Ik ben ook pas lvl 14 he. Nu hebben ze nog niet van die grote questsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:59 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
das nix
in desolace heb je een quest moet je iets van 100+ centaurs killen
100+ is ook overdreven hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:59 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
das nix
Mmm als je pas lvl 14 bent had je misschien beter kunnen wachten op de EU release ipv voor US beta te gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ben ook pas lvl 14 he. Nu hebben ze nog niet van die grote quests
US Retail speel ik, niet Beta. Daarnaast zul je op de eu servers meer duits ed. gaan horen. Voor de rest boeit het mij geen moer of ik met nlers speel of met buitenlanders. Zolang ze maar engels praten en normaal doen, vind ik alles best.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mmm als je pas lvl 14 bent had je misschien beter kunnen wachten op de EU release ipv voor US beta te gaan. Spelen met nederlanders is gewoon best wat leuker
Sorry ik bedoelde retailquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:44 schreef existenz het volgende:
[..]
US Retail speel ik, niet Beta. Daarnaast zul je op de eu servers meer duits ed. gaan horen. Voor de rest boeit het mij geen moer of ik met nlers speel of met buitenlanders. Zolang ze maar engels praten en normaal doen, vind ik alles best.
ik overdrijf nietquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
100+ is ook overdreven hoor. Volgens mij was ik na een stuk of 40 al klaar.
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:51 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
ik overdrijf nietwas zeker rond de 100
(+je hebt nog die centaur ears quest ook nog
)
Wellicht lag het aan het level dat je was toen je hem speelde? Volgens mij is dat hele reputatieverhaal ook afhankelijk van het level waarop je de quest doet?
ps: we hebben je gemist voor groepscreenie gisternacht
stonden we daar met allemaal mounts.. behalve jou warlock felsteed
Jammerik was ff iets anders aan het doen.... wat ook leuk was
maarja !
Als de fransen en duitsers zich daar eens aan zouden houden wel ja. Maar daar zou ik geen geld op zetten. Het merendeel zal wel op eigen servers spelen ja, maar je hebt er genoeg die volharden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde retail
En heb je je wel verdiept in de EU warcraft eigenlijk? Er komen namelijk servers die engels, duits en frans zijn. Dus dat is geen enkel probleem als je op een engelse server connect
mja, en dan versta je ze niet iddquote:Op dinsdag 4 januari 2005 18:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Als de fransen en duitsers zich daar eens aan zouden houden wel ja. Maar daar zou ik geen geld op zetten. Het merendeel zal wel op eigen servers spelen ja, maar je hebt er genoeg die volharden.
Zoals ik al zei: Echt veel maakt mij het niet uit. En ook voor de lag hoef ik niet op EU te gaan spelen. En daarnaast is USA nog ¤11 (6 maanden) goedkoper ook!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mja, en dan versta je ze niet idd
Is dat een probleem? Als ze het op GC doen krijgen ze vanzelf waarschuwing van een game master
Bovendien moet je er maar eens aan wennen dat je sowiezo niet de taal spreekt van de helft van de mensen in WOW
(alhoewel ik inmiddels al een woordje common spreek)
Hmm valt wel mee, neem aan dat je doelt op de quest waarin je de ene clan Neutral moet krijgen?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:59 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
das nix
leuk al die tegenstrijdigheid overal, elke winkel heeft een andere release datumquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:49 schreef Adagio het volgende:
Ok, it is as we have feared. World of Warcraft komt definitief pas op 25 februari uit! ARG! En nog steeds geen releasedatum van Blizzard zelf...
Release 25 februari 2005
Genre MMORPG
Developer Blizzard
Publisher Vivendi
Bron: http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=72636
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |