ik kon een keer een de complete kabelboom van een 2.0 8v overnemen maar had weinig zin in een aorta transplantatiequote:Op zondag 5 december 2004 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, misschien weet Richard dat, anders moet je t de dealer vragen. De kans is groot trouwens dat die kabel niet los te krijgen is, dan zal er uit een sloop auto een gehaald moeten worden
Dat hoeft toch niet, je hoeft alleen maar de juiste kabel er tussen uit te halen, en die te monteren.quote:Op zondag 5 december 2004 12:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kon een keer een de complete kabelboom van een 2.0 8v overnemen maar had weinig zin in een aorta transplantatie![]()
......en hij was nogal prijzigquote:Op zondag 5 december 2004 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet, je hoeft alleen maar de juiste kabel er tussen uit te halen, en die te monteren.
leeftijd ?quote:Op zondag 5 december 2004 12:42 schreef PeuRac het volgende:
mn nichtje is![]()
t ene moment zegt ze dat ik niet kan lezen en dat ik stom ben, t andere moment zegt ze dat ik een stud ben![]()
8 of 9 jaarquote:
zal wel meevallen en vermogen verschil ook. Laat maar man, staat al 280k+ op de teller ga er niet meer aan uitgeven dan normaal onderhoud.quote:Op zondag 5 december 2004 12:45 schreef PeuRac het volgende:
Ok, dat is dan misschien wel een punt, maar als die ene kabel gemonteerd is, daalt je verbruik waarschijnlijk flink.
Begrijpelijk, 280k is vrij fors voor een Alfaquote:Op zondag 5 december 2004 12:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal wel meevallen en vermogen verschil ook. Laat maar man, staat al 280k+ op de teller ga er niet meer aan uitgeven dan normaal onderhoud.
quote:Op zondag 5 december 2004 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Begrijpelijk, 280k is vrij fors voor een Alfa
En blijf uit de buurt van mn nichtjeze is trouwens ouder volgens mij, een jaar of 11. Gelukkig woont ze ver bij jou vandaag, Pedo
quote:
Dat 'net iets'quote:
heb het gelezen,quote:Op zondag 5 december 2004 13:18 schreef Tjabbo het volgende:
Complete write-up van gisteren geplaatst op karboforum voor de liefhebbers.
Teaser:
[afbeelding]
Hey, je zou regelen dat ik ook mee konquote:Op zondag 5 december 2004 14:35 schreef Ultimora het volgende:
zow allemaal van die k*t gedichten aan het typen vandaag + een suprise maken
gelukkig ga ik dinsdag naar Spyker![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 14:42 schreef Ultimora het volgende:
khad ook gelijk al gezegd dat dat moeilijk zal worden..![]()
Wel sportief dat je ff alles verteldquote:Op zondag 5 december 2004 01:41 schreef BoJo het volgende:
-Knip-
Thanx mênquote:Op zondag 5 december 2004 14:20 schreef ook_gek het volgende:
Tjabbo ik heb het ook gelezen. ERG leuke tekst er bij![]()
Mooi foto verslag ook![]()
Haha nee, dat was een grapje in de richting van supras.nl waar ik dit verhaal ook postte. die hebben niet zo'n mooie grote ruimtequote:Op zondag 5 december 2004 14:24 schreef Xtreem het volgende:
Was echt wel behelpen hea?![]()
ik zal zo nog 'ns opnieuw lezen... ff kijken of ik het allemaal snap
Thanx.quote:Op zondag 5 december 2004 14:32 schreef PeuRac het volgende:
Tering, die midden pakking was wel ERG gaar zeg![]()
erg mooi gewordenen best goed voor een eerste keer
ik zou t niet zo goed/snel kunnen denk ik
Je wilt niet weten hoelang ik al over karboforum doequote:Op zondag 5 december 2004 15:07 schreef Alexxxxx het volgende:Mn vrachtwagenforum begint te lopen
Na een jaar....
Je hebt ook alle reden om trots te zijn, bij mn Alfa durfde ik de kop er niet eens af te halenquote:Op zondag 5 december 2004 15:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Thanx.
Ik ben stiekemf ook best trots op mezelf
Het is de eerste keer écht sleutelen als je de bougies vervangen niet mee rekent. (dat is al een heel tering werkje als je ziet wat er allemaal aan de kant moet.
En die pakking was idd flink aan zijn eind. Bij 4 van de 6 kamers zaten scheuren. Het zat er waarschijnlijk al erg lang want je krijgt geen kamer onder de olie van wat rondspattend olie vanaf de nokkenassen, ik denk dat dit de laatste 60.000 km al zo was en nooit nagekeken.
quote:Op zondag 5 december 2004 15:24 schreef PeuRac het volgende:
btw, ik bedenk me net, ik heb de cilinderkop van mn moeders auto eens gedemonteerd (hij liep niet meer), veel vloeibare pakking tussen gekwakt, boel weer dicht geschroeft, en daarna liep die weerom er na een half uur definitief mee uit te schijen
Was niet erg, de sloop was toch al gebeld, ze zouden em 2 dagen later ophalen. Vol met deukenquote:
Ach, van dat truckforum staat vrijwle nergens de URL dus ik vind het een hele prestatie dat er uberhaupt mensne komenquote:Op zondag 5 december 2004 15:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoelang ik al over karboforum doe
quote:Op zondag 5 december 2004 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
Laters Tjab
een vriend van mij had gister een nummer gedownload van een stel marrokanen ofzo die het plaatje zingen :""sinterklaas is dood"het meest zielige en trieste nummer ooit... (een keer of 50 gedraaid gister
)
maar nu kan ik hem nergens vinden en hij is snikkelhaas aan het vieren met zijn familie
quote:Op zondag 5 december 2004 16:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wtf, waar zijn de letters in de je avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |