abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 23:26:18 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_23749860
viezelen vozelen de telekids kijkers kennen het wel
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:33:16 #152
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_23749990
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:19 schreef moussy het volgende:

[..]

vrij·en (onov.ww.)
1 liefkozen door te strelen en te kussen => minnekozen, minnen
2 geslachtsgemeenschap hebben => bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen
3 vaste verkering hebben
of niet natuurlijk
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:37:46 #153
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23750088
Zal Five straks eens vragen wat cohabiteren betekend, als ie het goed heeft krijgt hij zijn prijs
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2004 @ 23:38:23 #154
7074 moussy
kuttekop
pi_23750097
Het is de van Dale hoor, deze keer niet ikke
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_23750130
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:37 schreef Loena-tik- het volgende:
Zal Five straks eens vragen wat cohabiteren betekend, als ie het goed heeft krijgt hij zijn prijs

het zou me niks verbazen als een man spontaan impotent wordt bij het voorstel om even lekker te cohabiteren!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:50:55 #156
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_23750367
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:39 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

het zou me niks verbazen als een man spontaan impotent wordt bij het voorstel om even lekker te cohabiteren!

Of ff lekker poepen
of niet natuurlijk
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:51:45 #157
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_23750382
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:37 schreef Loena-tik- het volgende:

Dat wordt dus:

bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen

vanavond
*Mmm, heb een beetje hoofdpijn geloof ik*
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_23750413
oooh wat voelk me toch in dit topic thuis..

die opmerkingen beginnen me toch echt de strot uit te komen.. letterlijk en figuurlijk!!!!

opmerking die ik kreeg:
zal het niet door dat feesten komen die miskramen

FEESTUH?? man ik feest alleen als ik niet zwanger ben... en van flink stampen gaan je eitjes echt kapot hoor

je bent nog jong hoor ik maar al te vaak.. in mijn ogen kent leeftijd geen grenzen verdomme (okeej jah in sommige opzichten wel natuurlijk)

ahh god meis iedreen maakt weleens een miskraam mee, je bent echt niet de engiste, ook met jouw komt het wel goed hoor.. heeft gewoon tijd nodig

Mola?? nooit van gehoord.. maar jah goed dat je er de tijd voor kan nemen nu heh.. kan je ff tot rust komen , je bent jong en kan tenminste nog ff genieten van alles

ik stop maar met die opmerkingen.. krijg alweer moordneigingen...

maar meiden.. ik snap echt hoe jullie je voelen.. die opmerkingen zijn zooooo misplaatst..
soms kank er echt eentje aanvliegen.. tel ik maar weer tot 10 ofzo..

wij weten zelf wel beter toch???

hier ff iedereen een dikke kus en knuf geeft
pi_23750591
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 23:51 schreef Loena-tik- het volgende:

Dat wordt dus:

bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen

vanavond
*Mmm, heb een beetje hoofdpijn geloof ik*

Humor
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_23751504
Sommige opmerkingen zijn te erg voor woorden, maar sommige reacties daarop dan wel weer erg grappig

Overigens is 'poepen' Belgisch (kan ook niet anders )
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:08:55 #161
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_23753563
ik vind poepen toch totaal geen alternatieve naam voor "seks hebben"... tenzij ze daarmee poepsex bedoelen
patat ftw :)
  zaterdag 4 december 2004 @ 09:16:39 #162
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_23753604
Ik kan me nooit zo druk maken om uitspraken, ik ga er van uit dat ze vaak goed bedoeld zijn, die mensen kunnen ook niets aan hun eigen kortzichtigheid doen. Het einge waar ik niet goed van werd is steeds dat geaai en gevoel aan mijn buik. Dat doen ze toch ook niet als je niet zwanger bent? Of bij een man aan zijn dikke bierbuik?
pi_23756998
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:34 schreef Luckepuk het volgende:
Jeetjuh, wat ziet jouw man er slecht uit! Hij lijkt wel dood ofzo!
Hijs niet dood, alleen ongeneeslijk ziek....

Stapt hublief vanacht na een nachtelijke plaspartij weer terug in bed en plant zijn koude voeten zeer fijn tegen mij aan.... vraag ik heel droog....

"Jesoes, ben je al lang dood???"

zaterdag 4 december 2004 @ 14:12:33 #164
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23757948
Als ik het woord seksen lees/hoor, dan denk ik aan de geslachtsbepaling bij pas uit het ei gekomen kuikentjes, niet aan vrijen.

pi_23758387
Past misschien niet helemaal, maar ik ben nogal slank, dus de volgende opmerking komt me ook behoorlijk oren uit;
"Kun jij wel een kind baren, je bent zo dun!"

Weet ik veel of ik een kind kan baren, wat hebben die heupen er in vredesnaam mee te maken? En trouwens; waarom ga je je nu al om MIJN kinderen zorgen maken?!
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:30:46 #167
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_23758416
Ik wil de zin: " Hey ruim jij die Kots effe op? "

Nooit meer horen
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_23758535
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Past misschien niet helemaal, maar ik ben nogal slank, dus de volgende opmerking komt me ook behoorlijk oren uit;
"Kun jij wel een kind baren, je bent zo dun!"

Weet ik veel of ik een kind kan baren, wat hebben die heupen er in vredesnaam mee te maken? En trouwens; waarom ga je je nu al om MIJN kinderen zorgen maken?!
je heupen hebben er wel degelijk mee te maken, want als je een smal bekken heb, heb je kans dat het kindje er niet door heen kan. Maar ik vind het idd belachelijk dat ze nu al zulke dingen zeggen. Of je nu dik of dun bent het is nooit goed.
pi_23758553
"Voel je je wel lekker? Je ziet zo wit?"
"Ga eens in de zon zitten joh! Je bent zo wit!"
"Neem je wel voldoende vitamines? Je bent zo wit?"

Al 29 jaar lang wordt dit geroepen, is het niet tegen mezelf dan wel tegen mijn moeder, Mijn moeder heeft vroeger heel wat ziekenhuizen afgelopen met me omdat ik volgens omstanders vast wel hartpatientje zou zijn, ik was zo wit....

IK VOEL ME GOED, IK BEN NIET ZIEK, IK BEN NIET WIT! IK HEB BIJNA GEEN PIGMENT!

Kan uuuuuuuuuuuuuren in de zon liggen... om lichtrozig te zijn, en de volgende dag weer spierwit...

Wit is in!
pi_23758585
Oh die ken ik Luckepuck
Dat is zo erg, voel je je eindelijk eens helemaal top en dan gaan de mensen dat aan je vragen. ik heb dus hele grote vitiligoplekken in mijn gezicht waardoor ik dus ook heel wit ben
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:42:25 #171
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23758619
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:38 schreef Luckepuk het volgende:
"Voel je je wel lekker? Je ziet zo wit?"
"Ga eens in de zon zitten joh! Je bent zo wit!"
"Neem je wel voldoende vitamines? Je bent zo wit?"

Al 29 jaar lang wordt dit geroepen, is het niet tegen mezelf dan wel tegen mijn moeder, Mijn moeder heeft vroeger heel wat ziekenhuizen afgelopen met me omdat ik volgens omstanders vast wel hartpatientje zou zijn, ik was zo wit....

IK VOEL ME GOED, IK BEN NIET ZIEK, IK BEN NIET WIT! IK HEB BIJNA GEEN PIGMENT!

Kan uuuuuuuuuuuuuren in de zon liggen... om lichtrozig te zijn, en de volgende dag weer spierwit...

Wit is in!
Wow... alsof ik mezelf hoor praten
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23758633
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Wow... alsof ik mezelf hoor praten
Kben dus toch niet alleen op de (witte) wereld....
pi_23758674
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:40 schreef Anitra het volgende:
Oh die ken ik Luckepuck
Dat is zo erg, voel je je eindelijk eens helemaal top en dan gaan de mensen dat aan je vragen. ik heb dus hele grote vitiligoplekken in mijn gezicht waardoor ik dus ook heel wit ben
jee Anitra, ik heb google er even op los gelaten omdat ik dus geen flauw idee had wat het was, maar das ook kat-met-een-u idd.....

Het gekke is nog... dat het niet alleen wildvreemden zijn, maar dat schoonmoederlief ook nog heel wat jaren heeft gezeurd dat ik de zon in moest... elke keer weer braaf uitleggen hoe of wat ( ) en ik geloof dat het nu na 10 jaar ein-de-lijk is doorgedrongen...
  zaterdag 4 december 2004 @ 15:47:08 #174
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_23758692
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 15:43 schreef Luckepuk het volgende:

[..]

Kben dus toch niet alleen op de (witte) wereld....
Nee inderdaad niet.

Ook heel leuk is, als je vaak zo wit bent: Je bent ziek, en in die tijd zegt iedereen steeds "Je bent zeker nog ziek, je ziet er zo wit uit?" En als je beter bent, zeggen ze ineens "Goh, je voelt je zeker al wat beter. je krijgt weer een kleurtje"

Terwijl ik er nog steeds hetzelfde uitzie.

Ik word overigens wel heel snel bruin, alleen gaat het even snel weer weg.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_23758791
ik ben nog nooit bruin geweest...

Na 2 weken lanzarote kwam ik hetzelfde terug als ik er heen ging en zelfs 3 weken Costa Brava in hartje zomer deed me niet verkleuren....

wit is in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')