Wat vriendelijk kan ook, doe eens rustig.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:36 schreef Smeich het volgende:
SnuggLe ff snel optiefuh, ga maar lekker posten in het non vrije spoilertopic! ben nu zelf ook wat verder als de rest van ons maar zie je mij iets vertellen hier? Dacht het niet....zelfs geen kleine insinuatie als wat jij hier doet.
Maar na de cliffhanger zit je nog een kwartier na te bibberen.quote:Op maandag 27 december 2004 17:58 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Zonder reclame duurt elke aflevering maar een minuut of 45 dacht ik zo,...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:23 schreef tcr het volgende:
[..]
Maar na de cliffhanger zit je nog een kwartier na te bibberen.
Ja sorry, maar ik zat meteen weer aan een bepaald iemand te denken die ook zo begon en het uiteindelijk voor iedereen verziekte, dus mi scuziquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:17 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wat vriendelijk kan ook, doe eens rustig.
1) ik dacht dat dit niet echt spoilers waren
2) Ik kan dat andere topic niet vinden
3) ik heb nog niet ALLES gezien, dus als ik daar kijk, weet ik al hoe alles afloopt.
Maarja, laat ook maar.
Had hij haar in seizoen 1 nou maar nooit dat kogelvrije vest aangedaan!!!quote:Op zondag 2 januari 2005 22:51 schreef pascalheister het volgende:
weer spannend idd, en nina terug dat belooft wat
ja maarja had jack dan the nuke gevondenquote:Op zondag 2 januari 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had hij haar in seizoen 1 nou maar nooit dat kogelvrije vest aangedaan!!!
Nog meer spanning? Was het niet al gnoeg spannend danquote:Op zondag 2 januari 2005 23:29 schreef greatgonzo het volgende:
Verder was het natuurlijk wel een aflevering van, ok dit was ff nodig om er meer spanning in te brengen...
quote:Op maandag 3 januari 2005 00:37 schreef TFM het volgende:
Mwah.. vond het niet echt tof dat Nina die andere partij is. Waarom moet ze er weer in zitten? Ik hoop dat ze snel een spannendere weg in gaan, want dit is niks zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |