en waar heeft zich dit alles afgespeelt volgens jouquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:51 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik begin me steeds meer dingen te herinneren.
Ik heb gedanst terwijl dat er volgens mij meer uitzag alsof ik last van spasmen had.
Ik heb drank gemorst.
Volgens mij had ik het bijna over Ripley heengegooid.
Volgens mij in the waterhole.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
en waar heeft zich dit alles afgespeelt volgens jou
heel goedquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:52 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Volgens mij in the waterhole.
Ik moet me de volgende keer iets inhouden.quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
heel goed
ik zou al aangenaam verrast zijn geweest als je op Amsterdam was weten te komen
of aantekeningen maken en de volgenda dag posten, doen alsof je nog nuchter wasquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:59 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik moet me de volgende keer iets inhouden.
Of foto's makenquote:Op zaterdag 4 december 2004 19:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
of aantekeningen maken en de volgenda dag posten, doen alsof je nog nuchter was
Volgens mij ben ik op tijd weggegaanquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:51 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik begin me steeds meer dingen te herinneren.
Ik heb gedanst terwijl dat er volgens mij meer uitzag alsof ik last van spasmen had.
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik op tijd weggegaan
Ik ook.quote:Op zondag 5 december 2004 03:51 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk hoor, tot half 4 slapen...
Ben alleen nu ook nog klaar wakker.
quote:Op zondag 5 december 2004 11:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh...
Die whisky van gisteravond heeft m'n kater keurig om zeep geholpen.
Pffffquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Er was wel "iets" aan drank genuttigd ja.
Goed spul hoor, single maltsquote:
Zeker!quote:Op zondag 5 december 2004 11:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Goed spul hoor, single malts.
Ja, maar zo'n smiley posten kunnen we allemaal!quote:Op zondag 5 december 2004 12:59 schreef HeatWave het volgende:
IK ben niet oud, 2 nachten achter elkaar rocken en ik leef nog.
Good for you!quote:Op zondag 5 december 2004 13:05 schreef HeatWave het volgende:.
Om eerlijk te zijn verbaast het mij OOK dat ik er niet zo bijzit hoor. Maar het valt dus behoorlijk mee
.
Pat kan ook alcoholvrij hoor, je MOET geen BOB zijn...quote:Op zondag 5 december 2004 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeker!
Maar doe mij maar gewoon een beetje Mansion House door mijn cola!
Ik moet toch maar een slaapplaats dichterbij gaan zoeken voor de 15e. Vooralsnog sta ik genoteerd als de BOB, maar een beetje in dezelfde sferen als jullie is mss toch ook wel prettig.
Een alcoholvrije meet?quote:Op zondag 5 december 2004 15:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat kan ook alcoholvrij hoor, je MOET geen BOB zijn...![]()
oi, geen grappen nou he, tis de bedoeling dta je met mij meerijd want anders weet ik die garage niet te vindenquote:Op zondag 5 december 2004 15:41 schreef Brighteyes het volgende:Slaapplaatsen te over ineens!
Es, we hebben het er nog even over ok? Ik kan nl. ook bij Reese slapen en dan hoeft zij niet alleen enzo. Anyway, we hebben het er nog over.
Stiekem vind ik het namelijk een beetje lullig, omdat ik het aanbood, maar ik had van de week al zoiets van hmmmm, een cola whiskey'tje is natuurlijk wel lekker, en na de pre-meet nuchter bekeken te hebben...
quote:Op zondag 5 december 2004 16:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
oi, geen grappen nou he, tis de bedoeling dta je met mij meerijd want anders weet ik die garage niet te vinden
Kijk mop, het is heel simpel,ik heb iemand nodig die de weg kent, jij hebt iemand nodig die de verkeersregels kent...echt, we zijn gemaakt voor elkaarquote:Op zondag 5 december 2004 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
I feel so needed!
* Brighteyes wordt helemaal warm van binnen.
quote:Op zondag 5 december 2004 15:38 schreef Aventura het volgende:
[..]
Be, je kan altijd mij mij pitten heur.
quote:Op zondag 5 december 2004 16:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kijk mop, het is heel simpel,ik heb iemand nodig die de weg kent, jij hebt iemand nodig die de verkeersregels kent...echt, we zijn gemaakt voor elkaar
Eerste gedeelte was ik niet bij, maar qua rock is B&W mss wel ietsje beter, maar als het goed is mag HW zelf plaatjes gaan draaien de 15e, en dat is natuurlijk wel weer leuk!quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Eigenlijk vind ik de B&W een vele toffere kroeg voor een meet dan The Last Waterhole.
Mara dat kan ook liggen aan de bar slechte muziek daar van vrijdag.
Dan kan ie minder zuipen geloof ik.quote:Op zondag 5 december 2004 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eerste gedeelte was ik niet bij, maar qua rock is B&W mss wel ietsje beter, maar als het goed is mag HW zelf plaatjes gaan draaien de 15e, en dat is natuurlijk wel weer leuk!
Mwoah... daar heeft HW weinig moeite mee hoor!quote:Op zondag 5 december 2004 21:52 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan kan ie minder zuipen geloof ik.
Als ik veel zuip hoef je me niet echt te vragen om iets te doen wat enige vorm van coördinatie vereist.quote:Op zondag 5 december 2004 22:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah... daar heeft HW weinig moeite mee hoor!
Nee, zoveel is ons nu wel duidelijk.quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als ik veel zuip hoef je me niet echt te vragen om iets te doen wat enige vorm van coördinatie vereist.
Nu lijkt t net alsof ik niet kan zuipen.quote:Op zondag 5 december 2004 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, zoveel is ons nu wel duidelijk.
Maar goed, niet iedereen is meteen zo lam als jij vrijdag was.
Ik denk maar zo dat dat wel goed komt met HW en de muziek enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |