bijna danquote:
quote:Op zondag 5 december 2004 16:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
note to self: niet meer op escape drukken en dan domme vragen gaan stellen
pff... ga varenquote:
skieenquote:Op zondag 5 december 2004 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van de zomer weer... eerst skieen
![]()
Jij vindt 250 over een kaarsrechte rustige snelweg leuker als zo hard mogelijk door de bergen crossen?quote:Op zondag 5 december 2004 16:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
skieendat wil ik ook weer.....
(skieen is net als autorijden: het moet vooral hard gaan... trucjes zijn leuk, maar snelheid gaat voor)
Nee.quote:Op zondag 5 december 2004 16:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij vindt 250 over een kaarsrechte rustige snelweg leuker als zo hard mogelijk door de bergen crossen?
Ik bedoelde in een ECHTE autoquote:Op zondag 5 december 2004 16:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.
Maar vrijwel recht een berg af geeft mij een grotere kick dan sprongetjes maken.....
170 rechtuit in de Excel geeft mij een grotere kick dan handrembochtjes....
quote:Op zondag 5 december 2004 16:42 schreef PeuRac het volgende:
Waar?
De enige neger die hier wel eens kwam heeft een perm-ban
bier2k3 aka bier2k4quote:
quote:Op zondag 5 december 2004 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bier2k3 aka bier2k4
Dat is een neger, en volgens Jozef444 een flinke ook (ze zaten op dezelfde school)
Ik was er niet de 1e meetquote:Op zondag 5 december 2004 16:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik dacht dat je Dhoman bedoelde Meet 1, polo met lampjes![]()
Ik ga begin volgend jaar weerquote:Op zondag 5 december 2004 16:44 schreef PeuRac het volgende:
Skieën moet ik toch eens proberen, keb t nog nooit gedaan, en dit jaar zal ik het geld waarschijnlijk ook niet hebben
jij hebt tenminste nog wat gedaan vandaagquote:Op zondag 5 december 2004 16:50 schreef Fugie het volgende:
heeheh tering, ik zo naar de voetbal, om half elf naar belgie ongeveer, om half 5 terug. Daar gaat je zondag
Ik ook. Ik ga dan naar Lermoosquote:
heeft geen permban afaikquote:Op zondag 5 december 2004 16:42 schreef PeuRac het volgende:
Waar?
De enige neger die hier wel eens kwam heeft een perm-ban
quote:Op zondag 5 december 2004 01:41 schreef BoJo het volgende:
als er staat bo Y dan ben ik aan het praten en vise versa
Datum Tijd Van Aan Bericht
Daar ben ik afgelopen jaar geweest. Was ZEER goed te doenquote:
Nog een aardigheidje, mijn Garrett T400 was eindelijk binnen. Hij spoelt al bij 9000 toeren en is goed voor zo'n 3000pk.quote:Op zondag 5 december 2004 13:18 schreef Tjabbo het volgende:
Complete write-up van gisteren geplaatst op karboforum voor de liefhebbers.
oh bedankt voor deze wijze raad oh great date masterquote:Op zondag 5 december 2004 17:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je bent ook wel erg snel met afspreken he .. en je moet haar wel een paar van haar stoel hebben laten vallen van het lachen wil je ook zo snel kunnen speeddaten .. of ze moet echt heel wanhopig zijn ..
![]()
Ik zie gewoon een normaal afwachtend gesprekje zonder echte highlights ..
..niet echt iets waar ze supernieuwsgierig van wordt..heeft zich gewoon bedacht later..
En mekaar kunnen bellen is ook altijd wel handig..
ik doe altijd beide....quote:Op zondag 5 december 2004 16:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.
Maar vrijwel recht een berg af geeft mij een grotere kick dan sprongetjes maken.....
170 rechtuit in de Excel geeft mij een grotere kick dan handrembochtjes....
wie ben jij nou weerquote:Op zondag 5 december 2004 17:09 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Nog een aardigheidje, mijn Garrett T400 was eindelijk binnen. Hij spoelt al bij 9000 toeren en is goed voor zo'n 3000pk.
Je maakt een grapje zeker.
in het zicht van het EHBO post neem ik aan?quote:Op zondag 5 december 2004 17:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik doe altijd beide....
keihard van een berg af en dan een gigantische sprong maken![]()
dit doe ik alleen 'sochtends vroeg of 's avonds laat als er niemand is... alleen met mijn broertje...
Zo was het niet bedoeld .. maar jij plaatst een chatlog dus kunnen wij erop reageren he.quote:Op zondag 5 december 2004 17:11 schreef BoJo het volgende:
oh bedankt voor deze wijze raad oh great date master![]()
komt er na de wintermaanden opquote:Op zondag 5 december 2004 17:09 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Nog een aardigheidje, mijn Garrett T400 was eindelijk binnen. Hij spoelt al bij 9000 toeren en is goed voor zo'n 3000pk.
Je maakt een grapje zeker.
3000 pk's. Dat haalt hij niet met zo'n blok.quote:Op zondag 5 december 2004 17:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
komt er na de wintermaanden op
iemand moet de eerste zijn toch met een echte big ass turbo
Nee dat is waar. typ foutje. Het moet 6000 PK zijnquote:Op zondag 5 december 2004 17:21 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
3000 pk's. Dat haalt hij niet met zo'n blok.
Je lult, misschien was het sarcasme van Tjabbo, zal wel niet goed opgemerkt hebben.quote:Op zondag 5 december 2004 17:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat is waar. typ foutje. Het moet 6000 PK zijn![]()
lolquote:Op zondag 5 december 2004 17:21 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
3000 pk's. Dat haalt hij niet met zo'n blok.
quote:Op zondag 5 december 2004 17:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
in het zicht van het EHBO post neem ik aan?
@ volvomeister:![]()
Ik ben eerlijk boedmogol. Met je lult. Wat ik zeg klopt altijd. Dat jij een half tamme jostie bent waar niet alles goed bij wil door dringen is jouw probleemquote:Op zondag 5 december 2004 17:23 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Je lult, misschien was het sarcasme van Tjabbo, zal wel niet goed opgemerkt hebben.
je lurkt zeker al jaren mee....quote:
Ik ben 3 meter naar beneden getieft gesultaat achteraf. 2 gebroken ribben. Heb ik nooit wat aan gedaan.quote:Op zondag 5 december 2004 17:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mijn broertje is vorig jaar wel keihard op zijn muil geklapt... we waren met de laatste lift omhooggegaan en er was niemand meer.... toen gingen we keihard recht naar beneden maar de sneeuwkanonnen stonden al aan en daar kwamen we langs... naast dat kanon was een gigantische hoop sneeuw verzamelt en die zag hij niet en hij vloog echt een gigantisch eind door de lucht... en klapte keihard neer in de tiefschnee
niets aan overgehouden![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben 3 meter naar beneden getieft gesultaat achteraf. 2 gebroken ribben. Heb ik nooit wat aan gedaan.
Ook alleen maar omdat je doodsbang bent voor de dokterquote:Op zondag 5 december 2004 17:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben 3 meter naar beneden getieft gesultaat achteraf. 2 gebroken ribben. Heb ik nooit wat aan gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |