abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24387371
Ik heb um maar pre-order geplaatst, nu maar hopen dat ie snel uit komt

btw: Het voelt goed om weer eens een game te kopen sinds jaren
pi_24390031
WoW EU is overigens nu officieel uitgesteld tot het einde van de maand.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24391282
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 09:41 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]

Op Centaurjacht
das nix
in desolace heb je een quest moet je iets van 100+ centaurs killen
=]
  dinsdag 4 januari 2005 @ 16:26:04 #279
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_24393845
Ey, de closed beta is gedaan, mensen zeiden dat ikg ewoon deel kan nemen aan de final beta, maar als ik op de site wil inloggen zegtie dat mijn nickname niet gevonden is :s wat nu ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_24394779
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 13:59 schreef Frost-Lyx het volgende:

[..]

das nix
Ik ben ook pas lvl 14 he. Nu hebben ze nog niet van die grote quests
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:37:40 #281
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24395244
quote:

[..]

das nix
100+ is ook overdreven hoor . Volgens mij was ik na een stuk of 40 al klaar.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:38:35 #282
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24395261
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:12 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik ben ook pas lvl 14 he. Nu hebben ze nog niet van die grote quests
Mmm als je pas lvl 14 bent had je misschien beter kunnen wachten op de EU release ipv voor US beta te gaan . Spelen met nederlanders is gewoon best wat leuker
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_24395369
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mmm als je pas lvl 14 bent had je misschien beter kunnen wachten op de EU release ipv voor US beta te gaan . Spelen met nederlanders is gewoon best wat leuker
US Retail speel ik, niet Beta. Daarnaast zul je op de eu servers meer duits ed. gaan horen. Voor de rest boeit het mij geen moer of ik met nlers speel of met buitenlanders. Zolang ze maar engels praten en normaal doen, vind ik alles best.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:51:05 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24395520
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:44 schreef existenz het volgende:

[..]

US Retail speel ik, niet Beta. Daarnaast zul je op de eu servers meer duits ed. gaan horen. Voor de rest boeit het mij geen moer of ik met nlers speel of met buitenlanders. Zolang ze maar engels praten en normaal doen, vind ik alles best.
Sorry ik bedoelde retail
En heb je je wel verdiept in de EU warcraft eigenlijk? Er komen namelijk servers die engels, duits en frans zijn . Dus dat is geen enkel probleem als je op een engelse server connect
Een gedicht over Maanvis
pi_24395539
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

100+ is ook overdreven hoor . Volgens mij was ik na een stuk of 40 al klaar.
ik overdrijf niet was zeker rond de 100 (+je hebt nog die centaur ears quest ook nog )

ps: we hebben je gemist voor groepscreenie gisternacht
stonden we daar met allemaal mounts.. behalve jou warlock felsteed
=]
  dinsdag 4 januari 2005 @ 17:58:33 #286
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24395688
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:51 schreef Frost-Lyx het volgende:

[..]

ik overdrijf niet was zeker rond de 100 (+je hebt nog die centaur ears quest ook nog )

Wellicht lag het aan het level dat je was toen je hem speelde? Volgens mij is dat hele reputatieverhaal ook afhankelijk van het level waarop je de quest doet?

ps: we hebben je gemist voor groepscreenie gisternacht
stonden we daar met allemaal mounts.. behalve jou warlock felsteed

Jammer ik was ff iets anders aan het doen.... wat ook leuk was maarja !
Een gedicht over Maanvis
pi_24396420
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 17:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Sorry ik bedoelde retail
En heb je je wel verdiept in de EU warcraft eigenlijk? Er komen namelijk servers die engels, duits en frans zijn . Dus dat is geen enkel probleem als je op een engelse server connect
Als de fransen en duitsers zich daar eens aan zouden houden wel ja. Maar daar zou ik geen geld op zetten. Het merendeel zal wel op eigen servers spelen ja, maar je hebt er genoeg die volharden.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 19:17:06 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24397041
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 18:38 schreef existenz het volgende:

[..]

Als de fransen en duitsers zich daar eens aan zouden houden wel ja. Maar daar zou ik geen geld op zetten. Het merendeel zal wel op eigen servers spelen ja, maar je hebt er genoeg die volharden.
mja, en dan versta je ze niet idd
Is dat een probleem? Als ze het op GC doen krijgen ze vanzelf waarschuwing van een game master

Bovendien moet je er maar eens aan wennen dat je sowiezo niet de taal spreekt van de helft van de mensen in WOW

(alhoewel ik inmiddels al een woordje common spreek )
Een gedicht over Maanvis
pi_24397135
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 19:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

mja, en dan versta je ze niet idd
Is dat een probleem? Als ze het op GC doen krijgen ze vanzelf waarschuwing van een game master

Bovendien moet je er maar eens aan wennen dat je sowiezo niet de taal spreekt van de helft van de mensen in WOW

(alhoewel ik inmiddels al een woordje common spreek )
Zoals ik al zei: Echt veel maakt mij het niet uit. En ook voor de lag hoef ik niet op EU te gaan spelen. En daarnaast is USA nog ¤11 (6 maanden) goedkoper ook!

[ Bericht 2% gewijzigd door existenz op 04-01-2005 20:15:36 ]
  dinsdag 4 januari 2005 @ 19:29:26 #290
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24397220
Zit ook in de CB
En krijg 2x de CE
pi_24398756
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 19:29 schreef Darklight het volgende:
Zit ook in de CB
En krijg 2x de CE
bleh...
pi_24401851
Ik kan echt niet wachten totdat ik kan spelen.
Argh, ik ga dit topic gewoon niet meer checken, dan blijf ik zo ongeduldig
pi_24403531
hmm raar dat hier allemaal officiele release datums worden neergezet..
Het word waarschijnlijk toch echt eind februari.
Waarom denk ik dit?

Ik speel het spel al een tijd want ik ben een van de gelukkige die een closed beta account heeft!
de closed beta is nu voorbij en de servers zijn down voor een paar dagen.
De open beta begint pas over een paar dagen en die zal echt niet slechts 1 week duren want de beta ( zie het verloop voor retail release in US) zal 2 weken voor de retail sluiten. het is onzin voor Blizzard om de hele servers al om te zetten en dat maar slecht 1 week te testen.

Daarnaast lees ik veel over het bestellen bij Dynabyte (oa) en natuurlijk kun je dit doen. Maar als je nu gewoon heeeeeel goed in de gate houd wanneer de release datum is kun je als je een beetje optijd bent ook gewoon in de winkels zelf de game kopen:) ze moeten gewoon een aantal in de losse verkoop kunnen gooien.. ( ivm klanten trekken die niet helemaal alles bij houden van de game en dus niet online bestellen)

Daarnaast zal de game niet alleen via moeilijke betalings consturcties te spelen zijn maar het moet ook heel makkelijk zijn. Het bedrijf dat de betalingen voor WoW verzorgd is Global collect. dat bedrijf is Gericht op het verzorgen van betalingsverkeer. Ze streven ernaar de meest gebruikte betalingsvormen aan te bieden in een heel groot aantal landen ( en dus ook NL).

Maar goed al met al zal WoW nog wel even opzich laten wachten.
En helaas moet iedereen nu dus ook een paar dagen wachten en maar hopen dat de servers snel weer terug zijn.
pi_24403702
quote:

[..]

das nix
Hmm valt wel mee, neem aan dat je doelt op de quest waarin je de ene clan Neutral moet krijgen?
wacht maar af tot je in The badlands de instance bij Uldaman ingaat.. best leuk 20 van die scorpions op je arse! ( tip neem een mage of iig iemand die een paar leuke freeze spells heeft)
  woensdag 5 januari 2005 @ 10:49:24 #295
14018 Adagio
Agree to disagree
pi_24407482
Ok, it is as we have feared. World of Warcraft komt definitief pas op 25 februari uit! ARG! En nog steeds geen releasedatum van Blizzard zelf...

Release 25 februari 2005
Genre MMORPG
Developer Blizzard
Publisher Vivendi

Bron: http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=72636
"Avoid employing unlucky people - throw half of the pile of CVs in the bin without reading them." - "Al dat Rev tuig moet hard aangepakt worden, TUIG is het TUIG ZEG IK JE!!"
pi_24407582
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 10:49 schreef Adagio het volgende:
Ok, it is as we have feared. World of Warcraft komt definitief pas op 25 februari uit! ARG! En nog steeds geen releasedatum van Blizzard zelf...

Release 25 februari 2005
Genre MMORPG
Developer Blizzard
Publisher Vivendi

Bron: http://www.dimensionplus.nl/link.asp?pid=72636
leuk al die tegenstrijdigheid overal, elke winkel heeft een andere release datum
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24407770
Gewoon afwachten totdat release datum op de europese world of warcraft site staat. Alle winkels gokken maar raak wat betreft de release datum. De enige die het weten zijn Blizzard / Vivendi dus ik zou me er niet zo druk om maken en gewoon rustig afwachten.
pi_24407874
Het lijkt me zo raar dat ze de final beta 2 maanden laten duren...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24408235
Ik ben het met Tain eens, ik verwacht zelf dat Blizzard met meer nieuws komt zodra de Final Beta begint. En nog een keer laat je niet gek maken door de release data die door de webshops worden gegeven. Zij tasten hierover net zo hard in het duister als iedereen.
pi_24408531
Kleine opsomming van release data's
gcshop.nl -> 28 jan
bol.com -> 28 jan
play.com -> 4 feb
FRS -> 11 feb
dimension plus -> 25 feb
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo