kut.quote:Tja, je bent een Bioslock.--Je voegt niet echt wat toe aan het forum, maar je post leuk met de rest mee.--Je opent voornamelijk kuttopics, maar af en toe zit er iets leuks tussen.--Positieve eigenschappen van een Bioslock-user Weinig mentale inspanning, Hoge postcount, Je hebt veel lol om jezelf, Bier. --Negatieve eigenschappen Je komt nogal dom over, Waardering zul je nooit krijgen, Je hebt een nogal doelloos en saai leven.
Of een doodsbedreiging...hoor je er toch nog een beetje bij.quote:Op maandag 29 november 2004 22:11 schreef Fatality het volgende:
Zijn er eigenlijk andere opties... ik had het wel leuk gevonden voor klootzak uitgemaakt te worden.
Dat laatste klopt natuurlijk sowieso niet.quote:--Tja, je bent een Bioslock.--Je voegt niet echt wat toe aan het forum, maar je post leuk met de rest mee.--Je opent voornamelijk kuttopics, maar af en toe zit er iets leuks tussen.--Positieve eigenschappen van een Bioslock-user Weinig mentale inspanning, Hoge postcount, Je hebt veel lol om jezelf, Bier. --Negatieve eigenschappen Je komt nogal dom over, Waardering zul je nooit krijgen, Je hebt een nogal doelloos en saai leven.
quote:--Tja, je bent een Bioslock.--Je voegt niet echt wat toe aan het forum, maar je post leuk met de rest mee.--Je opent voornamelijk kuttopics, maar af en toe zit er iets leuks tussen.--Positieve eigenschappen van een Bioslock-user Weinig mentale inspanning, Hoge postcount, Je hebt veel lol om jezelf, Bier. --Negatieve eigenschappen Je komt nogal dom over, Waardering zul je nooit krijgen, Je hebt een nogal doelloos en saai leven.
Wacht maar, ik zal de eisen om een KastaNova te worden wel even wat zwaarder maken...quote:Op maandag 29 november 2004 22:56 schreef EMW het volgende:
slowchathomo = stuart?
quote:--Ai, ai, ai, je bent een DePresident user.-Je leeft voor de slowchat en je online vrienden en hebt verder een meelijwekkend kutleven.--Je bent in je eigen belevingswereldje de player van het internet en alle lelijke paarden diggen' je.--Helaas is de werkelijkheid dat je slechts een speeltje tegen de verveling bent, dat zelfs bij dat soort desperate geen kans maakt, simpelweg omdat je totaal geen respect verdient met je eenzame kutleven.--Doe jezelf en de rest van de wereld een plezier en ga met je elektronische penispomp in bad, voordat een verdwaalde spermacel in het met chloroform bedwelmd vrouwfiguur voor nageslacht zorgt.--Positieve eigenschappen van een DePresident-user-- Hoog sterftecijfer.--Negatieve eigenschappen Je hebt een kutleven,Je hebt geen vrienden- Niemand respecteert je, Je moet iedere avond op tijd naar bed van je moeder.,.Je gehele leven lang.
"Jij bent gemaakt voor KastaNova" staat er (nog) niet bij hoorquote:Op maandag 29 november 2004 22:57 schreef MUUS het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ik die test niet eens hoef te doen.
Leuke testquote:--Hmmmmz, je bent een Calvobbes user.--De geitenwollen sokken zijn inmiddels vastgegroeid aan je 2 linkse voeten en je ziet de wereld door roze pupillen.--Een reel beeld van de wereld zul je waarschijnlijk nooit krijgen en dat blijkt dan ook uit je posts.--Gelukkig is de crew wel blij met je, aangezien je met een uitgeprinte policy onder je kussen slaapt.--Plaats snel even een paar posts in de bifi-reeks, dan behoor je zelf waarschijnlijk ook spoedig tot de zo door jezelf vereerde crew, er is namelijk recent een vacature op GC vrijgekomen.--Eenmaal in de crew kun je je favoriete hobby verder gaan uitbreiden het vertellen/beargumenteren zonder argumenten en/of iets te vertellen.--Positieve eigenschappen van een Calvobbes-user Je leeft in een Troetelbeertjeswereld waar alles goed en iedereen gelukkig is, Je komt waarschijnlijk in de crew.--Negatieve eigenschappen Je komt waarschijnlijk in de crew, Niemand neemt je serieus, Iedereen haat je.
quote:Op maandag 29 november 2004 23:00 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
"Jij bent gemaakt voor KastaNova" staat er (nog) niet bij hoor.
Ik ben sinds een uur weer vrijgezel, dus nu mag het weerquote:Op maandag 29 november 2004 23:05 schreef MUUS het volgende:. Mannetje toch.
.
quote:Doe jezelf en de rest van de wereld een plezier en ga met je elektronische penispomp in bad, voordat een verdwaalde spermacel in het met chloroform bedwelmd vrouwfiguur voor nageslacht zorgt
Vervang masturberen even door vingeren en penispomp door klopboorvibrator en klaar ben je...quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:10 schreef innepin het volgende:
Troetelbeertjeswereld!
(over het geitenwollensokken lees ik natuurlijk heen.)
En Kasta... hij's wel een tikje gericht op het mannelijk geslacht he.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen hoor.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:00 schreef Intxaurraga het volgende:
-je bent een DePresident user.-
!
!
Die test lekt van alle kanten.quote:Op dinsdag 30 november 2004 00:19 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen hoor.
Je vult het toch godverdomme zelf inquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:56 schreef cerror het volgende:
Ik een DP user type zijn....
Flikker op![]()
Hallo zeg, het is wel weer enorm gericht op mannen hè?quote:M'n zweterige, stinkende balzak zou nog beter modden dan die wereldvreemde kneus
Als jij ff 16 antwoorden voor zo'n type verzint, zet ik hem er direct bijquote:Op dinsdag 30 november 2004 01:39 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom zit de optie "labiele ex-crew welke graag truckers pijpt en alles doet voor mannelijke aandacht" er niet bij?!
Dank je voor de waarschuwing dan.quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:38 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Je vult het toch godverdomme zelf in![]()
.
De kans om DePresident te worden is zelfs miniem!
Mijn met afscheidingsresten klotsende schimmelkut zou nog beter modden?quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hallo zeg, het is wel weer enorm gericht op mannen hè?
Als je vriendin daar last van heeft vraag ik mij af hoevaak jij je wastquote:Op dinsdag 30 november 2004 01:45 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Mijn met afscheidingsresten klotsende schimmelkut zou nog beter modden?
Idemquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:25 schreef RichardQuest het volgende:
--Tja, je bent een Bioslock.--Je voegt niet echt wat toe aan het forum, maar je post leuk met de rest mee.--Je opent voornamelijk kuttopics, maar af en toe zit er iets leuks tussen.--Positieve eigenschappen van een Bioslock-user Weinig mentale inspanning, Hoge postcount, Je hebt veel lol om jezelf, Bier. --Negatieve eigenschappen Je komt nogal dom over, Waardering zul je nooit krijgen, Je hebt een nogal doelloos en saai leven.
Een beetje gelijk heb je wel...
Ik zeg goddomme net in dit topic dat ik geen vriendin meer heb, ongevoelig vrouwmensquote:Op dinsdag 30 november 2004 01:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je vriendin daar last van heeft vraag ik mij af hoevaak jij je wast
Lui sekreet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:44 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Als jij ff 16 antwoorden voor zo'n type verzint, zet ik hem er direct bij.
He wat gezellig, Kasta, dat schept een band.quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:50 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Ik zeg goddomme net in dit topic dat ik geen vriendin meer heb, ongevoelig vrouwmens![]()
.
Dat zijn exact dezelfde antwoorden als bij het kastanova typequote:Op dinsdag 30 november 2004 01:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lui sekreet.
1. Je bent net nieuw op het forum, wat doe je?Ik pap aan met een aantal mannelijke mods/FA's/A's op MSN en stuur ze geile foto's
2. Je weet inmiddels een beetje hoe het er aan toegaat op Fok en je besluit zelf ook maar eens een topic te posten.Welk topic wordt het?-B&H- Pats *hier* met je nieuwe lingerie
3. Geert Wilders is zojuist gefileerd door een Marokkaan en je bevindt je in 1 van de topics erover, wat is je eerste post?Hij vroeg er om met zo'n kapsel. .
4. Je besluit ook maar even in BH te kijken en ziet een Fokbabes verkiezings-topic, hoe reageer je op de totaal misplaatste nominaties (lees het vadsige en afschrikwekkende vee?)Je post een foto van jezelf in bikini
5. Er is kritiek op de crew omdat ze 1 of andere incompetente kutnewbie als mod hebben gekozen, omdat men zo leuk met hem kon babbelen in 1 of andere reeks. Hoe reageer jij?Je steunt de crew in alles, dus ook in deze keuze. Daarna geef je [desbetreffende mod] expres tips om het nog meer te verkloten en huppel je al snel zélf blauw rond.
6. Het onvermijdelijke is gebeurd, je bent verzeild geraakt in een slowchattopic, hoe red je je hier uit?Post een foto van jezelf in bikini en digiflirt met wat mannelijk blauw/rood.
7. De crew benadert je en vraagt of je ook mod wilt worden, wat antwoord je?Alleen mét condoom
8. Ai, je bent stout geweest en dus gebanned! Wat nu?Tietenfoto naar Danny sturen en pruillipje trekken op de webcam.
9. Wat is je favoriete forum op Fok?+
10. Zo hej! Iemand post miskraam om 03-11-2004 20u15m in een bevallingsvoorspel topic in OUD. Wat doe je?!?!Indien de poster lelijk is, keur je het af, indien de poster fuckable is lach je in je vuistje.
11. Je kijkt in het profiel van een willekeurige user en ziet bij geslacht vrouw staan. Wat doe je?Complimenteer haar met dr mooie ogen.
12. Iemand is aan het trollen en Nikky snoert hem/haar professioneel de mond op een grammaticaal indrukwekkende manier.Je stuurt gelly een SMSje om te vertellen dat hij is vergeten uit te loggen
13. Yvonne start weer eens een infantiel en debiliserend roddeljostislowchatkliekje op.Lurkers galore! Alle mannen tonen hun snikkel! .
14. De lakse houding van de crew zorgt voor een rappe aftakeling van het forum en dat begin je te merken.Je maakt van een mug een olifant en stapt met een dramatisch gebaar uit de crew.
15. Iemand hond is overleden, en ze gooit het hele gedramatiseerde verhaal op het forum.Boeie. Het gaat om een meisje. .
16. Je hebt heel veel views in je fotoboek omdatJe lekkere tieten hebt en ze nét niet vaak genoeg post. .
---------------------
Matig.!
Zullen we elkaar meeten en aftrekken?quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
He wat gezellig, Kasta, dat schept een band.
Ik heb anders nog geen foto's van jou in bikini gezien. Inclusief pruillip.quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:57 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Dat zijn exact dezelfde antwoorden als bij het kastanova type [afbeelding]
Da's ook weer waarquote:Op dinsdag 30 november 2004 01:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen foto's van jou in bikini gezien. Inclusief pruillip.
.
Alleen als we dan ook meteen rimmen, want dat is hip.quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:57 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Zullen we elkaar meeten en aftrekken?
*pruilt*quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:02 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Da's ook weer waar.
Maar je weet nu dus wat je moet doen om er als type bijgezet te worden [afbeelding].
Zullen we dan ook maar gelijk een bolle regisseur vermoorden en een disrap over Ali B schrijven?quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alleen als we dan ook meteen rimmen, want dat is hip.
Goede poging, maar geen tieten = geen vermeldingquote:Op dinsdag 30 november 2004 02:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*pruilt*
Ja, en dan krijgen we 30 zetels.quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:05 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar gelijk een bolle regisseur vermoorden en een disrap over Ali B schrijven?
Je zal toch ook de fokking search usen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:05 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Goede poging, maar geen tieten = geen vermelding.
Ik dacht Wilders al te herkennen op Opsporing Verzocht vanavond!quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, en dan krijgen we 30 zetels.
Waarom denk je dat Mohammed een muts droeg?quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:07 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Ik dacht Wilders al te herkennen op Opsporing Verzocht vanavond!
Pruillipje + bikini in 1 foto werd me beloofd...quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je zal toch ook de fokking search usen.!
Klik!
Gut, kon ze de lucht van je mannelijkheid niet meer verdragen dan ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 01:50 schreef Kastanovember het volgende:
Ik zeg goddomme net in dit topic dat ik geen vriendin meer heb, ongevoelig vrouwmens![]()
.
Omdat het koud was?quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waarom denk je dat Mohammed een muts droeg?
Het blijft geen feest.quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:09 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Pruillipje + bikini in 1 foto werd me beloofd...
Nice try though
Open er een R&P topic over en ik zal spoedig volgen...quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:09 schreef Loedertje het volgende:
Gut, kon ze de lucht van je mannelijkheid niet meer verdragen dan ?
Vertel eens meer?
Ik had de slingers nog niet eens gepaktquote:Op dinsdag 30 november 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het blijft geen feest.
Zij heeft kennelijk de behoefte niet zo om een topic te openen..quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:11 schreef Kastanovember het volgende:
Open er een R&P topic over en ik zal spoedig volgen...
Jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 02:12 schreef Loedertje het volgende:
Weet je wel zeker dat ze niet uit je duim kwam?
Ja, hij liegt namelijk nooitquote:Op dinsdag 30 november 2004 02:12 schreef Loedertje het volgende:
Weet je wel zeker dat ze niet uit je duim kwam?
Ssssssssst, jij bent 1 van mijn hersenspinselsquote:Op dinsdag 30 november 2004 02:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, hij liegt namelijk nooit
Samen? Ze vond Patience blijkbaar leuker dan Fokquote:Op dinsdag 30 november 2004 02:17 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Ja
Kijk, wij samen aan het fokken in gelukkigere tijden
[afbeelding]
Leuke zus, was ze daar zwanger?quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:17 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Ja
[afbeelding]
Zegquote:Op dinsdag 30 november 2004 02:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Leuke zus, was ze daar zwanger?
Aan het bureau te zien ben ik een kastanova typequote:Op dinsdag 30 november 2004 02:17 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Ja
[afbeelding]
Lekker puh!quote:--Hmmmmz, je bent een Calvobbes user.--De geitenwollen sokken zijn inmiddels vastgegroeid aan je 2 linkse voeten en je ziet de wereld door roze pupillen.--Een reeel beeld van de wereld zul je waarschijnlijk nooit krijgen en dat blijkt dan ook uit je posts.--Gelukkig is de crew wel blij met je, aangezien je met een uitgeprinte policy onder je kussen slaapt.--Plaats snel even een paar posts in de bifi-reeks, dan behoor je zelf waarschijnlijk ook spoedig tot de zo door jezelf vereerde crew, er is namelijk recent een vacature op GC vrijgekomen.--Eenmaal in de crew kun je je favoriete hobby verder gaan uitbreiden; het vertellen/beargumenteren zonder argumenten en/of iets te vertellen.--Positieve eigenschappen van een Calvobbes-user Je leeft in een Troetelbeertjeswereld waar alles goed en iedereen gelukkig is, Je komt waarschijnlijk in de crew.--Negatieve eigenschappen Je komt waarschijnlijk in de crew, Niemand neemt je serieus, Iedereen haat je.
Leer es tellenquote:Op dinsdag 30 november 2004 01:38 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Je vult het toch godverdomme zelf in![]()
.
De kans om DePresident te worden is zelfs miniem!
Hahahahah die Wehkamp linnenkast op dew achtergrond heb ik omgebouwd tot computerkast......quote:Op dinsdag 30 november 2004 02:17 schreef Kastanovember het volgende:
[..]
Ja
[afbeelding]
Idemquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:39 schreef ThomasBerge het volgende:
--Tja, je bent een Bioslock.--Je voegt niet echt wat toe aan het forum, maar je post leuk met de rest mee.--Je opent voornamelijk kuttopics, maar af en toe zit er iets leuks tussen.--Positieve eigenschappen van een Bioslock-user Weinig mentale inspanning, Hoge postcount, Je hebt veel lol om jezelf, Bier. --Negatieve eigenschappen Je komt nogal dom over, Waardering zul je nooit krijgen, Je hebt een nogal doelloos en saai leven.![]()
Kutkind !quote:Op maandag 29 november 2004 21:52 schreef Kastanovember het volgende:
Je bent zo'n onzeker kneusje dat je zelfs geen idee hebt over je eigen identiteit?
Laat mij je helpen!
Doe snel de test en kom erachter waarom iedereen:
- jou haat
- van je houdt
- bakstenen door je ruiten gooit
- je negeert
- wil dat je sterft
- je wil bannen
Hier dus!
quote:Hmmmmz, je bent een Calvobbes user.--De geitenwollen sokken zijn inmiddels vastgegroeid aan je 2 linkse voeten en je ziet de wereld door roze pupillen.--Een reel beeld van de wereld zul je waarschijnlijk nooit krijgen en dat blijkt dan ook uit je posts.--Gelukkig is de crew wel blij met je, aangezien je met een uitgeprinte policy onder je kussen slaapt.--Plaats snel even een paar posts in de bifi-reeks, dan behoor je zelf waarschijnlijk ook spoedig tot de zo door jezelf vereerde crew, er is namelijk recent een vacature op GC vrijgekomen.--Eenmaal in de crew kun je je favoriete hobby verder gaan uitbreiden het vertellen/beargumenteren zonder argumenten en/of iets te vertellen.--Positieve eigenschappen van een Calvobbes-user Je leeft in een Troetelbeertjeswereld waar alles goed en iedereen gelukkig is, Je komt waarschijnlijk in de crew.--Negatieve eigenschappen Je komt waarschijnlijk in de crew, Niemand neemt je serieus, Iedereen haat je.
Beetje jammer van je....quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:09 schreef hallo_mensen het volgende:
Conclusie
Fokkers zijn triest
Wat is een ThE_ED?quote:Op woensdag 1 december 2004 00:23 schreef ThE_ED het volgende:
Is er nou niemand een ThE_ED?
Whehehe, same here :')quote:Op woensdag 1 december 2004 00:31 schreef Stranger het volgende:
Een Bioslock, ach er zijn ergere dingen over me gezegd.
idd... als je dan echt niks te doen hebt zit je ALLEEN MAAR op Fok!quote:Op woensdag 1 december 2004 00:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Whehehe, same here
Ach, kheb iig bier.
En een conclusie als "je hebt een saai en doelloos leven" omdat ik blijkbaar weinig toevoeg op een forum, zegt natuurlijk meer over de maker van de enquête dan over mij
Klopt 100%quote:Tja, je bent een Bioslock.--Je voegt niet echt wat toe aan het forum, maar je post leuk met de rest mee.--Je opent voornamelijk kuttopics, maar af en toe zit er iets leuks tussen.--Positieve eigenschappen van een Bioslock-user Weinig mentale inspanning, Hoge postcount, Je hebt veel lol om jezelf, Bier. --Negatieve eigenschappen Je komt nogal dom over, Waardering zul je nooit krijgen, Je hebt een nogal doelloos en saai leven.
Zucht...quote:Tja, je bent een Bioslock.--Je voegt niet echt wat toe aan het forum, maar je post leuk met de rest mee.--Je opent voornamelijk kuttopics, maar af en toe zit er iets leuks tussen.--Positieve eigenschappen van een Bioslock-user Weinig mentale inspanning, Hoge postcount, Je hebt veel lol om jezelf, Bier. --Negatieve eigenschappen Je komt nogal dom over, Waardering zul je nooit krijgen, Je hebt een nogal doelloos en saai leven.
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:48 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Nofi, maar toen ik in de AT jouw naam zag naam, wist ik dat je een calvobbes user zou zijn :')
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
Niet vreemd.
Dat komt omdat je weet dat ik de vriendelijkste antwoorden heb gekozen.
Al was dat soms nog moeilijk. ( kiezen uit 4 kwaden bv)
Ik ben gewoon vaak vriendelijk, echter geen geitenwollensok type die al slijmend en naief door het leven gaat. ( wat je denk ik zo'n beetje bedoeld met een calvobbestype)
Allerminst.
Of men me haat en niet serieus neemt?
Nah ze nemen me wel serieus, of ze me haten zal me een worst wezen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 01:58 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Nah, ik denk toch dat je een beetje een kruising bent tussen Anne Frank en de buurman die haar verraadde...
Een lief klein meisje met een vreemd soort plichtsgevoel...
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:14 schreef Brennie het volgende:
Hahaha..
Tja, misschien wel ja.
Heb meerdere kanten, maar probeer wel altijd respectvol te zijn/blijven, wat dan misschien weer lief doet overkomen. Zeker hier op Fok!
Mijn zogenaamde liefheid heeft wel duidelijke grenzen btw.
Ik deel heel soms je mening over bepaalde zaken wel, ik zou het alleen anders verwoorden, of ik houd mijn smoel.
Jij bent dan 'de gore klootzak', ik 'het lieve meisje' op Fok!
Tis maar net hoe je jezelf wilt profileren.
Wel opvallend dat je het over vreemd soort plichtsgevoel hebt
Dat klopt ergens wel.
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:17 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Mijn mensenkennis is verbluffend, vandaar ook dat ik een compleet correcte test heb kunnen maken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:24 schreef Brennie het volgende:
Niet slecht..
Al kon je vrijwel geen enkele keer een saai, normaal antwoord geven.
Bedoel.. wat moest ik antwoorden op de vraag wat ik zou doen zodra ik in een fotoboek van een user kijk?
Het enige normale antwoord was nog: ' kijken of er een msnadres is'
Dat doe ik dus nooit
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:28 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Naja, ik zat nog te twijfelen over een "Wat de neuk moet ik met een fotoboek?" aangezien ik er zelf nooit in kijk, maar die is afgevallen...
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:31 schreef Brennie het volgende:
Dan had ik deze optie gekozen ws
Wel geinig om zoiets te maken!
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:38 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar er ging toch iets meer werk inzitten dan ik dacht
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:40 schreef Brennie het volgende:
[..]
Haha!
Herkenbaar..
Dat had ik nou met het tellen van de awardnominaties vorig jaar
Was in totaal 24 uur bezig geweest![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:14 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hahaha..
Tja, misschien wel ja. ( Al zou ik Anne Frank niet verraden hebben, ben in zekere zin allergisch voor macht en hierarchie ( een hitler bv dus) , er zit ook zeker nuance in mijn mate van plichtsgevoel, maargoed het was vast een voorbeeld)
Heb meerdere kanten, maar probeer wel altijd respectvol te zijn/blijven, wat dan misschien weer lief doet overkomen. Zeker hier op Fok!
Mijn zogenaamde liefheid heeft wel duidelijke grenzen btw.
Ik deel heel soms je mening over bepaalde zaken wel, ik zou het alleen anders verwoorden, of ik houd mijn smoel.
Jij bent dan 'de gore klootzak', ik 'het lieve meisje' op Fok!
Tis maar net hoe je jezelf wilt profileren.
quote:Op donderdag 2 december 2004 02:54 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Is toch gewoon namen noteren en turven?
quote:Op donderdag 2 december 2004 03:06 schreef wonko het volgende:
[..]
Hitler was in zekere zin ook allergisch voor macht...zonder voelde hij zich machteloos. En machten boven hem zouden zijn dood kunnen beteken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 03:10 schreef Brennie het volgende:
[..]
De macht had hem in zijn macht.
Wel een anders soort allergie dan wat ik bedoel
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 03:14 schreef Brennie het volgende:
Zoiets ja.
Macht hoeft niet verkeerd te zijn, leiders zijn nodig..
De manier waarop geeft me vaak de kriebels.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik had ook al kastanova als resultaat, worden al die kloons van 'm straks verdeeld onder de users met dit testresultaat ofzo?
tegenwoordig scoor ik wel Bioslockquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:55 schreef Litso het volgende:
Een DePresident
Ik zou mezelf eerder indelen in Bioslock, maar Kasta heeft natuurlijk altijd gelijk
kutkick trouwensquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:05 schreef Xebrozius het volgende:
Zo oud, en nog steeds actueel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |