Ik stel vast dat het discussieren over het leiderschap van Bos oftopic is. Mijn post was zeker niet de eerste daarover, dus waarom je naar mij kijkt is mij onduidelijk.quote:Op zondag 19 december 2004 18:19 schreef dekrakeling het volgende:
Sidekick,
Ik vind het nogal laf dat je je macht misbruikt om je eigen falen in een discussie te verbloemen. In het topic over rechtse splinterpartijen stel ik je een vraag met betrekking tot wat je zei. Daarop geef je eerst een of ander vaag antwoord aan iemand anders, om vervolgens snel te roepen dat iedereen on topic moet gaan. Zo hoort het niet vind ik.
Rechtse splinterpartijen.
Je weet donders goed dat je jezelf hebt klem gelult in di discussie over Bos. Als jij vervolgens nog wel de moeite neemt om een ander antwoord te geven, maar daarna met het vingertje gaat wijzen, maak je mijns inziens misbruik van je positie. Ik vind dit buitengewoon onprofessioneel en flauw van je.quote:Op zondag 19 december 2004 18:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik stel vast dat het discussieren over het leiderschap van Bos oftopic is. Mijn post was zeker niet de eerste daarover, dus waarom je naar mij kijkt is mij onduidelijk.
De digitale entiteit Sidekick is een vleesgeworden mediacratisch offensief van de PvdA.quote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef Monidique het volgende:
Sidekick is een goede moderator.
Met een vinger wijzen? Waar heb je het over? Ik maak een hele subtiele opmerking om het weer ontopic te krijgen, en dan ga je in dit feedbacktopic zitten janken. Over klemlullen gesproken.quote:Op zondag 19 december 2004 18:29 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Je weet donders goed dat je jezelf hebt klem gelult in di discussie over Bos. Als jij vervolgens nog wel de moeite neemt om een ander antwoord te geven, maar daarna met het vingertje gaat wijzen, maak je mijns inziens misbruik van je positie. Ik vind dit buitengewoon onprofessioneel en flauw van je.
quote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef Monidique het volgende:
Mwoah, ik had hem ook gesloten hoor. Bij gebrek aan een inhoudelijke discussie. En hij had zijn vraag ook kunnen stellen in de slowchat.quote:Op zondag 19 december 2004 18:25 schreef PJORourke het volgende:
Sidekick,
Je laat je wel weer kennen zeg.
Wouter Bos ontmoeten
quote:Op zondag 19 december 2004 18:46 schreef Monidique het volgende:
Nee, je gaat niet in op mijn reaktie, maar wel op een (eveneens off topic reaktie) van iemand anders, terwijl ik je daarvoor al meerdere malen gevraagd heb om er op in te gaan. Wie A zegt moet ook B zeggen. Mocht je werkelijk zo consequent zijn als je hier zegt, dan had je die andere reaktie ook niet hoeven te beantwoorden. Kortom: je hebt jezelf vastgeluld en probeert dat te verdoezelen met een schijnheilig vingertje. Voor de duidelijkheid hier nog even de bewuste vraag:quote:Op zondag 19 december 2004 19:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Met een vinger wijzen? Waar heb je het over? Ik maak een hele subtiele opmerking om het weer ontopic te krijgen, en dan ga je in dit feedbacktopic zitten janken. Over klemlullen gesproken.
quote:Op zondag 19 december 2004 17:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit is juist waar andere (rechtse) partijen de boot missen. Een kritische fractie en achterban is juist zeer positief. De woorden van een fractie/partij-leider moet je niet zomaar ter kennisgeving aannemen en bejubelen alsof de utopie is bereikt.
quote:dekrakeling schreef het volgende:
Was het niet Bos die laatst dreigde om op te stappen als niet de gehele fractie met hem mee zou stemmen op het punt van de gekozen burgemeester ?
Ik probeerde er nog een discussie uit te slepen met mijn opmerking, maar als de TS zich daarna niet meer laat zien dan houdt het op. Wat is nu precies je kritiek?quote:Op zondag 19 december 2004 18:25 schreef PJORourke het volgende:
Sidekick,
Je laat je wel weer kennen zeg.
Wouter Bos ontmoeten
quote:Op zondag 19 december 2004 19:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik probeerde er nog een discussie uit te slepen met mijn opmerking, maar als de TS zich daarna niet meer laat zien dan houdt het op. Wat is nu precies je kritiek?
Vóór de partij van Bos. Dus het op de politieke voorkeur gooien is niet juist. Dan had hij hem wel open gelaten.quote:Op zondag 19 december 2004 19:58 schreef Landmass het volgende:
[..]
Welke pp stemt Sidekick eigenlijk?
Ik ben uiteraard niet verplicht om op elke reactie te reageren, en ik vond dat we maar weer wat ontopic moesten reageren (hence mijn constatering die jij mijn vinger noemt), dus ging ik daar niet meer op in.quote:Op zondag 19 december 2004 19:16 schreef dekrakeling het volgende:
[..]
Nee, je gaat niet in op mijn reaktie, maar wel op een (eveneens off topic reaktie) van iemand anders, terwijl ik je daarvoor al meerdere malen gevraagd heb om er op in te gaan. Wie A zegt moet ook B zeggen. Mocht je werkelijk zo consequent zijn als je hier zegt, dan had je die andere reaktie ook niet hoeven te beantwoorden. Kortom: je hebt jezelf vastgeluld en probeert dat te verdoezelen met een schijnheilig vingertje. Voor de duidelijkheid hier nog even de bewuste vraag:
[..]
[..]
Oke is goed.quote:Op zondag 19 december 2004 20:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard niet verplicht om op elke reactie te reageren, en ik vond dat we maar weer wat ontopic moesten reageren (hence mijn constatering die jij mijn vinger noemt), dus ging ik daar niet meer op in.
Gezien de andere onzin-topics die hij opende vond ik 7 uur wel lang genoeg voor hem om te bewijzen dat het niet het zoveelste baggertopic van hem was.quote:Op zondag 19 december 2004 19:58 schreef Landmass het volgende:
[..]
![]()
Geef hem eens de tijd zeg! Je hebt hem nog geen 7 uur de kans gegeven. Ik vind dit echt absurd. Misschien heeft hij wel afwijkende werktijden waardoor hij in de tussentijd niet kan FOKken.
VV om dat topic weer te openen.
VVD, PvdA, GL en D66.quote:Welke pp stemt Sidekick eigenlijk?
En wat stem jij?quote:Op zondag 19 december 2004 20:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Vóór de partij van Bos. Dus het op de politieke voorkeur gooien is niet juist. Dan had hij hem wel open gelaten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |