quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:20 schreef Hare het volgende:
Ik heb dus alleen in America gezien, maar vond die totaal niet bijzonder, en als ik verder op imdb kijk zie ik dat hij maar 5 of 6 films heeft gemaakt die allen niet te geweldig worden beoordeeld. Ook op theyshootpictures komt ie er maar bekaard van af.
Wat is er dan zo goed aan zijn films dat ie het toch wint van Capra zo te zien?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die drie eerder genoemde films krijgen dacht ik allemaal een waardering tussen de 7.6 en 8.1. Dus dat is vrij hoog te noemen. Zegt nog niet dat het ook daadwerkelijk goede fims zijn natuurlijk, maar het geeft wel de mening weer van een aantal mensen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar kijk dan een naar Capra's euvre, hij heeft vele malen meer films gemaakt en daar zitten er ook een zooi van tussen de 7.6 en 8.1 (en hoger!)
En hoewel het op zich niks zegt krijgt Jim Sheridan op theyshootpictures een 6, en Capra een 8. Dus wat dat betreft staat het beeld dat hier wordt gegeven wel heel erg tegendraads tegenover deze 2 sites.
waarom? Dat vraag ik me dus af....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:29 schreef bylar het volgende:
Owwww verdomme, Fellini staat echt FLINK achter (10-5 geloof ik)!!! Kom op mensen, stemt op de creator van La Dolce Vita, Otto e Mezzo, La Strada, Le Notti di Cabiria en andere topfilms!!!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:56 schreef Posdnous het volgende:
18. Ridley Scott vs. Federico Fellini Makkelijker kan Federico het niet krijgen![]()
Overigens deed SERGEI PARADJANOV ook niet mee aan het toernooi.quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trouwens, heeft Tony Scott eigenlijk wel meegedaan aan het Tournament? En Michael Bay!?!?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:38 schreef Retarded het volgende:
erg veel oude regisseur en buitenlandse... daar ken ik er jammer genoeg niet veel van.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trouwens, heeft Tony Scott eigenlijk wel meegedaan aan het Tournament? En Michael Bay!?!?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ja, maar die haaldden de voorronde niet
Nee dusquote:Op vrijdag 3 december 2004 22:42 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Kom op mensen. Fellini blijft er toch wel in?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:42 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Kom op mensen. Fellini blijft er toch wel in?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |