quote:Op donderdag 2 december 2004 23:16 schreef SCH het volgende:
Wel opmerkelijk dat Oplaat zegt dat ze zich weer moet melden.
Die geluiden worden wel steeds sterker, het geduld raakt een beetje op heb ik de indruk.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:28 schreef scanman01 het volgende:
Naar mijn idee KUN je niet naar een rechter stappen vanwege iets dat nog niet eens is gemaakt. Dat is toch te belachelijk voor woorden. Als Submission 2 af is, dan ga je die film bekijken... en als er dan zaken in voorkomen die je niet aanstaan kun je naar de rechter stappen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:44 schreef evert het volgende:
[..]
deel 2 heeft een ander onderwerp maar wordt uiteraard gelijk aan deel 1. het wordt gewoon een sequel, net als Rambo 1, 2 t/m 19.
dus op voorhand kun je stellen dat het hetzelfde wordt en men weer beledigd wordt. Immers, het tweede boek is ook gelijk aan het eerste boek.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Stom van me.
Ik zit alleen nog steeds te wachten op je antwoord op je eigen stelling dat dit soort zaken wel vaker voorgekomen zijn in Nederland.
Maar zoals wel vaker, als je een stelling poneert die aantoonbaar onjuist is, komt de reactie er nooit....
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:49 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Voorafgaande aan Submission I waren er geen rechtszaken, is er afgewacht en voelden velen zich meer dan beledigd/gekwetst, maar de film was reeds gemaakt en omdat sommigen het zo hoog opnamen heeft deze film zelfs een moord tot gevolg gehad.
Misschien wordt Submission II wel als nóg kwetsender ervaren (eenmaal af) of als minder kwetsend, dat is pas zeker nadat hij gemaakt is, maar nav alles wat Part I heeft losgemaakt vind ik het op zich geen verkeerde zaak dat mensen de discussie of er wel een part II moet komen aanzwengelen middels deze rechtszaak ipv in de vorm van bedreigingen.
Zit jij echt te wachten op Part II? Gaat Ayaan hiermede de verlichting brengen of is het gewoon een wraakactie eea juist nu (op het verkeerde moment) aan te kondigen?
[...]
Zit jij echt te wachten op Part II?
quote:Gaat Ayaan hiermede de verlichting brengen of is het gewoon een wraakactie op het verkeerde moment?
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:52 schreef schatje het volgende:
Op welke zender zal het worden uitgezonden?? Ik neem aan opnieuw de VPRO. Echt de doelgroep die je wil bereiken.
Op welke zender zal het worden uitgezonden?? Ik neem aan opnieuw de VPRO. Echt de doelgroep die je wil bereiken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:53 schreef evert het volgende:
[..]
en over de doelgroep, ik heb al eerder opgeroepen dat de NMO het moet doen. hoop dat zij het lef hebben.
Zit jij echt te wachten op Part II? Gaat Ayaan hiermede de verlichting brengen of is het gewoon een wraakactie eea juist nu (op het verkeerde moment) aan te kondigen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:52 schreef evert het volgende:
cosma, hoe kun je in godesnaam iets dat er nog niet is, gaan verbieden?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:05 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de discussie willen aanzwengelen of er wel behoefte is aan Part II.
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de discussie willen aanzwengelen of er wel behoefte is aan Part II.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Als we nu al "bang" zijn voor de reactie die Submission 2 weer kan losmaken, zijn we toch al heel erg op het verkeerde pad.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:08 schreef ranja het volgende:
Ik heb niet alle 3 topic gelezen dus misschien val ik in herhaling, maar sinds wanneer is het normaal om als 2e kamerlid een bijbaantje te hebben als filmmaker?
Ik wil rechts Nederland wel eens horen als Marijnissen aankondigt een film te gaan maken getiteld 'De Glorie van Stalin'.
Misschien moet ze eens gaan kiezen, wil ze een land mede gaan regeren of een land gaan provoceren. Beide tegelijk lijkt me niet wenselijk.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:08 schreef ranja het volgende:
Ik heb niet alle 3 topic gelezen dus misschien val ik in herhaling, maar sinds wanneer is het normaal om als 2e kamerlid een bijbaantje te hebben als filmmaker?
Ik wil rechts Nederland wel eens horen als Marijnissen aankondigt een film te gaan maken getiteld 'De Glorie van Stalin'.
Misschien moet ze eens gaan kiezen, wil ze een land mede gaan regeren of een land gaan provoceren. Beide tegelijk lijkt me niet wenselijk.
Het is tenslotte ook niet aan hen gericht.quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:09 schreef milagro het volgende:
Is dat nu de toekomst?
Eerst peilen of de groep met de langste tenen wel behoefte heeft aan een en ander?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:09 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Toch zou een dergelijk vrezen niet geheel ongegrond zijn terugkijkende naar de afgelopen maand.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:09 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Toch zou een dergelijk vrezen niet geheel ongegrond zijn terugkijkende naar de afgelopen maand.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:11 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het is tenslotte ook niet aan hen gericht..
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:09 schreef milagro het volgende:
zoals ze dat ook wilden doen bij de Duivelsverzen bedoel je?
Was er behoefte aan dat boek, denk je? Bij moslims?
En zo nee, had het daarom maar beter niet geschreven en gepubliceerd moeten worden?
Is dat nu de toekomst?
Eerst peilen of de groep met de langste tenen wel behoefte heeft aan een en ander?
Of zullen we gewoon de groep wat steviger schoeisel geven?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:09 schreef milagro het volgende:
Is dat nu de toekomst?
Of zullen we gewoon de groep wat steviger schoeisel geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |