quote:Er is al veel over geschreven en gesproken. Komende zaterdag kan PSV tegen De Graafschap een oud record van Ajax uit het seizoen 1970-1971 breken als het gaat om het aantal ‘competitieminuten’ op rij zonder tegendoelpunt.
Met elf wedstrijden hebben de Eindhovenaren het aantal duels zonder tegendoelpunten al geëvenaard, maar nu gaat het nog om het totale aantal minuten. Tot en met de wedstrijd tegen FC Twente hebben de PSV-doelmannen al 1020 minuten hun doel schoongehouden. Ajax lukte dat in 1970-1971 in totaal 1082 minuten. Om het record te breken heeft PSV komende zaterdag in Doetinchem dus nog 63 minuten nodig.
PSV-historicus Peter Verhagen dook voor PSV Media in de archieven om na te gaan wat het oude record van PSV was en hoefde daarvoor verrassend genoeg niet ver te gaan. Het vorige record van PSV in een reeks zonder tegendoelpunten sinds de invoering van het betaald voetbal stamt namelijk uit het seizoen 2002-2003. Ronald Waterreus en Jelle ten Rouwelaar (90 minuten) hielden in dat seizoen 627 minuten het roodwitte doel schoon.
snel gevonden zeg.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:06 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat PSV nu gewoon meer verschillende schutters heeft. Vorig seizoen 13 in het hele seizoen, 2 jaar terug 11, 3 seizoenen terug 13.
Ja, jij hebt een database geloof ik?quote:Op woensdag 1 december 2004 20:18 schreef methodmich het volgende:
Heb de statsfiles dan ook bij de hand.
Een echte crack dusquote:Op woensdag 1 december 2004 20:25 schreef methodmich het volgende:
Deze is van mijzelf, daarom ook vrij basaal. Gespeelde duels en gemaakte goals voor de Bundesliga, Serie A, Premier League en Primera División vanaf 1998/99, eredivisie vanaf 1999/00.
Doelpuntenmakers per club van de eerste divisie vanaf 1999/00 en de Franse Ligue 1 vanaf 1998/99.
Uiteraard ook alle competitieuitslagen, eindstanden en topscorerslijsten.
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:41 schreef MuseMuse het volgende:
Weet iemand wat de woonplaats van Mark van bommel is ?
quote:Op donderdag 2 december 2004 12:41 schreef MuseMuse het volgende:
Weet iemand wat de woonplaats van Mark van bommel is ?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:17 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
hehe, nee ik heb altijd gedacht dat hij in het plaatsje meerssen woonde in zuid-limburg maar volgens een paar vrienden klopt dit niet, dus tsja ik vroeg het me gewoon af![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:17 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
hehe, nee ik heb altijd gedacht dat hij in het plaatsje meerssen woonde in zuid-limburg maar volgens een paar vrienden klopt dit niet, dus tsja ik vroeg het me gewoon af![]()
quote:
denk het niet.quote:Op donderdag 2 december 2004 17:29 schreef methodmich het volgende:
Mark is geboren in Maasbracht, maar of ie er ook woont?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:10 schreef cultheld het volgende:
Vanavond Ajax gelijk zien spelen, AZ speelt gelijk tegen het ellebogenvoetbal van Den Haag en wij pakken weer drie punten
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:17 schreef cultheld het volgende:
Idd daar ben ik heel erg blij om, hopelijk krijgt hij de kans op 't middenveld met Cocu en Van Bommel.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:04 schreef Zapper het volgende:
[..]
En Vogel eruit halen, waarom in vredesnaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |