en James it is...quote:Op woensdag 1 december 2004 14:03 schreef GFP het volgende:
James Finlayson , ik vond hem altijd errug grappig...
Die ook in Arlington Road speelt. De terroristische buurmanquote:Op woensdag 1 december 2004 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
wie is tim robinson
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 1 december 2004 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
wie is tim robinson
Dat zegt ie tegen zijn vrouwquote:Op woensdag 1 december 2004 14:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat hij is aangevallen door een overvaller.
Denk aan een huishoudelijk werkje, wat je hier eigenlijk niet hebt.quote:Op woensdag 1 december 2004 14:38 schreef EricusMaximus het volgende:
Hij is gevallen?
quote:Op woensdag 1 december 2004 14:53 schreef dolle_hond het volgende:
garbage disposal
iddquote:Op woensdag 1 december 2004 15:18 schreef zjeckyll16 het volgende:
John Berrymore
R.I.P.
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:19 schreef FremantleDockers het volgende:
Die is dood.
Jezus...
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:27 schreef Patch het volgende:
Lancelot & Guinevere
"King Arthur"
hij vroeg niet alleen de titelquote:Op woensdag 1 december 2004 15:34 schreef FremantleDockers het volgende:
Zeg, deze keer heb ik niet geedit hoor!!
EricusMaximus + 1quote:Op woensdag 1 december 2004 15:40 schreef EricusMaximus het volgende:
Kaas namen
hahaquote:Op woensdag 1 december 2004 15:45 schreef dolle_hond het volgende:
asperge
je wordt kouderquote:Op woensdag 1 december 2004 16:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iets anders vangen?
iddquote:Op woensdag 1 december 2004 16:36 schreef zjeckyll16 het volgende:
Vliegen doormidden knippen
california +1quote:Op woensdag 1 december 2004 17:01 schreef California het volgende:
Olga Zuiderhoek.
ow nee, dat is die prinsessemosselquote:Op woensdag 1 december 2004 17:20 schreef dolle_hond het volgende:
laurentien dan toch
Ja.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:19 schreef Patch het volgende:
Laurien van den broeck
Nee.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:20 schreef dolle_hond het volgende:
laurentien dan toch
Geen idee.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat ook Bart The Bear?
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:37 schreef dolle_hond het volgende:
hij rookt
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:38 schreef REFUSED het volgende:
dat het helemaal geen beer is?
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hij is waanzinnig groot, veel groter dan normale beren.
Hij is 'smarter than the average bear?'quote:Op woensdag 1 december 2004 17:52 schreef Patch het volgende:
Er is echt iets anders aan deze beer dan de gemiddelde beer...
En steelt picknickmanden?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:03 schreef SODA het volgende:
[..]
Hij is 'smarter than the average bear?'
Dat is volgens mij alleen in die cartoonquote:Op woensdag 1 december 2004 18:03 schreef SODA het volgende:
[..]
En steelt picknickmanden?
GFP + 1quote:Op woensdag 1 december 2004 17:54 schreef GFP het volgende:
Hij was toch kaal
een been, een rib en een zwaardquote:Op woensdag 1 december 2004 18:24 schreef GFP het volgende:
Viggo heeft tijdens het filmen van LOTR 3 dingen gebroken, wat
Hij zal vast wel wat zwaarden hebben gebroken, maar ik bedoelde eigenlijk van zijn lichaamquote:Op woensdag 1 december 2004 18:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
een been, een rib en een zwaard
Tand is goed, nu de andere 2 nog...quote:Op woensdag 1 december 2004 18:31 schreef Ket_Ais het volgende:
Een rib, een tand afgebroken, en...... het zwaard dan toch?
borstbeen is niet goed...quote:Op woensdag 1 december 2004 18:35 schreef Ket_Ais het volgende:
bostbeen dan?
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:37 schreef Ket_Ais het volgende:
tand, borstbeen, kaak
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:42 schreef Ket_Ais het volgende:
ik kan me voorstellen dan een vinger ook zo gebroken is met het zwaardvechten en al.
vinger, tand, teen?
Hij brak 2! tandenquote:Op woensdag 1 december 2004 18:53 schreef GFP het volgende:
Dit voelt net een potje mastermind...
Rib, nekwervel en neus zijn niet goed.
Alles is al wel een keer genoemd, dus er hoeven geen nieuwe lichaamsdelen te worden genoemd!
Weer goed gegoktquote:Op woensdag 1 december 2004 19:00 schreef dolle_hond het volgende:
tand teen teen
Die heb ik ook gezien en daarom had ik het opgezocht, maar daar zeiden ze inderdaad:"He lost a tooth and 2 toes"quote:Op woensdag 1 december 2004 19:13 schreef Patch het volgende:
In de docu van (eer)gisteren zeiden ze overigens dat ie 1 tand en 2 tenen kwijtgeraakt was tijdens opnames...
rare jongens... die docu-makers...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:15 schreef GFP het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien en daarom had ik het opgezocht, maar daar zeiden ze inderdaad:"He lost a tooth and 2 toes"
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Acteur met een Oostblok achtergrond?
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maar speelde wel in een NL film?
Ach ja. Die fransoos uit Spoorloos. Maar hoe die heet? Heb de dvd thuis liggen (stom, ik weet het)quote:
quote:
I rented this movie for 1 thing only and that 1 thing is. If you wanna see
naked then rent this movie you won't be disapointed. The movie itself is pretty lame, but the sex scenes with
makes this movie a renter.
quote:
I ended up hiring this movie because it stars the very beautiful, but I liked it when it was over.
Everyone in this film gives a great performance, particularlyand
.
is adequade and
is boring as he always is.
I see this film as more that "a quest for an orgasm", as my friend put it, but a well acted drama that is also very entertaining and somewhat educational.
As for the sex scenes, they are very well handled and they are not dirty. There isn't much nudity (the video cover is very misleading) and people in it talk more about sex than they do it.
Great film, it should be more well known and recognized. Everyone, tell your friends to watch. It makes you think about how your partner really feels in bed....
quote:
This movie is a difficult one to watch, but well worth it. The sex scenes have been handled with tact. This is an honest look at the marriage between a relatively stable man, and a definitely unbalanced woman. Though it's's performance that is the best,
and
give moving and audacious performances in this unique love story.
The music is amazing. It works so well in the film, and it hightens the mood of the movie very well.
Not everyone will like it. A film about adult sexuality, where sex isn't portrayed in a cartoonish "teenage" way, is a daring idea. But it works beautifully.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:53 schreef ranja het volgende:
Ben even naar dvd-profiler geweest
Bernard-Pierre Donnadieu heet-ie.
Kloptquote:Op donderdag 2 december 2004 12:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Even voor de goede orde:
en
zijn mannen en
is een vrouw?
quote:
This is an odd little movie about a handsome yuppie couple,and
, who have serious emotional problems. She is frigid and possesses a "borderline" personality (whatever that is), he is obsessed with "curing" her - making her more to his liking. Naturally, therapy is called for. After some initial unproductive consultations with a marriage counsellor, a more unorthodox therapist is resorted to.
quote:is a powerful, courageous film about sexual healing and the courage and love necessary to make oneself whole. It also has a lot to say about how we refer to men and women in modern American culture, and from that, how easy or unaware surface descriptions can be.
Ze is wat ouder dan Tara, en staat een heel stuk hoger op mijn favorietenlijstquote:Op donderdag 2 december 2004 13:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is +) trouwens al iets ouder of zat ik met Tara Reid redelijk warm.
Geen ideequote:Op donderdag 2 december 2004 13:27 schreef dolle_hond het volgende:
hoe hoog staat tara reid op jouw lijstje, dan weten we hoeveel mogelijke kandidates er zijn
quote:
There is more to the marriage ofand
, a young couple on the path to a sexual awakening with the help of
. This section of the film is most intriguing with an intelligent approach and advice in understanding your body and sex. How much is fact goes beyond me so I took in every word and found myself attending a therapy session. What also helps you to enter this hypnotic state is the images accompanied by the overpowering music that draws you in no matter how much you try to stand on the outside as an observer. You may be excused for thinking that you are watching a sex awareness education film but what a great way to learn that sex is more than just sex!
die is een stuk jonger dan Tara en is het dus nietquote:
Geboren in 1975 , net 29 gewordenquote:Op donderdag 2 december 2004 13:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik weet niet hoe oud Tara Reid is.
dat is al watquote:Op donderdag 2 december 2004 14:25 schreef dolle_hond het volgende:
dan zal het een film uit 1997 zijn
* ranja is een rekenwonder
quote:
dacht ik wel ja...quote:Op donderdag 2 december 2004 14:58 schreef dolle_hond het volgende:
telly savalas was toen al dood, dacht ik
ik hoop dat die niet de gezochte TS is dan.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar zegt dat wat over hun of over jou?
Ik weet zeker dat jequote:Op donderdag 2 december 2004 15:11 schreef dolle_hond het volgende:
ik vrees dat het wat zegt over jou, ranja
dan had je gemist dat Slater niet in deze film speeltquote:Op donderdag 2 december 2004 15:18 schreef GFP het volgende:
Very Bad Things...
Ik heb allen dat stukje over slater gelezen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:19 schreef ranja het volgende:
[..]
dan had je gemist dat Slater niet in deze film speelt
niet Fennquote:Op donderdag 2 december 2004 15:23 schreef dolle_hond het volgende:
ow ja, niet JL en WR.
een twin peaks dame dan
Sherilyn Fenn
quote:Op donderdag 2 december 2004 15:48 schreef dolle_hond het volgende:
volgens mij staan die 4 alle 4 in jouw top 10
we hebben toch al eens een actrices-top10 gehad. eens zoekenquote:Op donderdag 2 december 2004 16:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Fenn en Boyle niet. Overigens is het een hypothetische lijst, heb 'm nog nooit opgeschreven
Misschien een keer iets voor een toernooi/poll ofzo.
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:41 schreef GFP het volgende:
Sheryl Lee, hmm, die vind ik niet zo interessant...
Geen idee trouwens welke film, enige film die ik ken uit ongeveer die tijd met dank aan dolle_hond is Vampires, maar die is het niet...
Jij kent mequote:Op donderdag 2 december 2004 17:35 schreef zjeckyll16 het volgende:
1. Reese Witherspoon: S
2. Christina Ricci: i
3. Kate Winslet: S
4. Selma Blair: B
5.Charlotte Gainsbourg
Is de film misschien Bliss??
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
kevin spacey:
1.la confidential
2.midnight in the garden of good and evil
3.american beauty
4.negotiator
5. usual suspects
6. glengarry glen ross
7.outbreak
8.se7en
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
1. La Confidential
2. big kahuna
3. glengarry glen ross
4. The Negotiator
5. The Usual Suspects
6. A Bug's Life
7. Outbreak
8. Seven
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
1. La Confidential
2. big kahuna
3. glengarry glen ross
4. The Negotiator
5. The Usual Suspects
6. A Bug's Life
7. Outbreak
8. Seven
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:05 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan geen enkele titel op 3 begrijpen (van de titels die ik ken)
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:20 schreef Patch het volgende:
1. La Confidential
2. big kahuna
3. working girl
4. The Negotiator
5. The Usual Suspects
6. A Bug's Life
7. Outbreak
8. Seven
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:33 schreef BwennieBren het volgende:
Heerlijke film! De goudvis heet Gil.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:04 schreef ranja het volgende:
Dat moet Natacha Regnier zijn, van La vie revee des anges
Even opgezocht, ik bedoelde Tout va bien, on s'en va.quote:Op donderdag 2 december 2004 23:13 schreef ranja het volgende:
Ik ook wel, volgens mij komt de foo uit de andere film die ik met haar gezien heb. Weet niet meer welke, maar dat was de vraag ook niet
ranja +1quote:Op donderdag 2 december 2004 23:04 schreef ranja het volgende:
Dat moet Natacha Regnier zijn, van La vie revee des anges
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tsja, van de rest heb ik het idee dat 'k ze wel ken, maar 'k kan er even geen films bij vinden.
6 = een comedy, right?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:49 schreef EricusMaximus het volgende:
Hmmm, veel van deze zijn heel lang geleden al een keer geweest...
Wist ze jammer genoeg toen niet en nu ook niet
Gokje:
2 Jay and silent bob strike back
4 the thing
6 baby's day out
8 fargo
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: