quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:59 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vond het ook nogal negatief ten opzichte van mij. Sowieso ga ik er nog niet vanuit dat we uit elkaar gaan. En als dat gebeurt, alsof ik dan Micha z'n kind zal ontnemen ofzow. En goed, dan zeg je het één keer. Maar ze blééf het zeggen, ze haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan!!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:22 schreef beefcake het volgende:
"Wanneer gaan jullie trouwen?"
Voorlopig niet![]()
"Waarom niet?"
Moet dan dan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:16 schreef mallemeid het volgende:
De vraag wanneer er nou eindelijk eens kinderen komen...ook zo irritantSoms zeg ik gewoon dat ik in december uitgerekend zou zijn, maar dat ik in mei een miskraam heb gehad, dan houden ze zich wel stil
. Moeten ze er ook maar niet naar vragen
.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:08 schreef phileine het volgende:
en een vriendin van mij met tweelingwagen was het ook altijd zat dat iedereen vroeg "oh is het een tweeling?". Die zei soms heel bot terug "nee, één hele dikke".
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:58 schreef melonovy het volgende:
Dit is niet uit de categorie vreselijk, maar wel 1 die ik heeel veel hoor:
vraag: Wanneer ben je uitgerekend?
antw: Op de 2e verjaardag van Chiara!
reactie: Ow, hoe heb je dat zo mooi voor elkaar gekregen?
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:15 schreef phileine het volgende:
[..]
ik ken ook iemand bij wie de tweede was uitgerekend op de verjaardag van de eerste. Toen zei iemand "neuken jullie maar één keer per jaar?". Die vond ik dan wel weer leuk.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:15 schreef phileine het volgende:
[..]
ik ken ook iemand bij wie de tweede was uitgerekend op de verjaardag van de eerste. Toen zei iemand "neuken jullie maar één keer per jaar?". Die vond ik dan wel weer leuk.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:24 schreef beefcake het volgende:
"Wanneer ben je uitgerekend?"
1 April
"Haha dat is zeker een grapje!"Ja... haha
Ik ben blij dat Dylan op twee april geboren is, anders had ie dit elk jaar aan moeten horen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:07 schreef phileine het volgende:
Als mijn zus over straat loopt met haar tweeling en dreumes in de drielingwagen is ze in dat kleine Duitse dorpje waar ze woont een soort kermisattractie. Ze krijgt steevast honderd keer te horen "ohhhh... een drieling!!!"
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:19 schreef Lois het volgende:
Ook een leuke:
is deze wel normaal? Alsof Eva niet normaal is.
![]()
Ook een leuke:
![]()
Ook een leuke:
![]()
Crap ^5 . . .quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:34 schreef Luckepuk het volgende:
Ik zag je gisteren lopen met je vader!
Das mijn man... en bedankt....
Ik zag je gisteren lopen met je kleine zusje!
Das mijn dochter... en bedankt...
Ik zag je gisteren lopen met je man!
Das mijn broertje... en bedankt...
Jeetjuh, wat ziet jouw man er slecht uit! Hij lijkt wel dood ofzo!
Hijs niet dood, alleen ongeneeslijk ziek....![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:50 schreef E.T. het volgende:
miss_sly had mijn grootste ergernissen al genoemd
"zal ik het even voordoen"
en de succesverhalen van 'na of tijdens ivf werden ze (vriendin van een kennis van een nichtje van een verre oom) spontaan zwanger' ..
yuk
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:28 schreef phileine het volgende:
Dutch, da's gewoon omdat we te preuts zijn om het beestje bij naam te noemen. (ik schiet nog steeds erg in de lach bij de zomerkluspas van de Karwei) Ik krijg dus enorme jeuk van ongi maar ja ik weet ook niet zo snel een alternatief. Alle andere termen zijn net zo gruwelijk.
quote:
Anitra: helemaal waar, mensen die zich in allerlei bochten gaan wringen om het maar níet over dat ene onderwerp te hebben. Of je helemaal gaan mijden. Dan nog maar liever "ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik wou laten weten dat ik aan je denk"
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:46 schreef dutchie het volgende:
[..]
Da´s idd ook zo´n jeukwoord.
[..]
Anitra, ik zit wel niet in zo´n zelfde situatie als jij. Maar toen mijn vader overleed (al lang geleden hoor, dus ben niet zielig), heb ik ook gemerkt wie mijn echte vrienden waren en wie niet. Vooral wie niet. Mensen die maar niets meer zeiden en liever deden of ze je niet zagen. Daar heb ik nog steeds een gruwelijke hekel aan.
Meid, petje af voor je hoor zoals jij ermee omgaat. Je klinkt niet bitter.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:28 schreef phileine het volgende:
Dutch, da's gewoon omdat we te preuts zijn om het beestje bij naam te noemen. (ik schiet nog steeds erg in de lach bij de zomerkluspas van de Karwei) Ik krijg dus enorme jeuk van ongi maar ja ik weet ook niet zo snel een alternatief. Alle andere termen zijn net zo gruwelijk.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:53 schreef Merisse het volgende:
* moussy blijft toch lekker klussen zeggen, echt wel
Wat moet je dan zeggen: vrijen? neuken? sexen? de liefde bedrijven? nah
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:19 schreef moussy het volgende:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
vrij·en (onov.ww.)
1 liefkozen door te strelen en te kussen => minnekozen, minnen
2 geslachtsgemeenschap hebben => bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen
3 vaste verkering hebben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |