quote:Op donderdag 2 december 2004 23:00 schreef mallemeid het volgende:
Aan de zin 'ik weet hoe je je voelt' erger ik me ook kapot. Of 'ohja, dat heb ik ook gehad maar dan 1000 keer erger'...
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:43 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn moeders reactie toen ze hoorde dat we gingen adopteren: "God waar begin je aan! Dat eindigt toch als boeventuig en is nog ondankbaar ook"
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:22 schreef texelonia het volgende:
Oh en toen Amalia was geboren noemde iedereen haar "een wolk van een baby". Echt, wat een vreselijke opmerking vind ik dat. Kweenie waaron, maar ergerde me er dood aan.
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:43 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn moeders reactie toen ze hoorde dat we gingen adopteren: "God waar begin je aan! Dat eindigt toch als boeventuig en is nog ondankbaar ook"
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:22 schreef texelonia het volgende:
Oh en toen Amalia was geboren noemde iedereen haar "een wolk van een baby". Echt, wat een vreselijke opmerking vind ik dat. Kweenie waaron, maar ergerde me er dood aan.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:40 schreef Rewimo het volgende:
Jolene, ik zeg dan meestal dat ik niet goed weet wat ik moet zeggen, maar dat ik met diegene meevoel. Of gewoon: wat rot voor je.
Probleem is natuurlijk dat mensen vaak iets willen zeggen, maar niet weten wat dan, en dan trekken ze maar een cliché uit de kast. En dat is nou juist waar de ander niet op zit te wachten. Toch komt het meestal voor uit onhandigheid en is het niet kwetsend bedoeld. Dat weten we ook allemaal wel, maar ja... het kan toch flink zeer doen![]()
Al lees ik hier af en toe opmerkingen in dit topic waarvan ik denk: hoe durf je het te zeggen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:54 schreef Tinkepink het volgende:
Dit is niet lullig bedoeld, maar mag je hier ook posten als je geen moeite hebt met zwanger worden en kinderen je juist aan komen waaien bij wijze van spreke?
De ergste opmerking vind ik trouwens: 'Je weet waar je het voor doet.'
(edit): ik vraag dit omdat ik juist niet kon genieten van de zwangerschappen en daardoor heel veel opmerkingen naar mijn hoofd kreeg die vreselijk verkeerd vielen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:50 schreef E.T. het volgende:
en de succesverhalen van 'na of tijdens ivf werden ze (vriendin van een kennis van een nichtje van een verre oom) spontaan zwanger' ..
yuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |