Ja schieten wel idd, maar toch pakt ie toch nog 9 rebounds, 7 assists en 4 steals...quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:19 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je bedoelt tegen de Kings
LeBron was inderdaad heeeeel slecht...
Ik wel...lekker Canal+.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:35 schreef Zwansen het volgende:
Ja ik zie nooit beelden...
Ik ga dus af op de stats en 2,7 steals per game vind ik defensief vrij goed. Ook bijna 7 rebounds.
En dan zendt C+ Houston - Golden State uit....damn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:02 schreef Zwansen het volgende:
Tja Canal+.
Vannacht Suns @ Sonics!Dat belooft wat!
Denk dat Suns de Sonics pijn gaan doen!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:06 schreef Robertje het volgende:
[..]
En dan zendt C+ Houston - Golden State uit....damn.![]()
Inderdaad, voorafgaand aan dit seizoen wie had toen gedacht dat Suns-Sonics de topper zou zijn...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Houston - Golden State... ja idd een logische keuze...![]()
Hoe zit dat eigenlijk met die uitzendrechten voor C+? Worden de wedstrijden aan het begin van het jaar toegewezen oid? Want dan zou de keuze voor Houston te verklaren zijn ivm de komst van T Mac die toen nog een goede trade leek.
Met Mourning zouden ze de nummers 1 t/m 3 uit de NBA draft van 1992 hebben, dat klinkt te mooi om waar te zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:31 schreef Robertje het volgende:
Ze winnen wel een uitwedstrijd...
Over de trade tussen de Raports en de Nets....ik ben benieuwd of Mourning teruggaat naar Miami en daar lekker naast Shaq gaat ballen en misschien een ring gaat pakken...misschien
Hehe leuk stukje ja, leuke laatste opmerking:quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:35 schreef ScienceFriction het volgende:
http://sports.espn.go.com/espn/page2/story?page=bayless/041217
Kobe vs MJ
Interessant stukje over zowel MJ als Kobe. De schrijver is echter een beetje te aardig voor de jongere MJ die zich niet veel anders gedroeg dan Kobe nu doet. In beide gevallen heb je jonge spelers die ernog veel zelfvertrouwen hebben en teveel zelf willen omdat ze hun team mates niet vertrouwen.
MJ heeft geleerd zijn team mates te vertrouwen dankzij Phil Jackson. Kobe moet dat nog leren. Ik bedoel als je kijkt naar het spel van Kobe dan zit alles er in om een team te leiden. Hij is een uitstekend passer, goede verdediger, in aanvallend opzicht een top 5 speler en #1 in de clutch.
Hij moet alleen Lamar Odom meer in het spel betrekken, meer passes geven op hem, want dat opent het veld voor hemzelf, maar ook voor een speler als Caron Butler. Odom zelf moet ook meer initiatief tonen, omdat het er op lijkt dat elke play hoe dan ook om Bryant heen gebouwd is...
geduld... ik heb geduld
Wie is 3 dan? Laettner? En met Malone erbij wordt het idd een interessant team!quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:38 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Met Mourning zouden ze de nummers 1 t/m 3 uit de NBA draft van 1992 hebben, dat klinkt te mooi om waar te zijn![]()
Trouwens: als dit door mocht gaan is het voor Malone ook een stuk interessanter om naar Miami te gaan. Even lekker met de "Old Boys" nog 2 seizoenen vlammen.
Komt ie mooi op tijd mee!quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:58 schreef BitetheBullet het volgende:
Laetner idd, en die begint inmiddels ook echt in vorm te komen.
Het seizoen is net begonnen, de Heat staan bovenaan en hij heeft een blessure gehad. Ruim op tijd volgens mijquote:
Blessures... Laettner heeft flink verklote knieën volgens mij.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:18 schreef Zwansen het volgende:
hmm, als je die stats van Laetner bekijkt heb ik toch het idee dat er meee ingezeten had in zijn carriere. Zijn 1e seizoen was qua stats eigenlijk de beste, daarna werd het alleen maar minder. Met Mourning eigenlijk ook zo....
Ik weet niet of Kobe een verwend rijk jochie was, wel dat hij in een rijke familie geboren is, maar hoeft niks te zeggen aangezien Grant Hill dat bijvoorbeeld ook is. De meeste NBA spelers komen uit arme probleemgezinnen en hebben dus een soort "street credit" die Kobe niet heeft. Die street credit is niet de basis van zijn problemen. Kobe werd, voor de rape charge, wel gerespecteerd door "white America" zeg maar en was voor de PR van de NBA erg goed. Maar dat is een totaal andere communicatiedoelgroep dan de kids die zijn schoenen moeten kopen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:14 schreef BitetheBullet het volgende:
Over dat MJ-Kobe stukje: ik denk dat de schrijver voor een groot deel wel gelijk heeft. Weliswaar beschrijft hij MJ iets teveel als een arrogante god, maar het is zeker waar dat het grootste probleem van Kobe is dat hij een verwend rijk jochie is dat niet street-wise is en dus niet gerespecteerd wordt.
quote:Op zondag 19 december 2004 18:05 schreef poep-in-de-aars het volgende:
tvp
That Answer is correct!quote:Op maandag 20 december 2004 11:06 schreef ShaoliN het volgende:
Welke Al scoorde nou 54 punten? Allen Iverson ofzo?
quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:01 schreef ijustlovethanba het volgende:
Hey wie denken jullie dat er gaat winnen?
Cleveland @ New Jersey omdat de Nets veel spelers hebben verloren in de trade
New York @ Boston Boston thuis..altijd moeilijk
Portland @ Milwaukee Ik hoop dat Redd toch een keer raak gaat schieten
Memphis @ Golden State Golden State ivm thuisvoordeel
Chicago @ Detroit Detroit...kampieon van vorig jaar
Spelen allemaal morgen...
quote:Op dinsdag 21 december 2004 11:01 schreef ijustlovethanba het volgende:
Hey wie denken jullie dat er gaat winnen?
Cleveland @ New Jersey
New York @ Boston
Portland @ Milwaukee
Memphis @ Golden State
Chicago @ Detroit
Spelen allemaal morgen...
wedden dat ik meer goed heb, robbertje![]()
Ben je al moneymiljonairquote:Op dinsdag 21 december 2004 17:47 schreef nik2043 het volgende:
ik heb nog geen 'eer' van jou, dus dat vind ik wel okay hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |