abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23726604
Toen ik 15 weken zwanger was van Chiara paste ik niet meer lekker in mijn gewone broeken en dus droegg ik voor het eerst een positoebroek, trots dat ik ben op de zwangerschap die zich voort zette(na 2 miskramen) krijg ik de opmerking "Je verzoekt de goden op een nog miskraam met je positiebroek" Ik ben hier heel verdrietig van geweest....

3e dag na de bevalling krijg ik kraamvisiete, chauffeur van mijn schoonmoeder die dooleuk vroeg of er niet nog 1 in mijn buik zat, omdat die nog niet plat was...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_23726618
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:00 schreef mallemeid het volgende:

Aan de zin 'ik weet hoe je je voelt' erger ik me ook kapot. Of 'ohja, dat heb ik ook gehad maar dan 1000 keer erger' ...

Dan krijg ik altijd het gevoel dat die persoon mijn "probleem" niet serieus neemt Extreem irritant.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_23726929
Toen ik m'n ouders net verteld had dat ik zwanger was maakte m'n moeder zo'n opmerking dat ik het ook weg kon laten halen Wilde ik echt niet horen toen

En door m'n 'schoonmoeder' eindeloos herhaald: dat als Micha en ik uit elkaar gaan dat hij als vader dan heel weinig rechten heeft mbt kind

En dat zijn dan je eigen ouders

En veel mensen reageerden nogal geschrokken en bezorgd enzow toen ze hoorden dat we een kind krijgen. Zo van owjee, en hoe moet dat nou, en gaat dat wel goedkomen enzow
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_23726988
Oh en toen Amalia was geboren noemde iedereen haar "een wolk van een baby". Echt, wat een vreselijke opmerking vind ik dat. Kweenie waaron, maar ergerde me er dood aan.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_23727227
Mijn moeder was mee tijdens de laatste echo. waar de gyn. me dus vertelde dat het een meisje werd.
Zegt mijn moeder doodleuk een jongetje was leuker geweest

Later is me verteld dat het eerste wat ik zei na mijn bevalling na een hysterisch "daar is ze" was: "Zie je wel dat een meisje ook leuk is! " dat wist ik dus niet meer, is me later verteld door mijn ex

Gelukkig weet ik dat mijn moeder het allemaal niet zo bedoeld.. maar het komt erg verrot haar strokje uit af en toe
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  donderdag 2 december 2004 @ 23:43:16 #56
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_23727552
Mijn moeders reactie toen ze hoorde dat we gingen adopteren: "God waar begin je aan! Dat eindigt toch als boeventuig en is nog ondankbaar ook"

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 2 december 2004 @ 23:53:37 #57
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23727799
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:43 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn moeders reactie toen ze hoorde dat we gingen adopteren: "God waar begin je aan! Dat eindigt toch als boeventuig en is nog ondankbaar ook"

jezus.. ik had der een rotknal gegeven
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 00:37:21 #58
7074 moussy
kuttekop
pi_23728776
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:46 schreef easy-going het volgende:

moussy, meis, maak je niet druk

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23729001
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:22 schreef texelonia het volgende:
Oh en toen Amalia was geboren noemde iedereen haar "een wolk van een baby". Echt, wat een vreselijke opmerking vind ik dat. Kweenie waaron, maar ergerde me er dood aan.

Ik mag het niet zeggen maar het is nog een superlelijk kind ook
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 08:20:02 #60
5428 crew  miss_sly
pi_23731195
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:43 schreef Spindizzy het volgende:

auw!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2004 @ 08:26:02 #61
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_23731222
Wanneer komt de tweede?

Hoezo, is deze niet goed dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2004 @ 08:27:59 #62
13151 crew  Rewimo
pi_23731232
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:22 schreef texelonia het volgende:

Dat komt omdat ze niet konden zeggen dat het zo'n mooie baby was

Ze schijnt overigens aardig bijgetrokken te zijn Een vriendin van me heeft haar onlangs gezien omdat ze een interview met Maxima gaat regisseren
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 08:29:32 #63
5428 crew  miss_sly
pi_23731241
Wordt het niet eens tijd dat jullie aan kinderen beginnen?
Zijn daar regeltjes voor dan?
pi_23731267
Soms maak ik ook van die foute opmerkingen hier
Ik weet het en het is niet bedoeld.
Vaak lees ik het wel en moet eerst een kwartier bedenken hoe ik het moet opschrijven, zodat het duidelijk overkomt.
Soms schrijf ik dus niks..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2004 @ 08:40:53 #65
13151 crew  Rewimo
pi_23731308
Jolene, ik zeg dan meestal dat ik niet goed weet wat ik moet zeggen, maar dat ik met diegene meevoel. Of gewoon: wat rot voor je.

Probleem is natuurlijk dat mensen vaak iets willen zeggen, maar niet weten wat dan, en dan trekken ze maar een cliché uit de kast. En dat is nou juist waar de ander niet op zit te wachten. Toch komt het meestal voor uit onhandigheid en is het niet kwetsend bedoeld. Dat weten we ook allemaal wel, maar ja... het kan toch flink zeer doen

Al lees ik hier af en toe opmerkingen in dit topic waarvan ik denk: hoe durf je het te zeggen
pi_23731326
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 08:40 schreef Rewimo het volgende:
Jolene, ik zeg dan meestal dat ik niet goed weet wat ik moet zeggen, maar dat ik met diegene meevoel. Of gewoon: wat rot voor je.

Probleem is natuurlijk dat mensen vaak iets willen zeggen, maar niet weten wat dan, en dan trekken ze maar een cliché uit de kast. En dat is nou juist waar de ander niet op zit te wachten. Toch komt het meestal voor uit onhandigheid en is het niet kwetsend bedoeld. Dat weten we ook allemaal wel, maar ja... het kan toch flink zeer doen

Al lees ik hier af en toe opmerkingen in dit topic waarvan ik denk: hoe durf je het te zeggen

In real life heb ik dat dus niet, jank ik mee, schreeuw mee en scheld mee.
Maar ik snap het...
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 08:53:25 #67
5428 crew  miss_sly
pi_23731414
jolene, ik vind jouw opmerkingen juist altijd wel fijn. Er spreekt altijd uit dat je heel erg meeleeft, misschien juist wel omdat je sober bent met woorden en smiley's!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2004 @ 08:53:36 #68
13151 crew  Rewimo
pi_23731416
Ja irl is het allemaal anders, dan kun je iemand desnoods zonder woorden gewoon even lekker vasthouden. Op internet gaat dat allemaal een stuk moeilijker, omdat je de lichaamstaal er niet bij kunt zien.
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:54:38 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_23731424
Dit is niet lullig bedoeld, maar mag je hier ook posten als je geen moeite hebt met zwanger worden en kinderen je juist aan komen waaien bij wijze van spreke?

De ergste opmerking vind ik trouwens: 'Je weet waar je het voor doet.'

(edit): ik vraag dit omdat ik juist niet kon genieten van de zwangerschappen en daardoor heel veel opmerkingen naar mijn hoofd kreeg die vreselijk verkeerd vielen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2004 @ 08:56:17 #70
13151 crew  Rewimo
pi_23731437
Het gaat volgens mij om alle opmerkingen in het genre ja Want ook als je wel makkelijk zwanger wordt kunnen ze er wat van
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:00:29 #71
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_23731469
Ik werd altijd giga-kwaad om de steken onder water van de schoonouders, die meestal op niet al te subtiele wijze lieten doorschemeren dat ze toch wel graag kleinkinderen zouden willen krijgen
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:19:05 #72
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_23731650
ow familiegenre, ik ken er ook nog 1 ja, ze bedoelde het wel goed dat weet ik wel.

maar mijn oma vroeg int begin wat ik wou dat het werd, ik heb gezegd "t maakt me niks uit, ik vind meisje en jongen leuk, en als het maar gezond is" zegt zij doodleuk dat ze wil dat het een meisje word, want die vind ze het leukst toen zei ik dat ze op de eerste echo dachten te zien dat het een jongen was zegt ze "ow dat piemeltje valt er nog wel vanaf" met een lach erachteraan
vond ik stiekum niet zo leuk.
  Moderator vrijdag 3 december 2004 @ 09:21:41 #73
5428 crew  miss_sly
pi_23731670
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 08:54 schreef Tinkepink het volgende:
Dit is niet lullig bedoeld, maar mag je hier ook posten als je geen moeite hebt met zwanger worden en kinderen je juist aan komen waaien bij wijze van spreke?

De ergste opmerking vind ik trouwens: 'Je weet waar je het voor doet.'

(edit): ik vraag dit omdat ik juist niet kon genieten van de zwangerschappen en daardoor heel veel opmerkingen naar mijn hoofd kreeg die vreselijk verkeerd vielen.

tuurlijk mag dat.
Maar persoonlijk vind ik de opermking : ow hij hoeft maar naar me te kijken ik ben al zwanger" ook vreselijk. NIet omdat ik of anderen moeilijk zwanger worden, maar een lesje biologie lijkt me toch op zijn plaats
pi_23731752
quote:
Op donderdag 2 december 2004 19:50 schreef E.T. het volgende:
en de succesverhalen van 'na of tijdens ivf werden ze (vriendin van een kennis van een nichtje van een verre oom) spontaan zwanger' ..

yuk

Die vind ik persoonlijk het aller- aller- allerergste! Die hoor ik overigens het vaakst

Oh trouwens, ik ben een keer volledig over de rooie gegaan toen iemand God erbij ging halen. Dat wij dan blijkbaar niet in staat waren zulks een verantwoording te dragen en daarom dus geen kinderen kregen toevertrouwd van God.
  vrijdag 3 december 2004 @ 09:30:05 #75
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23731773
waarom zeggen sommige mensen toch zulke rare dingen? Een jongen of een meisje... beide zijn toch leuk?

Als ik vader wordt zal ik in beide gevallen heel blij en trots zijn
patat ftw :)
pi_23731861
Zijn het jou kinderen ?...

Mijn vrouw heeft kinderen uit vorig huwelijk ...

standaard antwoord ..
Ik heb ze niet zelf gemaakt maar ze zijn wel van mij....
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_23732171
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:08 schreef melonovy het volgende:
Toen ik 15 weken zwanger was van Chiara paste ik niet meer lekker in mijn gewone broeken en dus droegg ik voor het eerst een positoebroek, trots dat ik ben op de zwangerschap die zich voort zette(na 2 miskramen) krijg ik de opmerking "Je verzoekt de goden op een nog miskraam met je positiebroek" Ik ben hier heel verdrietig van geweest....

3e dag na de bevalling krijg ik kraamvisiete, chauffeur van mijn schoonmoeder die dooleuk vroeg of er niet nog 1 in mijn buik zat, omdat die nog niet plat was...

Wat kunnen mensen toch ontzettend lomp zijn...dit vind ik écht een opmerking (allebei trouwens) die niet kan! Die tweede is gewoon dom overigens...die man weet blijkbaar helemaal niets van kinderen krijgen etc. af. Ik weet wel dat ik als kind het ook raar vond dat de baby uit de buik was maar de buik nog niet helemaal plat...maar ik snapte wel dat het even duurde voor het weer goed kwam. Maar als volwassene...
pi_23732225
Wat ik super-irritant vond was de opmerking 'Ben je zwanger?' als ik weer eens misselijk of niet lekker was. En dat alleen maar omdat ik net getrouwd was! Hebben zij lekker veel mee te maken, maar niet heus...

Pasgeleden op een verjaardagsvisite van mijn neefje zegt de opa (schoonvader van m'n zus) tegen me: 'zozo, jij bent wel erg trots op je buik zeg' ... écht op zo'n toon van: je mag hem wel verbergen ofzo. En dat terwijl ik alleen maar onderuitgezakt zat omdat ik anders niet lekker zit!
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:17:26 #79
103793 kozakken
Living the life
pi_23732468
tja... je moet er wat voor overhebben
(als in: eigen schuld dikke, bult. blaren gemaakt, zitten etc. etc...)
Bij zwangerschap, bevalling, slapeloze nachten, wachten op zwangerschap, adoptie... Echt, zo heerlijk inwisselbaar!!
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 10:21:37 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_23732536
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 09:28 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Die vind ik persoonlijk het aller- aller- allerergste! Die hoor ik overigens het vaakst

Oh trouwens, ik ben een keer volledig over de rooie gegaan toen iemand God erbij ging halen. Dat wij dan blijkbaar niet in staat waren zulks een verantwoording te dragen en daarom dus geen kinderen kregen toevertrouwd van God.

Het is gods wil

Die lulhannes heeft dan wel een enórm moeilijke wil hoor, drabber

"Iedereen krijgt wat ie dragen kan"
"Ik weet wat je meemaakt, mijn vader van 73 is ook overleden"
"Ik voel met je mee"
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 10:22:07 #81
43556 miss_dynastie
pi_23732548
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:00 schreef Suzanna het volgende:
Pasgeleden op een verjaardagsvisite van mijn neefje zegt de opa (schoonvader van m'n zus) tegen me: 'zozo, jij bent wel erg trots op je buik zeg' ... écht op zo'n toon van: je mag hem wel verbergen ofzo. En dat terwijl ik alleen maar onderuitgezakt zat omdat ik anders niet lekker zit!

Tja, dat zei mijn schoonmoeder ook een keer, dat ze het zo vreselijk vond dat mensen zo schaamteloos deden met die buik, die moet je verbergen joh, want iedereen kan er door zien dat je seks hebt gehad Dus ik zo: Nee, ma, zo'n buik heb jij niet nodig, jouw vriend praat toch met alles en iedereen over seks en dat is dus echt waar he! Nou, ik zie liever een dikke buik dan dat ik de seksverhalen van mijn stiefschoonvader hoor
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:24:56 #82
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_23732601
waar ik me verselijk aan kan ergeren is deze opmerking, uit kennissenkring nog wel!!!

hoe lang moet je nog??? Antwoord nog maar 2 weken

Nou dat is anders niet te zien hoor

En dat dan 2 a 3 weken aan horen tot de bevalling.

Ik heb beide zwangerschappen erg naar binnen gedragen en had op het laatst een buikje in het formaat 4 a 5 maanden. Terwijl ik de laatste weken amper kon lopen door de druk op mijn bekken
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:27:52 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23732652
Jouw tijd komt nog wel

WANNEER DAN?????????????????
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 10:33:05 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_23732740
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jouw tijd komt nog wel

WANNEER DAN?????????????????

Als je later groot en sterk bent

vrijdag 3 december 2004 @ 10:36:39 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_23732799
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:33 schreef moussy het volgende:
Als je later groot en sterk bent :')

En dan erachteraan 'zo'n leuk meid als jij!' :')

Ik zei al, dat zal ik op een bordje zetten als ik met mijn tuinstoel in de voortuin zit te wachten tot hij langs komt.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:50:55 #86
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23733086
quote:
Op donderdag 2 december 2004 23:20 schreef texelonia het volgende:

En door m'n 'schoonmoeder' eindeloos herhaald: dat als Micha en ik uit elkaar gaan dat hij als vader dan heel weinig rechten heeft mbt kind

Ze heeft wel een punt, maar dit zijn gewoon haar zaken niet
Mijn schoonmoeder heeft ook heel regelmatig geopperd dat we beter op huwelijkse voorwaarden konden trouwen(er zat toen nogal wat geld in de familie zeg maar) Was ik ook heel pissig over, vond het zo wantrouwend naar mij toe klinken. Maar als je het heel objectief bekijkt heeft ze wel gelijk.. Wow wat klink ik ineens volwassen zeg, doe ff normaal Loena
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:52:43 #87
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23733123
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:52 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik mag het niet zeggen maar het is nog een superlelijk kind ook

Mag je wel zeggen hoor, ik heb heeeel veel babies van dichtbij mogen aanschouwen, maar zo`n lelijke baby heb ik werkelijk nog nooit gezien
Hyves!
pi_23733194
Loena, doet er toch niet toe of ze gelijk heeft of niet. Een keertje de tip geven is ok, maar daarna moet ze zich er gewoon buiten houden.

De paar die ik het ergste vind zijn al langsgekomen. Kinderen neem je niet die krijg je. Je bent er teveel mee bezig. Een miskraam betekent dat er iets mis was met het vruchtje dus wees maar blij. Dat was geen miskraam, je was gewoon een maand overtijd. En mijn aanvullingen Ach, dan maak je toch gewoon weer een nieuwe. en tja, tot 13 weken loop je dat risico, dan ben je nog niet echt zwanger
mooi he, alles
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:57:23 #89
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23733215
Weet je zeker dat het er geen twee worden??
Weet je al wat het wordt?? Ja een konijntje
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:58:49 #90
30488 coolbabe
My little pwny
pi_23733241
En een hele "mooie", van mijn broer notabene, na mijn miskraam:
Hoe lang was je zwanger? Ik: 10 weken. Oh dan hoef je je toch niet zo druk te maken, het was maar een tuinboon
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 3 december 2004 @ 10:59:52 #91
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23733258
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:50 schreef Loena-tik- het volgende:

Ze heeft wel een punt, maar dit zijn gewoon haar zaken niet
Mijn schoonmoeder heeft ook heel regelmatig geopperd dat we beter op huwelijkse voorwaarden konden trouwen(er zat toen nogal wat geld in de familie zeg maar) Was ik ook heel pissig over, vond het zo wantrouwend naar mij toe klinken. Maar als je het heel objectief bekijkt heeft ze wel gelijk.. Wow wat klink ik ineens volwassen zeg, doe ff normaal Loena
Ik vond het ook nogal negatief ten opzichte van mij. Sowieso ga ik er nog niet vanuit dat we uit elkaar gaan. En als dat gebeurt, alsof ik dan Micha z'n kind zal ontnemen ofzow. En goed, dan zeg je het één keer. Maar ze blééf het zeggen, ze haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan!!
©Dumbo
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:01:36 #92
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_23733288
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 08:27 schreef Rewimo het volgende:
Dat komt omdat ze niet konden zeggen dat het zo'n mooie baby was

Ze schijnt overigens aardig bijgetrokken te zijn Een vriendin van me heeft haar onlangs gezien omdat ze een interview met Maxima gaat regisseren
Okay dan hoef ik dus niet bang te zijn dat mensen dat over mijn baby gaan zeggen!
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 11:02:45 #93
81992 Githa
pi_23733323
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:57 schreef coolbabe het volgende:
Weet je zeker dat het er geen twee worden??
Weet je al wat het wordt?? Ja een konijntje

die hoor ik dagelijks
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 11:03:42 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_23733345
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 11:02 schreef Githa het volgende:

[..]

die hoor ik dagelijks

Daarna komt; Wat zit er in jouw mama's buik?
pi_23733422
Als mijn zus over straat loopt met haar tweeling en dreumes in de drielingwagen is ze in dat kleine Duitse dorpje waar ze woont een soort kermisattractie. Ze krijgt steevast honderd keer te horen "ohhhh... een drieling!!!" Terwijl de ene duidelijk veel groter is dan die andere twee. En dan daarna standaard "zijn ze allemaal gezond?" Soms zegt ze heel geirriteerd terug "nee ze hebben allemaal aids" en dan druipen de mensen behoorlijk snel af, want die weten niet wat ze daarop terug moeten zeggen.
mooi he, alles
pi_23733456
en een vriendin van mij met tweelingwagen was het ook altijd zat dat iedereen vroeg "oh is het een tweeling?". Die zei soms heel bot terug "nee, één hele dikke".
mooi he, alles
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 11:12:25 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_23733534
Hoe komt ie aan die krullen??
Krijg ik nu weer geen eer van mijn uren rollen met krullers
pi_23733758
"Wanneer gaan jullie trouwen?"
Voorlopig niet

"Waarom niet?"
Moet dan dan

Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_23733834
Hou je er rekening mee dat het ook allemaal niet zo makkelijk kan gaan?
in reactie op kvk plannen (vooral mijn moeder is hier een ster in...)
Ja tuurlijk hou ik daar rekening , ik hou er zelfs rekening mee dat het helemaal niet lukt, genoeg voorbeelden in mijn omgeving. Maar ik wil dat nu nog niet horen! en van mijn moeder wil ik gewoon horen dat ze het leuk vindt, heeft ze ook nog wel gezegd hoor...O+

je eigen kind is anders hoor, jij gaat straks naar huis en dan heb je rust, ik moet nog tot half acht door in reactie op dat ik de kids op mijn werk errrug lief vind. Ow is dat zo? heb je een eigen kind 24 uur per dag? nooooit bij stil gestaan, nu ik dat weet hoef ik niet meer hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 3 december 2004 @ 11:26:47 #100
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23733858
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 10:56 schreef phileine het volgende:
Loena, doet er toch niet toe of ze gelijk heeft of niet. Een keertje de tip geven is ok, maar daarna moet ze zich er gewoon buiten houden.

Eens
Hyves!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')