quote:Op donderdag 2 december 2004 23:00 schreef mallemeid het volgende:
Aan de zin 'ik weet hoe je je voelt' erger ik me ook kapot. Of 'ohja, dat heb ik ook gehad maar dan 1000 keer erger'...
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:43 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn moeders reactie toen ze hoorde dat we gingen adopteren: "God waar begin je aan! Dat eindigt toch als boeventuig en is nog ondankbaar ook"
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:22 schreef texelonia het volgende:
Oh en toen Amalia was geboren noemde iedereen haar "een wolk van een baby". Echt, wat een vreselijke opmerking vind ik dat. Kweenie waaron, maar ergerde me er dood aan.
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:43 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn moeders reactie toen ze hoorde dat we gingen adopteren: "God waar begin je aan! Dat eindigt toch als boeventuig en is nog ondankbaar ook"
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:22 schreef texelonia het volgende:
Oh en toen Amalia was geboren noemde iedereen haar "een wolk van een baby". Echt, wat een vreselijke opmerking vind ik dat. Kweenie waaron, maar ergerde me er dood aan.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:40 schreef Rewimo het volgende:
Jolene, ik zeg dan meestal dat ik niet goed weet wat ik moet zeggen, maar dat ik met diegene meevoel. Of gewoon: wat rot voor je.
Probleem is natuurlijk dat mensen vaak iets willen zeggen, maar niet weten wat dan, en dan trekken ze maar een cliché uit de kast. En dat is nou juist waar de ander niet op zit te wachten. Toch komt het meestal voor uit onhandigheid en is het niet kwetsend bedoeld. Dat weten we ook allemaal wel, maar ja... het kan toch flink zeer doen![]()
Al lees ik hier af en toe opmerkingen in dit topic waarvan ik denk: hoe durf je het te zeggen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:54 schreef Tinkepink het volgende:
Dit is niet lullig bedoeld, maar mag je hier ook posten als je geen moeite hebt met zwanger worden en kinderen je juist aan komen waaien bij wijze van spreke?
De ergste opmerking vind ik trouwens: 'Je weet waar je het voor doet.'
(edit): ik vraag dit omdat ik juist niet kon genieten van de zwangerschappen en daardoor heel veel opmerkingen naar mijn hoofd kreeg die vreselijk verkeerd vielen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:50 schreef E.T. het volgende:
en de succesverhalen van 'na of tijdens ivf werden ze (vriendin van een kennis van een nichtje van een verre oom) spontaan zwanger' ..
yuk
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:08 schreef melonovy het volgende:
Toen ik 15 weken zwanger was van Chiara paste ik niet meer lekker in mijn gewone broeken en dus droegg ik voor het eerst een positoebroek, trots dat ik ben op de zwangerschap die zich voort zette(na 2 miskramen) krijg ik de opmerking "Je verzoekt de goden op een nog miskraam met je positiebroek"Ik ben hier heel verdrietig van geweest....
3e dag na de bevalling krijg ik kraamvisiete, chauffeur van mijn schoonmoeder die dooleuk vroeg of er niet nog 1 in mijn buik zat, omdat die nog niet plat was...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:28 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Die vind ik persoonlijk het aller- aller- allerergste! Die hoor ik overigens het vaakst![]()
Oh trouwens, ik ben een keer volledig over de rooie gegaan toen iemand God erbij ging halen. Dat wij dan blijkbaar niet in staat waren zulks een verantwoording te dragen en daarom dus geen kinderen kregen toevertrouwd van God.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:00 schreef Suzanna het volgende:
Pasgeleden op een verjaardagsvisite van mijn neefje zegt de opa (schoonvader van m'n zus) tegen me: 'zozo, jij bent wel erg trots op je buik zeg' ... écht op zo'n toon van: je mag hem wel verbergen ofzo. En dat terwijl ik alleen maar onderuitgezakt zat omdat ik anders niet lekker zit!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jouw tijd komt nog wel
WANNEER DAN?????????????????
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:20 schreef texelonia het volgende:
En door m'n 'schoonmoeder' eindeloos herhaald: dat als Micha en ik uit elkaar gaan dat hij als vader dan heel weinig rechten heeft mbt kind
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:52 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik mag het niet zeggen maar het is nog een superlelijk kind ook
Ik vond het ook nogal negatief ten opzichte van mij. Sowieso ga ik er nog niet vanuit dat we uit elkaar gaan. En als dat gebeurt, alsof ik dan Micha z'n kind zal ontnemen ofzow. En goed, dan zeg je het één keer. Maar ze blééf het zeggen, ze haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan!!quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:50 schreef Loena-tik- het volgende:
Ze heeft wel een punt, maar dit zijn gewoon haar zaken niet![]()
Mijn schoonmoeder heeft ook heel regelmatig geopperd dat we beter op huwelijkse voorwaarden konden trouwen(er zat toen nogal wat geld in de familie zeg maar) Was ik ook heel pissig over, vond het zo wantrouwend naar mij toe klinken. Maar als je het heel objectief bekijkt heeft ze wel gelijk.. Wow wat klink ik ineens volwassen zeg, doe ff normaal Loena![]()
Okay dan hoef ik dus niet bang te zijn dat mensen dat over mijn baby gaan zeggen!quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:27 schreef Rewimo het volgende:
Dat komt omdat ze niet konden zeggen dat het zo'n mooie baby was![]()
Ze schijnt overigens aardig bijgetrokken te zijnEen vriendin van me heeft haar onlangs gezien omdat ze een interview met Maxima gaat regisseren
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:57 schreef coolbabe het volgende:
Weet je zeker dat het er geen twee worden??
Weet je al wat het wordt?? Ja een konijntje
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:56 schreef phileine het volgende:
Loena, doet er toch niet toe of ze gelijk heeft of niet. Een keertje de tip geven is ok, maar daarna moet ze zich er gewoon buiten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |