abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 23:26:18 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_23749860
viezelen vozelen de telekids kijkers kennen het wel
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:33:16 #152
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_23749990
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:19 schreef moussy het volgende:

[..]

vrij·en (onov.ww.)
1 liefkozen door te strelen en te kussen => minnekozen, minnen
2 geslachtsgemeenschap hebben => bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen
3 vaste verkering hebben
of niet natuurlijk
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:37:46 #153
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23750088
Zal Five straks eens vragen wat cohabiteren betekend, als ie het goed heeft krijgt hij zijn prijs
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 23:38:23 #154
7074 moussy
kuttekop
pi_23750097
Het is de van Dale hoor, deze keer niet ikke
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23750130
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:37 schreef Loena-tik- het volgende:
Zal Five straks eens vragen wat cohabiteren betekend, als ie het goed heeft krijgt hij zijn prijs

het zou me niks verbazen als een man spontaan impotent wordt bij het voorstel om even lekker te cohabiteren!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:50:55 #156
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_23750367
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:39 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

het zou me niks verbazen als een man spontaan impotent wordt bij het voorstel om even lekker te cohabiteren!

Of ff lekker poepen
of niet natuurlijk
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:51:45 #157
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23750382
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:37 schreef Loena-tik- het volgende:

Dat wordt dus:

bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen

vanavond
*Mmm, heb een beetje hoofdpijn geloof ik*
Hyves!
pi_23750413
oooh wat voelk me toch in dit topic thuis..

die opmerkingen beginnen me toch echt de strot uit te komen.. letterlijk en figuurlijk!!!!

opmerking die ik kreeg:
zal het niet door dat feesten komen die miskramen

FEESTUH?? man ik feest alleen als ik niet zwanger ben... en van flink stampen gaan je eitjes echt kapot hoor

je bent nog jong hoor ik maar al te vaak.. in mijn ogen kent leeftijd geen grenzen verdomme (okeej jah in sommige opzichten wel natuurlijk)

ahh god meis iedreen maakt weleens een miskraam mee, je bent echt niet de engiste, ook met jouw komt het wel goed hoor.. heeft gewoon tijd nodig

Mola?? nooit van gehoord.. maar jah goed dat je er de tijd voor kan nemen nu heh.. kan je ff tot rust komen , je bent jong en kan tenminste nog ff genieten van alles

ik stop maar met die opmerkingen.. krijg alweer moordneigingen...

maar meiden.. ik snap echt hoe jullie je voelen.. die opmerkingen zijn zooooo misplaatst..
soms kank er echt eentje aanvliegen.. tel ik maar weer tot 10 ofzo..

wij weten zelf wel beter toch???

hier ff iedereen een dikke kus en knuf geeft
pi_23750591
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:51 schreef Loena-tik- het volgende:

Dat wordt dus:

bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen

vanavond
*Mmm, heb een beetje hoofdpijn geloof ik*

Humor
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_23751504
Sommige opmerkingen zijn te erg voor woorden, maar sommige reacties daarop dan wel weer erg grappig

Overigens is 'poepen' Belgisch (kan ook niet anders )
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:08:55 #161
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23753563
ik vind poepen toch totaal geen alternatieve naam voor "seks hebben"... tenzij ze daarmee poepsex bedoelen
patat ftw :)
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:16:39 #162
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23753604
Ik kan me nooit zo druk maken om uitspraken, ik ga er van uit dat ze vaak goed bedoeld zijn, die mensen kunnen ook niets aan hun eigen kortzichtigheid doen. Het einge waar ik niet goed van werd is steeds dat geaai en gevoel aan mijn buik. Dat doen ze toch ook niet als je niet zwanger bent? Of bij een man aan zijn dikke bierbuik?
pi_23756998
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:34 schreef Luckepuk het volgende:
Jeetjuh, wat ziet jouw man er slecht uit! Hij lijkt wel dood ofzo!
Hijs niet dood, alleen ongeneeslijk ziek....

Stapt hublief vanacht na een nachtelijke plaspartij weer terug in bed en plant zijn koude voeten zeer fijn tegen mij aan.... vraag ik heel droog....

"Jesoes, ben je al lang dood???"

zaterdag 4 december 2004 @ 14:12:33 #164
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23757948
Als ik het woord seksen lees/hoor, dan denk ik aan de geslachtsbepaling bij pas uit het ei gekomen kuikentjes, niet aan vrijen.

pi_23758387
Past misschien niet helemaal, maar ik ben nogal slank, dus de volgende opmerking komt me ook behoorlijk oren uit;
"Kun jij wel een kind baren, je bent zo dun!"

Weet ik veel of ik een kind kan baren, wat hebben die heupen er in vredesnaam mee te maken? En trouwens; waarom ga je je nu al om MIJN kinderen zorgen maken?!
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:30:46 #167
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23758416
Ik wil de zin: " Hey ruim jij die Kots effe op? "

Nooit meer horen
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_23758535
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Past misschien niet helemaal, maar ik ben nogal slank, dus de volgende opmerking komt me ook behoorlijk oren uit;
"Kun jij wel een kind baren, je bent zo dun!"

Weet ik veel of ik een kind kan baren, wat hebben die heupen er in vredesnaam mee te maken? En trouwens; waarom ga je je nu al om MIJN kinderen zorgen maken?!
je heupen hebben er wel degelijk mee te maken, want als je een smal bekken heb, heb je kans dat het kindje er niet door heen kan. Maar ik vind het idd belachelijk dat ze nu al zulke dingen zeggen. Of je nu dik of dun bent het is nooit goed.
pi_23758553
"Voel je je wel lekker? Je ziet zo wit?"
"Ga eens in de zon zitten joh! Je bent zo wit!"
"Neem je wel voldoende vitamines? Je bent zo wit?"

Al 29 jaar lang wordt dit geroepen, is het niet tegen mezelf dan wel tegen mijn moeder, Mijn moeder heeft vroeger heel wat ziekenhuizen afgelopen met me omdat ik volgens omstanders vast wel hartpatientje zou zijn, ik was zo wit....

IK VOEL ME GOED, IK BEN NIET ZIEK, IK BEN NIET WIT! IK HEB BIJNA GEEN PIGMENT!

Kan uuuuuuuuuuuuuren in de zon liggen... om lichtrozig te zijn, en de volgende dag weer spierwit...

Wit is in!
pi_23758585
Oh die ken ik Luckepuck
Dat is zo erg, voel je je eindelijk eens helemaal top en dan gaan de mensen dat aan je vragen. ik heb dus hele grote vitiligoplekken in mijn gezicht waardoor ik dus ook heel wit ben
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:42:25 #171
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23758619
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:38 schreef Luckepuk het volgende:
"Voel je je wel lekker? Je ziet zo wit?"
"Ga eens in de zon zitten joh! Je bent zo wit!"
"Neem je wel voldoende vitamines? Je bent zo wit?"

Al 29 jaar lang wordt dit geroepen, is het niet tegen mezelf dan wel tegen mijn moeder, Mijn moeder heeft vroeger heel wat ziekenhuizen afgelopen met me omdat ik volgens omstanders vast wel hartpatientje zou zijn, ik was zo wit....

IK VOEL ME GOED, IK BEN NIET ZIEK, IK BEN NIET WIT! IK HEB BIJNA GEEN PIGMENT!

Kan uuuuuuuuuuuuuren in de zon liggen... om lichtrozig te zijn, en de volgende dag weer spierwit...

Wit is in!
Wow... alsof ik mezelf hoor praten
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23758633
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Wow... alsof ik mezelf hoor praten
Kben dus toch niet alleen op de (witte) wereld....
pi_23758674
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:40 schreef Anitra het volgende:
Oh die ken ik Luckepuck
Dat is zo erg, voel je je eindelijk eens helemaal top en dan gaan de mensen dat aan je vragen. ik heb dus hele grote vitiligoplekken in mijn gezicht waardoor ik dus ook heel wit ben
jee Anitra, ik heb google er even op los gelaten omdat ik dus geen flauw idee had wat het was, maar das ook kat-met-een-u idd.....

Het gekke is nog... dat het niet alleen wildvreemden zijn, maar dat schoonmoederlief ook nog heel wat jaren heeft gezeurd dat ik de zon in moest... elke keer weer braaf uitleggen hoe of wat ( ) en ik geloof dat het nu na 10 jaar ein-de-lijk is doorgedrongen...
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:47:08 #174
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23758692
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:43 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

Nee inderdaad niet.

Ook heel leuk is, als je vaak zo wit bent: Je bent ziek, en in die tijd zegt iedereen steeds "Je bent zeker nog ziek, je ziet er zo wit uit?" En als je beter bent, zeggen ze ineens "Goh, je voelt je zeker al wat beter. je krijgt weer een kleurtje"

Terwijl ik er nog steeds hetzelfde uitzie.

Ik word overigens wel heel snel bruin, alleen gaat het even snel weer weg.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23758791
ik ben nog nooit bruin geweest...

Na 2 weken lanzarote kwam ik hetzelfde terug als ik er heen ging en zelfs 3 weken Costa Brava in hartje zomer deed me niet verkleuren....

wit is in!
pi_23758855
als je zwanger bent: "jij eet zeker voor 2?"
  zaterdag 4 december 2004 @ 16:37:30 #177
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_23759598
Mijn schoonmoeder als ik wat vertel over mijn zwangerschap nu: "Oooooh, dat had ik ook, met ... (vul naam in), en toen......" (en dan vervolgens haar eigen verhaal van tig jaar geleden vertelt, iets dat zijdelings met mijn ervaring te maken heeft, maar vervolgens wel de rest van het gesprek in beslag neemt).

[ Bericht 0% gewijzigd door Icaä op 04-12-2004 16:38:23 (typo) ]
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_23759980
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:46 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

jee Anitra, ik heb google er even op los gelaten omdat ik dus geen flauw idee had wat het was, maar das ook kat-met-een-u idd.....

Het gekke is nog... dat het niet alleen wildvreemden zijn, maar dat schoonmoederlief ook nog heel wat jaren heeft gezeurd dat ik de zon in moest... elke keer weer braaf uitleggen hoe of wat ( ) en ik geloof dat het nu na 10 jaar ein-de-lijk is doorgedrongen...
Ik was dit jaar ook heel blij met mijn zwangerschapsmasker, iedereen zei gelijk oh wat een mooi kleurtje krijg je, terwijl het nog steeds vlekken waren En dat tig keer uitleggen dat je niet ziek bent, maar bijna geen tot geen pigment hebt en dan snappen ze het nog niet.
pi_23761205
quote:

[..]

Zeker niet! Ik krijg dat ook mijn hele leven al te horen "Voel je je niet lekker? Je ziet zo wit". "Nee hoor, ik voel me prima". "Weet je het wel zeker?" JA NATUURLIJK WEET IK DAT ZEKER!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 december 2004 @ 18:47:20 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23762319
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:46 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

Hier nog een met vitiligo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_23762335
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 18:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hier nog een met vitiligo
Ik zat al te wachten op je
pi_23763310
Ik ben ook zo'n witneusje, krijg het ook al mijn hele leven te horen. Vooral in de zomer (uiteraard) veel commentaar dat ik wat meer buiten moet zijn en meer in de zon moet zitten. Maar daar kan ik dus helemaal niet tegen want ik verbrand al als ik 5 minuutjes in de zon zit. Nu tijdens de zwangerschap schijn ik er wat beter uit te zien trouwens. Zal wel door de betere doorbloeding komen, ik heb ook geen koude handen en voeten meer.
pi_23765636
waar ik horde dol van werd was aan het tegen het eind van de zwangerschap:

hoelang moet je nog....
Goh loop je nu nog steeds...
Is er al wat....
nog nergens last van....

en waar ik me vreselijk aan ergerde voor de zwangerschap we waren net getrouwd en als we dan bij mijn opa en oma kwamen telkens de zelfde vraag:

Wanneer gaan jullie kindje kopen...
Lukt het niet bij jullie ....
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 4 december 2004 @ 21:27:55 #184
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23765657
quote:

[..]

Meid troost je, ik ben wit met bruine spikkels
Hyves!
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:37:15 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23768488
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:50 schreef Leep het volgende:

[..]

Of ff lekker poepen
Het is echt waar! Onzer zuiderburen noemen het zo!
Had nl. een Belgische collega die altijd heel erg moest lachen als iemand zei dat ie ging poepen. We snapten nooit waarom. Misschien vond ze poepen een raar woord. Totdat ze de Belgische betekenis uitlegden.
Rare wezens die Belgen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 4 december 2004 @ 23:37:50 #186
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_23768494
O ja, ik ga weer. Ik denk dat ik maar eens ga poepen, heb er gewoon zin in.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 5 december 2004 @ 12:01:15 #187
101955 Ei
Breek de dag, tik een eitje!
pi_23775278
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:37 schreef dutchie het volgende:

[..]

Het is echt waar! Onzer zuiderburen noemen het zo!
Had nl. een Belgische collega die altijd heel erg moest lachen als iemand zei dat ie ging poepen. We snapten nooit waarom. Misschien vond ze poepen een raar woord. Totdat ze de Belgische betekenis uitlegden.
Rare wezens die Belgen.
Niets tegen de Belgen eh!

Het is net zo vreemd voor jullie als het vreemd is voor ons hoor

Je zou eens moeten weten hoe vaak wij soms niet moeten lachen om van die typische Hollandse ( of moet ik zeggen 'Nederlandse' ?) uitspraken
  zondag 5 december 2004 @ 12:34:17 #188
81237 releaze
best of both worlds
pi_23775861
En toch heb ik een paar of variaties daarop gebruikt bij mensen, gewoon uit interesse. ik snap dat mensen het op een gegeven moment zat worden, maar om dat bot te gaan reageren ofzo.. wij kunnen ook niet weten dat het tot hier zit Of dat het erg kwetsend overkomt. proberen ieder te helpen op onze eigen manier he.

mn zusje heeft toen ze erachter kwam dat ze zwanger was moeten besluiten of ze een abortus zou nemen of niet en ik heb toen heel heel erg plat over "het klompje cellen" in haar buik gesproken. ik was voorstander van haar abortus, want ze was 18 en zij en haar (ex)vriend konden het echt niet veroorloven om ouders te worden, dr leven lag nog half in puin. En ze wilde zelf ook niet, maar er was al wel een leven in haar, he. (UIteindelijk wel uitgevoerd. En ze heeft er zover ik weet geen spijt van gehad, maar wel heel jammer gevonden.)
Maar goed, ik denk dat mensen bagetaliseren omdat "kleinigheden" eerder te overwinnen zijn dan "je kind verloren hebben" en ook makkelijker mee om te gaan zijn als de partij die het nieuws hoort ofzo.

ik weet ook echt niet hoe ik zou moeten reageren als ik het zo zou zien als "je kind verloren hebben". Ik weet niet hoe ik het me moet voorstellen. Het enige wat ik dan zou kunnen zeggen denk ik is "het spijt me" of "oh wat erg!!", hoe snel word je dat zat? Hoe kan je iemand troosten? Ik weet het niet.

Goed
Laatst zei ik tegen een vriendin die pas in een kast van een huis verhuisd is "Toch maar kinderen nemen he!" en ik weet zeker dat haar hele familie vrienden en kennissenkring het al gezegd heeft, juist omdat we allemaal weten dat ze allebei GEEN kinderen willen hebben. Maar dat moet ze ook al spuugzat zijn, die opmerking. Maar daar kom je later pas achter
  zondag 5 december 2004 @ 13:58:08 #189
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23777314
quote:
Op zondag 5 december 2004 12:34 schreef releaze het volgende:
-Heel verhaal-
Wat is nu je punt? Om maar even in Sinterklaastermen te spreken ik snap echt werkelijk geen pepernoot van je verhaal
Hyves!
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 14:43:00 #190
43556 miss_dynastie
pi_23778110
quote:
Op zondag 5 december 2004 12:34 schreef releaze het volgende:
En toch heb ik een paar of variaties daarop gebruikt bij mensen, gewoon uit interesse. ik snap dat mensen het op een gegeven moment zat worden, maar om dat bot te gaan reageren ofzo.. wij kunnen ook niet weten dat het tot hier zit Of dat het erg kwetsend overkomt. proberen ieder te helpen op onze eigen manier he.

Maar dat moet ze ook al spuugzat zijn, die opmerking. Maar daar kom je later pas achter
Of je denkt gewoon ff logisch na, dan kan je ook wel bedenken dat mensen het zat zijn.
En misschien zeggen ze wel dat ze geen kids willen omdat ze ze niet kunnen krijgen, weet jij veel, maar either way: het zijn jouw zaken niet. En als jij een 'klompje cellen' interesse noemt, vind ik het niet gek dat mensen bot reageren. En proberen te helpen door een clichematige en vervelende opmerking? Het gezegde: 'Spreken is zilver, zwijgen is goud' is er niet voor niets, soms is er 'zijn' al genoeg.
  zondag 5 december 2004 @ 16:10:21 #191
81237 releaze
best of both worlds
pi_23779775
quote:
Op zondag 5 december 2004 14:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Of je denkt gewoon ff logisch na, dan kan je ook wel bedenken dat mensen het zat zijn.
doe jij dat bij ieder afgezaagd grapje dat je zegt?
quote:
En misschien zeggen ze wel dat ze geen kids willen omdat ze ze niet kunnen krijgen, weet jij veel, maar either way: het zijn jouw zaken niet.
ik reageer op wat ik hoor en als het mijn zaak niet is om ergens een reactie op te geven dan moeten ze me niks mededelen, komt meestal van twee kanten he, een gesprek voeren.
Gelukkig weet ik in dit geval wel waar ik het over heb.
quote:
En als jij een 'klompje cellen' interesse noemt, vind ik het niet gek dat mensen bot reageren.
whew je haalt dingen door elkaar, interesse tonen en m'n verhaal met mn zusje. niet doen.
quote:
En proberen te helpen door een clichematige en vervelende opmerking? Het gezegde: 'Spreken is zilver, zwijgen is goud' is er niet voor niets, soms is er 'zijn' al genoeg.
en wanneer zal dat zijn? en waar heeft de gesprekspartner wel behoefte aan? en hoe ga je om met je eigen emoties? Als je dan wel wat wenst te zeggen, hoe kom je dan wel uit je woorden in zo'n zwaar gesprek? Er komt veel meer bij kijken.

Deze hele thread staat overigens niet vol met clichematige opmerkingen, wel een stel vervelende, maar ook een paar waarvan ik het idee heb dat mensen niet perse door hoeven te hebben, ook niet later, dat het een vervelende opmerking was. Of dat mensen er niet op zaten te wachten, want hey, dat kunnen wij ook niet ruiken!

Ik had het overigens ook over die opmerkingen en niet over de vervelende/kwetsende.
  zondag 5 december 2004 @ 16:23:37 #192
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23780072
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:10 schreef releaze het volgende:
quote:
ik reageer op wat ik hoor en als het mijn zaak niet is om ergens een reactie op te geven dan moeten ze me niks mededelen, komt meestal van twee kanten he, een gesprek voeren.
Gelukkig weet ik in dit geval wel waar ik het over heb.
Soms willen mensen iets kwijt en dan is het enige wat ze willen een knikje van goedkeuring of een kus of een schouderklopje..
quote:
en wanneer zal dat zijn? en waar heeft de gesprekspartner wel behoefte aan? en hoe ga je om met je eigen emoties? Als je dan wel wat wenst te zeggen, hoe kom je dan wel uit je woorden in zo'n zwaar gesprek? Er komt veel meer bij kijken.
Mensenkennis
quote:
Ik had het overigens ook over die opmerkingen en niet over de vervelende/kwetsende.

Je verhaal is nogal onsamenhangend.. dan komen zulke misverstanden voor.. dit topic is niet om tegen de mensne te gaan zeggen hey je stelt je aan want daar komt jou mening mijns inziens op neer..
Je kent de mensen en hun verhaal niet en is het niet meer als begripvol gewoon te begrijpen dat ze bepaalde omekingen spuugzat zijn..
  zondag 5 december 2004 @ 17:09:55 #193
81237 releaze
best of both worlds
pi_23780959
quote:
Op zondag 5 december 2004 16:23 schreef Neva het volgende:

[..]

[..]

Soms willen mensen iets kwijt en dan is het enige wat ze willen een knikje van goedkeuring of een kus of een schouderklopje..
Oh dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde aan te geven dat mensen niet altijd weten hoe ze er op zouden moeten reageren, en dat ik me dan ook niet zal irriteren aan iemands reactie of er bot op zal reageren, tenzij het echt iets is wat bij mij niet door de beugel kan, maar dan zou ik het ook zeggen.
Maar goed, zo steek ik in elkaar.
quote:
[..]

Mensenkennis
nou daar zijn we ook allemaal niet even ontwikkeld in
en tactisch zijn we ook niet allemaal.
quote:
[..]

Je verhaal is nogal onsamenhangend.. dan komen zulke misverstanden voor.. dit topic is niet om tegen de mensne te gaan zeggen hey je stelt je aan want daar komt jou mening mijns inziens op neer..
Je kent de mensen en hun verhaal niet en is het niet meer als begripvol gewoon te begrijpen dat ze bepaalde omekingen spuugzat zijn..
naw, het is mijn reactie op iemands botheid.
mensen mogen van mij prima bot reageren op iets dat ik zeg en daar wil ik best over nadenken,
maar dan wens ik ook m'n "redenatie" achter mn opmerking te geven, in de hoop dat m'n goede bedoeling ook over komt.
en dan hoop ik dat zij ook vertellen waarom ze dat geen leuke opmerking vinden (als ik dat zelf nog niet achterhaald heb) want aan alleen botheid heb ik zo verschrikkelijk weinig. vooral als je iemand wilt troosten oid en er gebeurt juist het tegenovergestelde.

ik vind dat het net zo hard bij dit onderwerp hoort.

voor de rest heb ik nog nooit echt iets gehoord wat ik nooit meer wil horen. heb geen verschrikkelijke dingen meegemaakt, mensen reageren niet vervelend en als ze dat wel doen dan praat ik het uit. en dan zit het meestal wel weer goed.
pi_23781108
Tijdens het zwanger willen worden:
Jeetje je bent pas zo jong je moet eerst leven. (tsss)

Het lukt niet omdat je er zoveel mee bezi bent.(ja en alle andere mama's hebben er niet over nagedacht of zo?)

Ik zou als ik jou maar eens nadenken of je het wel wil, als ik het over kon doen....(laat mij daar zelf ff achterkomen)

En idd zal ik .... eens langssturen ben je zo zwanger (man heeft superseed lol ligt aan mij maar word niet over nagedacht duhhh)

Ga eens op vakantie wedden dat je zwanger terug komt.(goed wedden om je jaar salaris? ;-))

Ach als je straks qua werk en zo op orde bent komt het vanzelf wel.(zullen alle werkloze moeders het echt mee eens zijn...not)

Jezus zeur niet zo, De vriendin van een kennis en daar een nichtje van heeft er 6 jaar over gedaan.

Na mijn miskraam:
Wees maar blij want ander was het gehandicapt geweest.

Je bent nog zo jong je heb nog tijd zat (wat is het met dat zinnetje, vind men het overal op van toepassing of zo?)

Goh is nog snel gegaan joh dat je zwanger raakte (2 jaar sexen en 1 maand clomid ja echt snel)

Je weet in ieder geval dat je zwanger kan worden.

Misschien is het gewoon jullie tijd nog niet.

En dan heb je nog de mensen die niet weten hoe ze je vertellen moeten dat ze zwanger zijn... of zoals een kennis van me, het me pas verteld als ze al een buik begint te krijgen.

Leuk topic :D kan wel ff lekker kotsen hier lol..
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  zondag 5 december 2004 @ 17:23:17 #195
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23781212
quote:
Op zondag 5 december 2004 17:09 schreef releaze het volgende:
quote:
Oh dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde aan te geven dat mensen niet altijd weten hoe ze er op zouden moeten reageren, en dat ik me dan ook niet zal irriteren aan iemands reactie of er bot op zal reageren, tenzij het echt iets is wat bij mij niet door de beugel kan, maar dan zou ik het ook zeggen.
Maar goed, zo steek ik in elkaar.

Zoals gezegd is spreken is zilver zwijgen is goud..
quote:
nou daar zijn we ook allemaal niet even ontwikkeld in
en tactisch zijn we ook niet allemaal.
Kun je wel leren...
quote:
naw, het is mijn reactie op iemands botheid.
mensen mogen van mij prima bot reageren op iets dat ik zeg en daar wil ik best over nadenken,
maar dan wens ik ook m'n "redenatie" achter mn opmerking te geven, in de hoop dat m'n goede bedoeling ook over komt.
en dan hoop ik dat zij ook vertellen waarom ze dat geen leuke opmerking vinden (als ik dat zelf nog niet achterhaald heb) want aan alleen botheid heb ik zo verschrikkelijk weinig. vooral als je iemand wilt troosten oid en er gebeurt juist het tegenovergestelde.

ik vind dat het net zo hard bij dit onderwerp hoort.

voor de rest heb ik nog nooit echt iets gehoord wat ik nooit meer wil horen. heb geen verschrikkelijke dingen meegemaakt, mensen reageren niet vervelend en als ze dat wel doen dan praat ik het uit. en dan zit het meestal wel weer goed.
Juist omdat jij dit gevoel niet kent kun je denk ik niet oordelen.. klinkt harder als ik het bedoel.. maar de mensen die hier posten.. krijg tig keer hetzelfde te horen.. en dan wordt ej dat op den duur spuugzat.. en ook al bedoeld een ander het oh zo goed.. en weet die gene dat wel is het niet minder kwetsend.. En ik denk dat je daarom ook met je eerste reactie wat mensen voor het hoofd stoot..
pi_23781427
Nou enige wat ik kan zeggen is in MIJN geval, wild eik na me miskraam horen..
Wat klote voor je, heb er geen woorden voor (als dat zo is)
Maar geen standaart regeltjes als je bent nog jong, en je weet dat je zwanger kan worden gel*l wat heb je dara nu ana dan? Dat weet je zelf ook wel hoor, je wil gewoon horen van anderen ook dat je het recht heb om je klote te voelen, waarom zou je iemand meteen willen opvrolijken als er in die persoons leven iets gebeurd is wat een inpact heeft gemaakt?
Gun iemand zijn/haar verdriet! dat is alles.
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
  zondag 5 december 2004 @ 19:21:30 #197
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_23783301
andere categorie (maar kwam destijd wel mijlenver m'n strot uit)
na 't overlijden van m'n vader; ".... maar ja, het leven gaat door he.. " (de eerste keer dat ik 't hoorde was op de dag van de crematie )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 5 december 2004 @ 19:31:12 #198
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23783441
pff hoe halen sommige dat in hun botte kop
  † In Memoriam † zondag 5 december 2004 @ 19:51:06 #199
81992 Githa
pi_23783700
quote:
Op zondag 5 december 2004 19:21 schreef E.T. het volgende:
andere categorie (maar kwam destijd wel mijlenver m'n strot uit)
na 't overlijden van m'n vader; ".... maar ja, het leven gaat door he.. " (de eerste keer dat ik 't hoorde was op de dag van de crematie )
idd veel mensen vinden dat rouwen ook tot een bepaalde periode mag.
Zo was ik 13 jaar en net in de brugklas, mijn vader was het jaar daarvoor eind zesde klas basis school overleden. De echte rouwperiode kwam dus in de brugklas en daar vond men dat het al een jaar gelden was, tijd om door te gaan.... ik hoor die woorden nog steeds letterlijk voorbij komen....zo tactloos.
pi_23789788
of dat vreselijke gaat het.... kreeg ik dagelijks giga veel naar mijn hoofd gesmeten na het overlijden van mijn moeder, en na een miskraam
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')