gewoon zelf makenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:53 schreef LadyS het volgende:
zo een ding heb ik ook wel eens bij een tuincentrum gezien.. die vond ike cht geweldig!!!!
toen hadden wel alleen nog geen tuin
jemig, daar vraag je me watquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:57 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon zelf maken![]()
Peet vraagt of je ook nog weet wat ie moest kosten?
Ik zal vanavond wel ff een foto maken, mijn ouders krijgen er ook 1
Aaaaaaaaaaaaah, ik wist dat die vraag ging komenquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:09 schreef phluphy het volgende:
oh jee Snoop ! Heeft Morris je aangestoken? Of ben je misschien zwanger?![]()
Hoe dan ook: beterschap
Bleh, zoiets heb ik een paar maanden geleden (op vakantie nog wel en toen moest ik nog met de bus en het vliegtuig terug) gehad. Een maagdarminfectie was dat volgens de dokter. Wat kun je daar ziek van worden, zegquote:Op vrijdag 3 december 2004 04:34 schreef clauwheee het volgende:
Nog steeds is het kommer en kwel.. Maar ik mag ook niemand bellen van um...verschrikkelijk overgeven (echt niet normaal, ben heus wel iets gewend..maar dit..) en diarree en..ik probeer er steeds water in te krijgen, heb echt het idee dat ie geen vocht meer in zn lichaam heeft. Ik ben ook echt geen held.. bahbahbah![]()
Strakke actiequote:Op zaterdag 4 december 2004 20:27 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben om 3 uur naar huis gegaan. Het ging niet echt lekker
Nou hielp het feit dat ik ging staan onder een opengaande kassalade en ik er volgas met mijn schouder tegenaan ramde er ook niet aan mee
M`n hele rechterkant doet nu pijn
Oeh ja die zijn leuuuuuukquote:Op zaterdag 4 december 2004 13:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
ehm,.. maar dan anders![]()
[afbeelding]
(kan zo snel geen beter plaatje vinden)
quote:Op zaterdag 4 december 2004 22:12 schreef Loena-tik- het volgende:
Wij hebben vanmiddag de Sint over de vloer gehad, het was echt superleuk, Connor scheet groen en geel maar is toch op schoot geweestmaar naar een liedje kon de Sint mooi fluiten want dat deed meneer pertinent niet
De jongens zijn ontzettend verwend!!! Erg leuk allemaal, maar ik geniet nu echt van de stilte, heerlijk we hebben het weer gehad
![]()
kep geen digicamquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:10 schreef lady-wrb het volgende:
fotoooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |