abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23724488
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:37 schreef Patrick281 het volgende:

Deze staat trouwens ook op Marktplaats voor ¤ 2.500,00. Mother of all.

[afbeelding]

En daar zit al WP op ..

En rekening houden met ca. 250 euro voor nieuwe banden om er mee op de weg te kunnen rijden zonder te glijden
  donderdag 2 december 2004 @ 21:53:53 #152
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23724588
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:49 schreef PatrickM het volgende:
En rekening houden met ca. 250 euro voor nieuwe banden om er mee op de weg te kunnen rijden zonder te glijden
Alleen bij regen een beetje oppassen zei die dame toch laatst.
Perfect noodvervoer voor door de sneeuw in ieder geval.

Maar de buddy lijkt mij ook niet echt lekker zitten van deze KTM's.

Wel een redelijk koopje verder.

quote:
Schitterende KTM620 van het bouwjaar 1996 met origineel kenteken en een compleet nieuwe look van een 98er.

De nieuwe onderdelen die geplaatst zijn:
- Plasticwerk
- Stickers
- Handkappen
- Buddy overtrek
- Handvatten
- Ketting en tandwielen
- Remblokken voor en achter
pi_23725011
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:53 schreef Patrick281 het volgende:

Maar de buddy lijkt mij ook niet echt lekker zitten van deze KTM's.

Tja, de buddy wordt weer ruim gecompenseerd door de vering
pi_23725169
quote:
Op donderdag 2 december 2004 07:41 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Komt ie weer met zn altijd passende antwoord.....

Staat toch duidelijk op de site uitgelegd, lijkt mij....

Back....
  donderdag 2 december 2004 @ 22:17:13 #155
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23725174
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:10 schreef PatrickM het volgende:
Tja, de buddy wordt weer ruim gecompenseerd door de vering
Hm, ja of je het ene nou aanpast of het andere inderdaad.
Voor kort woonwerk dan toch maar WP's eronder hebben.
Een zeer achterwerk nemen we dan maar voor lief. Voorlopig.

KTM is trouwens de eigenaar van WP sinds enkele jaren.
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:17 schreef Rietvaerder het volgende:

Back....
Lekker gewerkt ? .. en heb je de hele dag aan mij gedacht ?

Maar ik herhaal: niemand schrijft hoe je de ring het beste kan nemen.
Ook jij doet geen enkele persoonlijke uitspraak.
Het blijft een beetje algemeen copy~paste verhaal zo he.
pi_23725212
*edit*
pi_23725262
quote:
Op donderdag 2 december 2004 08:15 schreef Patrick281 het volgende:
Morning .. bijna weekend toch.
[..]

Ik heb het over een persoonlijke eigen mening waarom het zo moeilijk is. Niet meer en niets minder.
Een beetje visie kan geen kwaad op basis van die beelden en wat ik er bij topgear van gezien heb.

Een forum is er om een persoonlijke mening te uiten, als we hier alleen maar "copy-paste"uitgaan van wat tekst op andere sites dan kunnen we de zaak beter sluiten.

Gewoon iets lezen en als een 100 % waarheid aannemen gaat mij te ver.
Dat heb ik ook in mijn vakgebied -dat is toch een paar andere standpunten heb dan de schrijver.

Ik denk namelijk dat er iets het meest verraderlijk is in uit die beschrijvingen en wat ik laatst bij topgear gezien heb. Het viel mij het meest op aan bepaalde foto's. En het heeft alles met bochtentechniek te maken.
Het maakt het rijden van de ring in ieder geval een stuk duidelijker en veiliger, nu blijft er zoveel informatie hangen dat ik mij voor kan stellen dat de meesten niet eens een idee hebben hoe daar te rijden en er alleen maar enorm tegen op gaan kijken.

Maar ik bewaar het wel even tot de volgende meet.

OMG, je blijft een irritant nerdje he

Ga eens dan zelf rijden ipv te gaan zitten blaten waar je niks vanaf weet..... visie enzo, dat van topgear neem je toch ook aan? Als we hier alleen maar alles geloven wat op TV is, dan kunnen we de zaak beter sluiten

Jij hebt er toch niet op gereden.... waarom dan die gasten die WEL daar hebben gereden niet geloven...

Sorry, maar je komt echt over als een Mr. Perfect die denkt alles te weten...

Maar wat gaat er nou nog over..... jij beweert dat de Ring niet zo gevaarlijk is als iedereen zegt, en ik zeg van wel omdat ik veel gasten ken die er rijden en dus ook de praktijkervaringen weet....

Dus jij gelooft een stelletje Engelsen met oogkleppen voor koekblikken eerder dan de motorrijders....
pi_23725314
Heb gisteren trouwens een plaatje gezien van een over asfalt driftende KLX 650 C (in standaard uitvoering, dus niet omgebouwd naar SM). Kan alleen de website niet meer vinden . Stond ook een aantal scans van testen op 't was btw Duitse site...

Trouwens, ben benieuwd waar RB die Scott FS 635 spray heeft besteld. Bij MDI kost dat spul incl. verzending 19 euro terwijl de prijs van 't spul eigenlijk 12 euro is...
  donderdag 2 december 2004 @ 22:23:47 #159
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23725400
Zie mijn post boven die van jou.

quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga eens dan zelf rijden ipv te gaan zitten blaten waar je niks vanaf weet..... visie enzo, dat van topgear neem je toch ook aan? Als we hier alleen maar alles geloven wat op TV is, dan kunnen we de zaak beter sluiten
Topgear had helemaal geen visie over de ring verder, en zeker geen tips.

Alleen maar steeds blijven herhalen dat het gevaarlijk is .. dat weten we nu wel.
En de sites vervallen dus steeds in van die algemeenheden, daar leert niemand van hier.

Feit is meer: hoe gaan we daar mee om.

Maar ik ging 25 minuten geleden al afsluiten, maar vergat ineens dat ik nog 2 dingen moest regelen via de compie.
pi_23725423
Riet, 't is morgen pas vrijdag hoor
* PatrickM bier en chips klaar zet voor de vrijdagmiddag rel

pi_23725508
Kan die gozer gewoon niet uitstaan.......

Kijk hoeveel ongelukken er gebeuren... je kan niet vaak genoeg waarschuwen naar mijn mening. Straks crashed 1 van ons... das ook niet de bedoeling.

Ik open een topic over de Ring..... met dus vanzelfsprekend een stukje info, maar dat schijnt niet te mogen...

Ach ja, met een SM op de Ring hoef je je ook niks aan die waarschuwingen aan te trekken
  donderdag 2 december 2004 @ 22:33:04 #162
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23725673
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan die gozer gewoon niet uitstaan.......
Beetje frustratie van je werk meegenomen ?
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
*edit*
Edit ..

Lezen is trouwens ook een vak. Ik zeg niet dat ze zwaar ongelijk hebben, maar ze zeggen allemaal hetzelfde zonder echte tips -anders dan goed opletten en snelheid aanpassen.

Jij hebt ook geen enkele persoonlijke uitlating gedaan over de ring.
Alleen maar knippen / plakken.

En zoals ik al zei: een forum is ervoor om meningen op te zetten.

Beetje prof heeft het over bochtentechniek en vooruit kijken enzo.
Ik heb een paar simpele tips uit de karttechniek waar ik competitie mee gereden heb.
Niets meer en niet meer, maar wel een persoonlijke invulling.

En mag ik alsjeblieft een visie hebben.
Daar hebben we het al eens eerder i.c.m. Lars over gehad.
Als je wat ouder wordt weet je vaak door ervaring dingen die je niet perse uitgevoerd hoeft te hebben.
Als visie niet bestond konden we ook geen bestuurders in dit land hebben. OK slecht voorbeeld.

quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, met een SM op de Ring hoef je je ook niks aan die waarschuwingen aan te trekken
Beetje zand happen kan dan geen kwaad nee.
En er zitten toch een paar leuke chiqanes in waar je met de Motard sneller dan welke motor dan ook kan rijden.
Als je een echte SM rijder bent tenminste.

Latersz.

[ Bericht 16% gewijzigd door Patrick281 op 02-12-2004 22:39:04 ]
pi_23725901
Heb je Dr Phil weer....

Of je leest het gewoon goed Heel het forum van nurburgring.nl staat vol met ervaringen.....

Enne ja, wat kan je anders doen dan goed opletten en snelheid aanpassen Vergeet niet dat er ook beginners op rijden...... die nog niet zoveel van bochtentechniek afweten... en zijn dus geen prof, daar zijn die sites voor...

Copy/paste Heel veel mensen die ik IRL ken rijden meer dan 50 rondjes per jaar op de Ring.... dus echt niet alleen copy/paste plus ik heb zelf 1x illegaal op de Ring gereden met de ZX7R.... wat achteraf niet zo slim als je de prijzen bij crash ziet enzo

We gingen met de aanhanger naar de Ring waar mijn neef op de ZX7R zou gaan rijden, maar ik ben ook een rondje gegaan.....

Maar dat was maar 1 rondje, dus ik kan niet echt ervaringen geven, behalve de tips die overal staan en volgens jou onzinnig zijn.....

Inderdaad heel veel spiegelen en RUSTIG aan doen.... niet te enthousiast beginnen.

Laters
pi_23726012
[/img]
pi_23726078
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:55 schreef ondeugend het volgende:

Het gaat dus vast goedkomen en anders ga ik met de alto de Nordschleife op

Ga je serieus de Ring op als je je motorrijbewijs dan heb?

Lekker naief die vrouwen altijd he Geen idee wat er bij komt kijken
  donderdag 2 december 2004 @ 23:06:17 #166
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23726556
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:47 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ga je serieus de Ring op als je je motorrijbewijs dan heb?

Lekker naief die vrouwen altijd he Geen idee wat er bij komt kijken

Natuurlijk niet Kutto !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 3 december 2004 @ 07:32:31 #167
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23730978
Geef nou maar toe dat je het van plan was...
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:11:38 #168
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23731152
Goedemorgen ..

quote:
Hoi,

Allereerst excuses voor mijn late reactie op uw mailtje. U hebt inderdaad een fantastische motor! Het lijkt me erg jammer om zo'n motor te moeten in ruilen voor een andere en zeker voor een supermotard zoals die van mij. Mijn KTM is uiteraard ook een super motor waar je goed mee kan spelen, maar voor lange afstanden over de snelweg bijvoorbeeld is ie eigenlijk niet geschikt. T is dus geen toerfiets. Ik neem aan dat u zich daar bewust van bent, maar ik wilde het voor de zekerheid toch nog even zeggen.

Helaas moet ik mijn motor verkopen, omdat ik naar het buitenland ga voor een langere tijd. In ruilen voor een andere motor is dus geen optie. In elk geval bedankt voor u interesse en succes bij de verkoop van uw motor.

Met vriendelijke groet,
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:16:48 #169
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23731179
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je Dr Phil weer....

Heb ik in mijn slaap gepost? Volgens mij was ik druk met andere dingen dan fokken.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:19:01 #170
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_23731192
nee, je dubbelganger....
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:24:08 #171
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23731216
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 08:19 schreef Rietvaerder het volgende:
nee, je dubbelganger....

Die woont in Noorwegen.

Misschien leuke vraag voor dit topic, ben jij je dubbelganger al eens tegengekomen?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:29:04 #172
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23731238
quote:
Op donderdag 2 december 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je Dr Phil weer....

Of je leest het gewoon goed Heel het forum van nurburgring.nl staat vol met ervaringen.....

Enne ja, wat kan je anders doen dan goed opletten en snelheid aanpassen Vergeet niet dat er ook beginners op rijden...... die nog niet zoveel van bochtentechniek afweten... en zijn dus geen prof, daar zijn die sites voor...

Maar dat was maar 1 rondje, dus ik kan niet echt ervaringen geven,

Inderdaad heel veel spiegelen en RUSTIG aan doen.... niet te enthousiast beginnen.
Dat zijn dus algemeenheden, veel spiegelen -rustig aan doen.

Wat dacht er van om 11 kilometer een beetje uit het hoofd te leren zoals een rally rijder,het circuit vooruit verkennen via de computer.
(zelfs professionele F-1 doen dat met circuits die ze nog niet kennen)
Dit zal er niet voor zorgen dat je weet hoe hard je bepaalde bochten kan nemen, maar zal wel eigzins meer rust en overzicht geven voor het volgende:
Bij het rijden op de ring rekening houden met de volgende bocht, dus met het goed uitkomen van de huidige bocht.(je kan wel hard een bocht nemen, maar hoe kom je uit voor de volgende veel te hard misschien)
En bij de volgende bocht probeer je er weer 2-3 vooruit te kijken.
Curbstones zijn not done bij de motor en die zijn op bepaalde plekken op de ring vrij hoog dus daar blijven we ver vanaf. (ja laatste is dank aan TG)

Kijk nou zijn we opbouwend bezig.

Als je er gewoon gelijk om gevraagd had, of gewoon gereageerd dan hadden we deze hele discussie niet gehad hoor.
Ik geef een mening waar iemand anders weer wat aan kan wijzigen of toevoegen.
Aan de eindstreep komen er dan misschien weer wat goede ideeen uit.

quote:
behalve de tips die overal staan en volgens jou onzinnig zijn.....

Waarom ruk je mijn woorden uit zijn verband ?
Ik zeg toch niet dat het 100% onzinnig is, er staat dat ik die algemene verhalen die ik tot nu toe gelezen heb niet als 100% visie aanneem om de ring te rijden -zijn veel te algemeen en te weinig opbouwend.
In die onzinnigheid zoals jij het noemt zit dus een behoorlijke nuance.

Ook als je in de volwassen wereld ruzie maakt dan is het niet alleen maar zwart~wit Riet.
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:43:02 #173
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23731323
mogge,

De basis is alweer gelegd voor de vrijdagmiddagrel zie ik,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:45:30 #174
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_23731338
Goeie smorgens deze morgen Edgar

Ik zie dat er weer vroeg tijdige "discussie" is geweest. Mijn visie op het geheel,

Doet wat je wilt, zolang je maar plezier heb en zolang andere maar geen last van je hebben, en dan bedoel ik ook met alles in het leven (andere last van jou mag soms met een korreltje zout genomen worden omdat je anders zelf niet genoeg plezier kan hebben)

Zo ook met de Ring, denk dat iedereen voor zichzelf wel kan bepalen of het link is en vooral of het de moeite waard is om er op te gaan rijden. We zijn allemaal oud genoeg om zelf keuzes te maken en na te denken over delicate onderwerpen.
Ik denk dat iedereen ook wel snapt dat als je op een "circuit" gaat rijden er gevaren zijn, en ik denk dat iedereen dat ook wel weet als hij/zij in de Urban Jungle op de motor stapt.

Nu ga ik weer ff door speren, ebn van plan eerder foetsie te gaan om nu toch echt olie te gaan scoren
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  vrijdag 3 december 2004 @ 08:57:46 #175
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_23731445
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 08:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
mogge,

De basis is alweer gelegd voor de vrijdagmiddagrel zie ik,
Ik vrees van niet. Een zeker iemand is onderweg naar zijn werk en heeft geen internet overdag.

quote:
Mercy_symbol Mercy_symbol - vrijdag 3 december 2004 @ 08:43
Nog maar 2 weekjes
Tja alleen de echte motorrijder haalt zijn ros niet uit de verzekering he.
Passie gaat voor een financieel voordeeltje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')