quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:19 schreef moussy het volgende:
[..]
vrij·en (onov.ww.)
1 liefkozen door te strelen en te kussen => minnekozen, minnen
2 geslachtsgemeenschap hebben => bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen
3 vaste verkering hebben
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:37 schreef Loena-tik- het volgende:
Zal Five straks eens vragen wat cohabiteren betekend, als ie het goed heeft krijgt hij zijn prijs![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:39 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als een man spontaan impotent wordt bij het voorstel om even lekker te cohabiteren!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:37 schreef Loena-tik- het volgende:
Zal Five straks eens vragen wat cohabiteren betekend, als ie het goed heeft krijgt hij zijn prijs![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 23:51 schreef Loena-tik- het volgende:
![]()
Dat wordt dus:
bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen
vanavond![]()
*Mmm, heb een beetje hoofdpijn geloof ik*
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:34 schreef Luckepuk het volgende:
Jeetjuh, wat ziet jouw man er slecht uit! Hij lijkt wel dood ofzo!
Hijs niet dood, alleen ongeneeslijk ziek....![]()
je heupen hebben er wel degelijk mee te maken, want als je een smal bekken heb, heb je kans dat het kindje er niet door heen kan. Maar ik vind het idd belachelijk dat ze nu al zulke dingen zeggen. Of je nu dik of dun bent het is nooit goed.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Past misschien niet helemaal, maar ik ben nogal slank, dus de volgende opmerking komt me ook behoorlijk oren uit;
"Kun jij wel een kind baren, je bent zo dun!"
Weet ik veel of ik een kind kan baren, wat hebben die heupen er in vredesnaam mee te maken? En trouwens; waarom ga je je nu al om MIJN kinderen zorgen maken?!
Wow... alsof ik mezelf hoor pratenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:38 schreef Luckepuk het volgende:
"Voel je je wel lekker? Je ziet zo wit?"
"Ga eens in de zon zitten joh! Je bent zo wit!"
"Neem je wel voldoende vitamines? Je bent zo wit?"
Al 29 jaar lang wordt dit geroepen, is het niet tegen mezelf dan wel tegen mijn moeder, Mijn moeder heeft vroeger heel wat ziekenhuizen afgelopen met me omdat ik volgens omstanders vast wel hartpatientje zou zijn, ik was zo wit....
IK VOEL ME GOED, IK BEN NIET ZIEK, IK BEN NIET WIT! IK HEB BIJNA GEEN PIGMENT!
Kan uuuuuuuuuuuuuren in de zon liggen... om lichtrozig te zijn, en de volgende dag weer spierwit...
Wit is in!![]()
Kben dus toch niet alleen op de (witte) wereld....quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:42 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Wow... alsof ik mezelf hoor praten
jee Anitra, ik heb google er even op los gelaten omdat ik dus geen flauw idee had wat het was, maar das ook kat-met-een-u idd.....quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:40 schreef Anitra het volgende:
Oh die ken ik Luckepuck
Dat is zo erg, voel je je eindelijk eens helemaal top en dan gaan de mensen dat aan je vragen. ik heb dus hele grote vitiligoplekken in mijn gezicht waardoor ik dus ook heel wit ben
Nee inderdaad niet.quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:43 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Kben dus toch niet alleen op de (witte) wereld....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |