abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24371935
quote:
Op maandag 3 januari 2005 11:34 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Oh WoW topic gevonden op fok yay

Ik ben hoogst waarschijnlijk ook van plan WoW te spelen indien er Gamecards beschikbaar zijn. Had al bij dynabyte wat gezien, maar het spel zelf was uitverkocht.
Aha daarom kan ik het spel niet vinden. Ik blij dat ik em al besteld heb een week van te voren !
Ik hoop dat ze die gamecards zo verkopen anders moet ik ze gaan bestellen en daar heb ik geen zin in eigenlijk. Maar ik heb goede hoop....
pi_24371995
@ Gamedemon & Existenz

Mij uitmaken voor Duitser of zeikerd?

Blizzard heeft een naming policy, die is er voor een reden. Als ik mensen rond zie lopen die zich syphylus, necrofiel of behaardezak noemen geef ik ze aan. Ik speel dit spel voor mijn plezier en ik vind het ook leuk om te roleplayen. ( remember MMORPG RPG = ROLE PLAYING GAME )
Ik kan natuurlijk eerst de mensen er zelf op aanspreken maar de ervaring leert dat mensen die op de eerste plaats zo'n naam kiezen niet echt vriendelijk reageren als je ze er op aanspreekt.
En verder laat ik gewoon net zoals in het echte leven iedereen lekker doen waar hij zelf zin in heeft.
  maandag 3 januari 2005 @ 14:33:04 #253
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24372118
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:25 schreef Kagar het volgende:
@ Gamedemon & Existenz

Blizzard heeft een naming policy, die is er voor een reden. Als ik mensen rond zie lopen die zich syphylus, necrofiel of behaardezak noemen geef ik ze aan. Ik speel dit spel voor mijn plezier en ik vind het ook leuk om te roleplayen. ( remember MMORPG RPG = ROLE PLAYING GAME )
Ik kan natuurlijk eerst de mensen er zelf op aanspreken maar de ervaring leert dat mensen die op de eerste plaats zo'n naam kiezen niet echt vriendelijk reageren als je ze er op aanspreekt.
En verder laat ik gewoon net zoals in het echte leven iedereen lekker doen waar hij zelf zin in heeft.
ach man iedereen moet zelf weten wat ze doen..als iemand zich adolf hitler noemt kan ik me er nog invinden...maar dingen als behaardezak is gewoon grappig en acceptable vind ik...tis gewoon te triest als je zoiets aangeeft...period
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 3 januari 2005 @ 14:37:07 #254
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_24372192
Weet iemand trouwens de exacte release datum in europa en de datum waarop de open béta begint?
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_24372432
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:33 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ach man iedereen moet zelf weten wat ze doen..als iemand zich adolf hitler noemt kan ik me er nog invinden...maar dingen als behaardezak is gewoon grappig en acceptable vind ik...tis gewoon te triest als je zoiets aangeeft...period
www.worldofwarcraft.com/policy/naming.html

Nough said.
  maandag 3 januari 2005 @ 15:50:36 #256
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24373420
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:50 schreef Kagar het volgende:

[..]

www.worldofwarcraft.com/policy/naming.html

Nough said.
dat zeg ik...Duitser
pi_24373577
quote:
Op maandag 3 januari 2005 14:37 schreef MrFl0ppY het volgende:
Weet iemand trouwens de exacte release datum in europa en de datum waarop de open béta begint?
Er is nog geen officieele release datum bekend. En er zal in Europa geen open beta zijn. Alleen een final beta waarin mensen kunnen spelen die of nu al in de closed beta zitten of mensen die een pre-order key hebben. Misschien worden er nog extra mensen toegelaten die zich maanden geleden voor de closed beta hebben aangemeld. Maar van een open beta voor Europa is nog geen sprake geweest.
pi_24373730
quote:
@ Gamedemon & Existenz

Nee, ik weet wat de policy is. Maar ik vind af en toe wel dat de mensen moeilijk doen om nix. Een "behaardezak" bijvoorbeeld schaadt niemand en is geen ziekte of whatever, vind ik gewoon dat je die maar lekker moet laten spelen en niet aangeven. Als 1 vd gamemasters het vervolgens ziet en er wat aan doet heeft de gamemaster natuurlijk gewoon gelijk.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 3 januari 2005 @ 18:13:04 #259
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24375866
quote:
Nou, die jongen heeft nu dankzij jouw aangifte een waarschuwing gekregen van Blizzard, en wordt nu natuurlijk nooit meer uitgekozen door blizzard om mee te doen met beta's. Een beetje roleplayer probeert eerst gewoon met de mensen zelf te praten over irritaties. Doe ik tenminste wel altijd . En als ze dan vervelend terug gaan doen kun je nog altijd naar een gamemaster stappen. Dan heb je het tenminste geprobeerd. Nu ben je niets meer en niets minder dan een naaizak, terwijl het met een simpel gesprekje opgelost kon zijn
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 3 januari 2005 @ 18:34:47 #260
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24376289
volgens mij houden ze zoiets echt niet bij.......
pi_24379723
Ik snap sowieso niet waarom iemand problemen heeft met namen als behaardezak, en al helemaal niet waarom je zoiets zou moeten reporten. Wat win je met zoiets?
  maandag 3 januari 2005 @ 22:34:01 #262
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_24380169
Ik lees net op de WoW site dat de final stress test binnenkort begint. Over een paar uur zouden de servers down moeten gaan voor maintenance, wat dan wel even duurt. Dan begint de final stress test...
Of ik lees 't verkeerd
http://en.wow-europe.com
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
pi_24380290
quote:
Op maandag 3 januari 2005 22:09 schreef Michel het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom iemand problemen heeft met namen als behaardezak, en al helemaal niet waarom je zoiets zou moeten reporten. Wat win je met zoiets?
Nou, zulke namen zijn natuurlijk ongelovelijk dom en ik snap wel dat je je daar een beetje aan kan ergeren.
Maar ik zou ze niet reporten. Ik bedoel, zo kun je meteen de zielige kindertjes zien waar je zelf niks mee te maken wlt hebben.

Iets anders, hoeveel per maand gaat het eigenlijk kosten????
pi_24380757
11 euro p/m als je per half jaar betaald. Anders 13 euro p/m.
pi_24381538
Ah, thanks.
Hmm, denk dat ik 't wel ga kopen.
Alleen ik kan geen race + class kiezen.
Zo moeilijk
Kun je meerdere chars spelen?
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:06:27 #266
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_24382125
ja je kunt meerdere chars spelen.
Geen idee wat de max is.
Vast een stuk of 5
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:12:37 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24382251
quote:
Op maandag 3 januari 2005 23:39 schreef Migwi het volgende:
Ah, thanks.
Hmm, denk dat ik 't wel ga kopen.
Alleen ik kan geen race + class kiezen.
Zo moeilijk
Kun je meerdere chars spelen?
Volgens mij kan je 8 verschillende characters spelen per server Eigenlijk is elke class wel leuk om te doen, maar sommige classes zijn wat gecompliceerder om te spelen als anderen.
Ga je voor veelzijdigheid (casten + melee), dan kun je het beste een shaman spelen. Die veelzijdigheid vind je overigens ook terug bij de warlock en hunter dmv diertjes die je kan temmen of demons die je kan summonen. Ikzelf ben bijv. warlock en kan verschillende minions oproepen die verschillende doelen hebben. Als je priest wordt wil iedereen je vriendje worden Vooral op moeilijke quests is een priest echt een must. Ook warriors worden vaak gevraagd in groepjes die wat zwakker zijn, om als tank te dienen . En de keuze om alliance of horde? Alliance heeft in de meeste servers wat meer spelers, maar daar staat dus ook tegenover dat je 'hunting grounds' een beetje vol raken, en er soms een aantal mensen op 1 monster aan het jagen zijn. Meer info kan je natuurlijk vinden op de europese wow-site En anders kun je gewoon wat uitproberen. maar let wel op, als je een character een tijdje speelt dan wil je niet eens meer veranderen omdat je er toch zegmaar een beetje van gaat houden
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 00:53:07 #268
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_24383138
me eerste avond warcraft en ik had gelijk een chickie versiert
pi_24383656
Alliance heeft wel mijn voorkeur, vind The Horde maar saai op misschien de Orcs na dan
En ja, dat is dan wel jammer dat de hunting grounds voller raken maar goed. Dat moet dan maar.

Ik ben zowiezo niet het spellcasting type eigenlijk. Sissies!
Dus geen Horde en geen spellcasters, blijven de classes Hunter, Paladin, Rogue en Warrior over.
Voor de races Night Elf, Human en Dwarf (die Gnomes, argh, wat een kut race )
Welke van die 3 denk jij dat het meest complex is?

Komt nog bij dat ik een loner ben dus voornamelijk alleen wil ronddwalen, zijn er dan nog races/classes die je daar het beste voor kunt gebruiken? Meen dat ergens gelezen te hebben, maar kan 't niet meer vinden
  dinsdag 4 januari 2005 @ 02:04:26 #270
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24384653
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 01:16 schreef Migwi het volgende:
Alliance heeft wel mijn voorkeur, vind The Horde maar saai op misschien de Orcs na dan
En ja, dat is dan wel jammer dat de hunting grounds voller raken maar goed. Dat moet dan maar.

Ik ben zowiezo niet het spellcasting type eigenlijk. Sissies!
Dus geen Horde en geen spellcasters, blijven de classes Hunter, Paladin, Rogue en Warrior over.
Voor de races Night Elf, Human en Dwarf (die Gnomes, argh, wat een kut race )
Welke van die 3 denk jij dat het meest complex is?

Komt nog bij dat ik een loner ben dus voornamelijk alleen wil ronddwalen, zijn er dan nog races/classes die je daar het beste voor kunt gebruiken? Meen dat ergens gelezen te hebben, maar kan 't niet meer vinden
Ehh, elk van de alliance races hebben zo zijn voordelen, daarvoor kun je het beste de warcraft site checken. Als je een loner bent kun je denk ik het beste nightelf worden. Die zitten apart op een eiland als ze beginnen, in kalimdor. Net zoals undead overigens. Dan heb je iig niet vroegtijdig last van alliance lulletjes die met je mee willen lopen . De bossen zijn daar erg uitgestrekt, maar de zoetsappige melodietjes daaro zijn niet echt wat ik zoek .

Paladin en Hunter zijn overigens ook spellcasters, dus blijven alleen Rogue en Warrior over hoor
Paladin heeft healing spells namelijk, maar hoe goed ie in combat is weet ik niet zo goed. Ben ze namelijk alleen als vijand tegen gekomen . Het schijnt wel dat paladin de makkelijkste class is om te spelen (wordt vaak gezegd). Dus ik adviseer je om een goeie solo class uit te kiezen van nightelf (hunter of druid)
Een gedicht over Maanvis
pi_24385020
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 02:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ehh, elk van de alliance races hebben zo zijn voordelen, daarvoor kun je het beste de warcraft site checken. Als je een loner bent kun je denk ik het beste nightelf worden. Die zitten apart op een eiland als ze beginnen, in kalimdor. Net zoals undead overigens. Dan heb je iig niet vroegtijdig last van alliance lulletjes die met je mee willen lopen . De bossen zijn daar erg uitgestrekt, maar de zoetsappige melodietjes daaro zijn niet echt wat ik zoek .

Paladin en Hunter zijn overigens ook spellcasters, dus blijven alleen Rogue en Warrior over hoor
Paladin heeft healing spells namelijk, maar hoe goed ie in combat is weet ik niet zo goed. Ben ze namelijk alleen als vijand tegen gekomen . Het schijnt wel dat paladin de makkelijkste class is om te spelen (wordt vaak gezegd). Dus ik adviseer je om een goeie solo class uit te kiezen van nightelf (hunter of druid)
Hmm, ik begrijp juist dat Paladins en Hunters voornamelijk melee warriors zijn.

Alliance lulletjes? Jij speelt dus The Horde neem ik aan

Denk dat ik voor de Night Elf Hunter ga als het spel uit is
En dat ik iedereen van Fok! die een Horde char heeft maar vaak tegen mag komen, kickass
  dinsdag 4 januari 2005 @ 02:41:41 #272
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_24385133
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 02:31 schreef Migwi het volgende:

[..]

Hmm, ik begrijp juist dat Paladins en Hunters voornamelijk melee warriors zijn.

Alliance lulletjes? Jij speelt dus The Horde neem ik aan

Denk dat ik voor de Night Elf Hunter ga als het spel uit is
En dat ik iedereen van Fok! die een Horde char heeft maar vaak tegen mag komen, kickass
Nee hoor, hunter heeft een beestje waarmee ie aanvalt. In melee is een hunter alleen helemaal niet zo sterk. Wat je vaak ziet is dat een hunter met zijn boog of gun aanvalt terwijl je beest de mob tankt
Paladins zijn idd wel goede melee classes, maar ze hebben ook healingspells, en zijn lang niet zo goed als warriors om te tanken
Een gedicht over Maanvis
pi_24385640
dat was ut dan
Closed Beta is ten einde

en over paar dagen gaat Final Beta open
=]
  dinsdag 4 januari 2005 @ 09:07:06 #274
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24386750
Vandaag een baan regelen zodat ik ook kan WoW'en
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24387041

Op Centaurjacht
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')