quote:Soms? Altijd! Daarom vind ik het ook niet vreemd dat mensen als Aronofsky en Inarritu nog steeds meedoen. Misschien niet helemaal eerlijk, maar who cares als zij degene zijn met een 100% score en volk als Ford of Chaplin het ene na het andere misbaksel aflevert?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 03:33 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Heb slechts 1 film van Chaplin gezien. Jij toch ook niet veel? En Ford heeft naast het vreselijk overschatte The Searchers ook het prachtige The Man Who Shot Liberty Vallance en How Green Was My Valley afgeleverd. Die Chaplin en Ford hebben ook nog eens een groot en geprezen oeuvre die nog mij veel lekkere kijkervaringen kunnen opleveren. Mendes, Inarritu en Aronofsky krijgen van veel mensen ook niet de volle 100 % trouwens.....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Hoe wordt er gestemd trouwens door iedereen? Welk criterium wordt aangehouden? Moet je de films van een regisseur zelf goedvinden, of kun je een regisseur ook waarderen om zijn overduidelijke talent terwijl de uiteindelijke film je niet zozeer aanspreekt (zoals in mijn geval Peter Jackson)?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is misschien controversieel, maar ik stem op de regisseur die ik het beste vind. Het interesseert me persoonlijk minder of dat dan gebaseerd is op 2 films of 20 films.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar waarom vind je een reg. beter dan de ander?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat ik z'n films beter, leuker, interessanter, uitdagender vind..... ik volg m'n gevoel.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:12 schreef Hare het volgende:
Mag ik vragen wat mensen zo goed vinden aan Jim Sheridan?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:13 schreef scanman01 het volgende:
"In the name of the father" en "My left foot" denk ik. "In America" schijnt ook goed te zijn.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:20 schreef Hare het volgende:
Ik heb dus alleen in America gezien, maar vond die totaal niet bijzonder, en als ik verder op imdb kijk zie ik dat hij maar 5 of 6 films heeft gemaakt die allen niet te geweldig worden beoordeeld. Ook op theyshootpictures komt ie er maar bekaard van af.
Wat is er dan zo goed aan zijn films dat ie het toch wint van Capra zo te zien?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die drie eerder genoemde films krijgen dacht ik allemaal een waardering tussen de 7.6 en 8.1. Dus dat is vrij hoog te noemen. Zegt nog niet dat het ook daadwerkelijk goede fims zijn natuurlijk, maar het geeft wel de mening weer van een aantal mensen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar kijk dan een naar Capra's euvre, hij heeft vele malen meer films gemaakt en daar zitten er ook een zooi van tussen de 7.6 en 8.1 (en hoger!)
En hoewel het op zich niks zegt krijgt Jim Sheridan op theyshootpictures een 6, en Capra een 8. Dus wat dat betreft staat het beeld dat hier wordt gegeven wel heel erg tegendraads tegenover deze 2 sites.
waarom? Dat vraag ik me dus af....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:29 schreef bylar het volgende:
Owwww verdomme, Fellini staat echt FLINK achter (10-5 geloof ik)!!! Kom op mensen, stemt op de creator van La Dolce Vita, Otto e Mezzo, La Strada, Le Notti di Cabiria en andere topfilms!!!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:56 schreef Posdnous het volgende:
18. Ridley Scott vs. Federico Fellini Makkelijker kan Federico het niet krijgen![]()
Overigens deed SERGEI PARADJANOV ook niet mee aan het toernooi.quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trouwens, heeft Tony Scott eigenlijk wel meegedaan aan het Tournament? En Michael Bay!?!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |