Is daar ook een topic over dan??quote:Op woensdag 15 december 2004 11:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]Inderdaad over welke woorden hij denkt.
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dit topic is daarvoor uiteraard een uitstekende ontmoetingsplaats.
Woordassociatie-topics ofzoquote:Op woensdag 15 december 2004 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is daar ook een topic over dan??![]()
*Naartoe rent
Daar zitten inderdaad de grote spammers tussenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:37 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Woordassociatie-topics ofzoof is hij daar geen vaste poster, want die daar zijn zijn ook altijd dezelfde en krikken daarmee hun postcount nogal op.
Daar zou ik ook eens moeten gaan spammen.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar zitten inderdaad de grote spammers tussen
Dan blijf je Tong80 wel voor!quote:Op woensdag 15 december 2004 13:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar zou ik ook eens moeten gaan spammen.
Maar dat vind ik helemaal niet belangrijk hoor.quote:Op woensdag 15 december 2004 13:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dan blijf je Tong80 wel voor!
Correct.quote:Op donderdag 16 december 2004 07:40 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dat zul je wel weinig gepost hebben!
Die is gister jarig geweest, zal misschien wel met een kater op bed gelegen hebbenquote:Op donderdag 16 december 2004 08:51 schreef buzzer het volgende:
AH Stuart heeft gisteren een atv dag genomen !
Had hij daar toestemming voor gevraagd ?
Op die manier.......quote:Op donderdag 16 december 2004 09:03 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die is gister jarig geweest, zal misschien wel met een kater op bed gelegen hebben
Of zou hij dood zijn?quote:Op donderdag 16 december 2004 08:51 schreef buzzer het volgende:
AH Stuart heeft gisteren een atv dag genomen !
Had hij daar toestemming voor gevraagd ?
Och, het is te doen, maar je moet wat vaste reeksen hebben om in te posten. Ik heb ook een hele tijd boven de 200 per dag gezeten hoor. En dan 8000 in één maand.quote:Op donderdag 16 december 2004 09:50 schreef Bluurgh het volgende:
vraag me toch af hoe je dat flikt, zoveel (300+) posts op een dag! 100 lijkt me al veel en ik kom niet eens in het lijstje na een paar uur fokken
ja nu merk ik het wel ja, ik heb niks te doen en reageer wel veel (onnuttig oke ;P) en dan gaat het toch wel wat harderquote:Op donderdag 16 december 2004 10:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Och, het is te doen, maar je moet wat vaste reeksen hebben om in te posten. Ik heb ook een hele tijd boven de 200 per dag gezeten hoor. En dan 8000 in één maand..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |