abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24369677
quote:
Op maandag 3 januari 2005 09:12 schreef dolle_hond het volgende:
alsof het spannend is of ze jack afschieten. uiteraard gebeurt dat niet, zonder hem geen 24.

en verder ook zwaar overdreven dat gedoe met die alan, waar david in no time kon zijn.
chase die claudia meteen gelooft
t wordt steeds minder geloofwaardig
My thought exactly....
pi_24370515
quote:
Minder geloofwaardig dan Kim in seizoen 2 is onmogelijk, dus wat dat betreft kunnen ze zich nog wel wat veroorloven dit seizoen.
  maandag 3 januari 2005 @ 13:36:28 #253
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24371190
quote:
Op maandag 3 januari 2005 12:53 schreef L_auteur het volgende:

[..]

Minder geloofwaardig dan Kim in seizoen 2 is onmogelijk, dus wat dat betreft kunnen ze zich nog wel wat veroorloven dit seizoen.
wat was er dan mis met Kim, behalve dat haar verhaallijn totaal nix met de hoofdlijn te maken had (in tegenstelling tot seizoen 1)

Face it, Kim was totaal overbodig in S2, maar guys, we need eye-candy
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_24371476
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:36 schreef greatgonzo het volgende:
wat was er dan mis met Kim, behalve dat haar verhaallijn totaal nix met de hoofdlijn te maken had (in tegenstelling tot seizoen 1)
In dit geval had ik het over de geloofwaardigheid van haar verhaallijn (met al d'r auto-ongelukken, ontsnappingen aan tijgers, psychopaten enz.) Maar goed, ik heb al in een vorig 24 topic een tirade gehouden tegen de avonturen van blonde Kim, dus dat zal ik je nu besparen.

Over eye candy gesproken; is het raar als ik liever naar Michelle kijk dan Kim?

[ Bericht 0% gewijzigd door L_auteur op 03-01-2005 13:59:15 ]
  maandag 3 januari 2005 @ 13:58:13 #255
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24371567
nee, dat is niet raar
pi_24371732
Me 2! Michelle mooie vrouw is dat zeg!
  maandag 3 januari 2005 @ 14:33:32 #257
16811 Babske
Squirrel Entity
pi_24372123
quote:
alsof het spannend is of ze jack afschieten. uiteraard gebeurt dat niet, zonder hem geen 24.

en verder ook zwaar overdreven dat gedoe met die alan, waar david in no time kon zijn.
chase die claudia meteen gelooft
Is inderdaad zwaar overdreven dat gedoe met die Alan. Kinderachtig gedrag van die man wat verder erg geforceerd aandoet om de verhaallijn van Palmer nog een beetje spannend te krijgen. (Nu kon dat meteen worden opgelost door in te gaan op het aanbod van Wayne om op te stappen, maar nee... waarom ook, dan is de spanning weg ) Zaak is daarom maar om de serie over je heen te laten komen (ofwel, zo probeer ik het nu maar te zien) en hopen op beterschap in de resterende 14 uur.

Wat Chase betreft lijkt het me sterk dat hij Claudia niet gelooft. Wat moet hij anders... Hij kent Jacks verleden (van zijn tijd bij de Salazars), al is enige twijfel op zijn plaats. Maar in de situatie waarin hij verkeerd zal hij in het in principe ook wel moeten (en willen) geloven omdat het waarschijnlijk zijn enige uitweg is.
pi_24372883
Ow neeee Nina is back... the bitch
als mijn boterham zou mogen kiezen, koos ie voor nutella
pi_24372923
't Was weer een super aflevering, ik heb geen moment stil kunnen zitten!

Maar ik vond die 240miljoen boven de 225miljoen nou niet echt overtuigend! Ik bedoel, 15milj is geen groot verschil en 240 is een raar getal, biedt dan 250 .

Wat ik niet begreep is dat de Salzars en jack niet de kans kregen om hoger te bieden dan de andere partij (met die vrouw). Zo werkt dat toch bij een veiling!

En nu maar weer w88 tot aankomende zondag..., kijken wat Chase waar kan maken.
pi_24373910
quote:
Wat ik niet begreep is dat de Salzars en jack niet de kans kregen om hoger te bieden dan de andere partij (met die vrouw). Zo werkt dat toch bij een veiling!
Dit soort veilingen zijn er ook. Iedereen die interesse mag 1 bod doen. Je kunt dus niet laag beginnen en biedt dus vaak het maximale wat je er voor over hebt. Je weet ook niet wat de ander biedt. De veilingmeester bekijkt alle binnengekomen bedragen, en diegene met het hoogste bod wint. Hierna kun je niet meer verhogen en is de veiling direct gesloten.
  maandag 3 januari 2005 @ 16:27:16 #261
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24374063
quote:
Op maandag 3 januari 2005 13:36 schreef greatgonzo het volgende:

Face it, Kim was totaal overbodig in S2, maar guys, we need eye-candy
Ach ja... Bijna iedere verhaallijn met David Palmer heeft ook met het hoofdverhaal niets te maken. In deel 1 had het verhaal van de verkrachting van zijn dochter niets met het hoofdverhaal te maken. In deel 2 had het verhaal van zijn afzetting weinig of niets met het verhaal te maken. En in deel 3 heeft zijn verhaal met Anne ook niets met het hoofdverhaal te maken. Straks komt er nog ene verhaal dat verder niets met het hoofdverhaal te maken heeft. Dus waarom je in dit geval alleen Kim noemt is me niet geheel duidelijk.
In 24 zitten altijd 2 of 3 verhaallijnen die door elkaar lopen. Zo ook in deel 2 met Kim en in alle seizoenen met David Palmer.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_24374341
Pff vond hem ook errug goed!! Alleen wat duurde die fucking reclame steeds lang zeg!! Was de laatste 10 minuten gewoon in slaap gevallen :s Woensdag maar weer kijken...

Vond dat van die Alan wel erg kinderachtig. Alsof je daar een presidentschap van af laat hangen. Had het ook erg raar gevonden las Palmer Wanyne daarom zou ontslaan...

En dat er weer iemand zich niet aan de regels houdt enz (Chase) is ook best irritant. Zit ik voor de tv: Nee klootzak, doe dat noui niet!!!WHAAA

Ow en die Nina, bitch.... Kan niet wachten tot de volgende aflevering
  maandag 3 januari 2005 @ 17:58:43 #263
100496 H.Flick
Turn-based
pi_24375606
quote:
Op maandag 3 januari 2005 16:18 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Dit soort veilingen zijn er ook. Iedereen die interesse mag 1 bod doen. Je kunt dus niet laag beginnen en biedt dus vaak het maximale wat je er voor over hebt. Je weet ook niet wat de ander biedt. De veilingmeester bekijkt alle binnengekomen bedragen, en diegene met het hoogste bod wint. Hierna kun je niet meer verhogen en is de veiling direct gesloten.
Deze soort veiling (Sealed-bid) geeft de verkoper meestal het hoogste bedrag als de potentiële kopers de anderen waarschijnlijk overschatten. In dit geval wisten beiden partijen weinig van elkaar (ze wisten niet eens dat ze bestonden tot vlak voor de veiling), dus hebben ze weinig informatie over elkaar. De kans is dus groot dat ze expres meer bieden dan ze bij een 'standaard' Engelse veiling zouden doen omdat ze zeker willen winnen.

Voor die Oekraniërs (dat waren het toch?!) een ideale veilingsmethode dus .

Ik vond deze aflevering wat minder trouwens, van mij mag Jack Nina volgende week neerschieten .
pi_24411825
Nina ... maar hoe komt ze nou weer uit de gevangenis Of had ze toch gratie gekregen in de 2e serie. Ik vond 't een beetje vreemde aflevering. Ben wel benieuwd waar dat met dat virus nou heengaat.
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:02:20 #265
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24411904
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 14:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nina ... maar hoe komt ze nou weer uit de gevangenis Of had ze toch gratie gekregen in de 2e serie. Ik vond 't een beetje vreemde aflevering. Ben wel benieuwd waar dat met dat virus nou heengaat.
dat was ik helemaal vergeten inderdaad, hoe komt ze eruit??
Nou goed, ze zal heus niet de eerste zijn die ontsnapt is, maar het komt allemaal de geloofwaardigheid niet ten goede. Als het een andere koper was geweest had Jack voor dezelfde problemen komen te staan. Maar met Nina zullen er natuurlijk wel weer complicaties komen. Mijn gedachte:

Jack gaat achter Nina aan, zij weet waar het virus is. Op een gegeven moment kan Jack via haar eraan komen, maar hij zou haar natuurlijk maar wat graag dood willen schieten (moordenaar van zijn vrouw, alle problemen in s2), dus twijfel, twijfel. Gaan voor wraak, of toch de mensheid redden..
pi_24412224
Hopelijk schiet Jack Nina volgende week gewoon kapot, beetje jammer dat ze haar weer van stal halen eigenlijk.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:52:33 #267
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24412769
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 15:20 schreef Un4 het volgende:
Hopelijk schiet Jack Nina volgende week gewoon kapot, beetje jammer dat ze haar weer van stal halen eigenlijk.
waarbij ze het dan natuurlijk wel zo brengen dat hij dan het virus niet kan krijgen

Hij mag haar natuurlijk altijd dood schieten als hij het virus heeft, maar ja, dan was dit seizoen waarschijnlijk ook afgelopen
  woensdag 5 januari 2005 @ 19:23:35 #268
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24416412
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 14:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nina ... maar hoe komt ze nou weer uit de gevangenis Of had ze toch gratie gekregen in de 2e serie.
Correct.
pi_24438003
Nina
  Donald Duck held donderdag 6 januari 2005 @ 20:22:49 #270
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_24438393
Ik vind het maar niks dat ze Nina er weer hij halen, beetje ongeloofwaardig allemaal.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_24442519
komop he, het is 24. dat staat al drie seizoenen voor een zekere mate van ongeloofwaardigheid. niets ten nadele, je moet gewoon niet te ver doordenken af en toe en een beetje naief en goedgelovig zijn
  vrijdag 7 januari 2005 @ 00:34:42 #272
67174 Dos37
Come on Twente
pi_24443806
quote:
Op donderdag 6 januari 2005 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het maar niks dat ze Nina er weer hij halen, beetje ongeloofwaardig allemaal.
waarom vind ik niet. Ik vind het juist een goeie optie houd de spanning erin of je het geloofwaardig vind je hoort er vanzelf wel meer over let nou maar op
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 7 januari 2005 @ 01:43:03 #273
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24445234
Ik zou niet weten waarom het opduiken van Nina ongeloofwaardig zou zijn. Nina doet alles voor het geld! Dat is in seizoen 1 wel gebleken. Dat ze nu dus weer opduikt is helemaal niet zo vreemd.
  Donald Duck held vrijdag 7 januari 2005 @ 12:10:56 #274
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_24450010
Ja maar, alwéér Nina die op een of andere manier betrokken is bij het plot. Het kan wel voor spanning tussen haar en Jack zorgen, maar toch, ik vind het niks. Ik hoop echt dat Jack d'r doodschiet want ze moeten d'r echt niet nog eens gaan gebruiken in seizoen 4.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_24450740
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou niet weten waarom het opduiken van Nina ongeloofwaardig zou zijn. Nina doet alles voor het geld! Dat is in seizoen 1 wel gebleken. Dat ze nu dus weer opduikt is helemaal niet zo vreemd.
Tja, blijkbaar is de terrorisme sector een heel klein ons-kent-ons wereldje.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')