abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2004 @ 17:59:21 #102
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23673965
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 01:38 schreef Kastanovember het volgende:

[..]

Je vult het toch godverdomme zelf in .

De kans om DePresident te worden is zelfs miniem!
Leer es tellen

--Ai, ai, ai, je bent een DePresident user.-Je leeft voor de slowchat en je online vrienden en hebt verder een meelijwekkend kutleven.--Je bent in je eigen belevingswereldje de player van het internet en alle lelijke paarden 'diggen' je.--Helaas is de werkelijkheid dat je slechts een speeltje tegen de verveling bent, dat zelfs bij dat soort desperate proppen geen kans maakt, simpelweg omdat je totaal geen respect verdient met je eenzame kutleven.--Doe jezelf en de rest van de wereld een plezier en ga met je elektronische penispomp in bad, voordat een verdwaalde spermacel in het met chloroform bedwelmd vrouwfiguur voor nageslacht zorgt.--Positieve eigenschappen van een DePresident-user-- Hoog sterftecijfer.--Negatieve eigenschappen Je hebt een kutleven,Je hebt geen vrienden- Niemand respecteert je, Je moet iedere avond op tijd naar bed van je moeder.,.Je gehele leven lang.,.

Grappige test wel
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 30 november 2004 @ 18:03:58 #103
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23674069
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 02:17 schreef Kastanovember het volgende:

[..]

Ja

Kijk, wij samen aan het fokken in gelukkigere tijden

[afbeelding]
Hahahahah die Wehkamp linnenkast op dew achtergrond heb ik omgebouwd tot computerkast......

ps: ik heb hem al wel afbetaald
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_23674245
ik ben een DP user

kweet alleen niet of ik nu blij moet zijn of moet gaan janken
pi_23674865
--Tja, je bent een Bioslock.--Je voegt niet echt wat toe aan het forum, maar je post leuk met de rest mee.--Je opent voornamelijk kuttopics, maar af en toe zit er iets leuks tussen.--Positieve eigenschappen van een Bioslock-user Weinig mentale inspanning, Hoge postcount, Je hebt veel lol om jezelf, Bier. --Negatieve eigenschappen Je komt nogal dom over, Waardering zul je nooit krijgen, Je hebt een nogal doelloos en saai leven.
  dinsdag 30 november 2004 @ 19:28:30 #106
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_23676024
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 18:39 schreef ThomasBerge het volgende:
--Tja, je bent een Bioslock.--Je voegt niet echt wat toe aan het forum, maar je post leuk met de rest mee.--Je opent voornamelijk kuttopics, maar af en toe zit er iets leuks tussen.--Positieve eigenschappen van een Bioslock-user Weinig mentale inspanning, Hoge postcount, Je hebt veel lol om jezelf, Bier. --Negatieve eigenschappen Je komt nogal dom over, Waardering zul je nooit krijgen, Je hebt een nogal doelloos en saai leven.
Idem .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  dinsdag 30 november 2004 @ 20:26:30 #107
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_23677588
Ik ook.

Wat een kansloze test. Is er ook een reflectietest op deze test?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_23678167
Ai, ai, ai, je bent een DePresident user.-Je leeft voor de slowchat en je online vrienden en hebt verder een meelijwekkend kutleven.--Je bent in je eigen belevingswereldje de player van het internet en alle lelijke paarden 'diggen' je.--Helaas is de werkelijkheid dat je slechts een speeltje tegen de verveling bent, dat zelfs bij dat soort desperate proppen geen kans maakt, simpelweg omdat je totaal geen respect verdient met je eenzame kutleven.--Doe jezelf en de rest van de wereld een plezier en ga met je elektronische penispomp in bad, voordat een verdwaalde spermacel in het met chloroform bedwelmd vrouwfiguur voor nageslacht zorgt.--Positieve eigenschappen van een DePresident-user-- Hoog sterftecijfer.--Negatieve eigenschappen Je hebt een kutleven,Je hebt geen vrienden- Niemand respecteert je, Je moet iedere avond op tijd naar bed van je moeder.,.Je gehele leven lang.,.

ik ben een the_legend_killer user
pi_23678189
Tja, je bent een Bioslock.--Je voegt niet echt wat toe aan het forum, maar je post leuk met de rest mee.--Je opent voornamelijk kuttopics, maar af en toe zit er iets leuks tussen.--Positieve eigenschappen van een Bioslock-user Weinig mentale inspanning, Hoge postcount, Je hebt veel lol om jezelf, Bier. --Negatieve eigenschappen Je komt nogal dom over, Waardering zul je nooit krijgen, Je hebt een nogal doelloos en saai leven.
046
Dank aan Yeahinho
pi_23678225
wazig
pi_23678541
een Bioslock. Kut.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
pi_23679613

Het klopt!
pi_23679793
--Tja, je bent een Bioslock.--

Jottem...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:55:37 #114
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23680003
Een DePresident

Ik zou mezelf eerder indelen in Bioslock, maar Kasta heeft natuurlijk altijd gelijk
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:57:40 #115
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_23680069
quote:
Op maandag 29 november 2004 21:52 schreef Kastanovember het volgende:
Je bent zo'n onzeker kneusje dat je zelfs geen idee hebt over je eigen identiteit?
Laat mij je helpen!
Doe snel de test en kom erachter waarom iedereen:
- jou haat
- van je houdt
- bakstenen door je ruiten gooit
- je negeert
- wil dat je sterft
- je wil bannen

Hier dus!
Kutkind !
Ik wil een versie voor vrouwen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 30 november 2004 @ 21:58:53 #116
105263 Litso
Interlectueel.
pi_23680103
Als je alles zo soft mogelijk invult:
quote:
Hmmmmz, je bent een Calvobbes user.--De geitenwollen sokken zijn inmiddels vastgegroeid aan je 2 linkse voeten en je ziet de wereld door roze pupillen.--Een reel beeld van de wereld zul je waarschijnlijk nooit krijgen en dat blijkt dan ook uit je posts.--Gelukkig is de crew wel blij met je, aangezien je met een uitgeprinte policy onder je kussen slaapt.--Plaats snel even een paar posts in de bifi-reeks, dan behoor je zelf waarschijnlijk ook spoedig tot de zo door jezelf vereerde crew, er is namelijk recent een vacature op GC vrijgekomen.--Eenmaal in de crew kun je je favoriete hobby verder gaan uitbreiden het vertellen/beargumenteren zonder argumenten en/of iets te vertellen.--Positieve eigenschappen van een Calvobbes-user Je leeft in een Troetelbeertjeswereld waar alles goed en iedereen gelukkig is, Je komt waarschijnlijk in de crew.--Negatieve eigenschappen Je komt waarschijnlijk in de crew, Niemand neemt je serieus, Iedereen haat je.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:51:08 #117
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_23682029
Ah tof, je bent een KastaNova!--Je gaat nog een hoop lol krijgen op het forum, maar het wordt je niet makkelijk gemaakt.--Begin maar vast met het bedenken van kloonnaams en surf naar www.zonnet.nl om je gratis registratie accounts aan te maken.--Positieve eigenschappen van een KastaNova-user Oprecht, Rechtlijnig, Direct, Humoristisch, Geen webcamchats met vadsige wijven, Zelfrespect.--Negatieve eigenschappen Geen online vrienden, Geen webcamchats met vadsige wijven, Men haat je, Ongevoelig.

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_23682707
Conclusie
Fokkers zijn triest
046
Dank aan Yeahinho
pi_23684792
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 23:09 schreef hallo_mensen het volgende:
Conclusie
Fokkers zijn triest
Beetje jammer van je....
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 1 december 2004 @ 00:23:40 #120
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_23684812
Is er nou niemand een ThE_ED?

[KNE]-Mod
pi_23684863
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:23 schreef ThE_ED het volgende:
Is er nou niemand een ThE_ED?

Wat is een ThE_ED?
pi_23684967
Een Bioslock, ach er zijn ergere dingen over me gezegd.
pi_23685028
oi oi oi, kom er niet best vanaf!!!! Einde rudedeltadude in zicht!! hahaaha

DePresident was het enige wat er voor mij in zat, terwijl mijn horoscoop betrer voorspelde!!!

woensdag 1 december 2004 @ 00:41:50 #124
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_23685155
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:31 schreef Stranger het volgende:
Een Bioslock, ach er zijn ergere dingen over me gezegd.
Whehehe, same here :')

Ach, kheb iig bier.

En een conclusie als "je hebt een saai en doelloos leven" omdat ik blijkbaar weinig toevoeg op een forum, zegt natuurlijk meer over de maker van de enquête dan over mij :')
pi_23685763
quote:
Op woensdag 1 december 2004 00:41 schreef Tijn het volgende:

[..]

Whehehe, same here

Ach, kheb iig bier.

En een conclusie als "je hebt een saai en doelloos leven" omdat ik blijkbaar weinig toevoeg op een forum, zegt natuurlijk meer over de maker van de enquête dan over mij
idd... als je dan echt niks te doen hebt zit je ALLEEN MAAR op Fok!

Ik heb het licht 3 jaar terug gezien... opleiding volgen....
pi_23693299
quote:
Tja, je bent een Bioslock.--Je voegt niet echt wat toe aan het forum, maar je post leuk met de rest mee.--Je opent voornamelijk kuttopics, maar af en toe zit er iets leuks tussen.--Positieve eigenschappen van een Bioslock-user Weinig mentale inspanning, Hoge postcount, Je hebt veel lol om jezelf, Bier. --Negatieve eigenschappen Je komt nogal dom over, Waardering zul je nooit krijgen, Je hebt een nogal doelloos en saai leven.
Klopt 100%
- Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen -
  woensdag 1 december 2004 @ 16:10:23 #127
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_23696063
quote:
Zucht...
pi_23705844
Yeh right!

Hmmmmz, je bent een Calvobbes user.--De geitenwollen sokken zijn inmiddels vastgegroeid aan je 2 linkse voeten en je ziet de wereld door roze pupillen.--Een reel beeld van de wereld zul je waarschijnlijk nooit krijgen en dat blijkt dan ook uit je posts.--Gelukkig is de crew wel blij met je, aangezien je met een uitgeprinte policy onder je kussen slaapt.--Plaats snel even een paar posts in de bifi-reeks, dan behoor je zelf waarschijnlijk ook spoedig tot de zo door jezelf vereerde crew, er is namelijk recent een vacature op GC vrijgekomen.--Eenmaal in de crew kun je je favoriete hobby verder gaan uitbreiden het vertellen/beargumenteren zonder argumenten en/of iets te vertellen.--Positieve eigenschappen van een Calvobbes-user Je leeft in een Troetelbeertjeswereld waar alles goed en iedereen gelukkig is, Je komt waarschijnlijk in de crew.--Negatieve eigenschappen Je komt waarschijnlijk in de crew, Niemand neemt je serieus, Iedereen haat je.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_23705944
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:35 schreef Brennie het volgende:
Yeh right!

Nofi, maar toen ik in de AT jouw naam zag naam, wist ik dat je een calvobbes user zou zijn
pi_23705997
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:48 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Nofi, maar toen ik in de AT jouw naam zag naam, wist ik dat je een calvobbes user zou zijn :')

Niet vreemd.
Dat komt omdat je weet dat ik de vriendelijkste antwoorden heb gekozen.
Al was dat soms nog moeilijk. ( kiezen uit 4 kwaden bv)
Ik ben gewoon vaak vriendelijk, echter geen geitenwollensok type die al slijmend en naief door het leven gaat. ( wat je denk ik zo'n beetje bedoeld met een calvobbestype)
Allerminst.
Of men me haat en niet serieus neemt?
Nah ze nemen me wel serieus, of ze me haten zal me een worst wezen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_23706068
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:52 schreef Brennie het volgende:

[..]

Niet vreemd.
Dat komt omdat je weet dat ik de vriendelijkste antwoorden heb gekozen.
Al was dat soms nog moeilijk. ( kiezen uit 4 kwaden bv)
Ik ben gewoon vaak vriendelijk, echter geen geitenwollensok type die al slijmend en naief door het leven gaat. ( wat je denk ik zo'n beetje bedoeld met een calvobbestype)
Allerminst.
Of men me haat en niet serieus neemt?
Nah ze nemen me wel serieus, of ze me haten zal me een worst wezen.

Nah, ik denk toch dat je een beetje een kruising bent tussen Anne Frank en de buurman die haar verraadde...

Een lief klein meisje met een vreemd soort plichtsgevoel...
pi_23706210
quote:
Op donderdag 2 december 2004 01:58 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Nah, ik denk toch dat je een beetje een kruising bent tussen Anne Frank en de buurman die haar verraadde...

Een lief klein meisje met een vreemd soort plichtsgevoel...

Hahaha..
Tja, misschien wel ja. ( Al zou ik Anne Frank niet verraden hebben, ben in zekere zin allergisch voor macht en hierarchie ( een hitler bv dus) , er zit ook zeker nuance in mijn mate van plichtsgevoel, maargoed het was vast een voorbeeld)
Heb meerdere kanten, maar probeer wel altijd respectvol te zijn/blijven, wat dan misschien weer lief doet overkomen. Zeker hier op Fok!
Mijn zogenaamde liefheid heeft wel duidelijke grenzen btw.
Ik deel heel soms je mening over bepaalde zaken wel, ik zou het alleen anders verwoorden, of ik houd mijn smoel.
Jij bent dan 'de gore klootzak', ik 'het lieve meisje' op Fok!
Tis maar net hoe je jezelf wilt profileren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Brennie op 02-12-2004 02:20:38 ]
pi_23706235
quote:
Op donderdag 2 december 2004 02:14 schreef Brennie het volgende:
Hahaha..
Tja, misschien wel ja.
Heb meerdere kanten, maar probeer wel altijd respectvol te zijn/blijven, wat dan misschien weer lief doet overkomen. Zeker hier op Fok!
Ik deel heel soms je mening over bepaalde zaken wel, ik zou het alleen anders verwoorden, of ik houd mijn smoel.
Wel opvallend dat je het over vreemd soort plichtsgevoel hebt
Dat klopt ergens wel.

Mijn mensenkennis is verbluffend, vandaar ook dat ik een compleet correcte test heb kunnen maken .
pi_23706288
quote:
Op donderdag 2 december 2004 02:17 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Mijn mensenkennis is verbluffend, vandaar ook dat ik een compleet correcte test heb kunnen maken .

Niet slecht..
Al kon je vrijwel geen enkele keer een saai, normaal antwoord geven.
Bedoel.. wat moest ik antwoorden op de vraag wat ik zou doen zodra ik in een fotoboek van een user kijk?
Het enige normale antwoord was nog: ' kijken of er een msnadres is'
Dat doe ik dus nooit
pi_23706330
quote:
Op donderdag 2 december 2004 02:24 schreef Brennie het volgende:
Niet slecht..
Al kon je vrijwel geen enkele keer een saai, normaal antwoord geven.
Bedoel.. wat moest ik antwoorden op de vraag wat ik zou doen zodra ik in een fotoboek van een user kijk?
Het enige normale antwoord was nog: ' kijken of er een msnadres is'
Dat doe ik dus nooit

Naja, ik zat nog te twijfelen over een "Wat de neuk moet ik met een fotoboek?" aangezien ik er zelf nooit in kijk, maar die is afgevallen...
pi_23706350
quote:
Op donderdag 2 december 2004 02:28 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Naja, ik zat nog te twijfelen over een "Wat de neuk moet ik met een fotoboek?" aangezien ik er zelf nooit in kijk, maar die is afgevallen...

Dan had ik deze optie gekozen ws
Wel geinig om zoiets te maken!
pi_23706396
quote:
Op donderdag 2 december 2004 02:31 schreef Brennie het volgende:
Dan had ik deze optie gekozen ws
Wel geinig om zoiets te maken!

Dat dacht ik ook, maar er ging toch iets meer werk inzitten dan ik dacht
pi_23706412
quote:
Op donderdag 2 december 2004 02:38 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar er ging toch iets meer werk inzitten dan ik dacht

Haha!
Herkenbaar..
Dat had ik nou met het tellen van de awardnominaties vorig jaar
Was in totaal 24 uur bezig geweest
pi_23706509
quote:
Op donderdag 2 december 2004 02:40 schreef Brennie het volgende:

[..]

Haha!
Herkenbaar..
Dat had ik nou met het tellen van de awardnominaties vorig jaar
Was in totaal 24 uur bezig geweest

Is toch gewoon namen noteren en turven?
pi_23706567
quote:
Op donderdag 2 december 2004 02:14 schreef Brennie het volgende:

[..]

Hahaha..
Tja, misschien wel ja. ( Al zou ik Anne Frank niet verraden hebben, ben in zekere zin allergisch voor macht en hierarchie ( een hitler bv dus) , er zit ook zeker nuance in mijn mate van plichtsgevoel, maargoed het was vast een voorbeeld)

Hitler was in zekere zin ook allergisch voor macht...zonder voelde hij zich machteloos. En machten boven hem zouden zijn dood kunnen beteken.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_23706582
quote:
Op donderdag 2 december 2004 02:54 schreef Kastanovla het volgende:

[..]

Is toch gewoon namen noteren en turven?

Offtopic :
Je moet per categorie de naam noteren en daarvoor iedere keer ongeveer 2 volle topics doorlopen.
Op een gegeven moment kun je bij een bepaalde categorie wel een naam turven ( bv Mikeymo voor baggeruser), maar je moet toch iedere nominatie langslopen.
Er zijn ook een hele hoop users die slechts een bepaalde categorie quoten en daar een naam bij zetten, of ze nomineren stiekem een 2e keer.
Dat is irritant tellen, waardoor ik nu heb gevraagd of iedereen alle categorieen wil quoten om daarachter de namen te zetten.
pi_23706590
quote:
Op donderdag 2 december 2004 03:06 schreef wonko het volgende:

[..]

Hitler was in zekere zin ook allergisch voor macht...zonder voelde hij zich machteloos. En machten boven hem zouden zijn dood kunnen beteken.

De macht had hem in zijn macht.
Wel een anders soort allergie dan wat ik bedoel
pi_23706606
quote:
Op donderdag 2 december 2004 03:10 schreef Brennie het volgende:

[..]

De macht had hem in zijn macht.
Wel een anders soort allergie dan wat ik bedoel

Overmacht door macht....
pi_23706633
quote:
Op donderdag 2 december 2004 03:11 schreef wonko het volgende:

[..]

Overmacht door macht....

Zoiets ja.
Macht hoeft niet verkeerd te zijn, leiders zijn nodig..
De manier waarop geeft me vaak de kriebels.
pi_23706677
quote:
Op donderdag 2 december 2004 03:14 schreef Brennie het volgende:
Zoiets ja.
Macht hoeft niet verkeerd te zijn, leiders zijn nodig..
De manier waarop geeft me vaak de kriebels.

Het niet kunnen aanvaarden dat ze de macht hebben en dus steeds meer macht eisen om hun denkbeeldige macht te behouden...dat is een menselijke fout. Nooit genoegen nemen met wat je hebt. Steeds meer verlangen en daar zo mee bezig zijn dat je niet merkt dat je wat anders aan het verliezen bent waardoor je alles kwiijt raakt.

En ik krijg kriebels in mijn hand...ik zit er nu op en ga mezelf er zo ermee bewerken...dat kriebelt pas echt.
  donderdag 2 december 2004 @ 04:23:06 #146
106630 finch_meister
Like warm apple pie
pi_23706997
Hier meldt zich nog een Bioslock
"I did fuck your mom"
Trek je niks van ons aan, wij chargeren
  donderdag 2 december 2004 @ 04:30:54 #147
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_23707025
.

--Ah tof, je bent een KastaNova!--Je gaat nog een hoop lol krijgen op het forum, maar het wordt je niet makkelijk gemaakt.--Begin maar vast met het bedenken van kloonnaams en surf naar www.zonnet.nl om je gratis registratie accounts aan te maken.--Positieve eigenschappen van een KastaNova-user Oprecht, Rechtlijnig, Direct, Humoristisch, Geen webcamchats met vadsige wijven, Zelfrespect.--Negatieve eigenschappen Geen online vrienden, Geen webcamchats met vadsige wijven, Men haat je, Ongevoelig.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 2 december 2004 @ 04:33:51 #148
106630 finch_meister
Like warm apple pie
pi_23707033
Veel KastaNova's op Fok

Jammer dat je er zo weinig van terugziet vaak
"I did fuck your mom"
Trek je niks van ons aan, wij chargeren
pi_23707075
Eh, ik kon de test niet vinden, ik gok op *nova
Biertje?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_23710962
Het loopt storm met de Calvobessen
  donderdag 2 december 2004 @ 12:36:52 #151
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_23711530
Pfff, ik ben een bioslocker
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_23727381
Ik ben ook een Bioslock user. .
Klopt, op het hoge postcount en het doelloze saaie leven na, wel.

Leuke test.
pi_23728367
Ik had ook al kastanova als resultaat, worden al die kloons van 'm straks verdeeld onder de users met dit testresultaat ofzo?
pi_23728515
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:16 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik had ook al kastanova als resultaat, worden al die kloons van 'm straks verdeeld onder de users met dit testresultaat ofzo?

Als dit topic bijna een roemloze dood sterft zal ik een schemaatje van de meest gegeven antwoorden plaatsen...

Zeer binnenkort dus
  vrijdag 3 december 2004 @ 00:34:38 #155
106856 MociN
Live your own legend
pi_23728734
Nou ik ben dus een bioslock user! Ik geloof niet dat ik hier blij mee moet zijn.
Wat een vage test is dit zeg!
pi_23797271
Bioslock user , ik hang er weer tussen in
pi_23797281
leuke test trouwens
  maandag 6 december 2004 @ 14:48:25 #158
67983 Hidden_Horror
TM: [Fok!] Earyk
pi_23799473
was nou the_ED profiel?
(geen zin om alle opties uit te proberen)
pi_32375057
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 21:55 schreef Litso het volgende:
Een DePresident

Ik zou mezelf eerder indelen in Bioslock, maar Kasta heeft natuurlijk altijd gelijk
tegenwoordig scoor ik wel Bioslock

(kick n.a.v. Nu kun je eens makkelijk zeggen hoe je over een user denkt
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:05:01 #160
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_57224811
Zo oud, en nog steeds actueel...
  zondag 9 maart 2008 @ 15:30:37 #161
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_57263810
Ben een Depresident
  zondag 9 maart 2008 @ 15:51:04 #162
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_57264249
Hier klopt geen kanker van

Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 9 maart 2008 @ 18:42:45 #163
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57267399
--Ai, ai, ai, je bent een DePresident user.-Je leeft voor de slowchat en je online vrienden en hebt verder een meelijwekkend kutleven.--Je bent in je eigen belevingswereldje de player van het internet en alle lelijke paarden 'diggen' je.--Helaas is de werkelijkheid dat je slechts een speeltje tegen de verveling bent, dat zelfs bij dat soort desperate proppen geen kans maakt, simpelweg omdat je totaal geen respect verdient met je eenzame kutleven.--Doe jezelf en de rest van de wereld een plezier en ga met je elektronische penispomp in bad, voordat een verdwaalde spermacel in het met chloroform bedwelmd vrouwfiguur voor nageslacht zorgt.--Positieve eigenschappen van een DePresident-user-- Hoog sterftecijfer.--Negatieve eigenschappen Je hebt een kutleven,Je hebt geen vrienden- Niemand respecteert je, Je moet iedere avond op tijd naar bed van je moeder.,.Je gehele leven lang.,.
  Moderator zondag 9 maart 2008 @ 18:49:53 #164
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_57267554
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zondag 9 maart 2008 @ 18:50:14 #165
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_57267566
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:05 schreef Xebrozius het volgende:
Zo oud, en nog steeds actueel...
kutkick trouwens
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 9 maart 2008 @ 19:45:34 #166
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_57268726

Bieslook?
  zondag 9 maart 2008 @ 19:57:10 #167
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_57268965
Hmm niet zo best. een DePresident user. 850 av 1600 punten.
een meelijwekkend kutleven heb ik. Niemand respecteert mij.

'k ga ff in een hoekje zitten huilen.
  maandag 10 maart 2008 @ 21:41:55 #168
206970 iuvenis
potentiele painkiller
pi_57292654
Volgens dat ding haat iedereen mij, ik haat jullie ook, stelletje t*ring bosapen...
love's a loaded gun....
pi_57293025
Ah tof, je bent een KastaNova
Positieve eigenschappen van een KastaNova-user
Oprecht, Rechtlijnig, Direct, Humoristisch, Geen webcamchats met vadsige wijven, Zelfrespect. Geen online vrienden, Geen webcamchats met vadsige wijven, Men haat je, Ongevoelig.

Ohja, en geen webcamchats met vadsige wijven.
  maandag 10 maart 2008 @ 22:08:15 #170
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_57293350

yes ik lijk op mijn favozeikuser
pi_57297920

Hulde het klopt toch vrij aardig, in grote lijnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')