Dat is ook mijn gedachte.quote:[b]Op zondag 26 december 2004 22:07 Ik snap trouwens dus nog steeds niet wat dat hele gedoe rondom Kyle Singer was waarbij Tony werd neergeknald.... als hij wist dat het part of the plan was, waarom zich dan wagen in dat gedoe..of mis ik iets?
omdat ze niet hadden verwacht dat die zwarte zou opdagen? of misschien hoort hij wel bij het complot en heeft hij express een beetje scheef geschoten waardoor hij nog leeft?quote:
Als ik het me goed herinner wordt er duidelijk op Tony geschoten en niet op Kyle Singer. Komt direct de gedachte in me op waarom Tony *zelf* de aanhouding wilde verrichten (om Kyle te laten ontkomen misschien ?)quote:Op maandag 27 december 2004 14:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
omdat ze niet hadden verwacht dat die zwarte zou opdagen? of misschien hoort hij wel bij het complot en heeft hij express een beetje scheef geschoten waardoor hij nog leeft?
Door Mr. Bauer himselfquote:Op maandag 27 december 2004 14:14 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner wordt er duidelijk op Tony geschoten en niet op Kyle Singer. Komt direct de gedachte in me op waarom Tony *zelf* de aanhouding wilde verrichten (om Kyle te laten ontkomen misschien ?)
Maar door welke partij is nu het besmette lijk gedumpt ? De Gonzalessen, de Russen, CTU ?
Ik denk dat jij mij neit snaptquote:Op maandag 27 december 2004 14:14 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner wordt er duidelijk op Tony geschoten en niet op Kyle Singer. Komt direct de gedachte in me op waarom Tony *zelf* de aanhouding wilde verrichten (om Kyle te laten ontkomen misschien ?)
Maar door welke partij is nu het besmette lijk gedumpt ? De Gonzalessen, de Russen, CTU ?
Ik snap hem wel hoor ;-) maar hoe meer je er over nadenkt hoe meer op toeval alle ontwikkelingen zijn gebaseerd.quote:Op maandag 27 december 2004 14:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij neit snapt
a. ze hadden totaal niet verwacht dat die schutter zou komen waardoor tony gewoon een te groot risico nam.
b. de schutter werkt ook voor ctu en moest tony neer schieten omdat kyle nog niet mocht worden gevangen genomen en dit een manier was om hem te laten ontsnappen (bagger therorie omdat kyle later alsnog was opgepakt)
Volgens mij heeft Bauer het lijk laten dumpen, tenminste dat zeiden ze gister
24 is gewoon niet te voorspellenquote:Op maandag 27 december 2004 14:26 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Ik snap hem wel hoor ;-) maar hoe meer je er over nadenkt hoe meer op toeval alle ontwikkelingen zijn gebaseerd.
De rol van Ramon Salazar wordt trouwens gespeeld door Joaquim de *Almeida* - grappig
Zonder reclame duurt elke aflevering maar een minuut of 45 dacht ik zo,...quote:Op maandag 27 december 2004 17:25 schreef Rhoona het volgende:
Had serie 1 en 2 op de BBC gekeken, geen reclame, dat is echt een uur lang adem inhouden en GAAAN!
Jah maar met reclame is ook zo storend..quote:Op maandag 27 december 2004 17:58 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Zonder reclame duurt elke aflevering maar een minuut of 45 dacht ik zo,...
Lijkt me wel. Op woensdag is altijd de herhaling van de zondag daarvoor, dus waarom nu niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:12 schreef The.PhantoM het volgende:
ik heb het zondag gemist. Ik d8 dat vandaag de herhaling zou komen. Op welke zender?
[edit]
het is nu pas om 12 uur door dat *** darts. 8pm - 9pm werd toch vorige zondag (26 dec) uitgezonden?
Dus ik heb de herhaling gemist?quote:Op woensdag 29 december 2004 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Op woensdag is altijd de herhaling van de zondag daarvoor, dus waarom nu niet.
Ook ik ga trouwens de herhaling kijken..
Officieel was het ook donderdag (0.05-0.50 ongeveer).quote:Op donderdag 30 december 2004 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus ik heb de herhaling gemist?
* Skull-splitter dacht dat de herhaling op donderdag stond, zat zondag bij vriendin
welke episode isset?
Geen spoilers hier. Dus praat niet over afleveringen die nog niet geweest zijn op Yorin.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:39 schreef SnuggLe het volgende:
Goh, en aan het einde van aflevering 15 ook........ sjezus.
Kuthoeren bij Urinquote:Op donderdag 30 december 2004 01:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Officieel was het ook donderdag (0.05-0.50 ongeveer).
8.00 pm tot 9.00 pm.
Wat vriendelijk kan ook, doe eens rustig.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:36 schreef Smeich het volgende:
SnuggLe ff snel optiefuh, ga maar lekker posten in het non vrije spoilertopic! ben nu zelf ook wat verder als de rest van ons maar zie je mij iets vertellen hier? Dacht het niet....zelfs geen kleine insinuatie als wat jij hier doet.
Maar na de cliffhanger zit je nog een kwartier na te bibberen.quote:Op maandag 27 december 2004 17:58 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Zonder reclame duurt elke aflevering maar een minuut of 45 dacht ik zo,...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:23 schreef tcr het volgende:
[..]
Maar na de cliffhanger zit je nog een kwartier na te bibberen.
Ja sorry, maar ik zat meteen weer aan een bepaald iemand te denken die ook zo begon en het uiteindelijk voor iedereen verziekte, dus mi scuziquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:17 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wat vriendelijk kan ook, doe eens rustig.
1) ik dacht dat dit niet echt spoilers waren
2) Ik kan dat andere topic niet vinden
3) ik heb nog niet ALLES gezien, dus als ik daar kijk, weet ik al hoe alles afloopt.
Maarja, laat ook maar.
Had hij haar in seizoen 1 nou maar nooit dat kogelvrije vest aangedaan!!!quote:Op zondag 2 januari 2005 22:51 schreef pascalheister het volgende:
weer spannend idd, en nina terug dat belooft wat
ja maarja had jack dan the nuke gevondenquote:Op zondag 2 januari 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had hij haar in seizoen 1 nou maar nooit dat kogelvrije vest aangedaan!!!
Nog meer spanning? Was het niet al gnoeg spannend danquote:Op zondag 2 januari 2005 23:29 schreef greatgonzo het volgende:
Verder was het natuurlijk wel een aflevering van, ok dit was ff nodig om er meer spanning in te brengen...
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:37 schreef TFM het volgende:
Mwah.. vond het niet echt tof dat Nina die andere partij is. Waarom moet ze er weer in zitten? Ik hoop dat ze snel een spannendere weg in gaan, want dit is niks zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |