Ik heb geen scanner, maar wel een digi cam, kan je gewoon een foto maken van je identiteitskaart en die mailen? en wat is precies een recto-verso kopie?quote:Om je geldopvraging veilig te kunnen uitvoeren, heeft MrBookmaker eerst nog het volgende nodig:
Een recto-verso kopie van een officieel document dat je identiteit en woonplaats bewijst (bv. identiteitskaart, paspoort, rijbewijs, attest van woonplaats).
dat wou ik ook wel ff wetenquote:Op zondag 5 december 2004 15:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Op mrbookmaker;
[..]
Ik heb geen scanner, maar wel een digi cam, kan je gewoon een foto maken van je identiteitskaart en die mailen? en wat is precies een recto-verso kopie?
waar heb jij gezeten joh?quote:Op zondag 5 december 2004 16:11 schreef Delenlill het volgende:
Blijft gelijkspel, Lazio kan niet anders :p
Woei!quote:Op zondag 5 december 2004 16:17 schreef superjoden het volgende:
2-1 feyenoord.
Recto-verso betekent voor- en achterkant. Je kunt trouwens je foto 'wegshoppen', had ik ook gedaan, werd geaccepteerd. Ik denk dat je wel een foto ervan kunt maken, mits alles maar goed leesbaar is.quote:
iddquote:
aha bedanktquote:Op zondag 5 december 2004 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Recto-verso betekent voor- en achterkant. Je kunt trouwens je foto 'wegshoppen', had ik ook gedaan, werd geaccepteerd. Ik denk dat je wel een foto ervan kunt maken, mits alles maar goed leesbaar is.
Ik heb vanavond juist tegen Madrid ingezet, ze zitten met veel geschorsten en blessures. (met dank aan iemand die vorige week met deze tip kwam, weet niet meer wiequote:Op zondag 5 december 2004 17:06 schreef Falco het volgende:
Voor vanavond op winst van Real Madrid tegen Villareal inzetten he? Op unibet stonden die genoteerd met 2,30. Alleen nu ligt die site een beetje plat.
en ze zetten alles op de CL-wedstrijd komende week tegen AS Romaquote:Op zondag 5 december 2004 17:10 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Ik heb vanavond juist tegen Madrid ingezet, ze zitten met veel geschorsten en blessures. (met dank aan iemand die vorige week met deze tip kwam, weet niet meer wie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |