Ik weet niet hoe je het filmpje hebt opgeslagen, maar als je die specifieke scene hebt waar ze zo met haar benen zit te zwaaien. Zou je het in photoshop/thegimp moeten kunnen converteren.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:01 schreef Airelle het volgende:
Als jij me uitlegt hoe dat moet...
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kunt niet wachten he?.
[afbeelding]
De zoen...
[afbeelding]
Stefano...
Het is toch leuk dat GTST eens wat op de homo-toer gaat.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat vindt je dan zo lekker hieraan?![]()
dubbelquote:Op woensdag 8 december 2004 16:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kunt niet wachten he?
[afbeelding]
Stefano...
Geweldig die blik van Stefanoquote:Op woensdag 8 december 2004 16:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je kunt niet wachten he?
[afbeelding]
Stefano...
Zoenende mannen zijn geil. Er moeten meer mannen met elkaar zoenen op TV. Er moet sowieso meer gezoend worden op TV.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat vindt je dan zo lekker hieraan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:24 schreef digispeed het volgende:
Ik heb zojuist de nieuwe TV gids van de komende 2 weken binnen en het ziet er saai uitSaai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt niet!
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:24 schreef digispeed het volgende:
Ik heb zojuist de nieuwe TV gids van de komende 2 weken binnen en het ziet er saai uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op woensdag 8 december 2004 16:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag 14.12.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag 15.12.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag 16.12.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag 17.12.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag 20.12.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag 21.12.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woensdag 22.12.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag 23.12.2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdag 24.12.2004 Dubbele (Kerst)afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Johnny de Mol ligt in het ziekenhuis met een longontsteking hoorde ik net in RTL Boulevard
Hoe lang duurt een longontsteking ongeveer?![]()
![]()
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Oke, ik geef het toe: Stefano lijkt hier meer op Alimero.quote:President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Volgens mij kan ik de opnames alleen openen in Media Center, waar ik ze ook opneem.quote:Op woensdag 8 december 2004 16:13 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je het filmpje hebt opgeslagen, maar als je die specifieke scene hebt waar ze zo met haar benen zit te zwaaien. Zou je het in photoshop/thegimp moeten kunnen converteren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: