De eerste 3 worden gelijk denk ik.....Maar benfica moet wel even winnenquote:Op maandag 6 december 2004 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Middlesbrough - Manchester City
Munchen - Greuther Furth
Chateauroux - Dijon
Benfica - Estoril
Zo, en dat gaat het gewoon worden![]()
Lekkere woordkeuzequote:Op maandag 6 december 2004 20:29 schreef Erikschelvis het volgende:
Dat wilde hij vieren: de 29-jarige aanvallende middenvelder sprong de hekken in om een feestje te bouwen met zijn supporters.
Want de pas getrouwde doelpuntenmaker bleef met zijn ring hangen aan een hek.
Bij Servette waren dan ook weinig vrolijke gezichten te bespeuren na de toch belangrijke overwinning op de hekkensluiter.
Nee joh, gekkiequote:Op maandag 6 december 2004 20:33 schreef Erikschelvis het volgende:
De eerste 3 worden gelijk denk ik.....Maar benfica moet wel even winnen
Zeg hé... Je hebt het wel over mijn kluppiequote:Op maandag 6 december 2004 20:43 schreef superjoden het volgende:
lijkt mij een goede optie sander... feyenoord imponeert niet echt en had gisteren de grootste moeite met nec... verdedigend stelt het echt niet veel voor
Dat is taktiekquote:Op maandag 6 december 2004 20:47 schreef sander4444 het volgende:
ja, maar jouw cluppie verliest wel met 1-2 van FC Groningen, wint met "maar" 2-1 van een half B-team van Schalke '04 en wint met 2-1 van NEC door een wereldpass van...... Romano Denneboom. niet echt om vertrouwen van te krijgen denk k zo
mooi he en dan is het bij ons crisis en dan nog boven feyenoord staan zoals het hoortquote:Op maandag 6 december 2004 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg hé... Je hebt het wel over mijn kluppie
Waar heb ik dit toch eerder gelezen?quote:Op maandag 6 december 2004 21:01 schreef sander4444 het volgende:
ze zijn flink aan het schoppen daar bij 1860 - greuther. na een half uur als 3 gele kaarten en een wissel...
En munchen staat nu ook achter. Zou ik met allevier fout ook iets winnenquote:Op maandag 6 december 2004 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Middlesbrough - Manchester City
Munchen - Greuther Furth
Chateauroux - Dijon
Benfica - Estoril
Zo, en dat gaat het gewoon worden![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 21:52 schreef sander4444 het volgende:
Helemaal niet. moet 3x 4* een 2'tje ééntje worden bij 1860 Munchen - Greuther Furth (0-1), Chateauroux - Dijon (1-1) en Middlesbrough - Manchester City (1-1)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |