreef ElisaB het volgende:Villarreal 0 : 0 Real
Gaat Real nog scoren, of hoe zit het?
quote:Op zondag 5 december 2004 20:49 schreef J_CDA het volgende:
De vraag is juist: Wanneer scoort Villarreal![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 20:54 schreef superjoden het volgende:
0-0 dus gebleven bij madrid..
*meldtquote:Op zondag 5 december 2004 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]die had ik dan dus mooi hartstikke fout
inderdaadquote:
ben ik nog niet zo zkr van dat die gaan winnen in rome.quote:Op zondag 5 december 2004 21:10 schreef 9christensen het volgende:
Real Madrid @ 1.65
Los daarvan, ik heb hier bij mrbookmaker een quote van 1,35.quote:Op zondag 5 december 2004 21:13 schreef superjoden het volgende:
[..]
ben ik nog niet zo zkr van dat die gaan winnen in rome.
van mij, maar dan onder een andere naam, ze staan nu met 2-0 voorquote:Op zondag 5 december 2004 20:57 schreef YAZZz het volgende:
Hoe kom ik eigenlijk aan deze ?? (iemand die hier getipt ? )
[CA River Plate - Rosario Central 1 1.75 041205 20.00
Nou musemuse, op voorhand bedankt dan maar, goede tip !quote:Op zondag 5 december 2004 21:36 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
van mij, maar dan onder een andere naam, ze staan nu met 2-0 voor![]()
dus dan heb ik voor een eerste keer wedden maar 5 euro verlies en daar kan ik mee leven![]()
2-1quote:
ik sta wel 5 euro verliesquote:Op zondag 5 december 2004 21:38 schreef YAZZz het volgende:
[..]
Laat het vooral niet achterwege om het vaker te doen
die heb je wel binnenquote:Op zondag 5 december 2004 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'm in een combo met Deportivo
Athlectico heeft er wel nog eentje gescoord. Dat is dan weer wel leukquote:Op zondag 5 december 2004 22:14 schreef J_CDA het volgende:
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut Goal Sampdoria
hoeveel heb je gewonnen?quote:Op maandag 6 december 2004 00:32 schreef TimmyAsd het volgende:
04-12-2004 19:30:00 De Graafschap - PSV / 1X2 / PSV 1.22
05-12-2004 14:30:00 AZ Alkmaar - Den Haag / 1X2 / AZ Alkmaar 1.25
05-12-2004 14:30:00 Feyenoord - NEC Nijmegen / 1X2 / Feyenoord 1.22
05-12-2004 15:00:00 FC Brussels - Charleroi / 1X2 / Charleroi 2.20
05-12-2004 18:00:00 Besiktas - Istanbulspor / 1X2 / Besiktas 1.30
Ff zweten, maar toch binnen
Ik ben een man van weinig inzet, maar toch 15 euro winst (en das veel voor mijn doen..)quote:
over een jaartje 100 euroquote:Op maandag 6 december 2004 01:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik ben een man van weinig inzet, maar toch 15 euro winst (en das veel voor mijn doen..)
wil rustig opbouwen, begon met telkens 1 euro inzet, maar ga nu al naar 5![]()
Niet BIJNA maar zeker 40 de mist in op die tweequote:Op maandag 6 december 2004 06:43 schreef superjoden het volgende:
das minder op het einde van het weekend nog bijna 15 euro verliezen door roma en auxerre
toe maarquote:Op maandag 6 december 2004 11:09 schreef azaroth het volgende:
voor de CL heb ik nog staan:
250 @ 1,65 op Real
ik ga real nog wel (een deel) layen hoor, dus niet blindvaren op mijn betsquote:Op maandag 6 december 2004 11:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
toe maarZo te zien is een bet op zowel Bayer als Real op winst een erg goede investering
Dynamo mag thuis dan wel met 4-2 gewonnen hebben maar ik denk dat ze tegen Bayer thuis niet opgewassen zijn, wordt een erg moeilijke wedstrijd voor Bayer aangezien Dynamo aan 1 punt genoeg heeft om door te gaan en bij verlies is de kans aanzienlijk dat ze eruit liggen.
Dat Real gaat winnen lijkt me idd wel duidelijk, ik ga er ook maar groot op inzettenRoma heeft pas 1 gelijkspel, thuis tegen Bayer.
-edit-
La maar, Bayern of Bayer is een wezenlijk verschilDus Real wint en Dynamo gaat gelijkspelen of winnen.
daarom doe ik deze ronde ook alleen maar een funbet van 1 euro.quote:Op maandag 6 december 2004 13:29 schreef Falco het volgende:
Die van Barcelona is ook al zo achterlijk hoog: 2,80 uit tegen Shaktar Donetsk...
Psies, en daarom heb ik ingezet op alle CL-wedstrijden. Los en in uiteenlopende combo's. En door ervaring wijs geworden, ben ik wat scheutiger geweest met het X-je. Het wordt vást lachenquote:Op maandag 6 december 2004 13:25 schreef pdehoop het volgende:
wel leuk voor een euro bet, of zo'n trixi
Vervang B-team met 'komen misschien niet op volle oorlogssterkte'quote:Op maandag 6 december 2004 15:46 schreef Jopiler het volgende:
Opstelling Milan volgens Marca:
Dida; Costacurta, Nesta, Maldini, Pancaro; Gattuso, Dhorasoo, Ambrosini, Rui Costa; Shevchenko, Hernán Crespo.
Dit noem ik geen B-team.
De eerste 3 worden gelijk denk ik.....Maar benfica moet wel even winnenquote:Op maandag 6 december 2004 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Middlesbrough - Manchester City
Munchen - Greuther Furth
Chateauroux - Dijon
Benfica - Estoril
Zo, en dat gaat het gewoon worden![]()
Lekkere woordkeuzequote:Op maandag 6 december 2004 20:29 schreef Erikschelvis het volgende:
Dat wilde hij vieren: de 29-jarige aanvallende middenvelder sprong de hekken in om een feestje te bouwen met zijn supporters.
Want de pas getrouwde doelpuntenmaker bleef met zijn ring hangen aan een hek.
Bij Servette waren dan ook weinig vrolijke gezichten te bespeuren na de toch belangrijke overwinning op de hekkensluiter.
Nee joh, gekkiequote:Op maandag 6 december 2004 20:33 schreef Erikschelvis het volgende:
De eerste 3 worden gelijk denk ik.....Maar benfica moet wel even winnen
Zeg hé... Je hebt het wel over mijn kluppiequote:Op maandag 6 december 2004 20:43 schreef superjoden het volgende:
lijkt mij een goede optie sander... feyenoord imponeert niet echt en had gisteren de grootste moeite met nec... verdedigend stelt het echt niet veel voor
Dat is taktiekquote:Op maandag 6 december 2004 20:47 schreef sander4444 het volgende:
ja, maar jouw cluppie verliest wel met 1-2 van FC Groningen, wint met "maar" 2-1 van een half B-team van Schalke '04 en wint met 2-1 van NEC door een wereldpass van...... Romano Denneboom. niet echt om vertrouwen van te krijgen denk k zo
mooi he en dan is het bij ons crisis en dan nog boven feyenoord staan zoals het hoortquote:Op maandag 6 december 2004 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg hé... Je hebt het wel over mijn kluppie
Waar heb ik dit toch eerder gelezen?quote:Op maandag 6 december 2004 21:01 schreef sander4444 het volgende:
ze zijn flink aan het schoppen daar bij 1860 - greuther. na een half uur als 3 gele kaarten en een wissel...
En munchen staat nu ook achter. Zou ik met allevier fout ook iets winnenquote:Op maandag 6 december 2004 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Munchen - Greuther Furth
Chateauroux - Dijon
Benfica - Estoril
quote:Op maandag 6 december 2004 21:52 schreef sander4444 het volgende:
Helemaal niet. moet 3x 4* een 2'tje ééntje worden bij 1860 Munchen - Greuther Furth (0-1), Chateauroux - Dijon (1-1) en Middlesbrough - Manchester City (1-1)
En zo is datquote:Op maandag 6 december 2004 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Munchen - Greuther Furth
Chateauroux - Dijon
Benfica - Estoril
Oh Mess ben jij blij dan dat je winst er nog niet stond anders was het nu verlies geweest!quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:52 schreef Mess het volgende:
pfffff, benfica er nog niet bijgeteld bij unibet, dan helaas geen nba..
nou hopen dat me bets dan maar niet waren uitgekomen voor NBA... maarja das niet nice voor YaZZz, dus gun ze je wel
Wanneer je op 'overzicht' achter muliple 3 / 4 / 5 enz klikt zal het je duidelijk worden denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:08 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Zou iemand, die bij mrbookmaker speelt, me precies kunnen uitleggen wat nou het werkelijke verschil is tussen bijvoorbeeld 'n multiple 6, 5 of 4 weddenschap, om maar iets te noemen...?
Bij voorbaat dank
Psiesquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:37 schreef YAZZz het volgende:
Moraal van dit verhaal;
1 Luister nooit naar mijn tips
Niet precies, maar wel ongeveerquote:Op dinsdag 7 december 2004 01:08 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Zou iemand, die bij mrbookmaker speelt, me precies kunnen uitleggen wat nou het werkelijke verschil is tussen bijvoorbeeld 'n multiple 6, 5 of 4 weddenschap, om maar iets te noemen...?
Bij voorbaat dank
Watjequote:Op dinsdag 7 december 2004 09:58 schreef Falco het volgende:
Oke dat wordt dus een gokloze Championsleague-avond voor mij.
Ik zit gewoon weer een beetje baldadig te doen hoor. Ik wist ook echt helemaal niet wat ik met CL moest. Zo goed en zo kwaad als het ging, heb ik maar wat ingezet. Maar ik voel nog steeds aan mn water dat het een redelijke zooi wordt vandaag en morgen. Maar goed; ik doe het voor de lol en niet om er rijk van te worden, dus zal ik bij 'alle bets fout' nog steeds even vrolijk lachenquote:Op dinsdag 7 december 2004 10:20 schreef achterop23 het volgende:
watje
ik zeg het nu
misschien dat ik straks toch kriebeld krijg en ga inzetten.
Op NBA en NFL wel ja, maar met voetbal heb je veel meer kans.quote:
Ik voel een matchquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:05 schreef YAZZz het volgende:
Probleem is alleen dat ik nergens echt verstand van heb
Ja, ik! Ik heb per saldo over de afgelopen weken al ¤ 18,51 winstquote:Op dinsdag 7 december 2004 11:27 schreef YAZZz het volgende:
Uit nieuwsgierigheid zou ik wel eens willen weten of er hier ook mensen rondlopen die voor een gedeelte of geheel een noodzakelijk inkomen uit dit soort weddenschappen halen?
(beroeps of semi-beroeps gokkers ?)
quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Porto - Chelsea voor 1 euro of voor 100 euro inzetten is een wezenlijk verschil
Dit is onzin. Bij voetbal is er veel vaker sprake van onverwachte uitslagen dan bij de NBA, vaak winnen te toppers daar gewoon (uitzonderingen daargelaten)quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Op NBA en NFL wel ja, maar met voetbal heb je veel meer kans.
Ga eens voor zekerheid, en niet voor het geld.
Ben het wel met je eens.quote:Op dinsdag 7 december 2004 14:09 schreef Iceman_J het volgende:
[..]
Dit is onzin. Bij voetbal is er veel vaker sprake van onverwachte uitslagen dan bij de NBA, vaak winnen te toppers daar gewoon (uitzonderingen daargelaten)
Niet vanwege die "match", ik wil je gewoon vanwege je geld !quote:Op dinsdag 7 december 2004 11:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik! Ik heb per saldo over de afgelopen weken al ¤ 18,51 winst
quote:Op dinsdag 7 december 2004 16:28 schreef YAZZz het volgende:
Niet vanwege die "match", ik wil je gewoon vanwege je geld !![]()
Volgens mij maken ze de meeste winst met newbee's. Mensen die komen, gokken en dan denken 'dat kost me teveel geld ik neem m'n verlies' ik stond afgelopen weekend ook op dat punt maar dankzij Feyenoord en AZ kwam ik weer terugquote:Op dinsdag 7 december 2004 14:30 schreef YAZZz het volgende:
Ben het wel met je eens.
Lullig alleen dat ik net een paar keer tegen die uitzonderingen aanloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |