een been, een rib en een zwaardquote:Op woensdag 1 december 2004 18:24 schreef GFP het volgende:
Viggo heeft tijdens het filmen van LOTR 3 dingen gebroken, wat
Hij zal vast wel wat zwaarden hebben gebroken, maar ik bedoelde eigenlijk van zijn lichaamquote:Op woensdag 1 december 2004 18:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
een been, een rib en een zwaard
Tand is goed, nu de andere 2 nog...quote:Op woensdag 1 december 2004 18:31 schreef Ket_Ais het volgende:
Een rib, een tand afgebroken, en...... het zwaard dan toch?
borstbeen is niet goed...quote:Op woensdag 1 december 2004 18:35 schreef Ket_Ais het volgende:
bostbeen dan?
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:37 schreef Ket_Ais het volgende:
tand, borstbeen, kaak
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:42 schreef Ket_Ais het volgende:
ik kan me voorstellen dan een vinger ook zo gebroken is met het zwaardvechten en al.
vinger, tand, teen?
Hij brak 2! tandenquote:Op woensdag 1 december 2004 18:53 schreef GFP het volgende:
Dit voelt net een potje mastermind...
Rib, nekwervel en neus zijn niet goed.
Alles is al wel een keer genoemd, dus er hoeven geen nieuwe lichaamsdelen te worden genoemd!
Weer goed gegoktquote:Op woensdag 1 december 2004 19:00 schreef dolle_hond het volgende:
tand teen teen
Die heb ik ook gezien en daarom had ik het opgezocht, maar daar zeiden ze inderdaad:"He lost a tooth and 2 toes"quote:Op woensdag 1 december 2004 19:13 schreef Patch het volgende:
In de docu van (eer)gisteren zeiden ze overigens dat ie 1 tand en 2 tenen kwijtgeraakt was tijdens opnames...
rare jongens... die docu-makers...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:15 schreef GFP het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien en daarom had ik het opgezocht, maar daar zeiden ze inderdaad:"He lost a tooth and 2 toes"
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
Acteur met een Oostblok achtergrond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |