lekker sneu inderdaad...quote:Op zondag 12 december 2004 21:32 schreef rubbereend het volgende:5 uit deze serie bij de All Stars
en nog wel Peter die er zelf uit is gestapt
Slaat idd nergens op. Uit 2000 is nog geen enkele kandidaat gekozen.quote:Op zondag 12 december 2004 21:32 schreef rubbereend het volgende:5 uit deze serie bij de All Stars
en nog wel Peter die er zelf uit is gestapt
Is best leuk voor ze.quote:Op zondag 12 december 2004 21:32 schreef Zhenar het volgende:
EH?! Frank en Shandy mogen zomaar mee?????
Dat Peter erbij zit is belachelijk, maar Ernestine gun ik het echt. Ze heeft nog nooit op het eiland gezeten en had een warme persoonlijkheid. Bovendien kan ze goed zingen en heeft ze ons meer dan 1x een mooi zicht op haar derriere gegeven. Geweldig toch?quote:Op zondag 12 december 2004 21:33 schreef mitt het volgende:
net als Ernestine, wat moeten we daar nou mee..
Jaaaa! Koenraad! Die bleef ook maar steeds terugkomen.quote:Op zondag 12 december 2004 21:34 schreef _Supreme het volgende:
haha, ik zag nolleke
en koenraad moet ook mee
quote:Op zondag 12 december 2004 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat Peter erbij zit is belachelijk, maar Ernestine gun ik het echt. Ze heeft nog nooit op het eiland gezeten en had een warme persoonlijkheid. Bovendien kan ze goed zingen en heeft ze ons meer dan 1x een mooi zicht op haar derriere gegeven. Geweldig toch?
Wederom een prachtige observatie, deze momenten en uitspraken zijn mij ook het meest bijgebleven.quote:Op maandag 13 december 2004 01:19 schreef Bus watcher het volgende:
Verslag van de terugblik
En het verhaal van Ronald z'n kant is dat hij verlof had aangevraagd en gekregen, maar dat die aanvraag fout gelopen was doordat hij een nieuwe manager kreeg, of zoiets. Toen z'n vrouw een telefoontje kreeg van z'n werknemer terwijl hij al op het eiland was, heeft ze hem ziek gemeld. Z'n werkgever heeft dit opgevat als werkweigering en heeft hem ontslagenquote:Op zondag 12 december 2004 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was ontslagen omdat hij van zn werkgever geen toestemming kreeg om vrij te nemen voor ER, toen hij toch ging is hij ontslagen, maar dat heeft hij dus aangevochten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |