quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:01 schreef ijustlovethanba het volgende:
Hey wie denken jullie dat er gaat winnen?
Cleveland @ New Jersey
New York @ Boston
Portland @ Milwaukee
Memphis @ Golden State
Chicago @ Detroit
Spelen allemaal morgen...
wedden dat ik meer goed heb, robbertje![]()
Ben je al moneymiljonairquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:47 schreef nik2043 het volgende:
ik heb nog geen 'eer' van jou, dus dat vind ik wel okay hehe
Die is vannacht op Canal+...leuke pot. Dit weekend Warriors@Rockets gezien...quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:53 schreef Zwansen het volgende:
Dit zijn niet de wedstrijden van vanavond hoor.... Vannacht Cleveland- Wolves, ben benieuwd.
Ik heb een inside ticket en ik ben er erg blij mee. Maar ik luister dan ook 's nachts wedstrijden (2x per week ongeveer) en kijk altijd de samenvatting, dan is het het geld zeker waard.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:24 schreef J-Will het volgende:
Heeft er iemand van jullie inside ticket? Zit er aan te denken dat aan te schaffen. Maar weet niet of het relaxed is.
Nee, dat weet ik.. Die zijn van morgenavond...quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:53 schreef Zwansen het volgende:
Dit zijn niet de wedstrijden van vanavond hoor.... Vannacht Cleveland- Wolves, ben benieuwd.
chicago is juist in vorm, 4 laatste wedstrijden gewonnenquote:Op dinsdag 21 december 2004 19:00 schreef ijustlovethanba het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik.. Die zijn van morgenavond...
Maar omdat je hier (in Maastricht) vlak over de grens in Belgie geld kunt inzetten op teams (zoiets als de Toto met voetbal), twijfelde ik tussen deze teams..
Chicago is b.v. niet zo goed nu, maar heeft de laatste paar wedstrijden wel gewonnen.
Detroit is ook niet meer zo goed als afgelopen seizoen.
Maargoed, omdat ik dus geld ga inzetten morgen, vroeg ik jullie dus om raad :-)
Kan nooit kwaad om ook de meningen van anderen te peilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |