quote:Op maandag 8 november 2004 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Tis alweer een tijd geleden, maar wie weet is het weer eens tijd.
Er zijn in het verleden een aantal erg leuke Fok! Rock! meetings geweest in Amsterdam, in de SamSam. Nou bestaat dat niet meer maar dat zou geen belemmering moeten zijn .
Fok! Rock! Meeting, the Sequel!! 4 Juli etc.
is er nog behoefte aan? Er is inmiddels een leuke nieuwe locatie, the Waterhole (www.waterhole.nl).
Over een datum worden we het wel eens, en over de locatie is uiteraard ook nog te discussieren, al ken ik de bedrijfsleider hier en is het een leuke, grote tent. Muziek kan verzorgd worden voor moi aangezien ik er al weer voor DJ gespeeld heb.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:12 schreef stinkie het volgende:
en als het dan bijna zover is breekt hier de pleuris uit
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:14 schreef PPL het volgende:
En nog maar eens het overzichtje voor vanavond:
Pre-Meet vrijdag 3 december 2004
Eten (Coco's op de Nieuwendijk / 20:00):
Aventura, Boe, Cinna,Tessje, Gurgeh, HW, PPL
Later (The Waterhole op het Leidseplein):
Be, Stinkie, Sandertje, Ripley ().
En Stinkie....
Je probeert er toch niet onderuit te komen hoop ik ?
Gaat het ?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
nee, als het niet voor 5 uur is opgelost is het sowieso te laat, dan kan het wel wachten ook
maar ik verzin wel weer een oplossing
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
iets met een half miljoen dat tegenstribbelt
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:47 schreef stinkie het volgende:
HA! opgelost, niet helemaal zoals het hoort, maar dat zoek ik maandag wel uit, samen met de rest
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Als je toch al klaar bent, dan kan je net zo goed mee-eten !
(?)
* PPL had niet begrepen dat je gaat kijken in Vlaardingen...quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
hell no, sowieso zit ik hier tot 18.00 en als ik kom mee-eten mis ik het rokje en voral de benen van BE
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:57 schreef PPL het volgende:
[..]
* stinkie had niet begrepen dat je gaat kijken in Vlaardingen...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:03 schreef Sandertje21 het volgende:
Thuis!
Nu nog douchen en aankleden en ik ben klaar om te gaan.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:10 schreef PPL het volgende:
[..]
Kantoor
Nog even hangjassen/zirfen tot circa 19:00 en dan richting CS.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:14 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Jij woont niet ver van het Leidseplein?
Ik moet eerst bijna 2 uur treinen.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik woon in Noord en werk bij Sloterdijk.
Heeft weinig zin om naar huis te gaan.
Dan kan ik meteen weer weg als ik thuis ben
Dus blijf ik wel ff op m'n werk met een koip koffie.
Toch nog genoeg te doen en dat scheelt mij maandag dan weer
Sorry, ik ben abuisquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
Staat helemaal nergens waar ik woon hoor
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:22 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En je kunt fokken.
Wel vaag eigenlijk voor mij, van sommigen die komen heb ik nog nooit een foto gezien, van sommigen wel, sommigen msn ik zelfs mee, en ik ken er eentje toch wel irl.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:18 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik woon in Noord en werk bij Sloterdijk.
Heeft weinig zin om naar huis te gaan.
Dan kan ik meteen weer weg als ik thuis ben
Dus blijf ik wel ff op m'n werk met een koip koffie.
Toch nog genoeg te doen en dat scheelt mij maandag dan weer
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik woon ook in Noord en werk bij Sloterdijk!! Westpoort. Wordt leuk straks in de spits.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:29 schreef PPL het volgende:
Heatwave ken ik al sinds de middelbare school en van dansles (wat ?)
Groeten vanaf de Contactwegquote:Op vrijdag 3 december 2004 17:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
*terugwuift* hoooi vanaf de Gyroscoopweg!
Weet Dirk daar van?quote:Op vrijdag 3 december 2004 17:55 schreef stinkie het volgende:
ow, zit ook al helemaal opgedirkt te wachten tot ik weg kanweet alleen niet of het echt charmant staat...
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 05:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe?
Ja hallo, vertel eens meer
Roddels ende achterklap willen we horen!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 05:40 schreef stinkie het volgende:
Nee, Tessje ligt knock out bij Cinna op de bank.
Ik vertel je de rest morgen welNu eerst maar eens thuis komen.
]/sub]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 05:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay.....
Morgen ben ik niet online, vertel me de details zondag maar
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 05:46 schreef Dagonet het volgende:
Ze op peil houden voor Tessje
Maar vertel meer?
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 05:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vertel
Ook over de rest van de pre-meet
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 05:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja dus? Daar ga ik toch niet op wachten?
Wie heeft zich allemaal misdragen?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 05:45 schreef stinkie het volgende:
nou blij Dago, je hebt 'r weggejaagd, mijn smachtende verlangens, wat deed je
quote:Op zaterdag 4 december 2004 06:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja!
Ik vroeg niet voor niets of ik nog even van je toilet gebruik kon maken!
Alleen jij moest weer galant zijn enzo.
quote:
Waar heb je overnacht danquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:14 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik ben net 10 minuten thuis.
Wat een rampreis....
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Uitslapen is ok.
Het was gezellig mensen, ik zal in de loop van de dag eens wat onthullende foto's plaatsen.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat heeft ie met je gedaan? Het is geen zuigzoen.
Ik weet niet wat voor vorm mond hij heeft, maar als dat een zuigzoen is... dan ben jij een (vul zelf maar wat in)quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:15 schreef Tessje het volgende:
[..]
Dat moet je echt even aan de anderen vragen
Volgens mij moet het wel een zuigzoen voorstellen
Ik zag er weinig van...quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor vorm mond hij heeft, maar als dat een zuigzoen is... dan ben jij een (vul zelf maar wat in)
Omvat weinig mogelijkerwijs kaarslicht en een film ofzoquote:
Ha stinkerdquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Omvat weinig mogelijkerwijs kaarslicht en een film ofzo
Lijkt me helemaal prachtig!quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Omvat weinig mogelijkerwijs kaarslicht en een film ofzo
Bikkel!quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:49 schreef HeatWave het volgende:
ff lekker spareribs eten en de kroeg in vanavond ;').
ach, ik zal de auto voltanken en eens de A20 afzakkenquote:
Ik ga heel zielig op de bank hangenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:49 schreef HeatWave het volgende:
ff lekker spareribs eten en de kroeg in vanavond ;').
yeps, en ze was weer betoverendquote:
quote:
Sorryquote:
whaaaaquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry.
.
Volgende keer wel komen dus!.
Dat is nou DE Ripleyquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
whaaaa
die blonde, was dat Ripley, dat had ik niet eens door
4 pils en 2 cola, hoe netjes kun je het houden op een meetquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is nou DE Ripley.
Mensen, drink toch eens wat minder.
Bwuhquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is nou DE Ripley.
Mensen, drink toch eens wat minder.
Ik post toch ook mijn drank gebruik per 10 min niet?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
4 pils en 2 cola, hoe netjes kun je het houden op een meet
*Wijselijk richting hemel staart*quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ken d'r wel, heb haar alleen al te lang niet meer gezien.quote:
Zulke schoonheid vergeet je niet snel nee.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken d'r wel, heb haar alleen al te lang niet meer gezien.
Jij vind alles met 2 benen en een flamuus een schoonheid..quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Zulke schoonheid vergeet je niet snel nee.![]()
Was jij er nietquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:22 schreef Blinky het volgende:
Ik ben blij dat jullie het leuk hebben gehad. Ik heb jullie wel gemist, maar ik had dus Sinterklaasverplichtingen elders. Jammer dat het net die dag was
Volgende keer ben ik ook van de partij! Dan zie ik eindelijk PPL
Neequote:
Ja, maar jij stond vacuum met Tessje, dus vandaar denk ik dan.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik merk dat er iemand jaloers isquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar jij stond vacuum met Tessje, dus vandaar denk ik dan.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je stond erbij en je sopte ernaar
quote:
You wish sweetie, you wishquote:
Wat zij zegtquote:
Het was een mooi inkoppertje, ik kon hem niet laten liggen.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:53 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het was een mooi inkoppertje, ik kon hem niet laten liggen.
Copyright by BE![]()
ik heb dat ding verdomme nog nooit zo snel een update zien krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:40 schreef RemCOW het volgende:
Die lijst wordt ook niet echt bijgehouden zeg.
die dwaas me me wijsmaakte dat je ze jaloers moet maken om ze te krijgen moet ik ook nog eens stevig toesprekenquote:
Bij Be hoef je alleen maar het magische woord te weten hoor ..quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
die dwaas me me wijsmaakte dat je ze jaloers moet maken om ze te krijgen moet ik ook nog eens stevig toespreken
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
die dwaas me me wijsmaakte dat je ze jaloers moet maken om ze te krijgen moet ik ook nog eens stevig toespreken
smeken, dat kan ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij Be hoef je alleen maar het magische woord te weten hoor ..
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij Be hoef je alleen maar het magische woord te weten hoor ..
Ik gok dat het magische woord 'neuken' is...quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Vertel eens? Dat wil ik dan ook wel weten!
Nope! Ik weet wat ze bedoelde!quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik gok dat het magische woord 'neuken' is...
Maar dat is een wilde gok..
Hoi, neuken?quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Vertel eens? Dat wil ik dan ook wel weten!
*sop*quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoi, neuken?
als ik maar genoeg woordn gebruik zit de goeie er vanzelf tussen
Ga weg engerdquote:
quote:
Ik was dronkenquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
* Brighteyes druipt af...
En ik dacht nog wel dat we gisteren... ehm... een basis hadden gelegd voor iets heel moois.
*breek*quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:30 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik was dronken
Dan telt zoiets niet
* stinkie lijm opsnortquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*breek*
Hoor je dat? Dat is mijn hart!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*breek*
Hoor je dat? Dat is mijn hart!
en waar heeft zich dit alles afgespeelt volgens jouquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:51 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik begin me steeds meer dingen te herinneren.
Ik heb gedanst terwijl dat er volgens mij meer uitzag alsof ik last van spasmen had.
Ik heb drank gemorst.
Volgens mij had ik het bijna over Ripley heengegooid.
Volgens mij in the waterhole.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
en waar heeft zich dit alles afgespeelt volgens jou
heel goedquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:52 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Volgens mij in the waterhole.
Ik moet me de volgende keer iets inhouden.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
heel goed
ik zou al aangenaam verrast zijn geweest als je op Amsterdam was weten te komen
of aantekeningen maken en de volgenda dag posten, doen alsof je nog nuchter wasquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:59 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik moet me de volgende keer iets inhouden.
Of foto's makenquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
of aantekeningen maken en de volgenda dag posten, doen alsof je nog nuchter was
Volgens mij ben ik op tijd weggegaanquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:51 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik begin me steeds meer dingen te herinneren.
Ik heb gedanst terwijl dat er volgens mij meer uitzag alsof ik last van spasmen had.
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik op tijd weggegaan
Ik ook.quote:Op zondag 5 december 2004 03:51 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk hoor, tot half 4 slapen...
Ben alleen nu ook nog klaar wakker.
quote:Op zondag 5 december 2004 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh...
Die whisky van gisteravond heeft m'n kater keurig om zeep geholpen.
Pffffquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Er was wel "iets" aan drank genuttigd ja.
Goed spul hoor, single maltsquote:
Zeker!quote:Op zondag 5 december 2004 11:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Goed spul hoor, single malts.
Ja, maar zo'n smiley posten kunnen we allemaal!quote:Op zondag 5 december 2004 12:59 schreef HeatWave het volgende:
IK ben niet oud, 2 nachten achter elkaar rocken en ik leef nog.
Good for you!quote:Op zondag 5 december 2004 13:05 schreef HeatWave het volgende:.
Om eerlijk te zijn verbaast het mij OOK dat ik er niet zo bijzit hoor. Maar het valt dus behoorlijk mee
.
Pat kan ook alcoholvrij hoor, je MOET geen BOB zijn...quote:Op zondag 5 december 2004 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeker!
Maar doe mij maar gewoon een beetje Mansion House door mijn cola!
Ik moet toch maar een slaapplaats dichterbij gaan zoeken voor de 15e. Vooralsnog sta ik genoteerd als de BOB, maar een beetje in dezelfde sferen als jullie is mss toch ook wel prettig.
Een alcoholvrije meet?quote:Op zondag 5 december 2004 15:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat kan ook alcoholvrij hoor, je MOET geen BOB zijn...![]()
oi, geen grappen nou he, tis de bedoeling dta je met mij meerijd want anders weet ik die garage niet te vindenquote:Op zondag 5 december 2004 15:41 schreef Brighteyes het volgende:Slaapplaatsen te over ineens!
Es, we hebben het er nog even over ok? Ik kan nl. ook bij Reese slapen en dan hoeft zij niet alleen enzo. Anyway, we hebben het er nog over.
Stiekem vind ik het namelijk een beetje lullig, omdat ik het aanbood, maar ik had van de week al zoiets van hmmmm, een cola whiskey'tje is natuurlijk wel lekker, en na de pre-meet nuchter bekeken te hebben...
quote:Op zondag 5 december 2004 16:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
oi, geen grappen nou he, tis de bedoeling dta je met mij meerijd want anders weet ik die garage niet te vinden
Kijk mop, het is heel simpel,ik heb iemand nodig die de weg kent, jij hebt iemand nodig die de verkeersregels kent...echt, we zijn gemaakt voor elkaarquote:Op zondag 5 december 2004 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I feel so needed!
* Brighteyes wordt helemaal warm van binnen.
quote:Op zondag 5 december 2004 15:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Be, je kan altijd mij mij pitten heur.
quote:Op zondag 5 december 2004 16:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kijk mop, het is heel simpel,ik heb iemand nodig die de weg kent, jij hebt iemand nodig die de verkeersregels kent...echt, we zijn gemaakt voor elkaar
Eerste gedeelte was ik niet bij, maar qua rock is B&W mss wel ietsje beter, maar als het goed is mag HW zelf plaatjes gaan draaien de 15e, en dat is natuurlijk wel weer leuk!quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Eigenlijk vind ik de B&W een vele toffere kroeg voor een meet dan The Last Waterhole.
Mara dat kan ook liggen aan de bar slechte muziek daar van vrijdag.
Dan kan ie minder zuipen geloof ik.quote:Op zondag 5 december 2004 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eerste gedeelte was ik niet bij, maar qua rock is B&W mss wel ietsje beter, maar als het goed is mag HW zelf plaatjes gaan draaien de 15e, en dat is natuurlijk wel weer leuk!
Mwoah... daar heeft HW weinig moeite mee hoor!quote:Op zondag 5 december 2004 21:52 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan kan ie minder zuipen geloof ik.
Als ik veel zuip hoef je me niet echt te vragen om iets te doen wat enige vorm van coördinatie vereist.quote:Op zondag 5 december 2004 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah... daar heeft HW weinig moeite mee hoor!
Nee, zoveel is ons nu wel duidelijk.quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als ik veel zuip hoef je me niet echt te vragen om iets te doen wat enige vorm van coördinatie vereist.
Nu lijkt t net alsof ik niet kan zuipen.quote:Op zondag 5 december 2004 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, zoveel is ons nu wel duidelijk.
Maar goed, niet iedereen is meteen zo lam als jij vrijdag was.
Ik denk maar zo dat dat wel goed komt met HW en de muziek enzo.
Oh, maar zuipen kan je wel!quote:Op zondag 5 december 2004 22:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Nu lijkt t net alsof ik niet kan zuipen.
wat maar eigenelijk...quote:Op zondag 5 december 2004 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Destiny is zoiets moois!
Maar eigenlijk....![]()
En die heeft hem naar zeeland gebracht?quote:Op zondag 5 december 2004 23:02 schreef Tessje het volgende:
Jij kunt helemaal niet zuipen Sander...
Jij viel in slaap in de taxi
Nee we hebben hem op het CS uitgetieft...quote:Op zondag 5 december 2004 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En die heeft hem naar zeeland gebracht?
Lief van jullie!quote:Op zondag 5 december 2004 23:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee we hebben hem op het CS uitgetieft...
Je vergeet de 8 uur die ik in de trein heb doorgebracht.quote:Op zondag 5 december 2004 23:02 schreef Tessje het volgende:
Jij kunt helemaal niet zuipen Sander...
Jij viel in slaap in de taxi
Ik werd met geweld de taxi uitgeschopt.quote:Op zondag 5 december 2004 23:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee we hebben hem op het CS uitgetieft...
Kusje, over!quote:Op zondag 5 december 2004 23:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik werd met geweld de taxi uitgeschopt.
Alcoholisme... is zo... ehm... hoe zeg je dat...quote:Op zondag 5 december 2004 23:20 schreef HeatWave het volgende:
Net weer ff in de coco's geweest, was gezellig..
#guinness is good for me#
Egnie! Hooguit met wat zachte dwang, de meter draaide immers gestaag door!quote:Op zondag 5 december 2004 23:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik werd met geweld de taxi uitgeschopt.
ze leest over je schouder mee dus, wat een vertrouwenquote:Op zondag 5 december 2004 23:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik was met Blinky. Die zit nu achter me te fokken, hoe romantisch
.
Het enige wat ik me van CS kan herinneren is dat een paar gasten me in de goeie trein hebben gedirrigeerd.quote:Op zondag 5 december 2004 23:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Egnie! Hooguit met wat zachte dwang, de meter draaide immers gestaag door!
nee, ik zit op de bank met de laptop en ze fokt op de PC op de tafel achter me (zie fotoboek).quote:Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze leest over je schouder mee dus, wat een vertrouwen
ah, zoals een echte vent hoor te reagerenquote:Op zondag 5 december 2004 23:39 schreef Blinky het volgende:
Tja, je moet wat als hij met een biertje voetbal (of erger: de nabeschouwing) aan het kijken is.... En dat terwijl ik wilde fokken! (zegt ie: oh, dat kan hierachter als je wilt...)
heel goed Rotterdammert!quote:Op zondag 5 december 2004 23:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
ah, zoals een echte vent hoor te reageren
Maar de Cocos was leuk hoor mopquote:
quote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef Blinky het volgende:
[..]
Maar de Cocos was leuk hoor mop
Jammer nogmaals dat ik er vrijdag niet bij kon zijn... ik had Sandertje wel zat willen zien en uiteraard had ik Tessje en stinkie willen zien zoenen![]()
![]()
quote:
Daarom zou ik het wel hebben willen zienquote:
kut Amsterdammertquote:
dat komt wel goed hoorquote:
mmm, correctie, na net vreesch ik van nietquote:
och, we hebben nog een hele Shrek 2 te gaan hoorquote:
Ach... als we kuis kunnen blijven bij I, Robot...quote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, we hebben nog een hele Shrek 2 te gaan hoor
quote:
Shrek barst van de romantiek, dat moet vast lukkenquote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach... als we kuis kunnen blijven bij I, Robot...
dat mes in m'n rug was niet genoeg, je moet het ook ff draaienquote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef HeatWave het volgende:
"je bent verantwoordelijk voor je eigen daden".
Mwoah... een gemiste kans is een gemiste kans, het woord zegt het al.quote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Shrek barst van de romantiek, dat moet vast lukken
en blijf aan die gemiste kans denken he
Je wordt dan nerveus?quote:Op maandag 6 december 2004 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt!
Dan ga ik weer onwijze fouten staan maken...
Die waarvan mijn medebandleden denken dat ik die heb!quote:Op maandag 6 december 2004 00:34 schreef Tessje het volgende:
Welke rep?
en ik hield het gekwijl nog wel in ...quote:Op maandag 6 december 2004 00:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, ik geef gewoon stinkie de schuld van mijn rampzalige optreden vrijdag.
Je stond te ver weg! Ik was steeds zo aan het zoeken naar je, dat ik mijn noten kwijt raakte.quote:Op maandag 6 december 2004 00:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
en ik hield het gekwijl nog wel in ...
volgende keer kom ik als een trouwe hond aan je voeten liggenquote:Op maandag 6 december 2004 00:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je stond te ver weg! Ik was steeds zo aan het zoeken naar je, dat ik mijn noten kwijt raakte.
quote:Op maandag 6 december 2004 00:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die waarvan mijn medebandleden denken dat ik die heb!
quote:Op maandag 6 december 2004 00:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
volgende keer kom ik als een trouwe hond aan je voeten liggen
ga nou slapenquote:
okay?quote:Op zondag 5 december 2004 23:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Alcoholisme... is zo... ehm... hoe zeg je dat...
Dat lijkt me een juiste term.quote:
Orgie? Welke orgie?quote:Op maandag 6 december 2004 09:27 schreef PPL het volgende:
Gut...
Ik ben volgens mij net voor de orgie vertrokken afgelopen zaterdag.
PS: Het was gezellie
Ik begreep dat Sandertje het toch nog had gehaald en dat er later is teruggegaan naar The Waterhole ?quote:Op maandag 6 december 2004 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Zo erg was het deze keer niet, maar ja, het is ook maar een pre-meeting he?.
Correctquote:Op maandag 6 december 2004 09:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik begreep dat Sandertje het toch nog had gehaald en dat er later is teruggegaan naar The Waterhole ?
K.U.T.quote:Hoe was die Ska-band nou verder ?
quote:Op maandag 6 december 2004 09:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Orgie? Welke orgie?
Ik kan me nog wel iets met poezen herinneren, maar dat was niet zo heel erg geslaagd eigenlijk.
Was die "DeeJay" let op de aanhalingstekens... nog steeds met z'n lounge-muziek aan het kloten ?quote:Op maandag 6 december 2004 09:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
K.U.T.
En de muziek die er daarna gedraaid werd was nog slechter.
Voor zover ik me kan herinneren was het meer skihut herrie.quote:Op maandag 6 december 2004 09:47 schreef PPL het volgende:
[..]
Was die "DeeJay" let op de aanhalingstekens... nog steeds met z'n lounge-muziek aan het kloten ?
Maar verder zijn ze wel liefquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 09:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar verder zijn ze wel lief.
Maak je niet druk, ik ben wel wat gewend van katten hoorquote:Op maandag 6 december 2004 09:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Baal er nog steeds van!
'dat doet ie anders nooit, hoor' daar heb je natuurlijk totaaaaal geen boodschap aan![]()
Hoi!quote:
Ja! Ik had 4 feestjes of zo, dus het was een beetje drukquote:Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoi!
Kom je de volgende keer wat vroeger?
zow, eindelijk aanwezig op kantoorquote:Op maandag 6 december 2004 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
Goedemorgen... ritme hier ook volledig in de war. Gewoon verslapen met mijn stomme kop! Uitgerekend vandaag!
Spanning is hier nog om te snijden, maar het ziet er wel naar uit dat mijn baas binnen kort een enkeltje Singapore krijgt!
Jij had alleen maar oog voor Tessje!quote:Op maandag 6 december 2004 10:35 schreef stinkie het volgende:
Zie ik gewoon DE Ripley, heb ik het niet eens door
*uche*quote:Op maandag 6 december 2004 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij had alleen maar oog voor Tessje!
Je mist niks hoorquote:Op maandag 6 december 2004 10:35 schreef stinkie het volgende:
Zie ik gewoon DE Ripley, heb ik het niet eens door
Tsk. I beg to differ.quote:
Ja, kunst, jij ging vroeg wegquote:
roddels?? vertel?quote:Op maandag 6 december 2004 11:16 schreef Blinky het volgende:
Ik heb al wel weer een aantal roddels gehoord en zelfs al foto's gezien
Hw is weer snelquote:Op maandag 6 december 2004 11:16 schreef Blinky het volgende:
Ik heb al wel weer een aantal roddels gehoord en zelfs al foto's gezien
quote:
De groep was nu klein genoeg om het ook echt allemaal te kunnen volgen?quote:Op maandag 6 december 2004 11:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik word nu eigenlijk wel nieuwsgierig. Normaal gaat al dat geroddel totaal aan me voorbij.
Ja, maar dat zijn geen roddelsquote:Op maandag 6 december 2004 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De groep was nu klein genoeg om het ook echt allemaal te kunnen volgen?
Volgens mij is alles al geweest hoor. Boe heeft Tessje een zuigzoen in haar nek gegeven en Tessje heeft met Stinkie gezoend... That's all I know.
Fok!Rock!Meeting 15 januari, deel 8 (Pre-Meet... >> ??)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |