Een echte crack dusquote:Op woensdag 1 december 2004 20:25 schreef methodmich het volgende:
Deze is van mijzelf, daarom ook vrij basaal. Gespeelde duels en gemaakte goals voor de Bundesliga, Serie A, Premier League en Primera División vanaf 1998/99, eredivisie vanaf 1999/00.
Doelpuntenmakers per club van de eerste divisie vanaf 1999/00 en de Franse Ligue 1 vanaf 1998/99.
Uiteraard ook alle competitieuitslagen, eindstanden en topscorerslijsten.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:41 schreef MuseMuse het volgende:
Weet iemand wat de woonplaats van Mark van bommel is ?
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:41 schreef MuseMuse het volgende:
Weet iemand wat de woonplaats van Mark van bommel is ?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:17 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
hehe, nee ik heb altijd gedacht dat hij in het plaatsje meerssen woonde in zuid-limburg maar volgens een paar vrienden klopt dit niet, dus tsja ik vroeg het me gewoon af![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:17 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
hehe, nee ik heb altijd gedacht dat hij in het plaatsje meerssen woonde in zuid-limburg maar volgens een paar vrienden klopt dit niet, dus tsja ik vroeg het me gewoon af![]()
quote:
denk het niet.quote:Op donderdag 2 december 2004 17:29 schreef methodmich het volgende:
Mark is geboren in Maasbracht, maar of ie er ook woont?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:10 schreef cultheld het volgende:
Vanavond Ajax gelijk zien spelen, AZ speelt gelijk tegen het ellebogenvoetbal van Den Haag en wij pakken weer drie punten
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:17 schreef cultheld het volgende:
Idd daar ben ik heel erg blij om, hopelijk krijgt hij de kans op 't middenveld met Cocu en Van Bommel.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:04 schreef Zapper het volgende:
[..]
En Vogel eruit halen, waarom in vredesnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |