Waarom?
Dit is een vervolg op: [Tournament] Beste acteur top 10 waar de acteurs aan bod kwamen, aangezien Sai heeft aangegeven geen zin in actrices te hebben () offer ik me daar voor op.
Alweer?
Ja, er is vorig jaar een toernooi geweest waarin de actrices tegen alkaar streden tot er eentje overbleef,
dat was deze: Actrice Tournament en werd glorieus gewonnen door Jodie Foster. Maar dit gaat een ander toernooi worden.
Hoe?
Simpel, je maakt een top 10 van jouw favoriete actrices. Hoe je tot de selectie komt moet je zelf weten (aantal dvd's in je kast, aantal ascars, cupmaat), het is jouw lijstje. Ik ga alle lijstjes verzamelen en daar een uitslag uit halen. Dat gaat vrij simpel, namelijk door de nummer 1 10 punten te geven, de nummer 2 9 punten etc tot de nummer 10 1 punt.
Opsturen
Het is voor mij het makkelijkst als je mij een mail stuurt met daarin jouw top 10. Hiervoor heb ik een tijdelijk mailadres aangemaakt, namelijk ranjafok@xs4all.nl. Zet in de mail wel even je fok!naam. Daarnaast mag je de lijst natuurlijk ook in dit topic plaatsen (graag zelfs) zodat er over gepraat kan worden en gespeculeerd wat je selectiecriteria zijn geweest
Beide manieren van opsturen tellen mee, maar slechts 1 top 10 per user natuurlijk
Wanneer?
Ik dacht zelf aan een periode van 3 weken, dat betekent dus dat de uitslag rond 15 september gaat komen
En nu?
Laat de lijstjes maar komen
(maar denk er eerst wel even over na)
Zoiets Volgens mij mis ik een paar hele goeie...maar dit is em
quote:We beginnen goed, Meryl Streep geweldige dame. Niet de uitstraling zoals "babe" Crus, maar fantastisch in haar films.....
Op zaterdag 23 augustus 2003 19:49 schreef Wrinex het volgende:
1Meryl Streep
...
10Penelope CruzZoiets
Volgens mij mis ik een paar hele goeie...maar dit is em
Edit: Dit is veel moeilijker dan 10 acteurs bij elkaar zoeken Wacht op meer lijstjes van users voor inspiratie
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 23-08-2003 20:12]
Na een hele tijd wikken en wegen is dit hem geworden. Katharine Hepburn is onbetwist nummer één. Geweldige actrice, zeker in combinatie met de beste/leukste acteur allertijden, Cary Grant.
Verder heb ik heel lang na moeten denken over de negende positie. Kon eigenlijk niet egt iemand bedenken die ik er nog zeker in wou. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Maria Falconetti. Ondanks dat zij maar één rol op haar naam heeft staan (La Passion de Jeanne D'Arc) heeft die rol tog een enorme indruk achtergelaten.
De tiende plaats is een beetje een bonus-plaats geworden
Keira Knightley
O ja, Meryl Streep staat er inderdaad niet in. Geweldige actrice natuurlijk, maar ik heb altijd moeite haar te kunnen verdragen en ik geloof dat ik daar niet de enige in ben
Wil alleen zeggen, mocht Merryl Streep winnen post ik nooit meer in F,TV & R.
quote:My thoughts exactly
O ja, Meryl Streep staat er inderdaad niet in. Geweldige actrice natuurlijk, maar ik heb altijd moeite haar te kunnen verdragen en ik geloof dat ik daar niet de enige in ben
Bij de mannen had ik nog een redelijk origineel lijstje. Dat is nu niet meer zo.
zijn veel oudjes, maar vind veel actrices nu bleuuhhh..
1. Katharine Hepburn
2. Audrey Hepburn
3. Claudette Colbert
4. Meryl Streep
5. Ingrid Bergman
6. Elizabeth Taylor
7. Catherine Deneuve
8. Deborah Kerr
9. Vivien Leigh
10. Julianne Moore
quote:Ze heeft anders hele goede rollen in o.a. Requiem for a Dream en A Beautiful Mind. Natuurlijk heeft ze een streepje voor omdat ze er ook nog eens erg goed uitziet, maar de laatste tijd is ze ook erg goed bezig op acteervlak.
Op zondag 24 augustus 2003 02:25 schreef ranja het volgende:
Grappig, ik zie een aantal keer Kennifer Connely genoemd worden. Dat is typisch iemand die ik alleen zou noemen als het om mooiste actrices zou gaan, had niet verwacht dat anderen daar zo anders over zouden denken. Of...?
quote:Die films ken ik natuurlijk weer niet
Op zondag 24 augustus 2003 10:33 schreef Gorro het volgende:[..]
Ze heeft anders hele goede rollen in o.a. Requiem for a Dream en A Beautiful Mind. Natuurlijk heeft ze een streepje voor omdat ze er ook nog eens erg goed uitziet, maar de laatste tijd is ze ook erg goed bezig op acteervlak.
Opvallend veel oudere namen trouwens tot nu toe, vrees dat ik daar niet aan mee zal doen, in elk geval niet zo oud, daar ken ik gewoon nniet genoeg 50's/60's films voor (en degene die ik ken zijn dan weer niet met grote vrouwennamen).
quote:In het begin werden ook bij de Fok! Film Top 100 veel oudere films genoemd. Toen hadden we nog de luxe van 5 films van voor 1980 in de Top 10, nu is er dat nog maar 1
Op zondag 24 augustus 2003 11:52 schreef ranja het volgende:[..]
Opvallend veel oudere namen trouwens tot nu toe, vrees dat ik daar niet aan mee zal doen, in elk geval niet zo oud, daar ken ik gewoon nniet genoeg 50's/60's films voor (en degene die ik ken zijn dan weer niet met grote vrouwennamen).
(ken niet zoveel van films hoor, dus niet te veel oudere namen , toch mijn lijstje...)
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 09:44 schreef Steven-Seagal het volgende:
1. Cynthia Rothrock
2. Brigitte Nielsen
3. Madonna
4. Fran Drescher
5. Beyonce Knowles
6. Pamela Anderson
7. Lori Petty
8. Britney Spears
9. Elizabeth Berkley
10. Kelly Knowles