Nee, dat viel gelukkig heel erg mee. Het was dan ook maar 2 uurtjes rijden. Wel had ik last van zonnebrand de dag er na.quote:Op donderdag 6 januari 2005 06:13 schreef NorthernStar het volgende:
Geen spierpijn van het paardrijden gehad?
Natuurlijk heb ik die CD van Guy Sebastian ook beluistert. Best wel leuke muziek, een beetje een mix tussen Stevie Wonder en Terence Trent D'Arby (mijn broer vindt dat laatste van niet).quote:Op donderdag 6 januari 2005 21:08 schreef Liejannuh het volgende:
Lucille!!! Je bent een held!
Die CD van Triple J is een verzamelgeval, in een winkel kennen ze het wel.
Maar ik ben al heeeeeeeeeeeel erg blij met de Guy Sebastian CD.Heb je m al geluisterd ook??
Veel plezier nog de laatste paar dagen. En koop niet van die ranzige kiwi snoepjes op het vliegveld, want die zijn echt niet lekker!
Die steilste straat staat in de LP natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2005 10:51 schreef Liejannuh het volgende:
Dunedin!
Het stadje met de steilste straat ter wereld!
Doe een wildlife tour daar Lucille! Kun je blauwe pinguins, gele pinguins, zeehonden en albatrossen gaan bekijken!
Erg leuk!
Wat vond je van de sounds trouwens? Ik kan me van de Milford Sound herinneren dat ik het nou niet echt supermooi vond. En achteraf was ik vooral teleurgesteld omdat de fjorden in Noorwegen er exact hetzelfde uitzien!Wat dan eigenlijk ook wel weer grappig was!
Dus 11 december vertrokkenquote:
Hoi Kamigot, de terugreis verliep zonder problemen, maar duurde wel erg lang. Om 05:45 opgestaan en om 06:30 vertrokken naar het vliegveld. Gelukkig was ik ruim op tijd aanwezig, want het inchecken duurde vreselijk lang. Pas na een uurtje in de rij staan was ik ingechecked. Eerst naar Sydney gevlogen (en daar bleek het even lastig te zijn om de juiste terminal te vinden voor de volgende vlucht, want er stond nergens aangegeven dat we met een busje naar een compleet andere terminal moesten rijden) en meteen door naar Melbourne (rechtstreekse vlucht van Christchurch naar Melbourne was net voor mijn vakantie door Virgin Blue vervallen en omgezet met tussenstop Sydney). Gelukkig had ik behoorlijk wat speling in Melbourne voor de volgende vlucht.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 05:39 schreef Kamigot het volgende:
Heej Lucille !,
Meet was tof gisteren hoor. De verste (en kleinste ??) travelmeet to duverre
Hoop dat je een goeie terugreis hebt gehad.
Volgens mij 6 rolletjes en nog een heleboel digitale foto's. Geen idee hoeveel precies, want ik heb ze nog niet geteld. De foto's volgen dus nog. De reis hebben we met z'n tweeen gemaakt.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 11:00 schreef Darklight het volgende:
Heb je ook veel foto's gemaakt? En met hoeveel personen maak je die reis?
Ik heb minder gelopen dan in had willen doen. Kwam deels door het slechte weer. Het was dus de koudste zomer in 60 jaar in Nieuw Zeeland. En de natste in ik weet niet hoeveel jaar. Ik had bijvoorbeeld graag de Freedom walk willen doen van de Queen Charlotte Track, maar door de vele regen was het een gigantische blubberbaan geworden. Dus heb ik daar maar de mailrun boottocht gedaan door de Marlborough Sounds. Er waren wel 6 mensen die dag die hem wel gelopen hadden en die werden dus later die dag met de boot opgehaald, totaal verkleumd van de kou en regen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:45 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, kom maar op met de verhalen!
Heb je nog tracks gelopen eigenlijk? Of delen ervan??
Hoiquote:
Hoiquote:
Ow ja jij ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |