ik blijf ook wachten maar vrees het ergste. zodra ze de feiten niet meer kunnen ontkennen, wordt er niet meer gereageerd.quote:Op maandag 6 december 2004 00:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
anders ik wel wacht ook nog op reactie van meh7 in het volgende topic Ook doodsbedreigingen jegens UK-islamcriticaster
quote:Op zondag 5 december 2004 23:35 schreef Sportguy het volgende:
Tuurlijk zijn er meer geloven die dat ook hebben maar helaas is de islam een hardgroeiend en sterk verspreid onkruid wat koste wat kost ge-elimineerd moet worden.
ach ja dat zegt meer over hun dan over ons héquote:Op maandag 6 december 2004 00:59 schreef evert het volgende:
[..]
ik blijf ook wachten maar vrees het ergste. zodra ze de feiten niet meer kunnen ontkennen, wordt er niet meer gereageerd.
Als je heel stil bent en goed luistert hoor je bijna de boots alweer door de straten marcheren.quote:
Ja, laten we WO II er maar weer eens bij halen om te voorkomen dat de discussie ergens over gaat.....quote:Op maandag 6 december 2004 01:02 schreef Vow het volgende:
[..]
Als je heel stil bent en goed luistert hoor je bijna de boots alweer door de straten marcheren.
Jij lijd aan paranoia zeker?quote:Op maandag 6 december 2004 01:02 schreef Vow het volgende:
[..]
Als je heel stil bent en goed luistert hoor je bijna de boots alweer door de straten marcheren.
Als sommigen hetzelfde taalgebruik hebben als uit die tijd moet je mij er niet op aan kijken dat ik die link leg.quote:Op maandag 6 december 2004 01:43 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ja, laten we WO II er maar weer eens bij halen om te voorkomen dat de discussie ergens over gaat.....
Aber leider ist das Judentum der Islam ein schnell wachsendes und ausgebreitetes Unkraut, das egal was ausgerottet werden muß !!quote:Op zondag 5 december 2004 23:35 schreef Sportguy het volgende:
maar helaas is de islam een hardgroeiend en sterk verspreid onkruid wat koste wat kost ge-elimineerd moet worden.
Inderdaadquote:Op maandag 6 december 2004 01:02 schreef Vow het volgende:
[..]
Jahweh = God = Allah bepaalde met zijn goddelijke geboden zélf de religieuze grenzen. Het isquote:Op zondag 5 december 2004 22:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
eensch, wordt tijd dat we de vrijheid van religie wet gaan aanpassen. (hoe nog geen idee)
ps. bid je nog wel 2 keer daags voor interlectus ?![]()
Ik snap nog steeds niet waarom die moslims van die moordneigingen krijgen als je hun geloof op de hak neemt, of als je, net als Hirsi Ali, die e.e.a. aan den lijve heeft ondervonden, alles wat islam is uitkotst. We hebben het hier over geloven. Iemand GELOOFT in allah, god, jaweh, geef ze maar een naampje. Of die bijbel of de koran nou wel of niet naar waarheid is geschreven, dat weet helemaal niemand. Gelukkig zijn wij in het westen zover dat we gekheid over "onze" religies kunnen maken. Kijk maar eens hoe de paus door cabaretiers en filmmakers wordt neergezet, kijk eens naar Monty Pthon's Life of Brian. Er blijft geen spaan heel van alles wat religie heet. En dat kan en mag gewoon in de westerse wereld. Pim Fortuyn noemde de islam een achterlijk geloof. En dat is toch gewoon zo? Ik was vorig jaar in Turkije op vakantie en sprak daar een Turkse vrouw die de eerste 13 jaar van haar leven in Nederland had doorgebracht en die zei zelfs dat de moslims die in de jaren 60/70 hierheen waren gekomen hun geloof nu nog steeds uiten als toendertijd. Ze hebben hun kinderen en kleinkinderen dezelfde manier van geloven meegegeven. Ze zei dat de islam in West-Europa niet met z'n tijd is meegegaan, juist door die ouwelui met die traditionele kleding. Nou, als dat niet 'straight from the horse's mouth' is weet ik het niet meer.quote:Op zondag 5 december 2004 13:34 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Waarom mag ze Mohammed geen tiran noemen?! God was ook een paardelul wie laat zijn eigen zoon nou sterven aan het kruis.... En jezus was ook een mietje met zijn apostelen, volgens mij hadden ze elke avond een orgie.![]()
Heb ik weinig aan toe te voegen, behalve: ik sta in deze helemaal achter je. Goed gesproken, Casey!!!quote:Op zondag 5 december 2004 18:28 schreef Casey het volgende:
[..]
Precies ja... en nu vergeet je nog even te vermelden dat de daders van die groepsverkrachtingen iha. allochtone (moslim?) jongetjes zijn. Die dus na een jaar of tien zo met Nederlandse vrouwen te zijn omgegaan, naar het Rifgebergte gaan om daar een vers (lees: onbevlekt) meiske te halen. Tjonge wat zal zo'n meisje een heerlijk leven tegemoed gaan.....
C.
Amen to that.quote:Op zondag 5 december 2004 23:35 schreef Sportguy het volgende:
Submission wereldwijd.
Vind ik wel een goede zaak, als de vrouwelijke wederhelften allemaal tegelijk opstonden en hun burqa's en andere shite af kletterden en mohammed, ali, orwhatever eens achter de oren wasden dan werd dat tirannen geloof hopelijk aan de kant gezet.
Tuurlijk zijn er meer geloven die dat ook hebben maar helaas is de islam een hardgroeiend en sterk verspreid onkruid wat koste wat kost ge-elimineerd moet worden.
De vraag is welke discussie er dan precies wordt gevoerd. De discussie over de vraag of deze film beledigend kan en mag worden opgevat of de discussie over de situatie van mishandelde moslimvrouwen. Ik vrees de eerste en wie is daar nou bij gebaaat?quote:Op maandag 6 december 2004 00:56 schreef dVTB het volgende:
De moordenaar van Van Gogh heeft in elk geval 'bereikt' dat Submission van een onopgemerkt fragmentje in een Nederlands TV-programma tot een wereldwijd gespreksonderwerp. Ik denk dat het, in algemene zin, goed is om de discussie aan te gaan. Ook al provoceert Submission, de film draagt wel aan die discussie bij.
quote:Op zondag 5 december 2004 20:56 schreef Contino het volgende:
De film schiet z'n doel voorbij. Dit werkt de radicalen in de hand en kan gematigden radicaal maken. Emancipatie moet van binnenuit komen, niet extern aangewakkerd worden. Dat werkt zo niet.
Iedereen. Het gaat om de vraag of je God voor zijn kloten mag trappen. Sommige mensen menen klaarblijkelijk van niet. Wel, die hebben nog een hoop te leren.quote:Op maandag 6 december 2004 10:43 schreef SCH het volgende:
De vraag is welke discussie er dan precies wordt gevoerd. De discussie over de vraag of deze film beledigend kan en mag worden opgevat of de discussie over de situatie van mishandelde moslimvrouwen. Ik vrees de eerste en wie is daar nou bij gebaaat?
Ik heb wel iets toe te voegen, het merendeel van de daders zijn Antillianen, geen Marokkanen.quote:Op maandag 6 december 2004 10:32 schreef luked45 het volgende:
Heb ik weinig aan toe te voegen, behalve: ik sta in deze helemaal achter je. Goed gesproken, Casey!!!
Bron daarvoor? Groepsverkrachting 200 maal per jaarquote:Op maandag 6 december 2004 10:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb wel iets toe te voegen, het merendeel van de daders zijn Antillianen, geen Marokkanen.
dus we mogen het probleem niet aangeven, want dan kunnen gematigden weleens radicaal worden ? dan zijn die gematigden dus niet zo gematigd!quote:Op zondag 5 december 2004 20:56 schreef Contino het volgende:
De film schiet z'n doel voorbij. Dit werkt de radicalen in de hand en kan gematigden radicaal maken. Emancipatie moet van binnenuit komen, niet extern aangewakkerd worden. Dat werkt zo niet.
Pas maar op. Je beledigd god dus steek je doelbewust je nek uit volgens sommige mensen hier.quote:Op maandag 6 december 2004 11:17 schreef Ringo het volgende:
Overigens is één Submission veel te weinig. Er zouden er minstens 100 moeten worden gemaakt. Blasfemie is een zegen voor de mensheid.
Met deze zin beledig je me in het diepst van m'n ziel. Je had moeten kiezen voor een andere vorm. Helaas, maar nu moet ik je dood maken. Eigen schuld, dikke bult.quote:
Je haalt twee onderwerpen door elkaar. Van de mensen die zich beledigd voelen door Submission zijn er maar enkele die vinden dat ze daarvoor gedood zou moeten worden.quote:Op maandag 6 december 2004 11:23 schreef nikk het volgende:
[..]
Met deze zin beledig je me in het diepst van m'n ziel. Je had moeten kiezen voor een andere vorm. Helaas, maar nu moet ik je dood maken. Eigen schuld, dikke bult.
huilliequote:Op maandag 6 december 2004 11:18 schreef Snik het volgende:
[..]
Pas maar op. Je beledigd god dus steek je doelbewust je nek uit volgens sommige mensen hier.
Ik voel me niettemin beledigd door jou. Je bent in mijn ogen te ver gegaan.quote:Op maandag 6 december 2004 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Je haalt twee onderwerpen door elkaar. Van de mensen die zich beledigd voelen door Submission zijn er maar enkele die vinden dat ze daarvoor gedood zou moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |