bijna danquote:
quote:Op zondag 5 december 2004 16:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
note to self: niet meer op escape drukken en dan domme vragen gaan stellen
pff... ga varenquote:
skieenquote:Op zondag 5 december 2004 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van de zomer weer... eerst skieen
![]()
Jij vindt 250 over een kaarsrechte rustige snelweg leuker als zo hard mogelijk door de bergen crossen?quote:Op zondag 5 december 2004 16:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
skieendat wil ik ook weer.....
(skieen is net als autorijden: het moet vooral hard gaan... trucjes zijn leuk, maar snelheid gaat voor)
Nee.quote:Op zondag 5 december 2004 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij vindt 250 over een kaarsrechte rustige snelweg leuker als zo hard mogelijk door de bergen crossen?
Ik bedoelde in een ECHTE autoquote:Op zondag 5 december 2004 16:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.
Maar vrijwel recht een berg af geeft mij een grotere kick dan sprongetjes maken.....
170 rechtuit in de Excel geeft mij een grotere kick dan handrembochtjes....
quote:Op zondag 5 december 2004 16:42 schreef PeuRac het volgende:
Waar?
De enige neger die hier wel eens kwam heeft een perm-ban
bier2k3 aka bier2k4quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bier2k3 aka bier2k4
Dat is een neger, en volgens Jozef444 een flinke ook (ze zaten op dezelfde school)
Ik was er niet de 1e meetquote:Op zondag 5 december 2004 16:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik dacht dat je Dhoman bedoelde Meet 1, polo met lampjes![]()
Ik ga begin volgend jaar weerquote:Op zondag 5 december 2004 16:44 schreef PeuRac het volgende:
Skieën moet ik toch eens proberen, keb t nog nooit gedaan, en dit jaar zal ik het geld waarschijnlijk ook niet hebben
jij hebt tenminste nog wat gedaan vandaagquote:Op zondag 5 december 2004 16:50 schreef Fugie het volgende:
heeheh tering, ik zo naar de voetbal, om half elf naar belgie ongeveer, om half 5 terug. Daar gaat je zondag
Ik ook. Ik ga dan naar Lermoosquote:
heeft geen permban afaikquote:Op zondag 5 december 2004 16:42 schreef PeuRac het volgende:
Waar?
De enige neger die hier wel eens kwam heeft een perm-ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |