abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24086007
Sidekick,
Ik vind het nogal laf dat je je macht misbruikt om je eigen falen in een discussie te verbloemen. In het topic over rechtse splinterpartijen stel ik je een vraag met betrekking tot wat je zei. Daarop geef je eerst een of ander vaag antwoord aan iemand anders, om vervolgens snel te roepen dat iedereen on topic moet gaan. Zo hoort het niet vind ik.

Rechtse splinterpartijen.
  zondag 19 december 2004 @ 18:25:28 #143
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24086145
Sidekick,

Je laat je wel weer kennen zeg.

Wouter Bos ontmoeten
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 19 december 2004 @ 18:26:03 #144
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24086159
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:19 schreef dekrakeling het volgende:
Sidekick,
Ik vind het nogal laf dat je je macht misbruikt om je eigen falen in een discussie te verbloemen. In het topic over rechtse splinterpartijen stel ik je een vraag met betrekking tot wat je zei. Daarop geef je eerst een of ander vaag antwoord aan iemand anders, om vervolgens snel te roepen dat iedereen on topic moet gaan. Zo hoort het niet vind ik.

Rechtse splinterpartijen.
Ik stel vast dat het discussieren over het leiderschap van Bos oftopic is. Mijn post was zeker niet de eerste daarover, dus waarom je naar mij kijkt is mij onduidelijk.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_24086235
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:26 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik stel vast dat het discussieren over het leiderschap van Bos oftopic is. Mijn post was zeker niet de eerste daarover, dus waarom je naar mij kijkt is mij onduidelijk.
Je weet donders goed dat je jezelf hebt klem gelult in di discussie over Bos. Als jij vervolgens nog wel de moeite neemt om een ander antwoord te geven, maar daarna met het vingertje gaat wijzen, maak je mijns inziens misbruik van je positie. Ik vind dit buitengewoon onprofessioneel en flauw van je.
pi_24086625
Sidekick is een goede moderator.
  zondag 19 december 2004 @ 18:49:48 #147
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24086694
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef Monidique het volgende:
De digitale entiteit Sidekick is een vleesgeworden mediacratisch offensief van de PvdA.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 19 december 2004 @ 19:03:14 #148
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24086993
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:29 schreef dekrakeling het volgende:

[..]

Je weet donders goed dat je jezelf hebt klem gelult in di discussie over Bos. Als jij vervolgens nog wel de moeite neemt om een ander antwoord te geven, maar daarna met het vingertje gaat wijzen, maak je mijns inziens misbruik van je positie. Ik vind dit buitengewoon onprofessioneel en flauw van je.
Met een vinger wijzen? Waar heb je het over? Ik maak een hele subtiele opmerking om het weer ontopic te krijgen, en dan ga je in dit feedbacktopic zitten janken. Over klemlullen gesproken.
pi_24087067
quote:
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24087070
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:25 schreef PJORourke het volgende:
Sidekick,

Wouter Bos ontmoeten
Mwoah, ik had hem ook gesloten hoor. Bij gebrek aan een inhoudelijke discussie. En hij had zijn vraag ook kunnen stellen in de slowchat.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24087082
quote:
pi_24087250
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:03 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Met een vinger wijzen? Waar heb je het over? Ik maak een hele subtiele opmerking om het weer ontopic te krijgen, en dan ga je in dit feedbacktopic zitten janken. Over klemlullen gesproken.
Nee, je gaat niet in op mijn reaktie, maar wel op een (eveneens off topic reaktie) van iemand anders, terwijl ik je daarvoor al meerdere malen gevraagd heb om er op in te gaan. Wie A zegt moet ook B zeggen. Mocht je werkelijk zo consequent zijn als je hier zegt, dan had je die andere reaktie ook niet hoeven te beantwoorden. Kortom: je hebt jezelf vastgeluld en probeert dat te verdoezelen met een schijnheilig vingertje. Voor de duidelijkheid hier nog even de bewuste vraag:
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:50 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dit is juist waar andere (rechtse) partijen de boot missen. Een kritische fractie en achterban is juist zeer positief. De woorden van een fractie/partij-leider moet je niet zomaar ter kennisgeving aannemen en bejubelen alsof de utopie is bereikt.
quote:
dekrakeling schreef het volgende:

Was het niet Bos die laatst dreigde om op te stappen als niet de gehele fractie met hem mee zou stemmen op het punt van de gekozen burgemeester ?
  zondag 19 december 2004 @ 19:17:20 #153
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24087260
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:25 schreef PJORourke het volgende:
Sidekick,

Wouter Bos ontmoeten
Ik probeerde er nog een discussie uit te slepen met mijn opmerking, maar als de TS zich daarna niet meer laat zien dan houdt het op. Wat is nu precies je kritiek?
  zondag 19 december 2004 @ 19:58:00 #154
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24087916
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:17 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik probeerde er nog een discussie uit te slepen met mijn opmerking, maar als de TS zich daarna niet meer laat zien dan houdt het op. Wat is nu precies je kritiek?

Geef hem eens de tijd zeg! Je hebt hem nog geen 7 uur de kans gegeven. Ik vind dit echt absurd. Misschien heeft hij wel afwijkende werktijden waardoor hij in de tussentijd niet kan FOKken.

VV om dat topic weer te openen.

Welke pp stemt Sidekick eigenlijk?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_24088128
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:58 schreef Landmass het volgende:

[..]

Vóór de partij van Bos. Dus het op de politieke voorkeur gooien is niet juist. Dan had hij hem wel open gelaten.
  zondag 19 december 2004 @ 20:16:28 #156
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24088269
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:16 schreef dekrakeling het volgende:

[..]

Nee, je gaat niet in op mijn reaktie, maar wel op een (eveneens off topic reaktie) van iemand anders, terwijl ik je daarvoor al meerdere malen gevraagd heb om er op in te gaan. Wie A zegt moet ook B zeggen. Mocht je werkelijk zo consequent zijn als je hier zegt, dan had je die andere reaktie ook niet hoeven te beantwoorden. Kortom: je hebt jezelf vastgeluld en probeert dat te verdoezelen met een schijnheilig vingertje. Voor de duidelijkheid hier nog even de bewuste vraag:
[..]

[..]
Ik ben uiteraard niet verplicht om op elke reactie te reageren, en ik vond dat we maar weer wat ontopic moesten reageren (hence mijn constatering die jij mijn vinger noemt), dus ging ik daar niet meer op in.
pi_24088355
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik ben uiteraard niet verplicht om op elke reactie te reageren, en ik vond dat we maar weer wat ontopic moesten reageren (hence mijn constatering die jij mijn vinger noemt), dus ging ik daar niet meer op in.
Oke is goed.
Je vind het hoop ik vast niet erg om er in een ander topic wel ff op in te gaan ?
Spreek je daar!
  zondag 19 december 2004 @ 20:23:48 #158
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24088397
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:58 schreef Landmass het volgende:

[..]

Geef hem eens de tijd zeg! Je hebt hem nog geen 7 uur de kans gegeven. Ik vind dit echt absurd. Misschien heeft hij wel afwijkende werktijden waardoor hij in de tussentijd niet kan FOKken.

VV om dat topic weer te openen.
Gezien de andere onzin-topics die hij opende vond ik 7 uur wel lang genoeg voor hem om te bewijzen dat het niet het zoveelste baggertopic van hem was.
quote:
VVD, PvdA, GL en D66.
  zondag 19 december 2004 @ 20:31:01 #159
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_24088527
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

Vóór de partij van Bos. Dus het op de politieke voorkeur gooien is niet juist. Dan had hij hem wel open gelaten.
En wat stem jij?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_24089324
quote:
Op zondag 19 december 2004 20:31 schreef Landmass het volgende:

[..]

En wat stem jij?
Ik pendel tussen VVD en LPF. Althans, pendelde. Voorlopig ben ik teruggevallen op de VVD. Ik ben ook een tijdje lid geweest van de JOVD, maar wegens tijdgebrek heb ik dat stopgezet.

En jij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')