Die is vannacht op Canal+...leuke pot. Dit weekend Warriors@Rockets gezien...quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:53 schreef Zwansen het volgende:
Dit zijn niet de wedstrijden van vanavond hoor.... Vannacht Cleveland- Wolves, ben benieuwd.
Ik heb een inside ticket en ik ben er erg blij mee. Maar ik luister dan ook 's nachts wedstrijden (2x per week ongeveer) en kijk altijd de samenvatting, dan is het het geld zeker waard.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:24 schreef J-Will het volgende:
Heeft er iemand van jullie inside ticket? Zit er aan te denken dat aan te schaffen. Maar weet niet of het relaxed is.
Nee, dat weet ik.. Die zijn van morgenavond...quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:53 schreef Zwansen het volgende:
Dit zijn niet de wedstrijden van vanavond hoor.... Vannacht Cleveland- Wolves, ben benieuwd.
chicago is juist in vorm, 4 laatste wedstrijden gewonnenquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:00 schreef ijustlovethanba het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik.. Die zijn van morgenavond...
Maar omdat je hier (in Maastricht) vlak over de grens in Belgie geld kunt inzetten op teams (zoiets als de Toto met voetbal), twijfelde ik tussen deze teams..
Chicago is b.v. niet zo goed nu, maar heeft de laatste paar wedstrijden wel gewonnen.
Detroit is ook niet meer zo goed als afgelopen seizoen.
Maargoed, omdat ik dus geld ga inzetten morgen, vroeg ik jullie dus om raad :-)
Kan nooit kwaad om ook de meningen van anderen te peilen.
quote:Op woensdag 22 december 2004 11:18 schreef Stiffmaster het volgende:
stuur maar ff op naar Grunn Robertje...![]()
Milwaukee signs Eddie House.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:55 schreef Fonzarelli het volgende:
Go ray ray...!![]()
Weet iemand trouwens waarom Eddie House van de Bobcats ge-waived is? Snap er niks van-toch niet bepaald slechte stats...
Dan heb jij de eer...quote:
Ook leuk dat ze Wilt weer noemen met zijn 10 games achter elkaar.quote:Op donderdag 23 december 2004 11:44 schreef Zwansen het volgende:
Iverson weer 40 punten! En ik wist trouwens niet dat Jordan ooit 3 wedstrijden achter elkaar 50 punten had gescoord...
En de Bulls winnen weer! Ik zei tich dat ze een goed team waren.
Rik Smits had als bijnaam "the dunking Dutchman"quote:Op woensdag 22 december 2004 08:50 schreef Skeffie het volgende:
Gadzurig had een paar wedstrijden geleden een vette dunk. Wat zei de commentator: "Here he comes....., the flying Dutchman...."
Was dat niet al de bijnaam van Rick Smits?
Ja, en ik hoorde ook de Bulls. Maar dat is dus bullshit.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:16 schreef Zwansen het volgende:
Malone zou naar zijn blessure naar de Lakers gaan maar door het gezeur met Bryant gaan er geruchten dat ie naar de Spurs gaat, Heat zijn ook al genoemd.
Dat lijkt me sterk, hij wil nog ergens een ring winnen... Zou wat zijn! Malone bij de Bulls!quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, en ik hoorde ook de Bulls. Maar dat is dus bullshit.
Collega zei dat te hebben gehoord op de radio, inmiddels een paar weken geleden. Maar, ik kwam er snel achter dat hij dat verkeerd heeft begrepen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 15:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, hij wil nog ergens een ring winnen... Zou wat zijn! Malone bij de Bulls!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |