Oh, maar zuipen kan je wel!quote:Op zondag 5 december 2004 22:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Nu lijkt t net alsof ik niet kan zuipen.
wat maar eigenelijk...quote:Op zondag 5 december 2004 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Destiny is zoiets moois!
Maar eigenlijk....![]()
En die heeft hem naar zeeland gebracht?quote:Op zondag 5 december 2004 23:02 schreef Tessje het volgende:
Jij kunt helemaal niet zuipen Sander...
Jij viel in slaap in de taxi
Nee we hebben hem op het CS uitgetieft...quote:Op zondag 5 december 2004 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En die heeft hem naar zeeland gebracht?
Lief van jullie!quote:Op zondag 5 december 2004 23:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee we hebben hem op het CS uitgetieft...
Je vergeet de 8 uur die ik in de trein heb doorgebracht.quote:Op zondag 5 december 2004 23:02 schreef Tessje het volgende:
Jij kunt helemaal niet zuipen Sander...
Jij viel in slaap in de taxi
Ik werd met geweld de taxi uitgeschopt.quote:Op zondag 5 december 2004 23:08 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee we hebben hem op het CS uitgetieft...
Kusje, over!quote:Op zondag 5 december 2004 23:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik werd met geweld de taxi uitgeschopt.
Alcoholisme... is zo... ehm... hoe zeg je dat...quote:Op zondag 5 december 2004 23:20 schreef HeatWave het volgende:
Net weer ff in de coco's geweest, was gezellig..
#guinness is good for me#
Egnie! Hooguit met wat zachte dwang, de meter draaide immers gestaag door!quote:Op zondag 5 december 2004 23:20 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik werd met geweld de taxi uitgeschopt.
ze leest over je schouder mee dus, wat een vertrouwenquote:Op zondag 5 december 2004 23:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik was met Blinky. Die zit nu achter me te fokken, hoe romantisch
.
Het enige wat ik me van CS kan herinneren is dat een paar gasten me in de goeie trein hebben gedirrigeerd.quote:Op zondag 5 december 2004 23:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Egnie! Hooguit met wat zachte dwang, de meter draaide immers gestaag door!
nee, ik zit op de bank met de laptop en ze fokt op de PC op de tafel achter me (zie fotoboek).quote:Op zondag 5 december 2004 23:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze leest over je schouder mee dus, wat een vertrouwen
ah, zoals een echte vent hoor te reagerenquote:Op zondag 5 december 2004 23:39 schreef Blinky het volgende:
Tja, je moet wat als hij met een biertje voetbal (of erger: de nabeschouwing) aan het kijken is.... En dat terwijl ik wilde fokken! (zegt ie: oh, dat kan hierachter als je wilt...)
heel goed Rotterdammert!quote:Op zondag 5 december 2004 23:41 schreef stinkie het volgende:
[..]
ah, zoals een echte vent hoor te reageren
Maar de Cocos was leuk hoor mopquote:
quote:Op zondag 5 december 2004 23:43 schreef Blinky het volgende:
[..]
Maar de Cocos was leuk hoor mop
Jammer nogmaals dat ik er vrijdag niet bij kon zijn... ik had Sandertje wel zat willen zien en uiteraard had ik Tessje en stinkie willen zien zoenen![]()
![]()
quote:
Daarom zou ik het wel hebben willen zienquote:
kut Amsterdammertquote:
dat komt wel goed hoorquote:
mmm, correctie, na net vreesch ik van nietquote:
och, we hebben nog een hele Shrek 2 te gaan hoorquote:
Ach... als we kuis kunnen blijven bij I, Robot...quote:Op maandag 6 december 2004 00:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, we hebben nog een hele Shrek 2 te gaan hoor
quote:
Shrek barst van de romantiek, dat moet vast lukkenquote:Op maandag 6 december 2004 00:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach... als we kuis kunnen blijven bij I, Robot...
dat mes in m'n rug was niet genoeg, je moet het ook ff draaienquote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef HeatWave het volgende:
"je bent verantwoordelijk voor je eigen daden".
Mwoah... een gemiste kans is een gemiste kans, het woord zegt het al.quote:Op maandag 6 december 2004 00:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Shrek barst van de romantiek, dat moet vast lukken
en blijf aan die gemiste kans denken he
Je wordt dan nerveus?quote:Op maandag 6 december 2004 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt!
Dan ga ik weer onwijze fouten staan maken...
Die waarvan mijn medebandleden denken dat ik die heb!quote:Op maandag 6 december 2004 00:34 schreef Tessje het volgende:
Welke rep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |