Inderdaad, Nederland heeft zich gewoon als 3e klasse amateurs op laten rollen door de Russen.quote:Op zondag 22 juni 2008 00:42 schreef golfer het volgende:
Zo zie je dat ervaring en levenswijsheid toch soms de boventoon kunnen spelen ten opzichte van een gouden pik en mazzel.
Bij Guus kan het geen geluk meer zijn, die man kan echt iets van het vak.
Guus blijkt dit alleen maar te kunnen met landen die voorheen niet konden voeballen.quote:
Hiddink komt altijd ver met teams die geen favoriet zijn.quote:
Het maatschappelijk rendement van nog een wedstrijd op het EK had zoiets met gemak kunnen betalen maar helaas de KNVB durfde zoiets niet aan natuurlijk.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Had Nederland hem maar een miljoen of 8 kunnen betalen
Ik niet.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hiddink komt altijd ver met teams die geen favoriet zijn.
ALs Hiddink nou eens coach zal zijn van een top team dan zie ik hem gerust wel een EK of WK winnen
quote:Op zondag 22 juni 2008 01:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Guus blijkt dit alleen maar te kunnen met landen die voorheen niet konden voeballen.
Hiddink is nu een betere coach dan 10 jaar terug.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik niet.
Hiddink is op zijn best als ie met landen als Australie en Rusland kan werken.
Welk team zat je dan aan te denken, topteams pakken doorgaans wel de titel. En Guus heeft Nederland, volgens sommigen een topland, al eens gecoacht. Ook halve finale, dus dat maakt niet veel uit. Guus kan geen finales halen. Een goed excuus om dan maar een mindere ploeg te nemen en zich daar beter (lees: dik) voor te laten betalen.quote:Op zondag 22 juni 2008 01:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hiddink komt altijd ver met teams die geen favoriet zijn.
ALs Hiddink nou eens coach zal zijn van een top team dan zie ik hem gerust wel een EK of WK winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |