abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24459884
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 06:13 schreef NorthernStar het volgende:

Geen spierpijn van het paardrijden gehad?
Nee, dat viel gelukkig heel erg mee. Het was dan ook maar 2 uurtjes rijden. Wel had ik last van zonnebrand de dag er na.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_24459888
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 21:08 schreef Liejannuh het volgende:
Lucille!!! Je bent een held!
Die CD van Triple J is een verzamelgeval, in een winkel kennen ze het wel.
Maar ik ben al heeeeeeeeeeeel erg blij met de Guy Sebastian CD. Heb je m al geluisterd ook??

Veel plezier nog de laatste paar dagen. En koop niet van die ranzige kiwi snoepjes op het vliegveld, want die zijn echt niet lekker!
Natuurlijk heb ik die CD van Guy Sebastian ook beluistert. Best wel leuke muziek, een beetje een mix tussen Stevie Wonder en Terence Trent D'Arby (mijn broer vindt dat laatste van niet).
En we vonden het al op Stevie Wonder lijken voordat we er achter kwamen dat hij ook het nummer Superstition ging zingen.
Ik zal kijken of ik Triple J nog ergens kan vinden.

En aangezien ik geen liefhebber ben van Kiwi fruit ( ) zal ik ook geen kiwi snoepjes kopen.
pi_24459893
Op dit moment zit ik in Te Anau. Gisteren ben ik hier aangekomen. Toen was het weer nog erg goed.
Vandaag weer volop regen, maar dat mocht de pret niet drukken. We zijn een tocht wezen maken naar de Doubtful Sounds, eerst met de boot het meer over, aan de andere kant van het meer een heel bijzondere waterkrachtcentrale bezocht (die ligt 200 meter diep onder een berg en is alleen te bereiken via een 2 km lange tunnel). En daarna met een andere boot de Sounds opgegaan tot aan de Tasman Zee. Daar hebben we nog zeeleeuwen gezien en ook dolfijnen. Al met al dus een goede dag gehad.

Morgen vertrekken we naar Dunedin en de dag erna staat Christchurch op het programma. Het zit er dus bijna op.
pi_24460618
Dunedin!
Het stadje met de steilste straat ter wereld!
Doe een wildlife tour daar Lucille! Kun je blauwe pinguins, gele pinguins, zeehonden en albatrossen gaan bekijken!
Erg leuk!

Wat vond je van de sounds trouwens? Ik kan me van de Milford Sound herinneren dat ik het nou niet echt supermooi vond. En achteraf was ik vooral teleurgesteld omdat de fjorden in Noorwegen er exact hetzelfde uitzien! Wat dan eigenlijk ook wel weer grappig was!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 11:00:27 #55
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_24460701
Heb je ook veel foto's gemaakt? En met hoeveel personen maak je die reis?
pi_24479968
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 10:51 schreef Liejannuh het volgende:
Dunedin!
Het stadje met de steilste straat ter wereld!
Doe een wildlife tour daar Lucille! Kun je blauwe pinguins, gele pinguins, zeehonden en albatrossen gaan bekijken!
Erg leuk!

Wat vond je van de sounds trouwens? Ik kan me van de Milford Sound herinneren dat ik het nou niet echt supermooi vond. En achteraf was ik vooral teleurgesteld omdat de fjorden in Noorwegen er exact hetzelfde uitzien! Wat dan eigenlijk ook wel weer grappig was!
Die steilste straat staat in de LP natuurlijk
Vandaag ben ik inderdaad naar het schiereiland tegenover Dunedin gegaan en heb daar gele pinguins en zeeleeuwen gezien. Helaas niet zo veel.

En nu is mijn geld op van het internet access
  Milf zondag 9 januari 2005 @ 07:48:45 #57
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_24479970
Leuk wat van je te horen Lucille

have a nice trip
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_24480021
Ik ben ook nog in Nieuw Zeeland tot de 24-ste. Als alles goed gaat hebben we morgen een mini-meet

Dunedin : Steilste straat, universiteit zijn wel de moeite waard verders is de stad niet zo geweldig, Otago peninsula kun je Albatrossen en Geeloog pinguins zien en het aquarium en het kasteel zijn het aanzien ook wel waard.

Ik zit nu in Christchurch na 3 dagen banks peninsula, lekker gezwommen tussen de hector dolfijnen. Die beesten gaan rondjes om je heendraaien als je met een paar steentjes tikt. zat op een gegeven moment tussen een stuk of 20 dolfijnen (die op een zo'n 30cm van me zwommen). Koud om 6 uur 's ochtends maar zeer de moeite waard

Op cathedral square in christchurch heb je een gigantisch schaakbord. Heerlijk relaxed om daar een middagje te schaken (en te kijken).

Morgenochtend ga ik naar het antarctic centre vlakbij het vliegveld om daar eem ritje te maken met een snowmobile
pi_24481085
Ik ben daar ook n potje wezen schaken met de lokalen!
we hadden checkmate
-
pi_24512709
Heej Lucille !,

Meet was tof gisteren hoor. De verste (en kleinste ??) travelmeet to duverre
Hoop dat je een goeie terugreis hebt gehad.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 16:03:36 #61
86033 DigiPire
Zo kan-ie wel weer!
pi_24518889
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:26 schreef DigiPire het volgende:

[..]

Zaterdag vertrek ik
Dus 11 december vertrokken en 3 januari weer terug
Geweldig land! Zie m'n reisverslag: http://www.xs4all.nl/~bestrde/nz/
Veel lees- en kijkplezier!
The worst day diving is better than the best day working
pi_24541744
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 05:39 schreef Kamigot het volgende:
Heej Lucille !,

Meet was tof gisteren hoor. De verste (en kleinste ??) travelmeet to duverre
Hoop dat je een goeie terugreis hebt gehad.
Hoi Kamigot, de terugreis verliep zonder problemen, maar duurde wel erg lang. Om 05:45 opgestaan en om 06:30 vertrokken naar het vliegveld. Gelukkig was ik ruim op tijd aanwezig, want het inchecken duurde vreselijk lang. Pas na een uurtje in de rij staan was ik ingechecked. Eerst naar Sydney gevlogen (en daar bleek het even lastig te zijn om de juiste terminal te vinden voor de volgende vlucht, want er stond nergens aangegeven dat we met een busje naar een compleet andere terminal moesten rijden) en meteen door naar Melbourne (rechtstreekse vlucht van Christchurch naar Melbourne was net voor mijn vakantie door Virgin Blue vervallen en omgezet met tussenstop Sydney). Gelukkig had ik behoorlijk wat speling in Melbourne voor de volgende vlucht.
In Singapore heel even het vliegtuig uit omdat er getankt moest worden. Dus na een uurtje konden we weer instappen en doorvliegen naar Wenen. Daar was het even haasten, want op het moment dat we aankwamen begon al het boarden van de volgende vlucht. En aangezien we helemaal naar de andere kant van het vliegveld moesten lopen konden we meteen instappen en 15 minuten later vertrokken we al. Om 09:15 waren we op Schiphol en om 10:05 uur was ik thuis.

Ik vond de mini-meeting in Christchurch ook erg gezellig. Altijd leuk om de reisverhalen te horen van mensen die interessante reizen maken. Nog een goede voortzetting van jouw reis.
pi_24541761
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 11:00 schreef Darklight het volgende:
Heb je ook veel foto's gemaakt? En met hoeveel personen maak je die reis?
Volgens mij 6 rolletjes en nog een heleboel digitale foto's. Geen idee hoeveel precies, want ik heb ze nog niet geteld. De foto's volgen dus nog. De reis hebben we met z'n tweeen gemaakt.
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:13:43 #64
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24542092
Wlecome back!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24542116
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:13 schreef Hik het volgende:
Wlecome back!
Dank je wel
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:17:33 #66
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24542134
Wlecome?!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24542158
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:17 schreef Hik het volgende:
Wlecome?!
pi_24542449
Nou, kom maar op met de verhalen!
Heb je nog tracks gelopen eigenlijk? Of delen ervan??
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:49:03 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24542491
Luus! You're back!
WB!
  donderdag 13 januari 2005 @ 10:17:11 #70
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_24542866
Eej welkom terug!!!
pi_24543019
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:45 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, kom maar op met de verhalen!
Heb je nog tracks gelopen eigenlijk? Of delen ervan??
Ik heb minder gelopen dan in had willen doen. Kwam deels door het slechte weer. Het was dus de koudste zomer in 60 jaar in Nieuw Zeeland. En de natste in ik weet niet hoeveel jaar. Ik had bijvoorbeeld graag de Freedom walk willen doen van de Queen Charlotte Track, maar door de vele regen was het een gigantische blubberbaan geworden. Dus heb ik daar maar de mailrun boottocht gedaan door de Marlborough Sounds. Er waren wel 6 mensen die dag die hem wel gelopen hadden en die werden dus later die dag met de boot opgehaald, totaal verkleumd van de kou en regen.
De Tongariro Crossing heb ik dus maar niet gedaan, deze leek mij te zwaar. Vooral het hoogteverschil van 900 meter wat je moet overbruggen was gewoon te veel voor mij (slechte conditie), dus heb ik daar een alternatief parcour gelopen naar een stel watervallen.
Vlakbij Coleridge Lake heb ik nog wat uurtjes gelopen.
En gezien de overvloed aan regen heb ik ook niet gelopen op Coromandel Peninsula. En eigenlijk was dat nu juist het enige leuke wat je daar kon doen.
Op Tasmanie heb ik meer gelopen, omdat daar het weer meestal wel goed was. Over het algemeen heb ik dus wandelingen moeten maken van maximaal 2 a 3 uur om zo soms tussen de buien door te lopen.

En ik heb op het vliegveld van Melbourne nog die andere CD voor je weten te scoren. Hij staat nu op hier.
pi_24543032
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
Luus! You're back!
WB!
Hoi
Alles goed met je?
pi_24543039
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 10:17 schreef QuietGuy het volgende:
Eej welkom terug!!!
Hoi
Nog de beste wensen.
  donderdag 13 januari 2005 @ 10:29:44 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24543076
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 10:27 schreef Lucille het volgende:
Hoi
Alles goed met je?

Alles ongeschonden door gekomen enzo.
  donderdag 13 januari 2005 @ 10:32:08 #75
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_24543115
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 10:27 schreef Lucille het volgende:

[..]

Hoi
Nog de beste wensen.
Ow ja jij ook Da's waar ook, dit jaar helemaal nog niet gesproken
Je hebt een hoop gemist joh! maar ja, wij in nederland ook he leuke vakantie gehad dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')