quote:Op donderdag 2 december 2004 22:26 schreef Neva het volgende:
wauw mijn eerste speeltuinbakje geopend zonder typo's in de topictitel![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:31 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien is af en toe proeflezen voor je op submit duwt wat voor jou![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:31 schreef Neva het volgende:
mag ik mij toetsebord de schuld geven de N doet het niet meer![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:32 schreef Neva het volgende:
doe ik ook.. ik was alleen zo gefocut op het cijfertje omdat ik die normaal gesproken verkeerd heb![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:00 schreef Spindizzy het volgende:
Wees blij dat het een doos oud papier is en geen vuilniszak met daarin de inhoud van twee kattenbakken
Gelukkig overkwam dat Taak en niet mij![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:49 schreef ThunderChild het volgende:
Volgens mij heb ik wat gemist vanavond, maar ken aan mij liggen . . .![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:49 schreef Luchtbel het volgende:
Tupperware
Lekker vastzitten aan een LuckyLuck broodtrommel tot aan je 80ste verjaardaggaat nooit stuk
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:02 schreef Neva het volgende:
gezellig...nog de frustraties van gisteren een beetje te boven gekomen
?
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:02 schreef clauwheee het volgende:
Mn schoonmoeder is er gelukkig nu. Ze opperde al om met dr mee naar huis te gaan, dus maar ff kijken. Ger ligt nu te slapen, voor het eerst..ik vind het nog steeds niets..hij zag lichtflitsen, zn handen voeten en armen waren verkrampt enz enz
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:09 schreef Rewimo het volgende:
Hè Clauwheee, wat akelig johGaat het nu weer een beetje, met jouzelf ook?
Gefeliciteerd met je verhaardag, Joene![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja dank je , mn haar begint al uit te vallen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Clau, wat naar zeg! Kan me voorstellen dat het het doodeng vond.
Mouss!!!!!!!
Dagje trekzalf, nachtje Teatree olie ->> en ineens zomaar open vanmorgen
Nog niet weg, maar wel de druk eraf!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:04 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Zoudden ze het ook in 15 liter verpakkingen verkopen?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:20 schreef coolbabe het volgende:
Oh lekkerIk had er pas 1 op m`n buik, met m`n stomme kop ermee naar de dokter geweest die hem opensneed en hem leegkneep
Dat litteken gaat nooit meer weg ben ik bang :-/
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:37 schreef Syrena het volgende:
BE zit er geen haartje in? Ik heb hetzelfde een keer gehad, maar dan hogerop zeg maar.
Dat bleef een etterende buil *auw* totdat ik erin ging poeren en ineens een haar aantrof, die eruit getrokken en toen genas het wel.
Bij de andere bulten kwam de haar er meestal meteen met de etter mee eruit godzijdank.
Lekker goor he!
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Met een beetje mazzel wordt mijn nieuwe baas er van de week uit geschopten dat wil ik niet missen.
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:39 schreef Anitra het volgende:
de post is net gekomen
Ik heb de eerste kerstkaar al binnen
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:06 schreef Anitra het volgende:
abcesseb zijn heel erg gevoelig BE, maar als ze "rijp" zijn toch echt open laten maken en dan moet het kapsel mee. Als het kapsel niet meer komt komt op diezelfde plek gegarandeerd eentje terug. Overigens blijft het een "zwakke" plek als je er al eerder een abces heb gehad.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Oh ?? Zijn zijn dagen geteld ??![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:11 schreef bixister het volgende:
jakkes, ik stel me toch iets anders voor bij kapselverhalen...beterschap BE!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Hij krijgt mss zondag de zak! Kan hij meteen met de Sint mee!![]()
Champagne!![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:21 schreef ThunderChild het volgende:
Laat es ff zien dan, kom op doe showen . . .
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:29 schreef Rottdog het volgende:
Vandaag ook pakketje gekregen van de postpiet en de Sint voor Zoë (mijn schoonouders) twee hele leuke boekjes. Wat zit er in een regenboog en zingen is leuk met een cd nooit geweten dat ik de meeste liedjes verkeerd zong
Beterschap Noca zo te horen heeft Noca hetzelfde als deze fam het weekend had erg naar
Anitra kun je ze niet via i-net bestellen bij de kruidvat of trekpleister, ze kosten 39 cent per stuk met envelop
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:47 schreef bixister het volgende:
moussy, nog een leuk sint/kerst kadootje nodig? zie hier.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:44 schreef moussy het volgende:
Wat een heeeeeerlijk bankje, roggels en prutHeeft er al iemand gepoept vandaag? Ik denk dat ik ff door ga naar het tweede streepjes topic, dan ben ik ook weer op de hoogte van klonten en slierten
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:51 schreef Neva het volgende:
[..]
kep een verse groene hie rvoor je klaar liggen mousy
Wat een heeeeeerlijk bankje, roggels en prutHeeft er al iemand gepoept vandaag? Ik denk dat ik ff door ga naar het tweede streepjes topic, dan ben ik ook weer op de hoogte van klonten en slierten
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/633811
Briljant topic!
Voor de wat sterkere magen: Yvonne, Milagro en MUUS door de bocht!
[..]
Briljant topic!
Voor de wat sterkere magen: Yvonne, Milagro en MUUS door de bocht!
Briljant topic!![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:11 schreef Syrena het volgende:
En ik moet poepen en ik kan niet want ik ben op m'n werk![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Beeld je in dat je lekker thuis zit, of in je eigen flatje . . .![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:33 schreef Suzanna het volgende:
Sterkte, SyrenaLOL...ik herken het wel, dat doe je toch nergens anders zo graag als THUIS!!!!! (hoewel, dan heb je thuis ook de stank!)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:51 schreef moussy het volgende:
Ga je ff boodschappen doen, is sinterklaas in de supermarkt geweesten konden de kassa-meiden zo maar ieder kind een koker met 30 stiften geven
Cas kreeg ook
René vond het zielig als hij niks kreeg, want Cas was toch ook een kind
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hee, da's niet verkeerd zeg. Ik vond stiften vroeger altijd geweldig om te krijgen. Zekers weer alleen bij een supermarkt bij jou in de buurt? Wel lief van René trouwens![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
Met een beetje mazzel wordt mijn nieuwe baas er van de week uit geschopten dat wil ik niet missen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:30 schreef E.T. het volgende:
ik zag bij de hema ook rugzakjes van rupsje nooitgenoeg(stukken leuker dan al die winnie de pooh
rugzakjes)
twijfel, twijfel, twijfel..
waar heeft een kind van 9 maanden nou een rugzak voor nodig?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:30 schreef E.T. het volgende:
ik zag bij de hema ook rugzakjes van rupsje nooitgenoeg(stukken leuker dan al die winnie de pooh
rugzakjes)
twijfel, twijfel, twijfel..
waar heeft een kind van 9 maanden nou een rugzak voor nodig?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:57 schreef jessie het volgende:
Poejmon jij heb vast mijn foto van Janneke niet gezien. Het ging een bankje terug ook over die verf (krijtjes niet nemen gaat niet uit de voegjes van je tegels)
Leuk he ET die spulletjes van rupsje. Ze hadden, met de nadruk op hadden er ook kralen, serviesje, memorie blokken enz van.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:04 schreef Anitra het volgende:
Net met spoed de dierenarts gebeld. De hond heeft ineens een bult in zijn oor, een soort zakje met vocht. Hij heeft dus een bloeduitstorting in zijn oor en over een week terug bellen om een afspraak te maken om zijn oor schoon te laten maken. dat word hond onder narcose en dan gaan ze dat open maken en dat moet dan gehecht worden, dus een operatie, want anders word zijn oor heel raar
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:37 schreef Anitra het volgende:
Dan ken jij mijn hond niet moussy
Een schat van een beest, maar elke dierenarts is bang voor hem en meneer kan geen seconde stil zitten. Maar omdat er rottweiller bloed in zit wil de dierenarts het waarschijnlijk onder een roesje doen, dus narcose is groot woord.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:27 schreef snoopy het volgende:
Wow een heel schoolbord maar liefst![]()
Ik kreeg vroeger een chocolademuis of een luciferpoppetje. Bestaan luciferpoppetjes eigenlijk nog?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:25 schreef jessie het volgende:
De meiden kregen vandaag een schoolbord in hun schoen. Hoe past het er telkens toch weer in heEn nu wil Bo voor altijd blijven kleuren zegt ze
quote:Op zaterdag 4 december 2004 12:27 schreef snoopy het volgende:
Wow een heel schoolbord maar liefst![]()
Ik kreeg vroeger een chocolademuis of een luciferpoppetje. Bestaan luciferpoppetjes eigenlijk nog?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:38 schreef E.T. het volgende:
Ik heb vanmorgen een 'sint' kadootje gehad
Een pandora-armband
die wilde ik al best lang hebben, had m'n 13e maand er al voor in gedachten, maar mocht vanmorgen gewoon uitzoeken
En ik heb er nu een huisje, sterrenbeeld, tulp, fantasie-met-steen en 2 clips aan.. En er komen nog 2 letters aan, maar die waren nu ff op ..
Kan niet wachten tot verjaardagen, kerst etc.. dan vraag ik gewoon aan iedereen nieuwe bedels(weet ik eindelijk ook weer eens wat te vragen)
quote:Op zaterdag 4 december 2004 13:50 schreef Neva het volgende:
[..]
is dat een ander woord voor bedelarmbandje ofsow
Pffff wat een gedoe zeg. Vind het zo zielig voor het beestje, iedere keer verbieden dat hij niet mag schudden en krabben en dan zit hij je heel zielig aan te kijken. Verder is Dino aardig van slag af, hij had zelfs in huis geplast.quote:Op zaterdag 4 december 2004 01:13 schreef moussy het volgende:
Ik heb ff op google gezocht op bloedoor, maar zo te zien wil je DA meteen het heftigste doenhet kan nml ook opgelost worden om een draintje te plaatsen en een injectie in dat oor te geven. Het wordt dan wel een zwakke plek. Maar een narcose voor een grote hond is meteen zo duur
hij is nu op padquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:59 schreef moussy het volgende:
troost je LadyS, bijna alle mannen zijn hetzelfde
misschiene en kap op, dan kan hij ook niet lkangs de bank of zo gaan schuren.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
Pffff wat een gedoe zeg. Vind het zo zielig voor het beestje, iedere keer verbieden dat hij niet mag schudden en krabben en dan zit hij je heel zielig aan te kijken. Verder is Dino aardig van slag af, hij had zelfs in huis geplast.
Nou, na wat mot heeft Peet alle klaas kadootjes ingepakt, tja, toen is het hem waarschijnlijk opgevallenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:28 schreef LadyS het volgende:
voor jou is er nog hoop, moussy
die van mij moest ik eraan herinneren enzo
gewoon zelf makenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:53 schreef LadyS het volgende:
zo een ding heb ik ook wel eens bij een tuincentrum gezien.. die vond ike cht geweldig!!!!
toen hadden wel alleen nog geen tuin
jemig, daar vraag je me watquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:57 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon zelf maken![]()
Peet vraagt of je ook nog weet wat ie moest kosten?
Ik zal vanavond wel ff een foto maken, mijn ouders krijgen er ook 1
Aaaaaaaaaaaaah, ik wist dat die vraag ging komenquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:09 schreef phluphy het volgende:
oh jee Snoop ! Heeft Morris je aangestoken? Of ben je misschien zwanger?![]()
Hoe dan ook: beterschap
quote:
Bleh, zoiets heb ik een paar maanden geleden (op vakantie nog wel en toen moest ik nog met de bus en het vliegtuig terug) gehad. Een maagdarminfectie was dat volgens de dokter. Wat kun je daar ziek van worden, zegquote:Op vrijdag 3 december 2004 04:34 schreef clauwheee het volgende:
Nog steeds is het kommer en kwel.. Maar ik mag ook niemand bellen van um...verschrikkelijk overgeven (echt niet normaal, ben heus wel iets gewend..maar dit..) en diarree en..ik probeer er steeds water in te krijgen, heb echt het idee dat ie geen vocht meer in zn lichaam heeft. Ik ben ook echt geen held.. bahbahbah![]()
Strakke actiequote:Op zaterdag 4 december 2004 20:27 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben om 3 uur naar huis gegaan. Het ging niet echt lekker
Nou hielp het feit dat ik ging staan onder een opengaande kassalade en ik er volgas met mijn schouder tegenaan ramde er ook niet aan mee
M`n hele rechterkant doet nu pijn
Oeh ja die zijn leuuuuuukquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
ehm,.. maar dan anders![]()
[afbeelding]
(kan zo snel geen beter plaatje vinden)
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Wij hebben vanmiddag de Sint over de vloer gehad, het was echt superleuk, Connor scheet groen en geel maar is toch op schoot geweestmaar naar een liedje kon de Sint mooi fluiten want dat deed meneer pertinent niet
De jongens zijn ontzettend verwend!!! Erg leuk allemaal, maar ik geniet nu echt van de stilte, heerlijk we hebben het weer gehad
![]()
kep geen digicamquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
fotoooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
2 fot's in mekaar laten overlopen.. en formaat van een cdhoesje hebben.. zou dat je dat kunnen doen ? dan mail ik je de foto's evenquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:08 schreef Rewimo het volgende:
Neva, wat moet er gebeuren?
christanquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:11 schreef Rewimo het volgende:
Ja die spanning is vreselijk voor ze. Ik probeer het al bewust niet eng te maken. Maar vanmiddag kwamen we eerst een losse Piet tegen en Christan kroop zowat in me. Hij wilde de pepernoten ook niet zelf aannemen. Later kwamen we nog een Sint en Piet tegen in het winkelcentrum. Sint kreeg keurig een handje maar Piet...We zeggen elke keer dat Piet juist lief is omdat hij pepernoten uitdeelt en de pakjes rondbrengt maar hij vindt het toch niks. Gisteren op het station kwamen er ook twee Pieten aan en een Sint en toen rende hij zelfs weg
Ik weet het niet, wil best wat proberen maar ik kan er pas morgenavond naar kijken. Dus als je in de tussentijd iemand anders kunt vinden moet je dat vooral doen. CD-hoesje maken is geen probleem, daar heb ik een programmaatje voor.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:10 schreef Neva het volgende:
[..]
2 fot's in mekaar laten overlopen.. en formaat van een cdhoesje hebben.. zou dat je dat kunnen doen ? dan mail ik je de foto's even
bronquote:Sint-Nicolaas was de beschermheilige van zeelieden, handelsreizigers, dieven, pandjesbazen, maagden, maar ook van prostituees
Dan mag je hier eigenlijk niet posten . . . druipt stilletjes afquote:
gtssSquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan mag je hier eigenlijk niet posten . . . druipt stilletjes af![]()
Dan zeker nooit de ongeschreven regel gehoord van de dames dat je zonder digicam niet mag posten hier ...quote:Op zondag 5 december 2004 00:06 schreef daniman het volgende:
TC soms heb je echt vage posts... of snap ik je humor niet?
Ik moet er zelf nog ééntje hebben, komt ergens volgend jaar pas vermoed ik zo . . .quote:Op zondag 5 december 2004 00:39 schreef Neva het volgende:
ik wil bets een digicam, hoor
tc ga jij uhm kopen voor me![]()
![]()
dan niet zeurenquote:Op zondag 5 december 2004 00:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik moet er zelf nog ééntje hebben, komt ergens volgend jaar pas vermoed ik zo . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |