2 fot's in mekaar laten overlopen.. en formaat van een cdhoesje hebben.. zou dat je dat kunnen doen ? dan mail ik je de foto's evenquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:08 schreef Rewimo het volgende:
Neva, wat moet er gebeuren?
christanquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:11 schreef Rewimo het volgende:
Ja die spanning is vreselijk voor ze. Ik probeer het al bewust niet eng te maken. Maar vanmiddag kwamen we eerst een losse Piet tegen en Christan kroop zowat in me. Hij wilde de pepernoten ook niet zelf aannemen. Later kwamen we nog een Sint en Piet tegen in het winkelcentrum. Sint kreeg keurig een handje maar Piet...We zeggen elke keer dat Piet juist lief is omdat hij pepernoten uitdeelt en de pakjes rondbrengt maar hij vindt het toch niks. Gisteren op het station kwamen er ook twee Pieten aan en een Sint en toen rende hij zelfs weg
Ik weet het niet, wil best wat proberen maar ik kan er pas morgenavond naar kijken. Dus als je in de tussentijd iemand anders kunt vinden moet je dat vooral doen. CD-hoesje maken is geen probleem, daar heb ik een programmaatje voor.quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:10 schreef Neva het volgende:
[..]
2 fot's in mekaar laten overlopen.. en formaat van een cdhoesje hebben.. zou dat je dat kunnen doen ? dan mail ik je de foto's even
bronquote:Sint-Nicolaas was de beschermheilige van zeelieden, handelsreizigers, dieven, pandjesbazen, maagden, maar ook van prostituees
Dan mag je hier eigenlijk niet posten . . . druipt stilletjes afquote:
gtssSquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan mag je hier eigenlijk niet posten . . . druipt stilletjes af![]()
Dan zeker nooit de ongeschreven regel gehoord van de dames dat je zonder digicam niet mag posten hier ...quote:Op zondag 5 december 2004 00:06 schreef daniman het volgende:
TC soms heb je echt vage posts... of snap ik je humor niet?
Ik moet er zelf nog ééntje hebben, komt ergens volgend jaar pas vermoed ik zo . . .quote:Op zondag 5 december 2004 00:39 schreef Neva het volgende:
ik wil bets een digicam, hoor
tc ga jij uhm kopen voor me![]()
![]()
dan niet zeurenquote:Op zondag 5 december 2004 00:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik moet er zelf nog ééntje hebben, komt ergens volgend jaar pas vermoed ik zo . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |