whaaaaquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry.
.
Volgende keer wel komen dus!.
Dat is nou DE Ripleyquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
whaaaa
die blonde, was dat Ripley, dat had ik niet eens door
4 pils en 2 cola, hoe netjes kun je het houden op een meetquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is nou DE Ripley.
Mensen, drink toch eens wat minder.
Bwuhquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is nou DE Ripley.
Mensen, drink toch eens wat minder.
Ik post toch ook mijn drank gebruik per 10 min niet?quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
4 pils en 2 cola, hoe netjes kun je het houden op een meet
*Wijselijk richting hemel staart*quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ken d'r wel, heb haar alleen al te lang niet meer gezien.quote:
Zulke schoonheid vergeet je niet snel nee.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken d'r wel, heb haar alleen al te lang niet meer gezien.
Jij vind alles met 2 benen en een flamuus een schoonheid..quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Zulke schoonheid vergeet je niet snel nee.![]()
Was jij er nietquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:22 schreef Blinky het volgende:
Ik ben blij dat jullie het leuk hebben gehad. Ik heb jullie wel gemist, maar ik had dus Sinterklaasverplichtingen elders. Jammer dat het net die dag was
Volgende keer ben ik ook van de partij! Dan zie ik eindelijk PPL
Neequote:
Ja, maar jij stond vacuum met Tessje, dus vandaar denk ik dan.quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik merk dat er iemand jaloers isquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar jij stond vacuum met Tessje, dus vandaar denk ik dan.
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:31 schreef Tessje het volgende:
[..]
Je stond erbij en je sopte ernaar
quote:
You wish sweetie, you wishquote:
Wat zij zegtquote:
Het was een mooi inkoppertje, ik kon hem niet laten liggen.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 17:53 schreef Blinky het volgende:
[..]
Het was een mooi inkoppertje, ik kon hem niet laten liggen.
Copyright by BE![]()
ik heb dat ding verdomme nog nooit zo snel een update zien krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:40 schreef RemCOW het volgende:
Die lijst wordt ook niet echt bijgehouden zeg.
die dwaas me me wijsmaakte dat je ze jaloers moet maken om ze te krijgen moet ik ook nog eens stevig toesprekenquote:
Bij Be hoef je alleen maar het magische woord te weten hoor ..quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
die dwaas me me wijsmaakte dat je ze jaloers moet maken om ze te krijgen moet ik ook nog eens stevig toespreken
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
die dwaas me me wijsmaakte dat je ze jaloers moet maken om ze te krijgen moet ik ook nog eens stevig toespreken
smeken, dat kan ikquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij Be hoef je alleen maar het magische woord te weten hoor ..
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij Be hoef je alleen maar het magische woord te weten hoor ..
Ik gok dat het magische woord 'neuken' is...quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Vertel eens? Dat wil ik dan ook wel weten!
Nope! Ik weet wat ze bedoelde!quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik gok dat het magische woord 'neuken' is...
Maar dat is een wilde gok..
Hoi, neuken?quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
Vertel eens? Dat wil ik dan ook wel weten!
*sop*quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hoi, neuken?
als ik maar genoeg woordn gebruik zit de goeie er vanzelf tussen
Ga weg engerdquote:
quote:
Ik was dronkenquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
* Brighteyes druipt af...
En ik dacht nog wel dat we gisteren... ehm... een basis hadden gelegd voor iets heel moois.
*breek*quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:30 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik was dronken
Dan telt zoiets niet
* stinkie lijm opsnortquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*breek*
Hoor je dat? Dat is mijn hart!
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*breek*
Hoor je dat? Dat is mijn hart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |