Aha daarom kan ik het spel niet vinden. Ik blij dat ik em al besteld heb een week van te vorenquote:Op maandag 3 januari 2005 11:34 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Oh WoW topic gevonden op fok yay![]()
Ik ben hoogst waarschijnlijk ook van plan WoW te spelen indien er Gamecards beschikbaar zijn. Had al bij dynabyte wat gezien, maar het spel zelf was uitverkocht.
ach man iedereen moet zelf weten wat ze doen..als iemand zich adolf hitler noemt kan ik me er nog invinden...maar dingen als behaardezak is gewoon grappig en acceptable vind ik...tis gewoon te triest als je zoiets aangeeft...periodquote:Op maandag 3 januari 2005 14:25 schreef Kagar het volgende:
@ Gamedemon & Existenz
Mij uitmaken voor Duitser of zeikerd?![]()
Blizzard heeft een naming policy, die is er voor een reden. Als ik mensen rond zie lopen die zich syphylus, necrofiel of behaardezak noemen geef ik ze aan. Ik speel dit spel voor mijn plezier en ik vind het ook leuk om te roleplayen. ( remember MMORPG RPG = ROLE PLAYING GAME )
Ik kan natuurlijk eerst de mensen er zelf op aanspreken maar de ervaring leert dat mensen die op de eerste plaats zo'n naam kiezen niet echt vriendelijk reageren als je ze er op aanspreekt.
En verder laat ik gewoon net zoals in het echte leven iedereen lekker doen waar hij zelf zin in heeft.
www.worldofwarcraft.com/policy/naming.htmlquote:Op maandag 3 januari 2005 14:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ach man iedereen moet zelf weten wat ze doen..als iemand zich adolf hitler noemt kan ik me er nog invinden...maar dingen als behaardezak is gewoon grappig en acceptable vind ik...tis gewoon te triest als je zoiets aangeeft...period
dat zeg ik...Duitserquote:Op maandag 3 januari 2005 14:50 schreef Kagar het volgende:
[..]
www.worldofwarcraft.com/policy/naming.html
Nough said.![]()
Er is nog geen officieele release datum bekend. En er zal in Europa geen open beta zijn. Alleen een final beta waarin mensen kunnen spelen die of nu al in de closed beta zitten of mensen die een pre-order key hebben. Misschien worden er nog extra mensen toegelaten die zich maanden geleden voor de closed beta hebben aangemeld. Maar van een open beta voor Europa is nog geen sprake geweest.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
Weet iemand trouwens de exacte release datum in europa en de datum waarop de open béta begint?
Nee, ik weet wat de policy is. Maar ik vind af en toe wel dat de mensen moeilijk doen om nix. Een "behaardezak" bijvoorbeeld schaadt niemand en is geen ziekte of whatever, vind ik gewoon dat je die maar lekker moet laten spelen en niet aangeven. Als 1 vd gamemasters het vervolgens ziet en er wat aan doet heeft de gamemaster natuurlijk gewoon gelijk.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:25 schreef Kagar het volgende:
@ Gamedemon & Existenz
Mij uitmaken voor Duitser of zeikerd?![]()
Blizzard heeft een naming policy, die is er voor een reden. Als ik mensen rond zie lopen die zich syphylus, necrofiel of behaardezak noemen geef ik ze aan. Ik speel dit spel voor mijn plezier en ik vind het ook leuk om te roleplayen. ( remember MMORPG RPG = ROLE PLAYING GAME )
Ik kan natuurlijk eerst de mensen er zelf op aanspreken maar de ervaring leert dat mensen die op de eerste plaats zo'n naam kiezen niet echt vriendelijk reageren als je ze er op aanspreekt.
En verder laat ik gewoon net zoals in het echte leven iedereen lekker doen waar hij zelf zin in heeft.
Nou, die jongen heeft nu dankzij jouw aangifte een waarschuwing gekregen van Blizzard, en wordt nu natuurlijk nooit meer uitgekozen door blizzard om mee te doen met beta's. Een beetje roleplayer probeert eerst gewoon met de mensen zelf te praten over irritaties. Doe ik tenminste wel altijdquote:Op maandag 3 januari 2005 14:25 schreef Kagar het volgende:
Nou, zulke namen zijn natuurlijk ongelovelijk dom en ik snap wel dat je je daar een beetje aan kan ergeren.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:09 schreef Michel het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom iemand problemen heeft met namen als behaardezak, en al helemaal niet waarom je zoiets zou moeten reporten. Wat win je met zoiets?
Volgens mij kan je 8 verschillende characters spelen per serverquote:Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef Migwi het volgende:
Ah, thanks.
Hmm, denk dat ik 't wel ga kopen.
Alleen ik kan geen race + class kiezen.
Zo moeilijk
Kun je meerdere chars spelen?
Ehh, elk van de alliance races hebben zo zijn voordelen, daarvoor kun je het beste de warcraft site checken. Als je een loner bent kun je denk ik het beste nightelf worden. Die zitten apart op een eiland als ze beginnen, in kalimdor. Net zoals undead overigens. Dan heb je iig niet vroegtijdig last van alliance lulletjes die met je mee willen lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:16 schreef Migwi het volgende:
Alliance heeft wel mijn voorkeur, vind The Horde maar saai op misschien de Orcs na dan
En ja, dat is dan wel jammer dat de hunting grounds voller raken maar goed. Dat moet dan maar.
Ik ben zowiezo niet het spellcasting type eigenlijk. Sissies!![]()
Dus geen Horde en geen spellcasters, blijven de classes Hunter, Paladin, Rogue en Warrior over.
Voor de races Night Elf, Human en Dwarf (die Gnomes, argh, wat een kut race)
Welke van die 3 denk jij dat het meest complex is?
Komt nog bij dat ik een loner ben dus voornamelijk alleen wil ronddwalen, zijn er dan nog races/classes die je daar het beste voor kunt gebruiken? Meen dat ergens gelezen te hebben, maar kan 't niet meer vinden
Hmm, ik begrijp juist dat Paladins en Hunters voornamelijk melee warriors zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ehh, elk van de alliance races hebben zo zijn voordelen, daarvoor kun je het beste de warcraft site checken. Als je een loner bent kun je denk ik het beste nightelf worden. Die zitten apart op een eiland als ze beginnen, in kalimdor. Net zoals undead overigens. Dan heb je iig niet vroegtijdig last van alliance lulletjes die met je mee willen lopen. De bossen zijn daar erg uitgestrekt, maar de zoetsappige melodietjes daaro zijn niet echt wat ik zoek
.
Paladin en Hunter zijn overigens ook spellcasters, dus blijven alleen Rogue en Warrior over hoor
Paladin heeft healing spells namelijk, maar hoe goed ie in combat is weet ik niet zo goed. Ben ze namelijk alleen als vijand tegen gekomen. Het schijnt wel dat paladin de makkelijkste class is om te spelen (wordt vaak gezegd). Dus ik adviseer je om een goeie solo class uit te kiezen van nightelf (hunter of druid)
Nee hoor, hunter heeft een beestje waarmee ie aanvalt. In melee is een hunter alleen helemaal niet zo sterk. Wat je vaak ziet is dat een hunter met zijn boog of gun aanvalt terwijl je beest de mob tanktquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:31 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hmm, ik begrijp juist dat Paladins en Hunters voornamelijk melee warriors zijn.
Alliance lulletjes? Jij speelt dus The Horde neem ik aan
Denk dat ik voor de Night Elf Hunter ga als het spel uit is
En dat ik iedereen van Fok! die een Horde char heeft maar vaak tegen mag komen, kickass![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |