My thought exactly....quote:Op maandag 3 januari 2005 09:12 schreef dolle_hond het volgende:
alsof het spannend is of ze jack afschieten. uiteraard gebeurt dat niet, zonder hem geen 24.
en verder ook zwaar overdreven dat gedoe met die alan, waar david in no time kon zijn.
chase die claudia meteen gelooft![]()
t wordt steeds minder geloofwaardig
Minder geloofwaardig dan Kim in seizoen 2 is onmogelijk, dus wat dat betreft kunnen ze zich nog wel wat veroorloven dit seizoen.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:12 schreef dolle_hond het volgende:
wat was er dan mis met Kim, behalve dat haar verhaallijn totaal nix met de hoofdlijn te maken had (in tegenstelling tot seizoen 1)quote:Op maandag 3 januari 2005 12:53 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Minder geloofwaardig dan Kim in seizoen 2 is onmogelijk, dus wat dat betreft kunnen ze zich nog wel wat veroorloven dit seizoen.
In dit geval had ik het over de geloofwaardigheid van haar verhaallijn (met al d'r auto-ongelukken, ontsnappingen aan tijgers, psychopaten enz.) Maar goed, ik heb al in een vorig 24 topic een tirade gehouden tegen de avonturen van blonde Kim, dus dat zal ik je nu besparen.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:36 schreef greatgonzo het volgende:
wat was er dan mis met Kim, behalve dat haar verhaallijn totaal nix met de hoofdlijn te maken had (in tegenstelling tot seizoen 1)
Is inderdaad zwaar overdreven dat gedoe met die Alan. Kinderachtig gedrag van die man wat verder erg geforceerd aandoet om de verhaallijn van Palmer nog een beetje spannend te krijgen. (Nu kon dat meteen worden opgelost door in te gaan op het aanbod van Wayne om op te stappen, maar nee... waarom ook, dan is de spanning wegquote:Op maandag 3 januari 2005 09:12 schreef dolle_hond het volgende:
alsof het spannend is of ze jack afschieten. uiteraard gebeurt dat niet, zonder hem geen 24.
en verder ook zwaar overdreven dat gedoe met die alan, waar david in no time kon zijn.
chase die claudia meteen gelooft![]()
Dit soort veilingen zijn er ook. Iedereen die interesse mag 1 bod doen. Je kunt dus niet laag beginnen en biedt dus vaak het maximale wat je er voor over hebt. Je weet ook niet wat de ander biedt. De veilingmeester bekijkt alle binnengekomen bedragen, en diegene met het hoogste bod wint. Hierna kun je niet meer verhogen en is de veiling direct gesloten.quote:Wat ik niet begreep is dat de Salzars en jack niet de kans kregen om hoger te bieden dan de andere partij (met die vrouw). Zo werkt dat toch bij een veiling!
Ach ja... Bijna iedere verhaallijn met David Palmer heeft ook met het hoofdverhaal niets te maken. In deel 1 had het verhaal van de verkrachting van zijn dochter niets met het hoofdverhaal te maken. In deel 2 had het verhaal van zijn afzetting weinig of niets met het verhaal te maken. En in deel 3 heeft zijn verhaal met Anne ook niets met het hoofdverhaal te maken. Straks komt er nog ene verhaal dat verder niets met het hoofdverhaal te maken heeft. Dus waarom je in dit geval alleen Kim noemt is me niet geheel duidelijk.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:36 schreef greatgonzo het volgende:
wat was er dan mis met Kim, behalve dat haar verhaallijn totaal nix met de hoofdlijn te maken had (in tegenstelling tot seizoen 1)
Face it, Kim was totaal overbodig in S2, maar guys, we need eye-candy![]()
Deze soort veiling (Sealed-bid) geeft de verkoper meestal het hoogste bedrag als de potentiële kopers de anderen waarschijnlijk overschatten. In dit geval wisten beiden partijen weinig van elkaar (ze wisten niet eens dat ze bestonden tot vlak voor de veiling), dus hebben ze weinig informatie over elkaar. De kans is dus groot dat ze expres meer bieden dan ze bij een 'standaard' Engelse veiling zouden doen omdat ze zeker willen winnen.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:18 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dit soort veilingen zijn er ook. Iedereen die interesse mag 1 bod doen. Je kunt dus niet laag beginnen en biedt dus vaak het maximale wat je er voor over hebt. Je weet ook niet wat de ander biedt. De veilingmeester bekijkt alle binnengekomen bedragen, en diegene met het hoogste bod wint. Hierna kun je niet meer verhogen en is de veiling direct gesloten.
dat was ik helemaal vergeten inderdaad, hoe komt ze eruit??quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nina... maar hoe komt ze nou weer uit de gevangenis
Of had ze toch gratie gekregen in de 2e serie. Ik vond 't een beetje vreemde aflevering. Ben wel benieuwd waar dat met dat virus nou heengaat.
waarbij ze het dan natuurlijk wel zo brengen dat hij dan het virus niet kan krijgenquote:Op woensdag 5 januari 2005 15:20 schreef Un4 het volgende:
Hopelijk schiet Jack Nina volgende week gewoon kapot, beetje jammer dat ze haar weer van stal halen eigenlijk.
Correct.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Nina... maar hoe komt ze nou weer uit de gevangenis
Of had ze toch gratie gekregen in de 2e serie.
waarom vind ik niet. Ik vind het juist een goeie optie houd de spanning erin of je het geloofwaardig vind je hoort er vanzelf wel meer over let nou maar opquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het maar niks dat ze Nina er weer hij halen, beetje ongeloofwaardig allemaal.
Tja, blijkbaar is de terrorisme sector een heel klein ons-kent-ons wereldje.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou niet weten waarom het opduiken van Nina ongeloofwaardig zou zijn. Nina doet alles voor het geld! Dat is in seizoen 1 wel gebleken. Dat ze nu dus weer opduikt is helemaal niet zo vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |