abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23758804
zo een ding heb ik ook wel eens bij een tuincentrum gezien.. die vond ike cht geweldig!!!!
toen hadden wel alleen nog geen tuin
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 15:57:51 #202
7074 moussy
kuttekop
pi_23758875
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:53 schreef LadyS het volgende:
zo een ding heb ik ook wel eens bij een tuincentrum gezien.. die vond ike cht geweldig!!!!
toen hadden wel alleen nog geen tuin
gewoon zelf maken

Peet vraagt of je ook nog weet wat ie moest kosten?

Ik zal vanavond wel ff een foto maken, mijn ouders krijgen er ook 1
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23758964
Getver, ik ben hartstikke misselijk vandaag. Heb de hele middag in mijn bed gelegen maar het schiet niet erg op
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:09:22 #204
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23759051
oh jee Snoop ! Heeft Morris je aangestoken? Of ben je misschien zwanger?
Hoe dan ook: beterschap
... ♥ ik mis je ♥
pi_23759068
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:57 schreef moussy het volgende:

[..]

gewoon zelf maken

Peet vraagt of je ook nog weet wat ie moest kosten?

Ik zal vanavond wel ff een foto maken, mijn ouders krijgen er ook 1
jemig, daar vraag je me wat
heij was volgens mij 25

ik weet alleen niet meer of het guldens of euro waren, volgens mij guldens
pi_23759084
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:09 schreef phluphy het volgende:
oh jee Snoop ! Heeft Morris je aangestoken? Of ben je misschien zwanger?
Hoe dan ook: beterschap
Aaaaaaaaaaaaah, ik wist dat die vraag ging komen Ik had er eerst al in kleine lettertjes ondergetypt: En nee, ik ben niet zwanger! En toen maar weer weggehaald. Had ik het nou maar laten staan
pi_23759091
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 16:09 schreef phluphy het volgende:
Of ben je misschien zwanger?

Beterschap snoop
  zaterdag 4 december 2004 @ 17:56:03 #208
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23761249
Snoopy wat tegen mij altijd goed werkt tegen misselijkheid is kou. Waterijs of een glas heel koud water drinken. Desnoods ga ik zonder jas een paar minuten in de tuin staan (wat 's zomers natuurlijk niet zo best werkt ).
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_23761354
Spin, ik ga een raketje eten. Misschien helpt dat
  Jubileum moderator zaterdag 4 december 2004 @ 18:52:03 #210
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23762418
Die barometer is super moussy
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_23762716
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 04:34 schreef clauwheee het volgende:
Nog steeds is het kommer en kwel.. Maar ik mag ook niemand bellen van um...verschrikkelijk overgeven (echt niet normaal, ben heus wel iets gewend..maar dit..) en diarree en..ik probeer er steeds water in te krijgen, heb echt het idee dat ie geen vocht meer in zn lichaam heeft. Ik ben ook echt geen held.. bahbahbah
Bleh, zoiets heb ik een paar maanden geleden (op vakantie nog wel en toen moest ik nog met de bus en het vliegtuig terug) gehad. Een maagdarminfectie was dat volgens de dokter. Wat kun je daar ziek van worden, zeg
pi_23763648
Wat is vergeetachtigheid toch heerlijk soms

Ik ben de sinterklaaskadootjes voor morgen bij elkaar aan het zoeken en gedichtjes aan het maken enzo, zit er een pakje voor Sven bij wat ik vorige week heb gekocht, en ik weet nu al niet meer wat erin zit
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator zaterdag 4 december 2004 @ 20:04:41 #213
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23764164
easy

Wij hebben net de pakjes klaargezet voor morgen en ik ben erg benieuwd wat de meiden er van gaan vinden.
Morgenmiddag komen de beide opa's en oma's en Karin, Peet en Bram en dan vieren we Sinterklaas. Ik heb er zin in!
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 4 december 2004 @ 20:18:46 #214
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23764378
Wij zetten de kado`s straks in een grote zak in de gang zodat we morgen meteen uit kunnen gaan pakken. Dat scheelt weer een dag stress voor Jasper
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 4 december 2004 @ 20:19:14 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_23764386
Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik vind Sinterklaas niet leuk
Ik ga er ook pas aan doen als Liam er wat van snapt, want voor die tijd...als het niet hoeft...
Wij hebben vanavond een feestje, das wel leuk
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 4 december 2004 @ 20:25:31 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23764482
een feestje

Hoe was het werken vandaag coolbabe? Ging het kaas snijden een beetje met je pols?

clauwhee waar ben je? Hoe gaat het met jullie?
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 4 december 2004 @ 20:27:06 #217
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23764504
Ik ben om 3 uur naar huis gegaan. Het ging niet echt lekker
Nou hielp het feit dat ik ging staan onder een opengaande kassalade en ik er volgas met mijn schouder tegenaan ramde er ook niet aan mee
M`n hele rechterkant doet nu pijn
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 december 2004 @ 20:30:18 #218
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23764558
Wij hebben hier bij qltel wat pakjes ingepakt die Christan morgen bij zijn schoen vindt. Morgen vieren we het in Haarlem met opa en oma (maar dan weer zonder qltel).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator zaterdag 4 december 2004 @ 20:30:34 #219
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_23764563
jeutje
Soms zit het mee...... Lastig hoor coolbabe, ik hoop dat je morgen niet helemaal stijf uit bed komt.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 december 2004 @ 20:32:45 #220
13151 crew  Rewimo
pi_23764598
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 20:27 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben om 3 uur naar huis gegaan. Het ging niet echt lekker
Nou hielp het feit dat ik ging staan onder een opengaande kassalade en ik er volgas met mijn schouder tegenaan ramde er ook niet aan mee
M`n hele rechterkant doet nu pijn
Strakke actie Hopelijk ben je morgen niet al te gammel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23764750
He coolbabe wat vervelend

Leuk ET die armband!!!!!!

Hier ben ik bezig met de kadootjes voor oma (foto's op keukenschorten strijken) Er is al 1 schort mislukt dus ik ben megasjaggie. Geer is echt blij dat die aan t werk is nu
Ik ga hem dalijk maar aan de andere kant van t schort proberen (kan gelukkig aan 2 kanten) Maar leuk vind ik t niet. Ik laat het heel even rusten want ik ken mezelf. Als het nu weer mislukt knip ik ze 1000 stukjes en verbrand ik ze

Maar goed morgen dus sinterklaas. Wij vieren het savonds. Voor het eerst blijven onze meisjes eens echt langer op. Op de een of andere manier vind ik het sfeertje savonds gewoon leuker om sinterklaas te vieren. We proberen Janneke ipv morgen 1 keer smiddags, gewoon sochtend en laat in de middag te laten slapen. En Bo moet dan laat in de middag ook even mee. Maar die zei vandaag al dat ze dat best vond. En nu maar wachten hoe dit morgen gaat. Waarschijnlijk heel anders als gepland Net als die keukenschorten
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 20:48:33 #222
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23764853
oei, coolbabe, da's pijnlijk!

jessie, plaats je nog een foto van het resultaat?
pi_23764876
Hmm als me kutbui zakt misschien wel
Ik ga t weer een kansje geven tot later!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 4 december 2004 @ 20:58:16 #224
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23765070
ik heb een topdag gehad vandaag

zo'n kutbui als Jessie heeft, zo happy ben ik

Ik ben vandaag met een goede vriend en zijn vriendin naar een hele grote muziekzaak in Duitsland geweest om naar Stage piano's te kijken. Ik heb een hele mooie gezien en die ga ik dus kopen
patat ftw :)
pi_23765148
He ja fijn dat soort kadootjes Jessie, maar niet heus. Ik had voor de oma's een kalender besteld met foto's van Morris maar die zijn nog niet klaar
Dat worden dus kerstkadootjes....

Spin, misselijkheid is wel gezakt nu, ik heb alleen nog hoofdpijn Heb je daar ook een tip voor?
  zaterdag 4 december 2004 @ 21:12:49 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23765358
snoopy, gewoon 2 saridons met een flinke slok cola naar binnen werken..
Succes gegarandeerd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_23765913
Voor de degene die morgen sinterklaas vieren heel erg veel plezier

Snoopy lekker onder de wol kruipen helpt hier altijd prima tegen hoofdpijn, beterschap meid
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_23766029
Ik heb een paracetamolletje genomen en ga nu mijn bedje in. Truste allemaal....
  FOK!fossiel zaterdag 4 december 2004 @ 21:54:23 #229
2628 Karin
pi_23766135
Beterschap snoopy
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 22:03:34 #230
37843 lady-wrb
kortaf
pi_23766312
btw rewimo, heb jij mijn mailtje nog gehad?
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:04:17 #231
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23766329
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 13:58 schreef E.T. het volgende:

[..]

ehm,.. maar dan anders

[afbeelding]
(kan zo snel geen beter plaatje vinden)
Oeh ja die zijn leuuuuuuk ga ik ook ernstig voor sparen!!! Wel leuk kun je elke keer een bedeltje erbij kopen/krijgen. Heb nu zo`n Zoppini-armband, vinnik ook errug leuk, heb vandaag van Sinterklaas een nieuw schakeltje gekregen( de Sint weet wel wat ze leuk vind hoor )
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:05:32 #232
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23766353
whooeii ik heb net voor een vriendin van mij een surprise in elkaar gebouwt een compleet voetbal stadion met de poppetjes het hoofd van degene voor wie de surprise is goed gelukt hoe kom je de zaterdag avond door
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 22:10:19 #233
37843 lady-wrb
kortaf
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:12:40 #234
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23766476
Snoop, beterschap , er heerst ook vanalles op het moment he? Kortdurende buikgriepjes zijn hier in de omgeving al veel voorgekomen.

Wij hebben vanmiddag de Sint over de vloer gehad, het was echt superleuk, Connor scheet groen en geel maar is toch op schoot geweest maar naar een liedje kon de Sint mooi fluiten want dat deed meneer pertinent niet De jongens zijn ontzettend verwend!!! Erg leuk allemaal, maar ik geniet nu echt van de stilte, heerlijk we hebben het weer gehad
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_23766598
Het is hier nu ook stil... Mannetje is weer aan het werk Thijs op bed en ik zit beetje te rommelen, op te ruimen en me stiekem beetje te vervelen.

we hadden normaal morgen ook 5-12 gevierd maar wegens omstandigheden gaat dat feestje ook niet door
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 22:31:15 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_23766954
Zo, wij hebben de sinterklaas-stress weer achter de rug René heeft 2x gehuild bij het uitpakken van de kadootjes en was super hyper en ging als een idioot te keer, godzijdank is het nu over

Ik zal zo de foto's van de camera af trekken, ook van de bijzondere celsius barometro
pi_23766975
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Wij hebben vanmiddag de Sint over de vloer gehad, het was echt superleuk, Connor scheet groen en geel maar is toch op schoot geweest maar naar een liedje kon de Sint mooi fluiten want dat deed meneer pertinent niet De jongens zijn ontzettend verwend!!! Erg leuk allemaal, maar ik geniet nu echt van de stilte, heerlijk we hebben het weer gehad

Er voor heb ik er altijd zin in, maar er na ben ik ook altijd blij dat het weer voorbij is . En hier doen we het met allemaal "volwassen" mensen maar toch ook heel erg druk. Morgen vieren wij het, altijd wel gezellig.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_23767051
Wij vieren het morgen wel. Eerst komen mijn ouders hierheen wij zouden daar heen gaan nadat wij uit Amsterdam kwamen, maar Djen is niet opgehaald dus hun komen nu hier heen voor we weg gaanen daarna gaan we naar Amsterdam en volgens mij staan daar een heleboel kadootjes voor de 3 kleinkinderen
pi_23767055
Nou schort is alsnog gelukt
De mislukte foto's zitten bij deze dus aan de achterkant wat eigenlijk de voorkant is Maar goed daar doen we dan wel een briefje bij dat ze alsnog een nieuwe krijgen.

En ik las over de luciferpoppetjes. Wat waren die leuk vroeger. Ik kan ze hier nergens meer vinden. Op google ook niet echt. En die monchichi waren ook vreselijk lief

Ben benieuwd naar je foto's Moussy. Waarom moest Rene huilen? De spanning van het hele gebeuren?
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 december 2004 @ 22:38:42 #240
13151 crew  Rewimo
pi_23767139
Ziet er leuk uit hoor Jessie! Ach en nu weet je hoe het (niet) moet
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:39:46 #241
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23767164
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
fotoooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
kep geen digicam
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:39:48 #242
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23767166
Aahh geweldig ziet dat de postbode goed zijn best heeft gedaan

Morgen vieren wij Sinterklaas bij mijn ouders onder de kerstboom
Mijn moeder doet het anders altijd naar Sinterklaas maar nu had ze maandag geen tijd en heeft ze vandaag de kerstboom maar opgetuigd

Gaat spierpijn krijgen in de schouderbladen heeft vandaag voor 4 grote kamers gordijnen genaaid en ben nog niet klaar
pi_23767183
Wat leuk dat schort Jessiewat ligt die schaar er naast, wil je hem als nog in 1000 stukjes knippen
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:42:35 #244
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23767239
hihi ja en wat een leuk kaartje rottdog ik kan pas vanaf de 15e sturen dus voor jou een kerstcadeautje stomme formaat enveloppen ook
Kep ze al de hele dag dat ik achter me pc zit op staan

Jessie wat gaaf zo'n schort jammer dat eerdere poging niet wou maar het resultaat is eg wel mooi
pi_23767272
een leuk schort Jessie.

* Bar_en_Mar gooit een potje tijgerbalsem naar Rottdog
pi_23767300
Ja was Moussy's idee hoor!
Die schaar ernaast
De kerstboom al, nou ja joh. Bij Geer en zijn broer werd die toen ze klein waren midden in de zomer opgetuigd. Vonden ze leuk
Maar ik wil sint foto's zien hier, veel sint foto's en kadootjes foto's!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:46:24 #247
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23767324
hier staat ook al een kerstboom een echte neppe kerstboom
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:48:14 #248
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_23767359
Dit was de stevigste oplossing die ik kon vinden en kaartje was direct ook handig voor het adres

Dank je Bar_en_Mar geef het alleen wel ff door aan Berkery kan die gaan smeren

Jessie vindt het wel een leuk schort
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2004 @ 22:49:40 #249
7074 moussy
kuttekop
pi_23767384
Leuk schort Jessie

De foto's staan al op mn pc, ik zal ze zo gaan verkleinen.

René ging als een gek aan alle kadootjes scheuren en toen we rustig vroegen of ze wilde gaan zitten moest ze heel erg huilen. Nog en keer later ging ze huilen toen Cas 2x achter elkaar een kadootje open ging maken. Ze wilde meteen naar bed ff kroelen met mama op de trap en ff tranen drogen, toen kon ze er weer tegen aan het was gewoon veel te spannend voor haar.

Peet ligt letterlijk en figuurlijk te snurken op de bank en als er iets is waar ik een schijthekel aan heb is het dat wel, ga dan naar je nest als je moe bent
  zaterdag 4 december 2004 @ 22:54:25 #250
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23767504
is hier iemand goed in photosoepen kep al een oproepje gedaan op bewerkte foto's maar komt wienig reactie en kep maar 2 dagen.. en dan moet het af zijn en ik d8 photoshop op mijn pc te hebben maar alleen een photoshop album starter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')