abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23928237
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:28 schreef rubbereend het volgende:
Roos blijft
Jaaaa zij is leuk

Ze moet een keer meedoen
pi_23928259
Zwak hoor Marjolein en Matt

Wel leuk dat ze de finalisten vragen of ze weer mee willen doen
  Trouwste user 2022 zondag 12 december 2004 @ 21:31:47 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_23928265
Klaar met 73 % van de stemmen bij de all stars gekozen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 12 december 2004 @ 21:32:13 #154
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23928271
EH?! Frank en Shandy mogen zomaar mee?????
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 12 december 2004 @ 21:32:27 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23928277
5 uit deze serie bij de All Stars
en nog wel Peter die er zelf uit is gestapt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23928291
Maar wie worden de anderen dan? Want ze hebben er nu 13, daar moeten er nog wel wat bij.

. Nolleke. . misschien?
  zondag 12 december 2004 @ 21:33:16 #157
30919 mitt
Michael Corleone
pi_23928296
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:32 schreef rubbereend het volgende:
lekker sneu inderdaad...

net als Ernestine, wat moeten we daar nou mee..
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 12 december 2004 @ 21:33:22 #158
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23928299
Nu moeten de makers wel nog een paar deelnemers kiezen uit 99, anders is het echt suf.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_23928313
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:32 schreef rubbereend het volgende:
Slaat idd nergens op. Uit 2000 is nog geen enkele kandidaat gekozen.
pi_23928316
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:32 schreef Zhenar het volgende:
EH?! Frank en Shandy mogen zomaar mee?????
Is best leuk voor ze. . Vooral voor Shandinella.

Ik voorspel een finale Jennifer vs. Shandinella.
pi_23928317
Jaaaaa Frank gaat weer meedoen! Geweldig!
pi_23928344
haha, ik zag nolleke

en koenraad moet ook mee
Tri State. Tri State. !
pi_23928359
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:33 schreef mitt het volgende:
net als Ernestine, wat moeten we daar nou mee..
Dat Peter erbij zit is belachelijk, maar Ernestine gun ik het echt. Ze heeft nog nooit op het eiland gezeten en had een warme persoonlijkheid. Bovendien kan ze goed zingen en heeft ze ons meer dan 1x een mooi zicht op haar derriere gegeven. Geweldig toch?
pi_23928378
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:34 schreef _Supreme het volgende:
haha, ik zag nolleke

en koenraad moet ook mee
Jaaaa! Koenraad! Die bleef ook maar steeds terugkomen. .
pi_23928379
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat Peter erbij zit is belachelijk, maar Ernestine gun ik het echt. Ze heeft nog nooit op het eiland gezeten en had een warme persoonlijkheid. Bovendien kan ze goed zingen en heeft ze ons meer dan 1x een mooi zicht op haar derriere gegeven. Geweldig toch?
pi_23928395
Peter wordt de eerste kandidaat die twee keer opgeeft denk ik.

Het interesseerde me in de terugblik net ook helemaal niets wat de opgevers te melden hadden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 12 december 2004 @ 21:36:39 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23928398
als er 16 mee gaan doen dan zal de redactie er dus nog 3 mogen kiezen, k neem aan allemaal uit 2000
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_23928414
Frank & Shandi erbij, .

Matt, jammer.

Marjolein, juiste keuze.
pi_23928466
De belgen kunnen zich inmiddels inschrijven voor ER2005, de Nederlanders niet.

Dit stond op het forum van VT4:

"Heb vandaag in de krant gelezen dat de kans reeël is dat er helemaal GEEN ER all stars komt (voor VT4)

De reden daarvan is een ruzie tussen VT4 en NET 5. VT4 wil terug een gewone ER uitzenden terwijl NET5 All-stars wil. Ook het feit dat de Vlamingen niet mochten meestemmen voor AS was een reden van de discussie."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 december 2004 @ 01:07:41 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_23928476
dan zie k ook nog wel gebeuren dat ze bij Net5 alle belgen uit de allstars editie gooien
DeLuna vindt me dik ;(
pi_23928571
De sfeer in de groep leek niet ontspannen en ongedwongen. Velen leken zich in te houden of met hun gedachten elders te zijn ondanks het feit dat er geen publiek was waardoor het gesprek intiemer zou moeten zijn. De herhalingen van de expeditie voegden mijns inziens nauwelijks iets toe aan het gesprek en de muziek die tijdens het gesprek te horen was vond ik storend.

Ik vond de uitspraken van Ronald het meest opvallend. De beschuldiging dat hij anderen probeerde om te kopen schreef hij toe aan het cultuurverschil tussen Nederland en West-Vlaanderen. Nederlanders zouden opener zijn. Het conflict met zijn werkgever is blijkbaar nog altijd niet uit de wereld. Ronald vond dat Matthias en Shandinella terecht in de finale zaten en Frank en Marjolein niet. Frank had een paar maal op het punt gestaan op te geven en Marjolein kon geen vuur maken. De werkelijke reden voor het standpunt van Ronald lijkt me dat Frank hem beschuldigde van omkoping en dat Marjolein hem nog altijd een leugenaar vindt.

Verder viel me op dat Peter, die zelfverzekerder overkwam als in de expeditie, veel spijt heeft dat hij opgestapt is en dat Marjolein, die een stem had als of ze kort voor de opname zwaar gefeest had, zei dat ze eigenlijk niets had geleerd van de expeditie, de expeditie bevestigde alleen de ideeën die ze reeds over zichzelf had. Later zei ze vreemd genoeg dat ze het alleen over zou willen doen als er geen camera's bij zijn. Blijkbaar heeft ze aspecten van zichzelf gezien die ze geen tweede keer wil laten zien en heeft ze dus toch iets geleerd van de expeditie.

Ik moest echt even nadenken toen Jeroen in beeld kwam. Ik was hem zo goed als vergeten. Ik kan me ook nu nog geen actie of uitspraak van hem herinneren.

Quotes :
Klaar over Ernestine, Mick en zijzelf : En bovendien hebben wij alledrie geen micro-ego's. Mick (niet serieus) : Dat is veel te geleerd voor mij. Micro wat ?
Mick als Roos vraagt naar zijn kinderwens : Ik oefen om de twee dagen al vier maanden. Ik heb een theorie, ik denk dat ik in het verkeerde gaatje zit.
pi_23930524
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:19 schreef Bus watcher het volgende:
Verslag van de terugblik
Wederom een prachtige observatie, deze momenten en uitspraken zijn mij ook het meest bijgebleven.

Ik ben erg benieuwd naar de All Stars editie hoewel ik bang ben dat het met "ervaren" expeditieleden toch minder leuk zal zijn. Die wéten nu immers hoe ze op tv overkomen en gaan dat beeld wellicht manipuleren: afzwakken of juist versterken.

Dank de hemel dat Marjolijn het aanbod om deel te nemen heeft afgeslagen maar eerlijk gezegd zit ik ook niet echt op een Frank II te wachten en dat vluchthazen zoals Peter nog een kans krijgen, vind ik ook erg jammer.

Zag ik het goed dat Raymond ook meedoet aan de All Stars? Ben benieuwd of ie zich nóg een keer kapot laat maken door Nolleke Dat was toen natuurlijk ook wel een erg moeilijke situatie: 2 kerels met een hele bult vrouwen en hij werd gewoon geslacht door die smerige kippen met die roodharige heks aan het hoofd.

Waar oh waar is echt goeie informatie over de All Stars editie te vinden? Via die startkabeldinges kwam ik op allerlei forums maar ik zoek gewoon de info over hoe wat waar wanneer en met wie

And last but not least: ik hoop wel dat Ernst-Paul alleen Peking Express overslaat en wel de volgende Expeditie weer presenteert!!!
Leave it to me. We're checking out.
  maandag 13 december 2004 @ 08:53:02 #173
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_23930678
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij was ontslagen omdat hij van zn werkgever geen toestemming kreeg om vrij te nemen voor ER, toen hij toch ging is hij ontslagen, maar dat heeft hij dus aangevochten.
En het verhaal van Ronald z'n kant is dat hij verlof had aangevraagd en gekregen, maar dat die aanvraag fout gelopen was doordat hij een nieuwe manager kreeg, of zoiets. Toen z'n vrouw een telefoontje kreeg van z'n werknemer terwijl hij al op het eiland was, heeft ze hem ziek gemeld. Z'n werkgever heeft dit opgevat als werkweigering en heeft hem ontslagen
pi_23931184
Niemand het volgende opgevallen: Op het moment dat Mick over zijn rechtszaak begint zegt ie het volgende:

"er kwam nog iets uit de kast"
ondertiteling: "er kwam plots een lijk uit de kast"
http://www.dvdkijker.nl - DVD Prijsvergelijk (R2 UK)
  maandag 13 december 2004 @ 10:48:45 #175
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_23932342
ik vond t een grote herhaling
erg saaaii
of niet natuurlijk
pi_23943214
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:37 schreef Mr_Romano het volgende:
Niemand het volgende opgevallen: Op het moment dat Mick over zijn rechtszaak begint zegt ie het volgende:

ja, erg raar.
het was dus zo dat hij een dronken man naar buiten heeft gegooid en die kwam onder de auto?
Tri State. Tri State. !
  maandag 13 december 2004 @ 15:47:46 #177
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23943339
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:48 schreef Leep het volgende:
ik vond t een grote herhaling
erg saaaii
don't give me that fucking bullshit
  maandag 13 december 2004 @ 18:15:13 #178
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_23946754
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:37 schreef Mr_Romano het volgende:

Volgens mij is dat gewoon een soort van uitdrukking in het Nederlands. Die ze in Belgie niet gebruiken. Maar die uitdrukking geeft dan wel hetzelfde weer wat Mick bedoelde... Dat dacht ik tenminste..

Verder vond ik het ook niet echt een heel boeiende uitzending. Ik had gehoopt op nog wat geruzie tussen deelnemers. Helaas viel dat mee. Alleen die zure Marjolein zat een beetje quasi-arrogant/stoer te kijken als Ronald sprak. Nu was Ronald ook niet echt mijn favoriet, maar allemachtig wat is die Marjolein zelfingenomen zeg, bah wat een serpent, nu nog steeds. Gelukkig doet ze niet mee aan de All Stars. 'Nee ik heb niks geleerd van de Expeditie, ik wist al hoe sterk en geweldig en slim en fantastisch ik was, en dat beeld van mezelf is alleen maar bevestigd' Niet goed de herhalingen bekeken???

Klaar en Mick waren wederom, net als in de serie zelf, de leuksten!
Be sure to wear some flowers in your hair
  ESF Reporter maandag 13 december 2004 @ 18:19:55 #179
87554 Cee
Welluk?
pi_23946852
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:15 schreef MiLalaa het volgende:

[..]
Alleen die zure Marjolein zat een beetje quasi-arrogant/stoer te kijken als Ronald sprak. Nu was Ronald ook niet echt mijn favoriet, maar allemachtig wat is die Marjolein zelfingenomen zeg, bah wat een serpent, nu nog steeds. Gelukkig doet ze niet mee aan de All Stars. 'Nee ik heb niks geleerd van de Expeditie, ik wist al hoe sterk en geweldig en slim en fantastisch ik was, en dat beeld van mezelf is alleen maar bevestigd' Niet goed de herhalingen bekeken???

Ik wilde ongeveer 't zelfde schrijven maar gelukkig kunnen anderen dat veel beter. Wat walgde ik van dat mens, zeg. En wat was ik blij dat ze niet mee wil doen aan All Stars.
pi_23946853
Als er ruzie is tussen VT4 en net5 zou dat betekenen volgend jaar geen Roos

Maar zouden er dan nog wel belgen meedoen. Ik vind het sws achterlijk dat Peter meedoet, mensen die zelf opgeven moeten nooit meer mee mogen doen. Losers zijn dat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')