Had hij haar in seizoen 1 nou maar nooit dat kogelvrije vest aangedaan!!!quote:Op zondag 2 januari 2005 22:51 schreef pascalheister het volgende:
weer spannend idd, en nina terug dat belooft wat
ja maarja had jack dan the nuke gevondenquote:Op zondag 2 januari 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had hij haar in seizoen 1 nou maar nooit dat kogelvrije vest aangedaan!!!
Nog meer spanning? Was het niet al gnoeg spannend danquote:Op zondag 2 januari 2005 23:29 schreef greatgonzo het volgende:
Verder was het natuurlijk wel een aflevering van, ok dit was ff nodig om er meer spanning in te brengen...
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:37 schreef TFM het volgende:
Mwah.. vond het niet echt tof dat Nina die andere partij is. Waarom moet ze er weer in zitten? Ik hoop dat ze snel een spannendere weg in gaan, want dit is niks zo..
My thought exactly....quote:Op maandag 3 januari 2005 09:12 schreef dolle_hond het volgende:
alsof het spannend is of ze jack afschieten. uiteraard gebeurt dat niet, zonder hem geen 24.
en verder ook zwaar overdreven dat gedoe met die alan, waar david in no time kon zijn.
chase die claudia meteen gelooft![]()
t wordt steeds minder geloofwaardig
Minder geloofwaardig dan Kim in seizoen 2 is onmogelijk, dus wat dat betreft kunnen ze zich nog wel wat veroorloven dit seizoen.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:12 schreef dolle_hond het volgende:
wat was er dan mis met Kim, behalve dat haar verhaallijn totaal nix met de hoofdlijn te maken had (in tegenstelling tot seizoen 1)quote:Op maandag 3 januari 2005 12:53 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Minder geloofwaardig dan Kim in seizoen 2 is onmogelijk, dus wat dat betreft kunnen ze zich nog wel wat veroorloven dit seizoen.
In dit geval had ik het over de geloofwaardigheid van haar verhaallijn (met al d'r auto-ongelukken, ontsnappingen aan tijgers, psychopaten enz.) Maar goed, ik heb al in een vorig 24 topic een tirade gehouden tegen de avonturen van blonde Kim, dus dat zal ik je nu besparen.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:36 schreef greatgonzo het volgende:
wat was er dan mis met Kim, behalve dat haar verhaallijn totaal nix met de hoofdlijn te maken had (in tegenstelling tot seizoen 1)
Is inderdaad zwaar overdreven dat gedoe met die Alan. Kinderachtig gedrag van die man wat verder erg geforceerd aandoet om de verhaallijn van Palmer nog een beetje spannend te krijgen. (Nu kon dat meteen worden opgelost door in te gaan op het aanbod van Wayne om op te stappen, maar nee... waarom ook, dan is de spanning wegquote:Op maandag 3 januari 2005 09:12 schreef dolle_hond het volgende:
alsof het spannend is of ze jack afschieten. uiteraard gebeurt dat niet, zonder hem geen 24.
en verder ook zwaar overdreven dat gedoe met die alan, waar david in no time kon zijn.
chase die claudia meteen gelooft![]()
Dit soort veilingen zijn er ook. Iedereen die interesse mag 1 bod doen. Je kunt dus niet laag beginnen en biedt dus vaak het maximale wat je er voor over hebt. Je weet ook niet wat de ander biedt. De veilingmeester bekijkt alle binnengekomen bedragen, en diegene met het hoogste bod wint. Hierna kun je niet meer verhogen en is de veiling direct gesloten.quote:Wat ik niet begreep is dat de Salzars en jack niet de kans kregen om hoger te bieden dan de andere partij (met die vrouw). Zo werkt dat toch bij een veiling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |